Skoči na vsebino
M6 - crash in (ne)kakovost pleha
Napisano

Glej... Volvo ima terenski odbija?, ki je narejen zato, da lahko avto tudi v kak?en kolovoz al pa grmovje zapele?. Temu primerna je tudi oblika in debelina plastike in v izogib praskam tudi ni lakiran.

 

Zato je najprej popustila plastika na Mazdinem odbija?u in ko sta se sre?ala plehnata dela jo tudi Volvo ni odnesel ?isto brez po?kodb - po?ena lu?, zvit del pod lu?jo in zvit pleh na prtlja?niku pri tem, da je Volvov pleh znan po pregovorni trdnosti.

 

Je pa nekaj res in to dr?i, da je kvaliteta barvanja in trdnost lakiranega nanosa pri Mazdah precej slab?a kot recimo pri moji prej?nji KIJI. Mazda je namre? spredaj ?e ?isto popikana pa je pre?ivela zgolj eno zimo pa ?e takrat sem ekstra pazil, da nisem vozil preblizu drugih avomobilov niti nisem prekora?il hitrosti na AC preko 140km/h. KIA je zdr?ala ?tiri sezone z manj po?kodbami na laku kot jih ima zdaj Mazda dokler nisem s KIO nasadil jelen?ka pa je bilo potrebno farbati havbo.

 

V glavnem barvanje in lakiranje si zaslu?i globok minus in to sem tudi ?e prijavil na servisu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xedos masina
Napisano

Cena je kar realna saj ?e bi ta avto popravljal bi te?ko pri?el izpod 500 jurji skozi, ?e samo kleparijo, dele in barvanje ra?unam. v kolikor so pa ?e po?kodbe kilerja za motor in klimo pa ?e kaj drugega potem je sploh vpra?anje smotrnosti poravila tako, da je edina vrednost zgolj kot rezervni deli :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni gume
Napisano

David in Vuk ne preve? verjet gumarskim lobijem :) .

 

?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gumein nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.

 

Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.

 

Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih

M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.

 

Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.

 

Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni gume
Napisano

ma je blo ene pol leta nazaj test gum, bil je namre? primrjalni test med zimskimi in letnimi v razli?nih pogojih. gume je dala Sava.

 

no kokr se ?e spomnm je tko da so se letne gume obnesle pri vseh testih bolje od zimskih, razen v snegu so zimske bile nekaj bolj?e. testiral so jih pa ob toplem in hladnem in ob mrazu nekaj plusa, pol okol ni?le in pol ?e pri par stopinjah minusa.

 

glede na to kak?ne zime imamo in tisti k smo doma bol bliz kak?nih ve?jih cest da niso kje v rovtah, kjer ?e plu?t ceste ne pridejo, niti ne bi bilo potrebno menjat gume za zimske, ker takrat k je sneg ponavadi ne gremo vn, ?e pa ?e so pa zelo prometne ceste splu?ene ali pa vsaj ?e zvo?ene in zelo posoljene.

 

sicer imam tudi sam zimske gume, ki jih redno menjam ob predpisanem ?asu. poleti se vozim z bridgeston potenza pozim pa michelin alpin a2. se pozna da je potenza bolj?a guma v suhem in mokrem. v snegu se pa ?e nism vozu z tem gumami tko da ne vem.

 

 

LP Toma?

My point exactly... :prstgor:

 

?e ne bi bil tako odvisen od avtomobila in bi ga lahko pu??al doma ob sne?enju in snegu na cesti bi imel samo letne gume, ki se v normalnih razmerah (suhe in mokre ceste) bolj?e od M+S.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni gume
Napisano

Sicer so vse M+S gume en velik ??i? napram letnim (tudi pri nizkih temperaturah pod ni?lo), se pa izka?ejo v extremnih situacijah (sneg, blato, brozga in tudi poledica).

 

Sem pa sam vedno na Dunlopu Wintersport M3 na tem na prej?njem pa M2 in zelo kratek ?as ene Kleberce.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Registracija
Napisano

ja to je pa res jeba glede teh bonusov saj bi moral po ?estih letih imeti vsaj 25 ali pa celo 30% (odvisno kako ?teje? ta leta ;) ).

 

To vpra?anje so ?e zastavljali Zavarovalnicam pa so se vsi izgovarjali na veliko zmedo, ?e bi upo?tevali ?e vsa ta "neceloletna" zavarovanja.

 

Mislm, ?e to ni sme?en odgovor v dobi ra?unalnikov saj lahko vsak butl pogleda koliko ?asa je nekdo zavarovanec in ?e je to 6 let pomno?i? s 5%/leto in ima? 30% popusta. ?e si imel vmes karambol bo pa? itak zabele?en ta malus in ti od?tejejo od bonusa.

 

Kolk je to enostavno samo zavarovalnicam niso v interesu popusti zato pa je tak na?in kot je zdaj. :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kitajci so ?e tukaj...
Napisano

In se je za?elo tisto, kar se obljublja zadnjih nekaj let, da bodo na evropsko tr?i??e vdrli Kitajci ?e s poceni avtomobili.

 

Prvi je JMC Landwind, ki je skoraj kopija nekdaj zelo priljubljenega terenca Opel Frontera. Nizozemci ga ?e prodajajo v Sloveniji pa je tudi ?e znan zastopnik v Novem Mestu.

 

Avtomobili so sicer tehnolo?ko bolj zastareli kot ne a s ceno 3,8 miljona SIT za terenca!! se bodo osnovni modeli 2.0 2WD zelo hitro zna?li tudi na marsikaterem dvori??u pri nas. Aja za ta denar dobi? ?e usnjene sede?e, avtomatsko klimo, elektriko za ?ipe, ogledala in centralno zaklepanje. Aja pa ?e alu feltne vendar po drugi strani v osnovi zgolj airbag za voznika in za dopla?ilo le ?e airbag za sopotnika - varnostna oprema pa? iz 90 let prej?njega stoletja.

 

4WD naj bi imel celo reduktor in zaporo diferencialov, motorji pa so preverjeni bencinski Mitsubishijevi in znani havyduty turbodiesli od Isuzuja, ki sicer pridelajo iz 2,8L skromnih 92KM in 210Nm ampak na?eloma je to ve?ni motor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Klima in pospe?evanje
Napisano

aja vceri sem te vidu na smartinski cesti (mal pred 19:00) -sem bil s prijateljico,crn bmw pa sem ful mahal, sam si bil neki koncetriran v voznji :)

aja, a to si bil ti? Jaz sem pa glih razmi?ljal, kaj mi eden tako maha, a sem mogo?e prepo?as ?tartal s semaforja? :D

 

?e bi bil v Mazdi bi te verjetno spoznal na BMW-je pa ne padam preve? sramezljiv , ?eprav so B) avtomobili :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Klima in pospe?evanje
Napisano

Ene 14 dni nazaj, ko je bilo ?e peklensko vro?e sem imel manj?i popadek in sem se malo zdivjal po prazni cesti iz Logatca proti Podkraju sramezljiv Zanimivo je bilo, da mi je bilo, zaradi neprestanega pospe?evanja iz ovinkov v hrib, ?edalje bolj vro?e.

 

Najprej sem mislil, da je to zaradi adrenalina :D potem pa le porajtam, da klima ne hladi tako kot bi bilo treba in sicer, ko mo?no pospe?im sploh ne hladi. ?e sem vozil zmerno pa ni bilo problema s hlajenjem.

 

Predvidevam, da pri mo?nem pospe?evanju avtomatika ugasne klimo, da bi ?la vsa razpolo?ljiva mo? na kolesa in se ne bi zgubljala s poganjanjem klime. Potem sem posku?al tole preveriti pa na internetu ne najdem nobene informacije.

 

Zdaj ne vem ali je to lastnost samo avtomatskih klim, ker na Clarusu sem imel ro?no in ?e sem hotel po?teno prehitevat sem klimo za tistih nekaj sekund raje ugasnil, ker razlika v pospe?evanju je bila kar o?itna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Manual
Napisano

Tnx

 

zaenkrat ?e ne rabim, bom pa pogledal, ?e se da dobit kje na internetu v angle??ini, ker moja nem??ina je nekje v stilu: "Sprechen sie Deutsch?" , "...ja aber sehr small" ;):D

 

?e pa ne najdem, te bom pa res prosil, da mi posodi?, da si sfotokopiram in prinesem nazaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Manual
Napisano

Jaz mam pa Mazda 6 training manual v pdf obliki (ampak samo za benz. modele) ce koga zanima povejte.

Za dizel mam pa v staromodni obliki :)

 

fajl je velik 3.2MB

Mene zanima za diesel :D Kolk pa je teh papirjev (100, 200listov???)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazde...
Napisano

ampak diesel?ek 1.6 pa je pa res deklica za vse saj ga poleg Mazde in Forda uporabljajo ?e Volvo, Peugeot in Citroen

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prikazovalnik zunanje temperature
Napisano

Sicer pa je celoten ra?unalnik pri mazdi 6 ziher najslab?i element avta! Pri porabi goriva mi je napisal ?e 180 km

motor pa je ?e cukal...Zato je pravilo : ko zasveti rezerva takoj na benzinsko...

 

 

Hja sem ?e imel pomo? MESa, ko mi je avto crknil na AC navkljub temu, da je ra?unalnik kazal ?e 110km vo?nje. :huh:

 

V rezervoar je pa ?lo tudi samo 58,5 litrov goriva - le kje je obljubljenih 64 litrov, ki naj bi jih imel rezervoar v ?estki - po moje izgubljene litre zavzema prostor?ek za ?vercanje mamil :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prikazovalnik zunanje temperature
Napisano

?e najnovej?e ugotovitve okoli merilca temperature. V petek je avto spet cel dan stal na soncu (temperaturo so objavili v LJ, da je bila 37 stopinj) se pravi, da je bil avto resni?no pregret (son?na o?ala so bila v predal?ku pod volanom in so bila tako vro?a, da jih nisem mogel natakniti na glavo) a temperatura na prikazovalniku je kazala sme?nih 24 stopinj celzija.

 

Ok, sem si rekel bo pa? na vrsti servis. Ampak takoj ko sem prestavil avto v senco in se je "ohladil" je kar naenkrat za?el prikazovalnik prikazovati pravilno temperaturo 36-37 stopinj celzija.

 

Predvidevam, da pride do te zmede zaradi pregretosti celega avtomobila in ker merilec deluje glede na spremembo upornosti, ki je posledica spremembe temperature je verjetno mo?no, da vpliva pregretost (v avtu je bilo vsaj 50 stopinj) celega sistema (od tipala, povezovalnih kabl?kov, do samega vezja) za napa?no prikazovanje temperature.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utripajo?a zelena na semaforju
Napisano

Kaj bodo pa naredili s kaznijo za vo?njo v rumeno, ki je sprejeta v istem ZVCP-ju kot ukinitev utripajo?e zelene? Upam, da "strokovnjaki" ne bodo zahtevali od voznikov prerokovalske sposobnosti predvidevanja rumene.

 

Inkasanti se bodo ravnali, tako kot vedno, zgolj po zakonu in bodo ?e naprej veselo pobirali po 30 jur?kov saj bo to postalo bolj donosno kot merjenje hitrosti.

 

@Marko MX3 : v bistvu je nekako tako, da bi te med vo?njo moral zanimati zgolj semafor za vozila ne pa vsi ostali mo?ni signali in znaki, ki niso tebi namenjeni. po Evropi ?e ugotavljajo, da je na cestah pribli?no 50% znakov in opozoril preve? saj samo dodatno nepotrebno obremenjujejo voznika in s tem varnost njegove vo?nje. Predvsem je problem zaradi preve? opozoril pozornost usmerjena na vse drugo kot na samo vo?njo in ostalo dogajanje v prometu.

 

?e danes je v avto?olah tako, da in?truktor neprestano opozorja glej levo ogledalo, glej desno ogledalo, glej semafor, po novem bo ?e verjetno glej semafor za pe?ce, glej ta znak, glej druzga in na koncu je bodo?i voznik bolj zmatran od ene vo?nje skozi mesto kot od 45min fitnesa. :rolleyes:

 

Sicer ne vem kaj pravijo na to zavarovalnice samo ob spremembi delovanja semaforjev se bo na teh podro?jih skoraj sigurno pove?alo ?tevilo naletov in trkov, ker eni bodo ustavljali ?e ob zeleni, drugi bodo pa itak vozili tako, kot vozijo danes (tud v rde?o, ?e je treba).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazde...
Napisano

Pozdravljen med nami... pa ?imprej kak?no Mazdo nabavi :D

 

Moj razlog za nakup Mazde sicer ni bil tako enostaven ampak mi danes ni ?al. Pred tremi leti ko je pri?la ?estica v prodajne salone sem bil navdu?en ampak ?al ni bilo takrat denarja pa tudi moj prej?nji voz je bil star komaj tri leta. No lani sem pa pa? menjaval in sem se med drugim spomnil tudi na Mazdo 6.

 

V glavnem je ?estka pri meni "zmagala" v kategoriji med Peugeotom 407 in ?kodo Octavio ter pred dvema cenej?ima korejcema Kia Cerato in Hyundai Elantra. Predvsem je bila ena glavnih prednosti zanesljivost in statisti?no zadovoljstvo kupcev vozil Mazda, ?eprav sta recimo 407 in Octavia ponujala kar nekaj opreme ve? kot Mazda 6.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prikazovalnik zunanje temperature
Napisano

Pri Mazdi 6 mi je v?eraj kazalo najve?jo temperaturo 30 stopinj, kljub temu, da je bil avto cel dan parkiran na asfaltnem parkiri??u na soncu. Zunanja temp. je bila v Ljubljani takrat vsaj 35 stopin in tudi slu?beni mercedes mi je cel dan kazal temperaturo med 34 in 38 stopinjami.

 

Druga?e mi temperaturo ka?e precej to?no samo ?tevilke ?ez 30 stopinj pa ?e nisem videl. Ne vem a je zadeva kej pokvarjena al so se pri Mazdi odlo?ili, da prikazuje maksimalno temperaturo 30 stopinj ne glede a je zunaj 30, 38 al pa 45 stopinj?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utripajo?a zelena na semaforju
Napisano

Kot vsi vemo se nam obetajo po vsej Sloveniji semaforji na katerih ne bo ve? utripajo?e zelene. Maribor?ani to ?e od nekdaj poznajo za vse ostale v SLO pa bo to novost. V?eraj pa sem se peljal v koloni po cesti med Dom?alami in Kamnikom in na drugem semaforju proti Radomljam se zelena brez utripanja v trenutku spremeni v rumeno.

 

Voznik v prvem vozilu je sunkovito zavrl, ker se je ustra?il rumene. Drugi je malce zamudil tako, da sta rahlo tr?ila (ni? huj?ega) jaz pa sem imel dovolj veliko varnostno razdaljo pa sem moral vseeno po?teno pohodit zavoro. Potem ko sta se udele?enca dogovarjala sta oba prosila, da ?e lahko po?akam kot pri?a, do prihoda policajev. OK, ?akamo na policaje in opazujem ta semafor. Zelena ne utripne in se res takoj spremeni v rumeno a pri?akoval bi glede na to, da ni utripajo?e zelene, da bo rumena temu primerno gorela dlje pa gori natanko toliko ?asa kot pri semaforjih z utripajo?o zeleno.

 

In kaj zdaj, kdo je kriv a tisti, ki ni pri?akoval, da so v okolici LJ brez opozoril ?e postavljeni taki semaforji in se je recimo ustra?il peljati skozi rumeno (kazen je 30 jurjev) ali tisti, ki ni pri?akoval, da bo vozilo pred njim sunkovito nenadno zavrlo?

 

V bistvu pa sem tole napisal zato, da sli?im mnenja tudi ostalih, kaj si mislijo o semaforjih brez utripajo?e zelene. Meni se zdi tak na?in delovanja precej nevaren saj zahteva ve?jo pozornost (pri utripajo?i ima? trisekundni ?as, ko te z utripanjem opozorja na prihajajo?o spremembo) sam semafor (sploh v son?nem dnevu), ki s tem od?ira pozornost na ostale dogodke v prometu in sigurno ne pove?uje varnost v prometu, navkljub temu, da naj bi se po besedah "strokovnjakov" s tem izognilo "lovljenju rumene", ko voznik zagleda utripajo?o zeleno. Vozniki, ki so to delali do sedaj bodo pa? to po?eli tudi brez utripajo?e zelene.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zasilno rezervno kolo
Napisano

Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.

 

V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.

 

Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zasilno rezervno kolo
Napisano

Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).

 

Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.

 

Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.