Plati??a na sliki niso original, glede na opremo bi morala biti 19 col original, pi?e pa 17 original.
Vztrajnik, ?obe, sklopka? Je bil menjan 1 turbo (?e je sploh mogo?e) ali oba? Intercooler, cevi? Ob taki kilometrini je avto lahko hitro jama brez dna.
Za Evropo jih o?itno bolj malo briga, 4 vratne limuzine se prodajajo v Aziji, Rusiji in USA/Kanadi. ?e celo samo kot limuzine, na teh trgih niti karavana ni (z izjemo Japonske, Malezije in Avstralije). Prodaja hatchbaka v Evropi je bila o?itno pljunek v morje.
Verigo, ja. Je lifetime, tako kot tudi olje AT menjalniku. Lifetime je sicer relativen pojem... za proizvajalca lifetime pomeni 7 let in 200.000 km. ?e se takrat vlo?i v menjavo verige, sklopke, dpf, injektorje, potem lifetime podvoji?.
Bi rekel da enako, ?eprav sem ravno tedaj dal gor 19 col, zato nimam pravega benchmarka. Zimske so 16 in 4 kg la?je na kolo, a imam pozimi ?e ve? kratkih vo?enj, temperature so ni?je, gretje sede?ev in ogrevanje tudi pripomoreta k vi?ji porabi. Spomladi bom dal gor ?e 4 kg la?je 17 col letne, torej bi moral avto ?e precej bolje iti, na porabi pa bi se tudi moralo malo poznati.
Da. Med 145 in 170 je opazna razlika. Predvsem seveda nad 4k obratov, ko je motor prej vlekel enako kot med 3 in 4k, nad 5k pa ga je bilo nesmiselno priganjati, je sedaj kot no? in dan. Z veseljem se zavrti do rde?ega polja, nekje okrog 5k pa zvok motorja postane bistveno bolj agresiven.
Kaj te to?no zanima? To, da je motor 2.0 G120 145 150 160 in 165 enak, je znano, razlika je samo v SW in v final drive (120 in 145 imata dalj?i final drive v primerjavi z 165 - pi?em za mazdo 3 in 6. Kako je s tem pri CX-3 (120 vs. 150) in CX-5 (160 vs. 165), ki jo ima? v podpisu, ne vem, ?e se ne motim imata 165 (FWD) in 160 (AWD) enak menjalnik in final drive. 10 konjev prirastka skoraj zagotovo ne bo? opazil (verjetno tudi sploh ni razlike med 160 in 165, samo AWD ima ve? izgub.
Kot ?e zapisano, avto ni moj. Sam ne bi ?el nikoli na uradni servis menjat zavor. Redni letni servis je druga stvar, seveda ?e ima avto garancijo in rabi? digitalni "?tempelj".
Redni servis in letni pregled je ura in pol dela + material. Seveda je to kaj ve? kot menjava dveh filtrov in olja, za tisto se rabi max. pol ure. Edino upam, da je res tako, da preverijo vse predvidene komponente v tisti preostali uri, ?e ?e stane 130 EUR. boss: ?e se ne motim,je nekdo pisal, da se dobi v BTC konkretni popust na olje. Je to torej teh 10 EUR na liter, kot pi?e??
Urno postavko ima? posredno skrito pri rubrikah AZ, ne vidi pa se ?al ?tevilo ur. Zagotovo nekje med 120 in 140 EUR / ura, to trdim na podlagi dosedanjih ra?unov in izku?enj, ki sem jih imel z delavnicami. Tudi recimo Renault v Celovcu ima 125 EUR z MWsT, Jaguar 170 EUR.
Dodajam: tole velja za Avstrijo z MWsT (Junij 2018), vir delavska zbornica (AK):
Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.
Cena je v zlati sredini toliko starih GJ modelov s tako majhno kilometrino. Za nekaj 100 EUR sem seveda pripravljen spustiti. Avto ima ?e dva meseca prenosljive garancije (ne jamstva!) in je brez skritih napak.
Stro?ki uvoza: 480 DMV + homologacija in tehni?ni pregled, skupaj torej slabih 600 EUR. Ogled je seveda lahko v Sloveniji, tako da stro?ki vo?nje v tujino, izvoznih tablic in zavarovanja odpadejo
Kar dr?i glede zanesljivosti na splo?no in zadovoljstva kupcev, ampak ?e vseeno ne spremeni dejstva, da je 1.6 dci en zanesljivej?ih dizlov. ?e celo 1.5 dci od nekje 2007 so uspeli porihtati, v?asih pa je veljal za verjetno najslab?i common rail dizel. V 15 letih so ga postopoma izbolj?evali in danes velja za enega bolj?ih dizelskih mlin?kov. Moj o?e ga ima v 2013 scenicu, ca. 150k km brez ene same okvare, niti enega garancijskega popravila ni bilo. Pa ?e avtomatik je. Glede na bajke, ki kro?ijo po gostilnah, bi moral verjetno ?e vsaj 2x skozi pre?o na odpadu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Plati??a na sliki niso original, glede na opremo bi morala biti 19 col original, pi?e pa 17 original.
Vztrajnik, ?obe, sklopka? Je bil menjan 1 turbo (?e je sploh mogo?e) ali oba? Intercooler, cevi? Ob taki kilometrini je avto lahko hitro jama brez dna.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani