Test na 50.000 glih ni najbolj merodajen, ker bolj realen bi bil tisti pri 100.000 km. Predvsem zato, ker najve? obrabe se dogaja na za?etku, ko se deli med sabo ?e utekajo potem pa stopnja obrabe pada tako, da tudi tista "jaj?astost" valjev se verjetno ne bo nadaljevala s takim tempom in da 300.000+ km brez obnove motorja ne bi smel biti prevelik problem.
Tako, da lastniki trojk ne preve? skrbet, ker mislim, da je bil ta supertest nadvse spodbuden.
Razlika v ceni trojke z dieslom in bencinarjem je res prevelika ?e posebej ?e to isto primerja? pri ?estici (1.8 in CD 120), kjer je razlika manj kot 300 jurjev.
Je pa moj nasvet naslednji in sicer pojdi v nekaj salonov z Mazdami si izberi prodajalca in se za?ni pogajat za ceno enega in drugega. Povej, da si resen kupec in ?e se prodajalec vseeno no?e pogajati samo vstane? in gre? v drug salon (brez skrbi jih je dovolj).
Ko dobi? kon?ne cene jih premerjaj med seboj in definitvino ne bo taka velika razlika saj je cena trojke (?e posebej diesel) po mojem mnenju malce pretirana.
?e recimo primerja? trojko CD110 TE in ?estko CD120 TE je razlike "zgolj" 500 jurjev pa sta avtomobila po velikosti, mo?i in navoru precej bolj razli?na kot ka?ejo cene.
Pa veliko veselja pri kupovanju..
off the topic: Lela, a ti je uspelo po?timati porabo?
@Boss....sam ta poraba ki si jo navedel je je bila pri nas prej po BC! Tako da zelo te?ko verjamem da je to tut resni?na poraba, edio ?e ima? same relacije pa ?e to, da vozi? po omejitvah?
Dvomim da mazda dizel popije kaj dosti pod 7l, edino ?e jo vozi? z ?ist lahko nogico!!!
Moj re?im je pribli?no tak?en, da se vsak dan vozim v slu?bo in nazaj 130km. Od tega je ve? kot polovica AC. Tam fliknem tempomat na 140km/h in pospe?ujem samo ?e je treba koga prehitet in bi pri 140 predolgo trajalo.
Ostalo so lokalne ceste kjer se dr?im omejitev +10km/h. Ker pa ne trpim po?asnetov je veliko prehitevanja in to je to. Mestne vo?nje imam zgolj 10-15%.
Aja, podatki so druga?e ra?unani na roko oz. na poraba.com saj mi BC ka?e pri tankanju med 5.5 do 5.8 l/100km, kar je skoraj liter manj kot resni?no.
Ker smo na?eli zelo zanimivo temo bi bilo dobro, da malo primerjamo na?in vo?nje se pravi kako pospe?ujemo zaviramo v katerih obratih kdo vozi, kako ?altamo in seveda tudi koliko ima kdo napumpane gume.
V glavnem jaz se trudim, da prestavljam tako, da mi naslednja prestava pade na cca 2000 rpm in da ne ti?im gasa, ?e vrtljaji padejo pod 1700. Izogibam se tudi ti?anja ?ez 4.000 rpm saj tam itak ni nobenga pametnega efekta. Izogibam se tudi nepotrebnega pospe?evanja in sunkovitega zaviranja.
Mal sem si oddahnu ?eprav se mi je ?udno zdelo, ker se gume dobro dr?ijo tako na suhem kot v de?ju.
V de?ju so sicer malce nepredvidljive, ker dr?ijo in dr?ijo pol pa sunkovito spustijo in ?e si nepreviden bi znale biti te?ave.
Pa smo spet za?li s teme po moji zaslugi ampak glede na to kak?ne izku?nje je imel Labi z njimi je potem "normalno" (za ta model gume), da so zlizane.
?e od 2003 ?e ni bila servisirana je pa to jako ?udno razen, ?e je stala na lagerju in je bila prvi? registrirana ?ele od srede leta 2004. Samo to so ugibanja in tu je ?e preve? "?ejev", da bi bil to nakup brez strahu.
huh, takole ti bomo pa te?ko odgovorili, saj nisi povedal ni? o avtomobilu (predvsem prevo?eni km) in je brez ogleda nemogo?e ugotoviti kako je z avtom.
Glede km pa takole. Prvo kot prvo preveri servisno knji?ico saj je avto ?e v garanciji (?e ima manj kot 100.000 prevo?enih). Na osnovi zapisanih servisnih intervalov (datumov servisov) preveri, ?e zadeva ustreza - pravilno sosledje datumov.
?e ima avto ve? prevo?enih km, kot je na ?tevcu lahko na prvi pogled ugotovi? s pregledom klju?nih delov predvsem v kabini - izrabljenost volana, prestavne ro?ice, padalov, sede?nih oblog in talne tapicirunge.
Lahko pa tudi vzame? magnetno nalepko (SLO) in jo malce lima? po plehu, da ugotovi?, ?e je bilo kaj popravljeno in kitano/li?ano. Tam kjer nalepka ne prime je kit spodaj.
?e se bo? odlo?il za to mo?nost bodi zelo pozorn predvsem na vi?ino zadnjega/odkupnega obroka, ker marsikdo pozabi nanj. Se?tej si vse stro?ke in preveri koliko bo? prepla?al, da ne bo na koncu bolela glava.
Je pa res, da je lastnik do odkupa leasing hi?a, kar sicer ni noben problem razen, ?e bi ?li v ste?aj in takrat gre "tvoj" avto v ste?ajno maso. Seveda pa ti ga bodo odvzeli (reposest) tudi v primeru, ?e ne bo? redno pla?eval obrokov
Pa? pride tak dan, da vidi? ?ist vse oslarije, ki jih folk po?ne po cestah.
Ker delam cca 150km/dan bi lahko pisal romane o tem kaj po?nejo ljudje po cestah je pa nekaj res, da so ?migavci v ljubljani prepovedani z odlokom mestne ob?ine Ljubljana tako, da se ljudje v?asih tudi kje drugje spozabijo...
Za isti prekr?ek ne more? dobiti dveh kazni tako, da ma? ?e tu pol popusta, kot drugo pa velja, da je ?e vedno pol kazni, ?e pla?a? v osmih dneh od prekr?ka
Moj predlog je nakazilo prve kazni po skonto ceni in prito?ba na drugo kazen.
Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe
?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T...
Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade.
Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem".
Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).
Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.
Jaz sem prvo to spra?eval, ker moj avto stoji ?ez no? na prostem in zjutraj ne bi rad imel te?av. Pa so mi rekli na servisih (na dveh), da aditivov ne notri tla?it...
OK in kaj zdaj ?e so tem. <-20 in se za?ne parafin iz nafte izlo?at. Neuradno so mi bile razlo?ene take re?itve in sicer naj bi do -20 zagotavljal ?e dobavitelj goriva potem pa je treba preverit, da v filtru ni vode (?e tam zmrzne se bo avto ravno tako ustavil) in pa da tank ni preve? prazen, da ne bi izlo?en parafin zagrabilo (naj bi plavan na vrhu nafte - ne vem ker nisem kemik).
Dobro obve??eni so namignili, da so imeli ob tem hudem mrazu najve?je te?ave tisti, ki so notri kurilca tla?li saj naj ta ne bi imel dodanih sredstev za nizke temperature - ampak to so spet govorice.
Vseeno bom napisal ?e enkrat razlago, ki bi jo lahko izlu??il ?e ob branju prej?njih sporo?il.
Zadeva je letela na vse voznike brez prave zimske opreme (zimske gume) na ?alost pa je bilo takrat najve? takih s primorskimi oznakami, ker je tam uporaba zimskih gum bolj izjema kot pravilo. S tem nikakor nisem rekel, da so primorci slab?i vozniki od ostalih in ?e si dobro prebral nisem pislal, da so ljubljan?ani pa carji, ker so driftali pri 100km/h.
V mojem nezadovoljstvu so bili udele?eni tako tovornjaki kot tudi osebni avtomobili. O kamionarjih ne bi govoril, ker so kazni za oviranje tako nizke, da se mu bolj spla?a reskirat saj mogo?e mu pa znese, da pride do cilja, ker ga zamuda bolj udari po ?epu.
AC ima tudi ob sne?enju vozni, prehitevalni in odstavni pas. Se pravi, da se vozimo po voznem pasu, prehitevalnega pa uporabljamo za prehitevanje in ne obratno ne glede, da je mogo?e prehitevalni pas malenkostno manj zasne?en. In ko sre?a? v parih kilometrih tri modele, ki so se odlo?ili, da ob sne?enju prehitevalni pas postane vozni za vozila do 60km/h, in da sta dva z oznakami KP in eden iz Trsta potem napi?e? tisto, kar sem napisal sam - ?e enkrat opravi?ilo vsem u?aljenim - obljubim, da ne bom ve?.
Kar se ti?e peskanja (to je bil glavni moto mojega posta) pa takole. Pesek je letel naokrog tam, kjer na cesti ni bilo ve? snega saj je bila AC posuta od Vrhnike do Unca???. Tudi Vrhni?ki klanec sploh ni tako strm, da ne bi sol zalegla seveda v predpogoju, da so na kolesih ustrezne pnevmatike in tako smo spet na za?etku tega pisanja.
Se mi pa zdi precej butasto, da vsako drugo sezono kupim nov komplet kvalitetnih zimskih gum in me to pride ?ez 120.000 jurjev potem pa stojim ali pa se cijazim v kolonah zaradi drugih, ki "?parajo" pri gumah in se na zlizanih letnih vozijo v snegu kot po jajcih oz celo stojijo na po?ez ?ez celotno cesti??e. Na?alost se po?utim kot osel saj bi tud jaz lahko imel samo en komplet letnih in ko bi padel sneg bi pa? vozil 20-40 km/h in bi me prav malo brigalo za ostale udele?ence v prometu, ki bi morali za mano voziti v koloni. ?e bi kje obti?al bi pa? pizdil, ?ez cestno slu?bo zakaj zame ne posujejo 5 cm peska saj bi lahko videli, da mi drsi.
Se opravi?ujem vsem, da sploh ?e meljem v tej temi saj kot ka?e samo povzro?a kreganje. Je bilo pa to pisanje prvotno namenjeno predvsem zato, da bi udele?enci v prometu opazili tudi lastne napake za katere niti ne vemo, da jih po?nemo. Predvsem pa to, da bi bilo ?immanj lastnikov Mazd vzrok za nezadovoljstvo ostalih udele?encev v prometu
Sorry, ampak bolj kot gledam manj vidim, kje naj bi bila opazna ta prenova. Edino kar mi je padlo v o?i je oblika zgornjega dela (maska) odbija?a, ki se malenkostno seli v preteklost k zadnjem modelu 626.
Facelift naj bi bil po nekaterih podatkih ?ele konec 2005 vendar neglede na to, bo facelift (po slikah sode?) precej neopazen. Malenkostne spremembe kar se motorja ti?e so ponavadi odraz zgolj v tunanju elektronike (kar zna vsak powerbox).
Mo?nej?i turbo diesel pa bo zaradi tega po novem padel v obmo?je dra?je registracije in to zgolj za borih pet konjev.
Pa ?e beseda, dve (al pa pol romana ) o testnih tr?enjih. Na?alost je to tr?enje ?isto po pravilih v to?no dolo?eno oviro pri to?no dolo?eni hitrosti. In proizvajalci avtomobilov temu primerno "goljufajo" in izdelujejo varnost to?no dolo?enemu testu. V realnosti se taka situacija lahko meri v procentih ali promilih, da se bo to?no tako zgodila kot na testu. Eden takih je Renault, ki veliko ve?ino svoje proizvodnje prodaja na trgih kjer velja EuroNCAP.
Vpra?anje je kako bi se obnesel tak avto na ameri?kem testu? Sigurno ne tako dobro kot na evropskem.
Da ne nabijam v prazno lahko povem za dolo?en primer, ki je sicer ravno obraten. KIA Carnival II je na ameri?kem testu do?ivela fantasti?nih pet zvezdic za varnost na evropskem pa ?isto porazni dve zvezdici.
Pa naj ?e zaklju?im: test tr?enja je dobrodo?la zadeva vendar po?asi zgublja svoj prvotni namen, saj ?edalje bolj postaja marketin?ki trik za pove?anje prodaje. Vsekakor ga je potrebno upo?tevati nikakor pa to ne velja, da v kolikor ima avto pet zvezdic je v tr?enju bolj?i od tistega s ?tirimi (ja v testnem EuroNCAP ?e).
Pa ?e nekaj - Mazda 6 ni dobila to?k za opozorilo pripetosti varnostnega pasu. Lahko ti povem, da tisti piska? v ?estki tako nadle?no piska, da mora? biti mazohist, da se ne pripne? in tu bi lahko dobila ?e dodatni dve do tri to?ke.
Odgovor je resni?no obse?en vendar se ne morem strinjati z nekaterimi stvarmi.
Predvsem pesek ne sodi na AC in na hitre ceste.. pika. Tista s tovornjaki je bosa, ker se morajo tovornjaki sami izlo?iti iz prometa ob takih razmerah oziroma je to naloga cestninarjev (s pomo?jo policije), da jih ne spustijo skozi cestninsko postajo.
Sne?ne deske kakor jim pravijo nastanejo zaradi tega, ker ni splu?eno (naloga DARS-a). Za taljenje snega je pa itak NaCl in to je treba posuti ko za?ne padat sneg, vmes pa po potrebi.
Naloga nas voznikov je da prilagodimo hitrost vo?nje razmeram na cesti in ?e je soljeno potem tudi ne drsi tako mo?no, da se ne bi dalo "normalno" premikat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene pri Gama Centru stre?ejo spred in odzad tako, da je zaenkrat moj glas za njih
Povezava za deljenje
Deli na druge strani