Vsaj nekje smo pametnejši od ostalih Evropejcev. Čeprav imam občutek, da se nam je to samo 'usralo' in da ni plod razmišljanja...
Mi se bomo držali dizlov in benzinarje do konca. Hvala bogu, da nismo padli na limanice evropskim birokratov, ki nam pripovedujejo pravljice, kako bodo z električnimi kosilnicami rešili planet. 😄
Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?
Letos znamenjam sprednje, ki so bolj obrabljene, drugo leto še drugi par.
Nove gume montiram zadaj, zadnje dam na prvo os. Zadaj morajo biti vedno boljše gume.
To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...
Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je.
Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.
Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh.
Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo - ne samo pri ceni
Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino.
Kot je mislim da Boss nekoč rekel, da bi morali testirat gume z , recimo, 30 Kkm. Takrat bi se videlo, a je guma premijska ali ne. In pa, a se je splačalo pršparat 10€ ali pa dat toliko več.
Se strinjam. Nove gume ali skoraj nove so več ali manj vse dobre. Kot praviš, kvaliteta se izkaže na dolgi rok in kako takrat guma reagira, se obnaša.
"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba. Na splošno je dobra vožnja.Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen.Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti."
Glede točke 1 pa niti ne. Ni vse črno belo. Fora je pa samo v tem, da za 50% manj denarja dobiš mogoče 10-15% slabšo gumo.. če sploh, velikokrat je v nekih segmentih lahko celo boljša - recimo en tak segment je hrup, ki ga pnevmatika proizvaja.
je pa po tej logiki dokaj težko. Potem lahko rečeš, da vedno kupiš vse naj, pa je res? Nekdo ki veliko da nase, a potem tudi veliko (kvalitetne hrane) da vase, al je samo hrenovke cel teden. Takih je precej. V bistvu bi moralo bitit tako, avto bi moral šele na drugem mestu
Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1 assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen.
Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊
Kaj je mišljeno pod "premium" in zakaj ne premium? In ne razumem nasveta "ne kupi prefrišne..." Se počutim kot vesolc po prebranem
1. Ljudje kupijo avto za30- 40K € in gor trpajo cheap gume. Premium gume (good year, michelin, conti,pogojno hankook) so jim enostavno predrage. Ne jih poslušati. Če hočeš izbrati dobre gume, kupi premium.😉
2.Prefrišne gume. Tu je nekdo ustrelil kozla, da so sveže gume slabe. Da morajo stati na dežju in snegu vsaj eno sezono. In, da je dobro, da vmes potepuški psi opravljajo potrebo po njih. Zopet ne jih poslušati. Kupi vedno najbolj sveže, kot jih dobiš. 😊
Ja in? Zato pa so morali dati zraven še elektromotor, da kolikor toliko gre kam. Cx60 ne hvalijo najbolj z motorizacijo.😉
In ko te "elektrike" po kakih 30 km zmanjka, gre zopet poraba v nebo prozi 9 litrom in postane navaden, potratnen avto.
pred 49 minutami je Janez007 napisal:
Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).
Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30).
😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉
Sem junija 2021 komuniciral za isti avto - Mazdo 6 prek slovenskega posrednika in direktno v Nemčiji. In zanimivo, Nemec mi je rekel, da je avto od Rent a car, slovenski posrednik, pa da ne. Tako da tudi za tisto rdečko 2019 nisem siguren, da jo je vozil šef Mazdinega servisa (se lepo sliši in dobro proda ). Prej bi rekel, da je bil testen avto, se pravi, da so ga mrzlega priganjali v obrate.
2019?? Ja, in vozil ga je svizec, ki je zavijal nemško milka čokolado. 😉
To pa je scenarij rentacarov, in pa avtov v dolgoročnem najemu sploh za podjetja, potem pa gredo v prodajo z magičnimi km.
Res je. Ko sem kupoval prvo 6-ko se je pojavilo na našem trgu sumljivo veliko 6-k iz Italije. Zaimivo je bilo, da niso imele nikakršnih servisnih knjig in vse so imele okoli 50000 kilometrov.So bile pa večinoma od lizinga. Stare pa do treh let. Za tiste pa res nisi mogel vedeti, koliko km imajo v resnici.
Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.
Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.
Največ se poslužujejo čisto enostavnih fint. Pokličejo pacienta, mu plačajo 200€ in ta pacient se priključi na avtomobilski računalnik in te vpraša, koliko kilometrov gospoda želijo imeti.
Gospodova želja se uresniči. In novi lastnik je precej vesel, da je dobil avto s tako malo prevoženimi kilometri.
In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩
Pol Evrope se tako vozi. Pametni ljudje. Pa ne bo ena Greta njih j... a. 😉
Eno leto ni nobenih problemov, samo pali vozi. 😉 Altroke benzinar. Tako bi morali bit narejeni vsi novi dizli. 😊 Pa kdo bo meni ukazoval,kako naj se vozim. Veš kako so rekli anticepilci:"moj avto moja pravica". 😊
Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.
Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.
Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.
Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati.
Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji.
No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...
No, saj če pogledamo skayactiv X motorji so tudi 2000 ccm, le konjev imajo veliko več kot tvoj "pravi" motor. 😊
To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.
Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉
V katerem vesolju ti živiš? Mislim, kakšna je cena goriv v tvojem svetu? Ker ne razumem, kateri del dejstva, da je v EU najnižja cena goriv ravno v SLO in pri hrčkih, ti ni jasen?
A veš da je cena v SLO regulirana in to regulirana po določeni formuli, ki upošteva cene na mediteranski borzi (mimo grede, te borze si Taubi ne lasti tako, da nima vpliva nanjo) in menjalni tečaj dolar/evro (tudi tuki Holob nima vpliva). Dovoljuje le in samo 10 centov marže trgovca na liter, kar pomeni, da vsako gibanje cen je torej odvisno le od cene na borzi in menjalnega tečaja na kater dva taubi ne vpliva. OK, mogoče v tvojem svetu, ampak v realnem pač ne.
Sej vem, da ne verjameš v to kar pišem, ampak bi rad vedel tvoj podatek o ceni, če bi bil danes na oblasti kak desni, mogoče celo Jajo. Kolk bi bila torej po tvoje neregulirana cena goriv?
Okoli 1€.
pred 22 minutami je Boss napisal:
Sej se strinjam, da je treba tud udart čez Goloba, če ga dejansko userje, ampak da se udriha, čez nekoga, ki je z ukrepom omogočil, da tankamo najceneje v EU je pa milo rečeno smešno, bi pa raje rekel abotno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če bo komu prišlo prav glede snežnih verig.
Za premium Mazdo cx 30, za gume dimenzij 215 55 R18, je enaka dimenzija kot za zimske 17" za mazdo 6, (dimenzija 225 55 r17.)
Sam sem kupil nove verige (čeprav imam na obeh Mazdah zimske gume) saj so me za prehode preko gorskih prelazov v Dolomitih že parkrat rešile.
Vzel sem pa te.
Verige Pro Compact 12-130 PC12-130 :: Matsport
Povezava za deljenje
Deli na druge strani