Jaz pa sem imel z omenjeno 120ko (se mi zdi) 2 dni nazaj posla ob vklju?evanju na avtocesto (?entvid pa proti Kranju oz. izhod Vodice), pa sem videl da je ata v M6 pohodil po?teno in me je zanimalo, kako bo zgledalo, ?e probam ?e jaz do blokade oz. "bolj na poskok", pa je bilo nekje do 160 kar napeto, resda je imel malo naskoka pri ?tartu, pri 180 sem ga prehitel, pri 200 je ?e kar malo zaostajal, pol pa je bilo treba iti ?e po?as z avtoceste dol!
se je ata mislil: "o pi***da, ta je pa ve?ji norc kot jaz" in je raje odnehal
vse vredu in prav, lepa lega, dobro pocutje, ergonomija odlicna, mogoce malce glasen motor, sicer avto odlicen. Me pa moti, ker ni ravno poskocen. Volkswagnov koncern je npr. (Skoda Octavia 1.9 TDI 115KM) je dosti bolj poskocen, medtem ko je poraba priblizno ista. Bo treba le 143 KM razlicico kupit...
saj lahko, da se motim samo kakor je meni znano Octavia ni nikoli imela 115KM diesla ampak 110KM...
Ocenjevanje posko?nosti je zelo relativna zadeva in motorja od Mazda in VAG-a sta po naravi precej razli?na (edina skupna lastnost je da sta diesla) . Poglej primerjalni test med ?estko in golfom, ki sem ga napisal. V glavnem da ponovim - Mazdin diesel ima ob?utno turbo luknjo povzro?eno zaradi velike vstrajnosti turbine, ki pa zato omogo?i motorju 310Nm. Po drugi strani pa pri VAG-u stavijo na bolj?o odzivnost motorja v ?kodo navora, ki ga je za cca 25%manj pri zgolj 9% manj?i mo?i.
Tak motor na prvi ob?utek zgleda bolj posko?en saj lepo vle?e v nizkih obratih (okoli 1500/min) se lepo prelije preko obmo?ja najve?jega navora (2000/min) in zaklju?i na obmo?ju najve?je mo?i (4000/min). V glavnem skos ima? ob?utek da lepo zvezno pospe?uje.
Pri Mazdi je motor precej druga?en in sicer mrtev pri 1500 obratih potem pride navor in avto je resni?no posko?en a ko za?nejo prevladovati konji pa jih je premalo v sorazmerju z delom kjer je navor "glavni". Zato izgleda kot, da ni posko?nosti saj je pospe?ek v obmo?ju najve?jega navora ve?ji kot v obmo?ju kjer za?nejo delovati konji.
Ker sem imel preve? ?asa sem se malo igral s pospe?evanjem do 100km/h pa sem na golfu dosegal podobne ?ase okoli 11 do 12 sekund ne glede kako sem prestavljal.
Isto sem posku?al z Mazdo in ?e sem jo pu??al do visokih obratov v vsaki prestavi je bil rezultat precej klavrn saj je bil celo slab?i od 12 sekund. ?e pa sem prestavljal nekje med 3000-3500 obratov pa mi je ratalo tudi okoli 10 sekund. Je pa res, da nekaterim tole ni v?e? ampak se da pomagat (chiptjuning.press)
Jaz sem u?ival v tele debati kljub temu, da se na vse skupi en kurc spoznam ampak se mi vseeno zdi, da zadeva ima neko glavo in rep... ?al je pa tako, da ?ivimo v svetu, kjer je prevara celo nagrajena (malce sodne primere spremljite pa kako kriminalci ko so enkrat opro??eni ?e od?kodnine dobivajo) in zato je tukaj toliko nejevernih Janezov, Markotov, Bo?tjanov, Simonov itd.
Jaz bi sicer sprobal zadevo pa zgleda, da nimam dost jajc da bi to zlil noter, zato tista fla?ka QuMIja ?e vedno sameva gor na polici pa je bila kupljena za moj prej?nji avto in sem ga imel ?e v Wartburgu. Samo neki je zadevo zlit v avto, ki je vreden <100.000 sit in tud ?e gre takoj k hudi?u si ne bo? pulil las kot pa da to preiskusa? na vozu kateremu vrednost gre v milijone. Saj vem, da 99,99% je verjetno vse OK ampak kaj pa ?e gre vseeno kaj narobe - potem si pa sam s stro?ki.
Da ne govorim na pamet ?e primer: neko? davno sem kolegu predlagal Trdilec, ki naj bi mu zama?il luknjico v hladilniku. Predlagal sem mu ga na osnovi lastnih izku?enj saj je ta adetiv odli?no "popravil" moj hladilnik.
In kaj se je zgodilo, ne samo da je zama?il tisto luknjico, zama?en je bil cel hladilnik in avto je skoraj zakuhal. V ?em je bila razlika? Moj hladilnik je tako hitro izgubljal hladilno teko?ino in sem mu ?e nekaj ?asa dolival samo vodo in ravno v vodi Trdilec deluje pravilno. Kolega je pa imel notri pravo hladilno teko?ino in Trdilec je reagiral tako, da je ratal beton. Seveda sem klical proizvajalca in ta mi je lepo dopovedal, da se nisem dr?al navodil na katerih je res pisalo da ga da? v vodo a nikjer ni pisalo, da ga ne sme? dati v hladilno teko?ino ?eprav v ?argonu vedno govorimo, da mi vodo iz hladilnika zmetalo al pa da mi voda ven pu??a. Proizvajalec je bil pravno krit jaz pa s stro?ki in to ?e ne za moj avto.
Zato Sirius ne preve? hudo te debate vzet obenem pa se zahvaljujem, ker se sploh ?e ukvarja? (Dragan z unimi gorivo?paralnimi magnetki je ?e davno prej obupal) z nami. Lahko bi rekel BMK in te po prvem postu ne bi bilo ve?. Itak pa smo klelel v ve?ini dovolj pametni, da se bomo al pa ne bomo odlo?ili za ta adetiv. Zato so vsake argumentirane informacije dobrodo?le pa tudi ?e se nekomu zdijo topshoparske.
Aja, pa pozabili smo omeniti, da je originalno Golfovo ozvo?ene kak?nih 200.000 svetlobnih let pred Mazdinim.
Ne vem kako je v ostalih modelih samo v ?estki z EVO II opremo je BOSE ozvo?enje z 8 zvo?niki + subwoofer in v primerjavi s tem, tisto originalno v Golfu Mazdi tud do gle?njev ne se?e.
Da ne razlagam kak?no je originalno v Golfu IV (edition oprema), ker je po moje najve?ji ??i? (2 zvo?nika in tranzistorski zvok) pod soncem.
ne vem, meni je vse skupaj zelo zanimivo - tudi razlaga ima neki smisel... ampak brez neodvisnih testov, kjer bi nekdo vse proizvajalce primerjal je te?ko neko tehtno oceno podat...
Druga? pa Sirius, kateri je za nas najbolj uporaben (MB Gold?) pa ne preve? zamert, ?e smo taki nepobolj?ljivi skeptiki, ker nekako nam ne gre v glavo, da vsi obljubljajo izjemne u?inke a noben proizvajalec avtomobilov oz. servis ti nobenih adetivov ne priporo?a.
Kar je v bistvu zelo ?udno saj bi s tem na?eloma izbolj?al vse od manj?e obrabe, mirnej?ega teka motorja, ve?je mo?i in od 4-10% manj?e porabe. Zraven dam pa ?e Super FuelMax (debata na http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1416&st=0 ), ki mi tud pr?para 10% goriva pa ?e kaj druzga pa se bom lahko kmalu vozil zastonj s porabo 0 litrov na 100km
Ok tole je mal heca ampak res no zakaj noben hudi? izven krogov proizvajalca/prodajalca teh zadev (QMI, Metabond, Power Up,...) ne reklamira?
?e pi kdo rad naredil kak?en preizkus lahko doniram kak?en deci QMI-ja, ki je ?e vedno na polici doma in ?aka na mojo odlo?itev a ga bom zlil v motor ali ne
3. Dons sem bil zaparkiran v slu?bi. Valda Tosamovci retardirani (pomoje sem sam tut mal, da ?e vedno tam delam ker si me ne zaslu?ijo ) ne dajo nobene cifre pa se jebi. No ena mamca je pri?la do Kadetta zraven mene in jamrala kako bo pri?la ven, jaz pa ?e manj, ker imam dalj?i avto. No potem ji kar lepo re?em naj ne skrbi za mene ker ?e ne bo ?lo druga?e ga bomo pa prestavli (pa ne naprej, ker je imel ro?no zategnjeno - na ravnini ampak kar bo?no magar ). No tetka je vsa prestra?ena 5 minut motala ven vmes ji je avto 3x crknil pa ?eprav je bil avto prakti?no v?tric z njo torej je oviral mene.... Potem ko je KON?NO pri?la ven sem sam v 30 sekundah namotal ven pa ?eprav sem moral ven ?ez sosednji boks.... Njena sovoznica je pa s prstom name kazala ter se ?udila... Babe. ?e celo prej sem bil na glavni ker sem ?el naprej ona se je pa na rikverc matrala priti na cesto.... Da ne omenjam ene ?tudentke, ki se je 4 minute spravljala ven na rikverc pa vse je bilo frej.
hehe LOL
ampak pazi sceno danes - baje je danes na c. dveh smetarjev po?ila cev od plinovoda. In to direkt pred stavbo kjer ima Webasto svoje poslovne prostore. Prletijo delavci z bagri in kamioni ter nardijo jarek tako, da noben ni mogel ve? iz parkiri??a zapelat. In to ob pol tretji uri v petek, k se vsem domov mudi . Vodja delavcev je potola?u ?akajo?e z besedami: "ni? panike, saj smo hitri, ?ez eno uro bomo kon?ali"
Mazde niso zanimive za tatove ker na jugu ne poznajo toliko znamke so vsi bolj navdu?eni nad nem?kimi avtomobili. Se pa vsake toliko ?asa kak?en spomne in kak?no spelje.
Pa samo tudi zaradi vrednosti se je ne spla?a krasti, ne vem kdo bi se ?el z mojim matrat ki je vreden 500.000sit in tudi ni? zanimivega ni notri da bi kaj vzel, avtoradijo je en osnoven toliko da ?pila
2. [/b]uletavanje v kri?i??e (ko imajo ?e pri?gano rde?o, pa je kri?i??e ?e itak dovolj zapolnjeno), ampak ?e vedno je narod tako nekulturen (lahko tudi neumen, naiven ali neu?akan), da ?e ?e sam ne more nikamor, bo pa vsaj zaprl, da tut ko se kri?ajo?i cesti od na?e odpre zelena, jasno ne bodo mogli speljat, ker jim je ta genialec zaprl pot, pol spet uni drugi naredijo isto in pogruntav??inam ni konca, nejevolja in pritisk pa nara??ata!
zame je to veliko ve?ja solidarnost (ali pa neegoizem) v prometu kot pa blendanje pred radarjem
LITKE... kaj pa je to? ?e bi vedela, bi ti jih mogo?e ?e pokazala...
Glej Tedi, mo?ki v ve?ini ocenjujemo avtomobile tako kot ?enske in sicer druga?e povedano ?enski ni? ne pomaga dobra karoserija, ?e ima celulitne noge Tako kot so pri ?enski noge so pri avtu kolesa in ker vsi na tem forumu vemo kako zgleda karoserija (MX-5) nas zadaj zanimajo zgolj tvoje noge...ekhem...kolesa
V glavnem brez skrbi, ti jih kar poka?i, naj ti ne bo nerodno...
A je tole reklama? Si se prijavil le za to, da naredi? reklamo svoji firmi?
MODERATORJI!
Symon, saj ni tako hudo - men je pa v?e?, da vidim in lahko primerjam razli?ne konkuren?ne izdelke. Itak se bom na koncu sam odlo?il a bom kaj kupil al ne, pa naj bo to Motor down, KuMI (QMI), Viagor al pa tale Metadon.
Nekega dne se je na?la gospa z Lupotom, ki je avto pustila natanko pred gara?o in nato od?la v slu?bo. Ker je policija ni mogla izslediti, sem moral tisti dan odpovedati nekaj aktivnosti, za katere bi potreboval avto. Kaj drugega kot to, da ima IQ manj?i od ?tevilke ?evljev, si lahko o taki voznici mislim?
A ni tako, da policija v takem primeru pokli?e pajka in ta mora priti takoj, ker je to prioriteta?
Druga?e pa pokli?e? ?e enga kolega ali dva pa Lupota na streho obrnete zato, ker ko je enkrat avto na strehi je trenje manj?e, kot ?e bi bil na kolesih in ga zato la?je oddrsate do ceste.
Osebno mi je pa ameri?ki na?in najbolj v?e? , ko nekdo zaparkira hidrant pa se gasilci ne zajebavajo kaj dosti - razbijejo ?ipo na eni strani pa na drugi strani avta pa cev skozi.
Mislim, da bi morali to tudi v Sloveniji uvest, da ?e nekdo nekdo zaparkira, da ima zaparkirani pravno pravico in dol?nost poslikati in odstraniti vozilo, ki blokira dostop in da za morebitne po?kodbe ni odgovoren. ?e se to uzakoni bodo vsi parkirali kot angel?ki...
Sam da nisi pla?al smrkcem, sicer pa nastane problem, ko se nekateri ful zana?amo, da v primeru kapsarije, da bodo ?e drugi opozarjali, samo je pa tudi res, da ?e ti prvi v koloni nasproti voze?ih ne bo po?migal, pol ostali ti skor ziher ne bodo (?e so blizu skupaj en za drugim npr.), se pravi ?e ti nasproti pelje nek "fa?ist" al pa magar nekdo, ki se striktno dr?i pravil in ne mara balkanski navad, pol pa v tem primeru postanem zmrznjena pe?enka! :ne vem:
recimo en tak fa?ist kot je Boss - pol si ga pa najebu
nakar bo v gostilni debata: "...ja sem tok pla?u, ker me en peder ni opozoril na " :ne vem:
fantje, mal po pameti vozit pa se da brez kazni shajat - ne brezglavo drvet po cestah, ?e posebej ne skozi naselja, ker je tam 95% mo?nosti da te bo snel.
V glavnem, ne more? se zanest na to, da ti bo kdo poblendal, lahko da takrat sploh ne bo nih?e peljal nasproti ti se bo? pa ves ?as tresel a te bo kje laser snel - mislim kak?en u?itek je vo?nja, ?e ima? ves ?as cmok v grlu.
Da ne bo zdaj kdo mislil, da se strogo dr?im pravil - ja, se v naselju, ampak na cestah, kjer vem da ni zased in kjer ni ?ans da bi koga ogro?al pa si dam du?ka (najraj?i imam cesto iz Logatca proti Podkraju).
Sicer pa ?e je ?e primerno opremljen golf dra?ji od Mja, kako bi se ?ele obnesel Passat, ker po ceni pa tile avtomobili ?e dolgo niso ve? Volkswagni (po imenu naj bi bli Ljudski voz oz. avto dostopen vsakemu).
Primerljiv Passat (Comfortline oprema) je od nove Mazda 6 TE 143 za ve? kot milijon dra?ji, ?e imata oba enako opremo.
Na raznoraznih forumih in v mo?kih dru?bah se ?e leta in leta prepirajo kaj je bolj?e ali evropski (nem?ki) ali japonski avto. In ker imam to mo?nost, da vozim tako japonca (slovenski avto leta 2003) kot nemca (slovenski avto leta 2005) in to ?e oba s primerljivim dieselskim motorjem (glede na te?o avtomobila) se mi je zdelo smiselno, da ju primerjam in kljub temu, da sem prista? daljnevzhodnih avtomobilov sem vseeno potla?il navija?tvo in poskusil ?imbolj realno oceniti enega in drugega s prednostmi in slabostmi, ki jih imata.
Ali je sploh mo?na oz. smiselna primerjava med avtomobiloma, ki sploh nista v istem velikostnem razredu. V bistvu je, saj se izka?e, da sta to cenovno povsem primerljiva avtomobila oz. Golf je celo dra?ji?!?!
Mazda 6 SP CD120 z opremo Evo II je bila ?e v za?etku leta 2005 pred faceliftom vredna
5.800.000 sit (vklju?no s kovinsko barvo)
VW Golf 1.9 z opremo Comfortline (5 stopenjski menjalnik, 4 vrata in kovinska barva) pa
4.885.057 sit
na prvi pogled je razlika ogromna saj je Golf skoraj za milijon cenej?i ampak ko izena?imo opremo in za Golfa dokupimo vse tisto kar Mazda ?e ima (16 colske lita plati??a, sredinski naslon za roko s predalom, Xenon lu?i, ESP, stranska airbaga zadaj, webasto grelec, usnjeni trikraki volan s tipkami za krmiljenje avtoradia in CD predvajalnik z izmenjevalnikom zgo??enk) se cena Golfa povi?a za neverjetnih 1.131.467 sit.
Tako primerljivi Golf z opremo je zdaj po ceniku vreden slabih 220.000 sit ve? kot Mazda oziroma
6.016.524 sit
Motor in pogon
Mazdin motor z dvema litroma prostornine spravi iz sebe 121KM in 310Nm navora, kar pri te?i 1440kg pomeni 11,9 kg/KM oz. 4,6 kg/Nm. Golfov motor ima 100 ccm manj in pridela 105KM ter 250Nm, kar pri 1250kg suhe te?e pomeni 11,9 kg/KM oz. 5,0 kg/Nm. ?tevilke so skoraj enake ali prekleto podobne tudi pri hitrosti in pospe?ku (Mazda 196km/h in 10,6s/100km/h, Golf 187km/h 11,3s/100km/h).
Ampak to so le sinteti?ni podatki, ki v praksi izgledajo popolnoma druga?e. Golf ima zelo dober 6 stopenjski menjalnik (v 6. prestavi pri 100km/h ima motor 2000 obratov to?no toliko kot Mazda v kon?ni 5. prestavi) in je vse skupaj prilagojeno bolj enostavnim voznikom, ki ne rabijo razmi?ljat o obratih in ?imbolj efektivnem prestavljanju saj motor lepo vle?e ?e od 1400 obratov in turbo luknje prakti?no ni ob?utiti kot tudi ne ekstremnega pospe?ka. Tudi motor in ra?unalnik v prostem teku ne dopustita, da bi avto "crknil" in sem se moral po?teno potruditi, da mi je to uspelo. To je idealno pred kri?i??i oz. po?asni vo?nji kjer zgolj brez gasa spusti? sklopko in avto spelje, nato samo ?e doda? plin in spelje? hitreje in bolj elegantno (brez rjovenja motorja) kot 90% drugih voznikov, ko se pri?ge zelena lu?. Zaradi teh lastnosti Golf prakti?no ne rabi 6 stopenjskega menjalnika saj zaradi svojega uporabnega dela obratov (od 1500-4000 o/min) je razdrobljenost prestav prevelika in obi?ajnega uporabnike prej moti kot mu je v pomo? saj ta Golf nikakor ni dirkalnik. ?e ?e ?esta prestava potem naj bo to var?evalna v stilu 130km/h pri 2000 obratih.
Pri Mazdi pa je motor precej druga?nega kova in se upira nizkim obratom pod 1800 o/min, nad tem oz. okrog 2000 pa turbina resni?no zbuta zrak v valje in pospe?ek je resni?no fenomenalen in to traja nekje do 3500 obratov potem pa se ?e spla?a prestaviti, ?e ho?e? biti resni?no hiter saj mu od tu naprej primanjkuje "konjev". Na to je potrebno biti pozoren pri prehitevanjih saj odpadejo prehitevanja v 5. pri 80km/h, ker avto takrat ne gre nikamor. Tudi pri vo?njah v ovinek je potrebno malce vaje, da je na izhodu iz ovinka dovolj mo?i. To nekako zgleda takole, da v zaklju?ni fazi (po polovici) ovinka ?e rahlo ti??imo plin, da izpu?ni plini primerno zavrtijo turbino, ki nato zagotovi dovolj pritiska, da je nato u?itek pri izhodu iz ovinka. Tak?na bolj dirka?ka narava motorja pa se dodatno odkupi ?e pri vo?nji v klance kjer nekateri na papirju enako mo?ni avtomobili komaj zmorejo v drugi prestavi, Mazda pa konkretno pospe?uje v tretji.
?e lep?e je vidna in ob?utna razlika med motorjema, ko sem ju preizkusil na avtocesti v vrhni?ki klanec navzgor in sicer tako, da sem v kon?ni prestavi pri 130km/h pritisnil do konca na plin, takoj ko se za?enja klanec in pri prvem obokanem mostu, ki pre?ka avtocesto je ?tevec pri Golfu kazal 165km/h pri Mazdi pa konkretnih 192km/h. Razlika skoraj 30km/h pa je vredna tudi "spopadanja" s turbino, ki ima relativno velik vstrajnostni moment kot ta v Mazdi.
Podvozje
Pri obeh je zelo dobro in primerno tako za kratke kot dolge grbine je pa pri Golfu zaradi zasnove (hatchback), pri mo?nem zaviranju v ovinek, zadek prelahek in ?e nisi na to pozoren lahko pride do te?av. Pri Mazdi pa sem naletel na problem pri "igranju" in sicer, ko sem pozabil vklopljen DSC. Devedeset stopinjski ovinek, zloraba ro?ne in avto drsi bo?no. Spustim ro?no, pritisnem gas a glej ga zlomka - vklopi se DSC zavre eno od zadnjih koles in mi poleg tega ?e "odre?e" pogon. Tako grdo me je zavrtelo za 180 stopinj, kot me prej ni ?e z nobenim avtomobilom. ?e dobro, da nisem nikamor zadel ker pri 50km/h bi bilo lahko tudi usodno (vsaj za avto). Kljub razbijanju srce in cmoku v grlu sem isti ovinek poskusil ?e dvakrat z DSC na OFF in vsaki? je ?lo kot po maslu. Torej, DSC ob normalni vo?nji je odli?en pripomo?ek saj re?uje nenadne in nepredvidljive situacije, pri igranju in bo?ni vo?nji pa mora biti obvezno izklju?en
Udobje in oprema
Najprej ena velika graja za VW in sicer motor je glasen in resni?no traktorsko ropotajo?. Posebej je to opazno pri pospe?evanju in pri vo?nji okoli 140-150km/h po drugi strani pa je Mazdin diesel uglajen in tih tak?en kot mora biti v takih limuzinah. Sedenje je enako udobno pri obeh so pa se pri VW na?rtovalci odkupili pri raznoraznih nikjer napisanih malenkostih, ki na koncu nekako popravljajo vtis o hrupnem avtomobilu. Naj na?tejem samo nekatere, ki na prvi pogled izgledajo brez veze, ampak ko enkrat pre?ivi? toliko ur v avtomobilu pridejo zelo prav:
1.) ?e ima? vklopljene brisalce in da? v vzvratno se samodejno vklopi zadnji brisalec (zelo uporabno, ker v de?ju je golfov zadek res svinjak)
2.) ?e po?prica? umazano ?ipo se normalno vklopijo brisalci in po dveh, treh brisih tudi normalno izklopijo. Nato po cca 20-30 sec naredijo ?e en bris, da odstranijo vodo, ki se je od takrat zaradi hitrosti natekla po ?ipi
3.) kratek pritisk smernika (menjava pasu) vedno spro?i tri utripe smernika (uporabno, predvsem pa varno)
4.) avtoradio z velikim ekranom, ki pred vsako tipko izpisuje ime postaje, ki je shranjena pod to tipko
5.) Zvo?ni signal, ko se vklopi rumena lu?ka za prazen tank in zvo?ni signal, ko pade temperatura pod 3 stopinje celzija
6.) hlajeni predal pred sovoznikom
Poraba
Od nekdaj so govorili da so VAG-ovi diesli vzor porabe in veliko lastnikov se je hvalilo s porabo pod petimi litri. Tudi tovarna navaja povpre?no porabo pri tem Golfu 5,1 litra. A pri vseh testih v raznoraznih avto revijah se ne pribli?ajo niti porabi pri mestni vo?nji, kaj ?ele povpre?ni. Ne vem a tukaj kdo la?e, ali nekateri ne znamo voziti VW diesle saj imam tudi jaz povpre?no porabo pri 6,7 l/100km.
Po drugi strani pa pri Mazdi tovarna navaja povpre?no porabo 6,5 l/100km in to?no toliko je tudi moja povpre?na poraba pri ?estici.
Zaklju?ek in ocena
oba avtomobila sta zelo dobra a sta namenjena popolnoma drugim tipom voznikov. Golf predvsem umirjenim dru?inskim tipom, ki ho?ejo neistopajo?, enostaven, robusten avto s ?im manj kompliciranja pri vo?nji. Mazdo pa bodo kupili ljudje, ki jim ni tuje tudi bolj ?portno premikanje in ki so spoznali, da na svetu ne obstaja samo pet modelov avtomobilov.
Golf
+ enostaven za vo?njo
+ mali bombon?ki
+ dober motor
+ dober menjalnik
+ velika mo?nost izbire dopla?ilne opreme
- glasen motor
- premalo prostora pri stopalki za plin (pri meni je prostora med zavoro in centralno konzolo zgolj centimeter na vsaki strani ?evlja)
- mazanje zadnjega stekla v de?evnem vremenu
- po?asno ogrevanje (pozimi dose?e motor delovno temperaturo ?ele po kak?nih 15km)
- vaba za tatove
- prevelika poraba glede na tisto kar navaja tovarna, kot povpre?no porabo
- previsoka cena dopla?ilne opreme
- dolgo?asna oblika (stvar okusa)
- BC la?e pri povpre?ni porabi saj je le ta v resnici za cca 7 deci ve?ja
Mazda
+ zmogljivosti motorja (predvsem navor)
+ zelo udobna vo?nja
+ dobro ozvo?enje
+ ugodna cena
+ atraktivna oblika
+ ogromen prtlja?nik
- ob?utki na ro?ici menjalnika
- ob?utljiv lak na udarce kamen?kov
- notranja plastika bi lahko bila bolj?a in manj trda
- BC la?e pri povpre?ni porabi saj je le ta v resnici za cca 7 deci ve?ja
- nedelovanje ID2 TAG pri poslu?anju MP3-jev
- zelo malo mo?nosti kombiniranja z dodatno opremo
Tudi sam sem pred kak?nim mesecem kupil rabljeno M6 in sem zadovoljen... ko sem brskal po netu sem naletel na ta forum.
Glede porabe mi je sedaj jasno kako nastaviti ra?unalnik, kako obdr?ati nastavljeno vrednost pa ?e ne...
pa ?e ene par vpra?anj...
Po kratkih vo?njah mi v motorju ?e nekaj ?asa brni... To je moj prvi dizela? in to pripisujem temu. Bi prosil, ?e mi nekdo razlo?i kaj bi bilo to.
Stra?no me moti beep-anje ko nastavljam radio in ra?unalnik. Se da to kaj uti?at?
Za prvo javljanje bi bilo to vse. V naprej se zahvaljujem za odgovore in pozdravljam vse na foumu
Urban, pozdravljen na forumu
Tisto brnenje je druga?e grelec (webasto), ki dodatno ogreva hladen motor (diesli se veliko po?asneje ogrejejo na delovno temperaturo kot bencinarji). Ko ugasne? motor ?umenje traja ?e toliko ?asa dokler ta grelec ne pokuri nafte, ki je ?e v ?obi grelca - nekje v roku ene minute po ustavitiv motorja mu zmanjka nafte in se ustavi. To je normalen pojav in lahko si hvale?en Mazdi, da ta grelec spada pod serijsko opremo saj ga pri ostalih proizvajalcih bogato prepla?uje? (200.000+ sit).
Ok tahih sem imel tudi sam precej..... Enega je pa vredno izpostavit.... za tivolijem, pred mehi?ko restavracijo 1889 al neki takega.... Vglavnem bla sva z avtom od moje punce ki ima Italjanske tablice.... No Videla sva da se ena ?enska odpravlja v avto...in valda dala desni ?migovc, in ?akala na cesti da se baba premakne ven....da njenega nesposobnega manevriranja sploh ne omenjam.... No in kaj se zgodi.... Gospa spelja isti trenutek pa me prehiti strej?i gospod in avto zapi?i direkt z nosom v box...seveda je pol riti blo ?e zunaj...
No najprej sem to ?isto na easy sprejel....pride gospod z avta....grem ven...mu povem da sem imel desni ?migovc z dolo?enim namenom uklopljen in ?e lahko prosim avto odmakane...
On pa... MLADINA POKVARJEN!! KAJ SE GREste... kje je kultura do soljudi in spo?tovanje starej?ih od sebe.... Menmi najprej o?i ven padle... za tem do?ivel manj?i heart attack.... ta ?as se je ?e za?ela moja z njim kregat...
Ko sem kon?no h sebi pri?el sem mu reku...da ?e avta ne odmakne v roku 5 sekund da mu ga bom lastoro?no na streho zvrnil....pol pa za?el "fljoskat" ?ez italjanem, italjanske zamejce.... no od tam naprej se mi je film utrgal...in ?e dobro da je bla moja zdraven da me je v avto zbasala ker ?e ne ne vem kaj bi mu naredu.... Pa nisem res niti malo agresiven tip...pol si lahko predstavljate kolk me je na obrate spravu.... No uglavnem... Parkirat smo ?li drugam!!!
LP dAvid
Ampak res, tist ki tega ni do?ivel sploh ne ve kako to pogreje - pa ne to, da se nekdo vrine ampak da na koncu za?ne s svojim arogantnim gobcem otresat.
Osebno VEDNO blendam....in to ?e kake 3 kilometre po radarju.... Mi gre pa na ?ivce to...da gre mimo 30 avttov in NOBEDEN ne po?miga da je radar za naslednjim ovinkom.....
And Guess what....pla?al kazen....agrrr
LP david
Hja David, David... vozi po omejitvah pa ne bo? pla?al kazni
Pri tem, da delam letno okoli 60.000 km (tolk kot povpre?ni vozniki v treh ali ?terih letih) se mi ne spla?a ra?unat na to, da mi bo kdo poblendal, ker je ?e statisti?no visoka mo?nost, da bom fasal radar.
Je pa moja zadnja kazen (68km/h - Tr?a?ka v Lj mimo parkiri??a na Dolgem mostu - dvopasovnica s semaforji, nobenih zgradb, ?ol, bolnic v bli?ini) stara kak?ne tri leta pa ?e to je bilo vpra?anje, ker me je iz kolone ven potegnil - pa se nisem preve? bunil, ker sem imel prtlja?nik poln pu?k in pi?tol pa ne bi bilo fino, ?e bi hotel pregledat opremo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se je ata mislil: "o pi***da, ta je pa ve?ji norc kot jaz" in je raje odnehal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani