Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali.
Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski.
Ker se je verjetno tovarniško varčevalo nimaš indikatorja za obrabo. To je imela Alfa. Vsaka notranja pakna je imela konektor.
Vozi do cviljenja. Če boš sam menjaval. Če bo mehanik, daj ob kaki drugi akciji. Da ne bo 2x dela računal.
Pa seveda po prvem kompletu pakn ne menjaš diskov. To je totalno sodobno pretiravanje.
Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.
Naročil sem 2x KYB nosilec zadnjega amortizerja. En je bil tip top, nosilec, vijaki 2x in navodila. Drugi pa je imel samo nosilec brez vijakov in lista.
Sem poslikal, poslal na support in dobil dnar nazaj. Montiral sem oba, pač enga s starimi vijaki.
Negativno. Ni ne radia ne televizije nikjer: ne v hiši, ne v kleti, ne v garaži, ne v drvarnici, ne v čebelnjaku. Nikjer.
In pogoj za plačilo ni lastništvo naprave ampak priklop na elektriko. Če imaš števec za elektriko, plačuješ RTV prispevek. Ja, in če nisi ravno socialno ogrožen, plačaš tudi električno energijo... Ampak mislim, da smo malo zašli s teme...
Sodelavec je odpovedal tv, plačuje samo radio. Pač avto, ne moreš nič.
Je pa radio dosti ceneje.
Podpišeš izjavo in imajo pravico prit na dom pogledat.
Lahko ga vprašam, če rabiš več info.
Jaz pa gledam rtv, največkrat film tedna ob sredah. Vrhunska non hollywood produkcija.
Jaz imam eno sezono nexen su4 in sem brez pripomb, za dalje pa bomo videli, zaenkrat so mi boljse od bridgeston. Aja pa bridgeston so bile Japonske, nexen so pa narejene na Kitajskem.
Nikoli nisem trdil da je kitajska roba zanič.
Se pa je ca. 10 let izogibam, kolko zmorem, ker mislim da si s to robo sami Evropo uničujemo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ker se je verjetno tovarniško varčevalo nimaš indikatorja za obrabo. To je imela Alfa. Vsaka notranja pakna je imela konektor.
Vozi do cviljenja. Če boš sam menjaval. Če bo mehanik, daj ob kaki drugi akciji. Da ne bo 2x dela računal.
Pa seveda po prvem kompletu pakn ne menjaš diskov. To je totalno sodobno pretiravanje.
Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani