Res je; prva generacija Octavie si je delila platformo z golfom4, Leonom ipd, in so res imeli opazen zadnji previs (in zato tudi ogromen prtlja?nik).
Ampak konec koncev; kako pomembna pa je prostornost zadaj? Jaz s svojimi 173cm zelo na komot sedim zadaj v prvi generaciji Octavie. Ok,sem mali,ampak ponavadi sedijo zadaj otroci,ne?
Ze pri drugi generaciji je bil, sploh pri karavanu, previs tudi na pogled znosen.
Ne bom delal primerjave z Mazdo,ker nisem sedel v njej,ampak se mi zdi malo situacij, ko bi v enem ali drugem zadaj zmanjkalo prostora za potnike (pustimo v ?irino ko sedijo trije).
Kar se pa ti?e precenjenosti ; kater avto pa ni precenjen dandanes...
Osnovna cena je pa itak za osiroma?eno verzijo,ki jih bo , tako kot do zdaj,malo prodanih.
Ampak saj tako je povsod, ne samo pri avtomobilih. "?e od xy eur"slu?i pa? vabljenju ljudi v trgovino , kjer ti pa? ponudijo dra?jo zadevo, kupec jo pa kupi ali pa ne...
No, meni je pa ZELO v?e?na. Pa sem dale? od VAG ljubitelja, hkrati sem pa Octavio vedno dojemal kot neko delovno ?vin?e.
Navkljub vsem RS izvedenkam in nalispanim scoutom, mi je to bil vedno nek neatraktiven delavski karavan, ki so ga 2x zapored s FL ?e dodatno pogre?ali. Facelifti ?kodi res ne uspevajo najbolje.
Mogo?e edino ena opazka; kar sem opazil takoj pri prvih uradnih fotografijah in nato ?e med komentarji na ostalih forumih. Zadaj mo?no vle?e na Fiat Tipa sw... Verjamem, da nenamenoma, ampak narediti avto,ki v poplavi ponudbe nebi spominjal na ni? drugega je itak nemogoce.
Notranjost pa: zanimiv 2kraki volan, na novodobne touch screen zadeve se pa itak moram navaditi oziroma sprejeti to vse..
Skratka; jaz sem pozitivno presene?en, sploh glede na ne najbolj posre?ene stvaritve zadnje ?ase iz ?kode.
Mater smo vsi pametni, pa kot vem samo jaz trenutno kupujem avto pri njih. Avto bi moral biti 5.11. ?e tukaj ampak nobenega klica od njih. Lahko da ni ni? pa je panika odve?, lahko pa se ponavlja zgodba iz BMW foruma. Dat 30 jurjev potem pa it se to?arit... pa dobr a ste resni, al kaj vam je?
?e recimo dajo podjetje v ste?aj (tudi to je opcija namre?) ti ?isto ni? ne pomaga to?arjenje pa novinarji pa in?pekcija pa odvetniki pa zakonodaja. Odgovornim se jebe zate in za tvoj denar, ker takrat re?ujejo svojo rit.
?e vedno upam, da ni ni? pa da bo vse OK, ampak ravno zaradi takih te?av jim je MMS odpovedal ugodnosti, da so lahko dobili avto ?e predno so ga pla?ali. Zdaj namre? pomeni, da morajo najprej dobiti pla?ilo pri MMS-u in ?ele naknadno nekje v roku treh dni dobijo holologacijo, ki je predpogoj, da lahko sploh avto registrira?. ?e bi bila firma v dobri finan?ni kondiciji bi sama zalo?ila denar pri MMS-u, dobavila avto s papirji. Jaz jim pa takoj naka?em kupnino.
A res nih?e ne vidi, da je lahko zaradi takega na?ina delovanja cela jeba. 30.000 EUR pa? ni 30 EUR, kjer se lahko gre? mal riziko pa ?e se nasmoli? ne boli skoraj ni?. Pri 30k pa verjetno tukaj na forumu ni ?loveka, ki bi mu bilo vseeno, al se motim. Zato no?em it gamblat, ker ?e bi bil tak bi ?el v kazinoje al pa poker za dnar igrat.
V igri so raznorazni scenariji, kaj se lahko zgodi:
1.) Pla?am celotno kupnino, a denar zadr?ijo na A-cosmosu, MMS ne da papirjev, jaz pa lahko avto samo gledam na parkirplacu od dilerja. Lahko se to zavle?e na nekaj mesecev ali pa gre firma v bankrot in lahko samo re?em bye bye denar, ker avto je ?e vedno last MMS-a, ?e ta ne dobi denar.
2.) Zahtevam, da je ob pla?ilu avto in papirji na A-cosmosu in takrat naka?em. To bi bila najbolj po?tena mo?nost in do zdaj je bilo vedno tako pri nakupu. Ker pa ne vem v kak?ni kondiciji je a-cosmos je celo mo?no, da nimajo niti toliko denarja, da bi zalo?ili za par dni kolikor traja, da MMS po?lje papirje. ?e ne uspe (spet mo?nost ste?aja) sem verjetno "le" ob jurja kolikor sem dal are in brez avta.
3.) Dogovorim se, da potrebno kupnino pla?am direkt na MMS-u, ki a-cosmosu dostavi papirje in avto. Ostanek pla?am direktno a-cosmosu ob prevzemu. Ta opcija bi bila najbolj?a, saj se izognem riziku, avto dobim in tudi ara ni izgubljena.
4.) Se zavestno odpovem ari in grem kupit drugam nekaj drugega. ?e se bo a-cosmos obesil na pogogdbo, ki jo sicer dejansko ?e ni, obstaja tudi mo?nost, da oni mene to?ijo. ?eprav bizarno, ampak jim nova lopovska zakonodaja to zdaj tudi omogo?a. Kako to zgleda si lahko preberete v obligacijskem zakoniku v 9. ?lenu.
Se opro??am, ker sem malo izbruhnil na za?etku in upam, da nisem koga u?alil, ampak resno, situacija ni niti malo ugodna in ?e nekaj dni imam oreng cmok v grlu. Nekateri ste se pred ?asom norca delali, da preve? kompliciram, ampak dejstvo je, da je na tem svetu pa? preve? lumparije in ?udnega delovanja, da pameten ?lovek ne bi bil previden.
Obljubim, da ?e se vse dobro izte?e in da bom dobil avto, da sigurno ?astim pija?o foruma?em, ker so trpeli tole limonado. Upam, da ostane limonada in ne postane tragedija.
?etrt stvari, ki so tukaj napisane ne razumem, ampak iskreno upam, da se na koncu izte?e tako kot bi se v (baje) razviti dr?avi moralo.
Zacetnisko vprasanje ampak ker tega nisem nikoli se pocel, pac moram vprasat.
Imam mazdo 3 hatchback, kupljeno leta 2016, in mislim, da je skrajni cas, da zamenjam brisalce, ker ze zelo slabo brisejo. A moram za to v pooblascen servis ali pa jih lahko kar sam kupim (crpalka ali celo prek spleta)? Ce slednje, kako vem, katere mere so prave? Hvala in lp!
Vzame? Dol metlico in jo poka?e? majstru v trgovini z avto deli in re?e? da bi imel enaki novi:) tam bo verjetno ceneje kot na pumpi.
Katere se pa najbolj?e za Mazdo , bo pa kdo drug povedal. Jaz sem na citroenu najbolj zadovoljen z valeo (kar se ti?e razmerja kakovost/cena).
bmw in audi niso glih nek prese?ek v oblikovanju. Obe znamki tepe to, da so njihovi modeli ?e po kakem letu zastareli. Si ne upajo narediti kake res nove, revolucionarne oblike. Vrsto let samo malo spreminjajo kako masko, lu?i...
Sicer so pa nemci zihera?i, gredo na sigurno. Njihovi pravoverni kupci itak kupijo vse, kar jim ponudijo ne glede na kvaliteto in ceno.
True. Ampak saj v ?asih je te?ko pogruntat kaj novega. Se mi zdi,da to vsaj deloma resujejo s tem, da navadne modele res ne spreminjajo kaj preve? (a3,a4,a6,a8... c , E, S... Serija 3,5,7...),medtem ko si dajo mogo?e malo ve? duska pri recimo temu nisnih modelih (suvi na 1001nacin, gt-ji pri bmwju...).
Je pa res, sam ne vem ?e lo?im med 5let staro a4ko in novo . Isto lahko re?em za a6,a8...
Meni ?e zmeraj zmaga Volvo v90 , rang ni?je pa mazda6.... Pa ne re?em tega,ker sem na Mazda forumu
Za moj okus so tudi oblikovno grozljivi, npr.. samo ?e omenim X7, ki je videt kot nek kit, ki bo vsak ?as zajel plankton. Tanovi Audiji so mi povsem druga zgodba (tudi notranjost in po?utje za volanom).
Meni so pa ravno bmwji oblikovno v?e? zadnje ?ase ; serija 3 mi je itk od nekdaj top, 5ka tudi. X2 mi je zakon, x3 tudi. Kar je pa ve?je je pa res preve? "kit"za pogledati.
Audi pa.... No ja... Edino q8 in a3limuzina. Ampak od premium troj?ka mi je ?e zmeraj c-klasa karavan 4matic nekaj v ?emur bi se z veseljem vozil
Vem,pohecal sem se. Pa? ho?em povedati,da ?e provido marsikdo spregleda, nekega xy cliota ki je recimo ?e par sekund pred njo,pa sploh.... Sploh ker se sploh niso vozili po?asi.
Hmm, kolikor vem se taki pregoni delajo s sireno in lu?kami. V takih primerih je res priporo?ljivo, da ?e se bli?a avto z lu?kami in sireno, da ne rinemo v kri?i??e. Po drugi strani pa so naredili odli?no delo in ustavili ube?nika, ampak jeba ker je avto po?kodovan in bo ?e ve?ja jeba, ?e nimajo kaskega.
Ja saj se delajo z lampami in sireno,ampak Clio jih ni imel... ?e re?evalno vozilo ljudje spregledajo (in zato ne vozijo s tako hitrostjo na slepo ?ez rde?o), pa nebi neko provido in predvsem clia , ki je vozilo par 10m pred njimi...
In ja... Recimo da Clio ni zavarovan (baje ni imel vozni?kega); kdo krije ?kodo na Toyoti ?
Ponavadi si prvi, ki obto?uje? pijane voznike. ?e ga ne bi lovili bi tip u?el, in ?ez dva dni, ko bi se streznil vse zanikal. V gostilni bi se pa hvalil, kako so ga nehali loviti reve od policajev.
Seveda da Obto?ujem. Tudi njega. Ampak se SPRA?UJEM , a nebi bilo za ostale udele?ence varneje,da mu postavijo zasedo?to je res blizu Policijske postaje, verjetno tole ni bila edina patrulja v bli?ini.
Absolutno podpiram,da so ga dobili ,ampak se SPRASUJEM ali ne obstaja kak?na druga varianta. Saj pa ga lahko dobijo prej kot v dveh dneh... Nekatere snovi ostanejo v krvi ?e nekaj ?asa, pri?evanje policistov,morebitnih pri??
Lahko (mi) je biti general po bitki (a vendar no?em da tako izpade),pa vendar...
Je pa tudi res; ne vemo,kaj je bil razlog,da so se v ?tartu pognali za njim.
Da ne bom vedno iskal napake pri drugih ?e ena moja. Sicer nastala kot posledica nerazumskega ravnanja dolo?enih cestnih izvajalcev, ki so morali ravno v najve?ji jutranji konici razkopavati cesto namesto, da bi po?akali ?e tiste pol ure in se izognili gne?i. O gospodih komunalcih pa raje sploh ne bi, ker vsako sredo oni to?no sredi jutranje konice okoli 7:45 obvezno blokirajo glavno prometno ?ilo iz ro?ne doline do obvoznice. Zaradi nasprotnega prometa prakti?no ne pride? skozi in ?e jih "pravilno" ujaga? ti taka pot do obvoznice lahko traja od 10-15 minut za ta kilometer vo?nje. A res ne bi takrat mogo?e pobirali smeti po stranskih cestah in na glavni po jutranji konici. No in ko na cca 500m naleti? na 2x oviralce prometa se ti to zgodi, kar se je meni, da se je pove?ala nervoznost in posledi?no je pozornost rahlo padla ter v ?elji, da bi ?imprej izkoristil prilo?nost zase in za druge nesre?nike, ki so ?akali za mano, sem nekako zanemaril mo?nost pre?kanja prehoda izza ovire. Moja napaka, ki se sicer ni kon?ala tragi?no, ampak vseeno kako malo je treba pa je neumnost tu.
Za zaklju?ek pa ?e en ?rni premijec, ki mi je skoraj odnesel sprednji del v svoji egoisti?ni maniri "ko je on na cesti smo mu vsi ostali pa? zgolj in samo v napoto"
p.s. ?e bo kdo gledal uro na kameri je ?al ?e vedno nastavljena na poletni ?as. Vedno se spomnim, da je narobe, ko se lotim editiranja videa - pol pa pozabim, da jo moram popravit.
No,ampak saj tako hudo pa tudi ni bilo to s teka?ico. Saj si se ustavil; ubistvu ni ona re?ila potencialnega trka. Drugo je da bi se ona ustavila , ti bi pa mimo nje zapeljal ali pa se ustavil sredi zebre...
?e pogledam iz druge strani; kar nekaj prete?em,ampak nikoli ?ez zebro. Tam vedno hodim, ravno zato , da sem bolj predvidljiv in da me avtomobilisti la?je opazijo. Sploh pa ko hodim za kamionom; takrat prav pokukam izza njega preden stopim naprej.
Za cayenna pa itak ?koda besed. Saj je po trobljenju nadaljeval svojo pot na isti na?in...
E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...
Kaj pa njegov naslednik e60? Kolega ga je zdaj kupil, bencinarja 4x4... Seveda prevrteni km...
Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla?
Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre.
To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.
Zamenjali bodo pa gume, volan, pedalke za cca 1000 stro?ka, prodajali ga bodo pa za 15-16kEUR. Se pravi 4kEUR neto zaslu?ka, kupec se bo pa nato leta spra?eval zakaj so mercedesi tako slabe kvalitete, da je pri dobrih 100kkm ?e vse zmahano in za zamenjat.
To?no to.... Ampak voznik MBja tega verjetno ne bo razlagal okoli , ?e pa bi kupil neko bolj plebejsko znamko, bi pa ?e skoraj skakal okoli s transparenti v stilu : "nikoli vec Citroena,renaulta, Peugeota, kie....".
Pri nas bo ogla?evan z "lep, negovan, odli?an, nem?ko poreklo, 112.000 kilometrov, prvi lastnik zobozdravnik, vo?en samo po avtocesti".
A ni nekaj takega nabavil nek slovenski vloger bloger, oz. youtuber (en od teh sodobnih milenijskih poklicev), potem pa imel same te?ave, ?eprav je bil avto glede na opis kot nov in imel za 19k EUR super opremo in magi?nih 112k kilometrov?
Jp,tudi jaz iz prve roke vem za podobno e -klaso ;130t km v prvem letu....
Glede tiste c5ke in menjave sklopke pri 260t km...
100t km na leto se da dose?i tudi kako druga?e kot zgolj in samo z avtocestno vo?njo in tudi relacija ni samo "lj-maribor".
Lahko se npr. nekdo vsak dan vozi iz Idrije (saj konec koncev je GO tablica) v Slovenj Gradec in ima malo morje kilometrov in kar nekaj ovinkov,prestavljanj. Ne vodi AC v vsako mesto pri nas; Ko?evje, Slovenj Gradec, Velenje, Metlika, ?rnomelj,tolmin,bovec, Trbovlje,Hrastnik mi takoj padejo na pamet...
In potem recimo vsak dan 1-2 uri mestne voznje od vrat do vrat pa smo tam...
Pa morda nek ?isto povpre?en voznik (ali ve? njih),malce slab?i material, morda menjava sklopke ne v zadnjem trenutku...
Tale avto je lahko predvsem opomin vsem tistim, ki kupujejo rabljene (velikokrat uvo?ene avte) z 150t km v ?tirih letih in re?ejo: "Ah,saj so realni, ve? jih tako ali tako ne more biti v tako kratkem ?asu"...
?e ni? drugega,je v teh ?asih lepo videti po?tenega prodajalca (no, razen ?e jih ima v resnici 500t )
Da ga ne bo na koncu kupil diler in mu na hitro prevrtel kilometre...
In potem vidimo, da je 20t eur hitro premalo za dizelskega karavana v "golfovem razredu"...
Nekje je treba zamizati na 1oko in to kar mo?no... Ali pri ?voh motorju, ali pri vstopni opremi (res so nekje ?pasni,kaj vse je potrebno dopla?ati v letu 2019), ali pa pri znamki...
Saj vem kako je to, ko te nekaj ?e v ?tartu odbija, ampak poznam kar nekaj ljudi, ki jih je Tipo pozitivno presenetil...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.avtomobilizem.com/testi/zepni-krizanec-ford-fiesta-1-0-ecoboost-92-kw-active/12-11-2019/
?e se ?e komu zdi Octavia precenjena.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani