Ja, se poznajo višje cene goriva. In imaš čisto prav, s 150-160 km/h si skoraj vedno najhitrejši na AC. Je pa zato bolj zanimivo, če greš v Nemčijo, kjer je na posameznih odsekih skrajno levi pas skoraj rezerviran za tiste, ki vozijo 190 km/h+, ozr. se z manjšo hitrostjo sploh ne gre vključevati nanj, saj stalno brzijo "ose".
Premalo na cesti?... no ja ta je pa dobra, si me nasmejal res. Službeno sem namreč kar precej in to praktično vsak dan pa AC policije svoj živi dan nisem videl.
Ja, seveda jih ne vidiš, če so v civilnih vozilih.
Pelji se 180 km/h in več, se ti bodo že pokazali. 😃
Ali pa če pogledaš k Francozom. Tudi 2.0 HDI je stroj, ki kar hvaležno nabira kilometre.
Sicer pa glede na tvoj režim vožnje noben dizel ne bo pretirano trpel (AC vožnja in opisana razdalja sta super), tako da kupi nekaj dokazljivo vzdrževanega in po 200.000 km interval menjave olja daj na 3/4 ali 1/2 - torej namesto menjave na 20.000 km menjaj na 15.000 km ali celo 10.000 km.
Lahko pa se udeležiš "naše" teme o kapljični analizi olja in ugotoviš, kdaj tvojemu avtomobilu "paše" menjava. 😃
Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.
Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?
Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.
Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.
Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...
Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).
Veš da. Že navadna, če je pa še 2.5T, potem pa zakoplje tudi s 4x4 pogonom. Ampak o čem takem lahko po zaslugi politikov, ki so talci trmoglave skandinavske najstnice, Evropejci lahko le sanjamo ...
@Janez007: Vidim, da stalno čekiraš tale avto.net za Mazdami. Daj me prosim pingni, če vidiš kako lepo 2, mogoče celo CX-3 ali 3, bencinar, letnik 2015 in novejši po približno pametni ceni.
Zanima me vaše mnenje o tem avtu? Se zanimam za nakup, a je ta nov motor x180 ok za vozit? Sem umirjen voznik, letno delam okoli 15. 000 km. Cena se mi ne zdi ravno pretirana, zdej če je vse OK z avtom.
Mene pri tem oglasu najbolj zmoti to, da ne piše, da avto ni bil poškodovan in karamboliran ... Naj ti pokažejo slike od karambola/poškodb in račun od popravila, potem pa dalje razmišljaš.
Sicer pa se mi za takšno kilometrino vseeno zdi drag, pa še prva različica X motorja je, kot so ti že omenili (lahko se v nadaljevanju pokažejo še kakšne težave).
Ti vidiš "zastarel", kdo drugi vidi "preverjen". Kakor komu paše. Jaz se trenutne šestice ne bi branil, bi pa obvezno morala imeti digitalne števce ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj tudi Toyota RAV4 Hybrid z 218 konji je kao omejen na 180 km/h končne. Pa gre več. 😃
Jaz v soboto. V Nemčiji, da ne bo pomote. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani