Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.
Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.
Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo spozna.
A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?
Nemogo?e! Jaz tankam 100ko (zdaj je samo 2 tolarja razlike ) pa je poraba pribli?no ista. Avto pa skor sigurno lep?e laufa. Vmes sem enkrat tankalpoln tank 95ke in se mi je neki glasen zdel avto (pa ?e na 100ki ni tih).
Bratranc ima Balenota 1.6 16v 8100konjev) karavan in je dejal, da z polnim tankom na Dom?alskem petrolu naredi do 100km ve? kot, ?e tanka v Morav?ah (eni so dobili not vodo)...
8100konjev hehe - fastest and strongest Baleno worldwide
pol gre? pa nazaj na pumpo pa jih vpra?a? kolk oktanska je voda pa ?e kaj pomaga pri performancah avtomobila
Pa ?e malo resnosti, kar se pa ti?e 100 oktanca se prednost le tega pojavi pri bolj zmogljivih motorjih - kak?nih 200 konjev in ?ez. Pri ?ibkej?ih motorjih je pa bolj bla?ev ?egen.
jebemu boga pa ka je ravno tebe nasel pa to je ze 2 tak razbita mazda ki sem jo jaz videl eno v zivo.Kje pa mas sklenjeno zavarovanje _Ce ga imas sklenjenega pri zavarovalnici MB in imas j kombinacijo bos dobil maksimalno 350 jurjrev to vem iz podobnega primera ko je svak razbil isto mazdo samo na kontra strani
Va?en je kje ima povzro?itelj zavarovan avto - so pa na mariborski zavarovalnici take barabe, da jih ni pod soncem (mogo?e ?e pri Tiliji ali pa pri Slovenici). Se ne bi ?udil, da bodo najeli "izvedenca", ki bo dokazoval neprilagojeno hitrost vseh udele?encev v nesre?i in s tem deljeno krivdo.
OK, tole je bilo bolj sarkasti?no kot ne.
Druga?e pa ne se jim pustit odpraviti s kak?no sme?no od?kodnino (samo dvoje vrata so 200 jurjev). Je pa res, da ve? kot 60% vrednosti avta (po Evrotaxu) ne bo? dobil.
@madmax
he he,glede na to da delam v takem poklicu,ti lahko povem,da ?e malo jamra? za bole?inami v vratu in dobi? "ovratnico",?e ne pomeni,da bo? kaj dobo od zavarovalnice....so malo spremenili tote zadeve....
Res je in to zaradi tak?nih primerov, kot ena ?enska, ki jo poznam (pa je raj nebi) sto?ila 3/4 miljona, ker se je nekdo od zadi vanjo zaletel/dotaknil - na avtomobilih pa ni bilo ni? ?kode (?e lak ni po?il) razen, da je ena tablica dol padla. Pol je pa babnca ?e okrog to razlagala in se hvalila - sem imel takrat ?eljo, da bi jo po ?tengah dol zabrisal, da bi vsaj imela vzrok ovratnico nosit.
ne vem... ker Labi tolk reklamira Agip sem tudi dva tanka na AGIPov nafti skuru in poraba je bila popolnoma enaka kot na Petrolu ali OMVju... Tek motorja ni bil ni? druga?en. Po ob?utku (ampak res samo po ob?utku) pa bi rekel, da je AGIP manj brutalen (bolj ne?en) pri pospe?evanju kot Petrol ali pa OMV.
Kot sem ?e enkrat rekel, jaz do danes (po 45.000km) nisem na?el razlik med gorivi na posameznih ?rpalkah.
Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega
Men tud lopata pri prej?njem avtu ne bi pomagala.. Je bila cesta sne?ena in je kar precej visela tako, da mi je avto klub vo?nji 5km/h in traktorskih (beri: zimskih) gumah na kolesih dobesedno povleklo v meter globok jarek. Sre?a je bila v bli?ini kmetija pa me je kmet z lahkoto s traktorjem ven zvleku.
Iz te dogodiv??ine sem se nau?il, da pozimi poleg traktorskih gum rabi? ?e traktorski motor in od v?eraj sta zopet oba pogoja izpolnjena, tako da v snegu ne bo ve? presene?enj
tolk velika razlika v registraciji pa spet ni da bi bila nesprejemljiva ???- ?e nima? bonitet je cca 26 jurjev, ?e ima? pa polne bonitete pa je cca 13 jurjev..
Js bi pa pra?u u keri skupini oz. avtomobilskem razredu se govori se govori!?
saj vpra?anje je ?ist splo?no - je pa zgolj zato, da dopovem kolegu, ki je ?e ?ist zaslepljen, da definitivno ne rabi 6 stopenjski menjalnik (dopla?ilo skoraj 200.000 sit), dvojno klimatsko napravo pa samodejno zatemnitev ogledala - ?e itak se bo zapufal do fundamenta... fak ampak je pa on res pravi slovencelj, ker ga zanima samo to kok mu bodo drugi fou?.
Par dni nazaj sem imel debato z enim kolegom, ki ravno kupuje nov avto. In mi razlaga o dodatni opremi in na plano vle?e kar ene spiske dodatne opreme, ki jo bo ?e dodatno naro?il in pol od tega so same bedarije. Ker mu razlo?im, da je nekaj stvari ?ist brezveznih mi kolega vpra?a, ?e sem mu fou?, ker moj avto tega nima. Jaz pa , ker tak?nega vpra?anja pa ?e ne, pri tem da nekomu pomaga? pri zmanj?anju stro?kov nakupa za stvari, ki jih res ne potrebuje in so to zgolj marketin?ki triki.
Nekako sem se potem zarekel, da bom vpra?anje postavu na formu, kjer bodo ?e drugi postavili svoja mnenja o raznorazni dodatni opremi in kolk jim pomeni. Tko da pls help, ?e vam ni odve? mal pisarit, ker veliko raje tukaj postavim vpra?anje, ker smo forum na nivoju, kot pa recimo na avtomobilizem ali pa na mobisux kjer se bodo ?ez tri poste ?e vsi skregali.
bom najprej jaz napisal moje poglede
a.)oprema, ki je nujno potrebna - avtomobila brez nikakor ne bi kupil oz. bi jo takoj vgradil
- klima
- ABS
- MP3 player
- centralno zaklepanje + daljinsko
- elektri?ne ?ipe spredaj
- nastavljivi sede?i po vi?ini
b.)nenujna oprema - je pa velik plus, ?e jo avto ima
- xsenon ?arometi
- meglenke
- avtomatska klima
- ASR
- ESP
- sredinski naslon za roko
- potovalni ra?unalnik
- tempomat
- blokada motorja
- alarmna naprava
- parkirni senzorji
c.)nepotrebna oprema - ob?asno pride prav samo se da z lahkoto ?iveti brez nje
- navigacija
- stre?no okno
- webasto grelec
- gretje sede?ev
- 6 stopenjski menjalnik
- atermi?na stekla
- el. nastavljiva ogledala + ogrevanje
d.)popolnoma brez veze - samo za nategovanje kupcev
- senzorji za de?
- senzorji za avtomatsko pri?iganje lu?i ko pade mrak
- avtomatska zatemnitev vzvratnega ogledala
- senzorji pritiska v gumah
- v?igalnik in pepelnik
- el. nastavljivi sede?i (razen ?e je ve? voznikov)
?e je guma narejena iz enake me?anice in enako stara bi po moje morala enako prijemati v suhem neglede al ima centimeter globok profil ali pa milimeter. Ne vem zakaj bi bil oprijem razli?en? ?e kdo ve, naj me pls razsvetli
Teoreti?no bi guma z manj profila bila celo bolj stabilna zaradi manj?e vi?ine (ok dlakocepim ampak vseeno)
Za vodo je pa po moje tako... globji kot je profil la?je odrine vodo in kasneje pride do aquaplaninga.. Pri tem odrine vodo in naredi "suho" pot (Mojzesov efekt ) skozi lu?o po kateri nato peljejo zadnja kolesa.
Ma saj ne vem samo sklepam ?isto fizikalno je pa najve?krat tako, da ljudje zamenjajo izrabljene gume za isti model in potem trdijo kak?na je razlika... seveda je razlika saj gumine dobre lastnosti ne uni?ujejo izrabljenost profila (ok ?e je preve? izrabljen seveda) ampak starost same gume.
saj to bi rad zvedel zakaj... Labi ne vem v kak?nem primeru bi prihajalo do oversteeringa saj gume so enake
vzamem kontra situacijo... izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja.
?e pred ?asom sem bral v neki reviji, ki se ukvarja z avtomobilizmom, da v primeru razli?no obrabljenih gum je bolje, da so bolj obrabljene na sprednjih kolesih in manj na zadnjih.
?e logi?no sklepam je ta trditev ?ista neumnost saj na normalno suhi cesti je popolnoma vseeno al ima guma centimeter profila al pa dva milimetra. Na mokri pa pride do razlike saj kakor jaz mislim bi morale biti prednje gume z "globjim" profilom saj le ta la?je odvaja vodo za zadnje je pa itak vseeno saj vozijo po sledi prvih gum, katere so ve?ino vode zmetale vstran.
David & Symon - sam da sta ?la sploh avto gledat in se notr usest sta najprej zunanjost preverla, al ne?
Ne vem, ker ?e zunanjost ni pomembna zakaj potem sploh natikamo alu feltne (David? ), spojlerje, ni?anje, temnenje ?ip, bla bla..
Racionalno bi bilo najbolj logi?no vzet avto, ki najmanj porabi, ima najbolj?e rezmerje cena/vrednost, najmanj?i stro?ki vzdr?evanja in servisi, varnost, itd... Potem bi pa iskali avto, ki se temu najbolj pribli?a in vsi bi se vozili v enakem avtu - dolg?as - Hvala bogu, da ni tako..
se pa popolnoma strinjam, da ?e ti od znotri avto ne "sede" si z nakupom usekal ?isto mimo zunanja oblika gor al pa dol...
ok... priznam... jaz sem v ?estko bil zaljubljen dve leti ne da bi enkrat notri sedel ... pol mi pa moja pravi, da sem premalo ?ustven in preve? vsako stvar prera?unam in premislim :ne vem:
Best Motoring je tako ali tako ena bolj zanimivih oddaj o avtomobilizmu in njihove dirke ter komentarji med vo?njo so taki, da vzbujajo salve smeha.
So pa te primerjalne dirke tudi precej relativne saj kolikokrat v normalnem ?ivljenju lahko primerja? avtomobile in lahko ti avto da dirka?ke ob?utke, ?eprav je po?asnej?i od drugega v katerem ni ?utiti dirka?kega vzdu?ja.
Recimo 350Z so pri Top geareu ocenili zelo mla?no ali celo porazno po drugi strani je pa cel kup navdu?encev, ki bi zanj prodali obe ledvici. Verjetno je podobno tudi z RX8, ker res ni ?istokrvni ?portnik saj i??e mesto tudi med ?tirisede?nimi limuzinami.
Je pa v avtomobilizmu ena velika nelogi?nost saj v ve?ini vsi avto najprej gledamo od zunaj in ga kupujemo prvenstveno subjektivno (mora ti biti v?e? na zunaj) nato pa ve?ino ?asa ko smo z avtomobilom pre?ivimo znotraj njega in tam zunanjost res ni pomembna (razen ?e se ho?emo postavljati pred sosedi in prijatelji). A si predstavljate kako bi zgledalo, ?e bi ra?unalnike kupovali na osnovi tega kako zgleda ohi?je.
saj ne re?em da tud prej niso vozil ?ez rde?o samo tisti, ki so to po?eli so to delal namensko in so se temu primerno sami odlo?ili za tak?no rizkantno potezo. Tudi jaz sem ?e davno tega ene parkrat to naredil in prekleto sem vedel, da grem v rde?o... ne me zdaj kri?at (vem da ni prav) ampak je bila to vedno prva sekunda rde?e pa ?e prazno pregledno kri?i??e.
Zadnjih pet let se mi je to "zgodilo" mogo?e samo enkrat do v?eraj, ko mi je polpriklopnik za trenutek zakril samafor in ko sem opazil, da je ravno takrat spremenil lu? v rumeno je bilo ?e prepozno za zaviranje - rde?a all the way (slaba sekunda). Definitivno se mi to ne bi zgodilo, ?e bi bil interval rumene dalj?i in podobne situacije se bodo dogajale tudi drugim, ?e posebej manj ve??im voznikom s slab?imi refleksi in sposobnostjo predvidevanja situacije.
?e ena sama sekunda bi naredila ob?utnej?o razliko ampak NE, v SLO je pa? navada, da najprej nekaj korenito spremeni? potem pa opazuje? kako se bodo ljudje navadili (kot bi igral SIMSe sam, da je to zares). Pol pa mamo prepucavanje glede registerskih tablic (enkrat z avtom, enkrat z lastnikom pa spet nazaj), drago pla?ane nalepke o registraciji, potem spet brez nalepk, pa potni listi, pa raznorazne neumnosti v ZVCPju, pa notarske tarife, pa novi dohodninski zakon, pa pla?enje ljudi s pti?jo gripo (v dveh letih je umrlo po svetu 70 ljudi - pizda, v sloveniji jih umre 4x toliko vsako leto samo v prometu).
Namesto, da bi se po?tene ?tudije naredile in resni?no delalo v korist ljudi in iskalo prave vzroke za tako veliko ?tevilo nesre? pri nas, policaji po liniji najmanj?ega napora najraje napi?ejo neprilagojena hitrost, ki jo statistika pretvori v preveliko hitrost in zaradi takih stvari imamo potem napisano, da je za 90% nesre? kriv voznik. Drugod po svetu (velika britanija) ?e nekaj ?asa ugotavljajo, da je za nesre?e kriv voznik samo v tretjini primerov. Drugo tretjino so krive slabe ceste in neustrezna signalizacija?!?!? ter zadnjo tretjino napake na vozilih.
In tako bo tudi s temi semaforji - le ti ne bodo nikoli krivi, krivi bomo vozniki saj vedno vozimo z neprilagojeno hitrostjo in to je vedno kadar se vozilo premika, saj ?e bi vsi stali na miru sploh ne bi bilo nesre?, a ne?
Evo, spet sem te?il zdaj grem pa spat - lahko no? SIM?KI
Ampak tolk vo?enj v rde?o kot jih vidi? zdaj v Ljubljani jih jaz ne pomnim... Kot sem jaz razumel naj bi tole izkoreninilo lovljenje rumene, izgleda pa vse bolj in bolj kot lovljenje prvih sekund rde?e. Kar je neprimerno bolj nevarno kot prej?nje stanje - upam, da se vsi strinjamo vsaj s tem.
In kar je najbolj zanimivo, med njimi so tako ljubljan?ani kot celjani, kranj?ani in tudi maribor?an (mariborski grb) ?!?!? ?e posebej zadnji dvoji so mi "?udni" saj naj bi bili ?e dobro navajeni na tak?ne razmere oz. vsaj pravijo da so - zakaj potem v rde?o?? :ne vem:
Da ne govorim na pamet naj povem, da sem danes stal na parkiri??u, zraven kri?i??a Celov?ka in ul. Jo?eta Jame ter med ?akanjem na kolega, skoraj pol ure (okrog 16:00) opazoval promet. Pri vsakem zaprtju semaforja se je na?el kak?en heroj ali pa dva v rde?o, rekord pa je naredila ena ?enska v novem rumenem Evotu s celjsko registracijo, ki je peljala na Celov?ko po dveh do treh sekundah pri?gane rde?e. ?e dobro, da so ostali po?asi ?tartali, ?e ne, bi bila ena avtomobilska rariteta manj na slovenskih cestah.
Mnenja sem da se UTRIPAJO?O ZELENO da zamenjati z DALJ?O RUMENO. Dolo?ena kri?i??a imajo tako hitri re?im prehoda iz zelene v rde?o da bi na?rtovalci morali pogledati ?e je to prav da je rumena (ali utripajo?a zelena) tako kratka. Tam so ponavadi hude nesre?e.
WORD
zaradi prekratkih rumenih bodo ljudje vozili v rde?o - tudi tisti, ki tega nikoli v ?ivljenju niso po?eli (ne namensko, ne nenamensko)
Zakaj?
Zato, ker so dolo?ili tak re?im, da je pri omejitvi 50km/h rumena dolga 3 sec, pri 60km/h 4 sec in pri 70 km/h 5sec
Pri 50km/h (najpogostej?a omejitev v naselju) reakcijski ?as (1 sec) pobere kar tretjino vsega ?asa dolo?enega za ustavljanje. Pri 60 in posebej pri 70 pa reakcijski ?as zavzame ?etrtino oz samo petino ?asa namenjenega za ustavljanje in tam bi ?e nekako ?lo.
Ja jaz imam poleti original tapicirane,torej mehke z logotipom Mazde 3,pozimi pa gumijaste tudi originalne pravtako z logotipom Mazde 3. S tem,da sn ene dobil zraven,ene sn pa mogo pla?at! Pozimi je pa fajn met gumijaste,zaradi snega,oz.da se spodnje tapiciranje ne navle?e vlage preve?!!
Jaz imam zimske tud na jeklenih 15" ?ez pa ene ?udne okrasne pokrove tako da zgleda vse skup rahlo sme?no Zimske gume imam pa Dunlop Wintersport M3
offtopic: v?eraj so brez moje vednosti zamenjali gume (Goddyear Ultragrip7) na mojem slu?benem golfu. Sploh nisem opazi dokler nisem en ovink med Brnikom in Vodicami odpeljal na po?ez . Srce mi je pa skor ven sko?u od strahu, ker nisem bil pripravljen.
Ni kaj, bo treba nogo z gasa pa za ?tiri mesece pozabit na ?portno vo?njo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani