DO 3.5t, potem pa dodano koda 96 za podaljšanje do 4250kg.
Na zahodu so precej bolj striktni glede tega, tudi kar se tiče kontrol. Tam celo težo na kljuki vagajo, če je znotraj omejitev prikolice in avta. Pri nas in hrvaškem težko vidiš ob avtocesti, da bi kdo vagal..
Ja ta drug je ovrgel gostilniške debate, da ko začne nihat je treba po gasu..Hahaha, takim se vedno nasmejim. Kot da bi avto mel 500 konjev, da bi pri 100kkmh ful pospešil da bi kao izničil nihanje. Bremza po občutku, da se vklopi naletna in te potegne nazaj se mi zdi bolj prava rešitev.
Sicer je pa tako, če voziš po pameti do tega ne sme priti. Če boš vozil 90, ma ni šans da ti začne nekaj nihat, pa če tudi imaš zadaj nekaj teže. Problem pa seveda je, pol nad 100 , 110 kolikor nekateri peljejo. Sploh problematično je prehitevanje kamionov, šleparjev (in obratno), ko te posrka ta masa in misliš kaj je narobe
Jaz še z nobeno prikolico nisem imel težav v smislu nihanj, rese pa da so vse imele protinihajno kljuko. Plus spredaj pod zakonsko posteljo imam boks, kar pomeni da je spodaj vsa krama in posledično precej ene teže na kljuki, tako da moram potem malo balansirati z obremenitvijo bolj v zadnji del prikolice. To je tut en faktor, ki je pomemben, .. premalo teže na kljuki. Če imaš kaj vem 70kg na kljuki, se to pelje ko raketa. Pa sem tudi že 120 šel , sicer za zelo kratek čas, enkrat sem namenoma testiral in je bilo b.p.
Pri teh asih pa res ne vem, pomoje se more več faktorjev poklopit, da imaš potem tako sranje.
A to sedaj je kao druga verzija x motorja, ki ima 6 konjev več? Ali so še kaj drugega optimizirali, če kdo ve? Ker na začetku, so bila bolj kot ne razočaranja, kolikor se spomnim.
Jaz sem pri nas dobil bosalovo za dobrih 300 z montažo vred, potem pa še homologacija. In to s 13 polno inštalacijo, plus exttra 12v na lajtngi. Tako da , se da tudi pri nas dobit kaj ugodnega. Razlika v primerjavi z orignal servisem je bila okoli 250eur takrat.
Kaj pa vem, meni je pa motor v Mazdi bolj prožen, zvezno pospešuje, odziven, VW pa v kombinaciji z DSG - vedno je nekaj cukalo ob štartu ipd. Glede na to, kako šalta klasičen avtomat spet ni neka huda prednost DSGja, kaj pa vem. Sploh če rečemo ,da je klasičen avtomat precej bolj vzdržljiv menjalnik.
To je preko AA, sedaj imaš software ki tudi za non-rooted telefone to omogoča. Hja, to je bl tak tako. Mislim, ne vem kok se od zadaj kaj vidi, ampak če imaš videe na telefonu dela bp, yt je malce bolj okorno še, morm mal povprašat - Fermata media player je recimo precej uporaben za tole.
Aha, ja to štekam ja. Ok, logično, ampak če bi bil pameten, bi rekel okej spredaj levo je obratov (se zmišljujem) 1500, zadaj levo 1490, na desnji strani je pa povsod 2200. Torej bi bil to že lahko nek alarm, za prižig lučke in kontrolo, tudi če imata obe gumi na eni strani premalo tlaka. Zgleda da potem ne deluje tako V tem primeru ima za referenco nasprotno stran, je pa res, da tudi tam ni rečeno, da je tlak pravilen.
Ja, se morm strinjat z Jest-om, to je dobro imaš podlago oz backup, kaj si napisal, kaj so odgovorili ipd..Jaz imam pa tudi dobre izkušnej z zgolj urejanjem stvari preko maila. Kaj pa vem, mogoče je tudi to neke vrsta umetnost. Se spomnim, ko sem pri uvozu avta čakal skoraj že 2 tedna na FURS, ko sem malce spraševal tja so rekli, gužva gužva, najmanj 1 mesec boste čakali.
Ok, poslal sem mail, naslednje jutro me kliče Marko in vpraša kaj sem naredil, dobili smo odločbo Kaj si naredil? 🙂 hahahahha
Eno morda glupo vprašanje. Saj ta sprednja kamera najverjetneje ne more služiti kot dashcam?
Ga bom moral še premontirati iz prejšnjega avta
Prav nič se ne veselim skrivanja kabla
Za kable ni tak problem, problem je edino mogoče a stebriček, kjer s ti lahko zgodi (če nisi ful nežen) da odtrgaš plastični zatič (na patent) in je pol to treba menjat z drugim. Sicer pa ni sile, vse po avtu je plug & play
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ima slučajno BMW m8 tudi nastavek na roru?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani