Skoči na vsebino
Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)

Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. :) Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Lentus napisal:

Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj. 

Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi. 

Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.

Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.

Boš odprl novo temo, ali je v tej dovolj prostora? 😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Alex napisal:

CX 30 G 150 je čisto drugi avto. 

Mi se pogovarjamo tu o x 186 motorju. 

Ta motor je res šparovček. Poraba manjša kot dizel. 

Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev). 

Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja. 

 

"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂

 

Kako si predstavljam človeka, ki kupi nov avto za 30.000€? Človeka oziroma gospoda, ki ne gleda na porabo in avto vozi na uradne servise. Zakaj? Zato ker liter gor ali dol in 100€ več za servis pri letno 10.000 prevoženih km in izgubi vrednosti avta cca 5.000/leto ne pomeni praktično nič oziroma 5% razlike v strošku. In teh 200-300€ gospodu ne predstavlja kakšne težave, ker če bi jo, si ne bi kupoval takega avta. 😀

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Jest napisal:

Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪

 

Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha :D ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...

 

https://zargonaut.com/losem-kurcu-i-dlaka-smeta

Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.

XY: "Od kdaj pa takole piska?"

XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"

 

Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂

 

Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂

 

Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Saj je obrabljeno pravo usnje tudi gladko z leti. A pravo usnje ne drsi v rokah in tudi na otip je čisto drugi filing. 

Lahko komot uporabljaš kreme za usnje tudi na tem eko usnju. Škodilo mu ne bo, neke koristi pa tudi ne bo. 

Ne vem če bi se strinjal. Razni voski lahko topijo umetne materiale, naravno usnje pa bolj težko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Nimam praktično nobenih pripomb, dam na avto in tem.od 22-24 stopinj in je to to.... 👍

Kar se pa volana tiče je nov bil res gladek a sem ga namazal s kremo za usnje in ostale materiale pa je zdaj ok.... 👌Razpada še ne.... 😁🙈

Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔

 

To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀

 

image.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Alex napisal:

Kako misliš, da zadaj nima rež? Celo v prtljažniku jih ima, medtem, ko jih 6-ka nima. Kje jih pobiraš?? 

Imam obe variante in iz prve roke lahko ugotavljam stvari. Ne pa rekla-kazala. In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉

No, meni so še na Celovški pred leti razložili, da je M6 višji nivo avta, kot CX-30. Takrat na začetku je bil CX-30 tudi relativno poceni, kakor jo je umestil proizvajalec. Potem so kupci, tako kot ti, pokazali svoje zadovoljstvo, jih precej kupovali, bili zadovoljni in je tudi cenovno poskočila. Dvomim, da so  med tem dvignili kakovost oziroma, da je višja cena zaradi višje kakovosti.

 

Sam bi vrgel vse te naše Mazde glede kakovosti izdelave v en koš, odvisno od obdobja izdelave. Ene so večje, ene daljše, ene imajo močnejše motorje, ene bolj žive barve, ... Nobena Mazda od teh zame ni premijska, je pa OK, primerna ceni, ... toliko muzike, kolikor denarja (gledano konkurenco v teh časih).

 

Glede vlage in rošenja, ta ni odvisna od modela avta, ampak predvsem od razmerja notranje/ zunanje temperature, absolutne in relativne vlage v avtu in zunaj. Če se pozimi v avto usedejo štirje mokri ljudje, s plundro na nogah, zraven še mokre dežnike, bodo šipe težko neorošene.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Mene tudi močno pihanje moti. Zato pa takoj, ko je mogoče dam ventilator  na eno črtico, da lahko poslušam glasbo. 

Ne morem verjeti, a sedaj, ko sem zamenjal visokotonce v cx30 z visokokvalitetnimi, je zvok boljši kot v 6-ki z modificiranim bose ozvočenjem. 

S tem Pioneer ozvočenjem so res zadeli v nulo z postavitvijo zvočnikov. Pa še equalizer ima, ki ga bose ozvočenje nima. Itak je tudi cx30 bolj tiha med vožnjo, tako, da neke ekstremni moči ne rabiš. 

Sploh še rabiš pri svojih letih visokotonce? 😃

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je scania napisal:

Pri 6ki bi prej prisel v Dubrovnik kot pa da ohladi s 40 na 24. 

Me veseli da so v cx30 zadevo porihtali 🙂

Ne vem, meni je hlajenje pri vseh Mazdah zadnjega obdobja bilo OK. Je pa res, da sta M3 in M6 beli (ne naključno 😉), in se zato njuna površina na soncu manj segreje. Poleti imam nastavljeno na okoli 24 stopinj, če je zunaj zelo vroče. AUTO zelo redko uporabljam, ker me pihanje v glavo moti in zato forsiram pihanje v noge, ventilator pa imam nastavljen na čim tišje delovanje, tam na 2 do 4 stopnjo. Pri počasni vožnji si rad odprem okno in uživam v poletju. 🙂

 

Screenshot 2022-09-18 16.20.51.png

 

PHYS.ORG

(PhysOrg.com) -- From an environment standpoint, silver and white cars are cool; black cars are not. Researchers at the Berkeley Lab...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 45 minutami je Alex napisal:

A gre še komu na živce nov volan v cx30 (fake usnje), ki je tak grob, drseč? 

V 6-ki je že lepo zguljen in ko je enkrat gladek, zanimivo, ne drsi več. 

Tudi na otip je dosti bolj prijetno vse skupaj. 

Saj je pri vseh modelih Mazd tako, se motim? Najprej grob, drseč, siv, nakar po 5-10.000 začne na najbolj uporabljenih predelih postajati črn in gladek, po občutku pocast, ker ne vpija vlage.

 

Če kaj ni usnjen volan, potem to ni Mazdin.

Screenshot 2022-09-18 14.38.08.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ni sigurno. 🙂 Enkrat poleti, pa se mi 99% zdi, da se tako zgodilo. Saj v navodilih piše, da AVTO skrbi tudi za vklapljanje-izklaplanje kroženja zraka.

Evo, pravkar sem preskusil - AUTO na M6 je ostal AUTO tudi pri naknadni ročni spremembi kroženja zraka (zunanji/notranji). Torej se logika spremeni ob visokih zunanjih temperaturah, ko očitno AUTO ne sfolga več in se ob ročni spremembi kroženja v zunanji zrak, izklopi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 38 minutami je SeekK napisal:

Sigurno? Meni se zdi da mi auto ostane, ko to naredim..

Ni sigurno. 🙂 Enkrat poleti, pa se mi 99% zdi, da se tako zgodilo. Saj v navodilih piše, da AVTO skrbi tudi za vklapljanje-izklaplanje kroženja zraka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Lentus napisal:

Ali kdo ve, če je to normalno, ko klimo dam na "Auto" se vklopi notranje kroženje zraka (dotok zraka od zunaj se zapre) in se zlepa ne izklopi oziroma zunanji zrak ostane zaprt.

Se z družino recimo peljemo na morje in potem naj 5 ur dihamo lastni izdihani zrak? Dobro, saj s pritiskom na tipko za kroženje zraka, lahko zrak nazaj odprem, ampak se mi ne zdi logično, da je po defaultu, zrak zaprt in to pri poletnih temperaturah.

Sem pa ravno včeraj opazil, da sedaj, ko se je zunaj ohladilo, ostane ob pritisku na "Auto" zunanji zrak odprt.

 

Naj mimogrede omenim, da je klimatizacija v tem avtu zelo slaba.

Pa tak premijski avto CX-30. 😆

 

V tolažbo. Tudi na M6 in M3 se vede podobno - na AUTO vključi kroženje, koliko časa pa ne vem, ker prej vključim zunanjega. Saj če je zunaj zelo vroč zrak je razumljivo, da računalnik na osnovi senzorjev izračuna, da bo hitreje ohladil s kroženjem notranjega hladnejšega. Me pa moti, da ti AUTO + tipka zunanji, AUTO izklopi. Nikoli se nisem poglabljal, ampak na drugih avtih se te "Mazda" logike ne spomnim. Načeloma bi moral AUTO dovoliti opcijo spremembe dovoda zraka (zunanji, kroženje).

 

IMG_20220918_090429.jpg

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano

Kot ugotavljajo pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC, je možno za le 50 evrov še danes enostavno prirediti števec kilometrov, tudi pri najnovejših modelih avtomobilov. Nemška policija domneva, da ima vsak tretji rabljeni avtomobil, prodan v Nemčiji, prirejeno število prevoženih kilometrov.

 

avtomobili s prevrtenimi kilometri | Avtor: carVertical

 

WWW.ZURNAL24.SI

Uredba Evropske unije iz leta 2017 o zaščiti pred posegi v števce kilometrov v praksi ne živi. Raziskave neodvisnih avtomobilskih klubov...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je hermelin napisal:

Nič, se pa potem opravičujem gospodu za napačno mnenje. :D Očitno sem jih dobil na hektičen dan in je čudno izpadlo. 

 

Sem šel danes do enega bližjega in je potegnil iz gume polovico vijaka in nabil notri sealant. Tip top 10 min.

Vsak ima svoje izkušnje. Meni se je zdelo pri Vujasinoviću v redu, ker sta bila cena in storitev konkurenčna in potem nobenih težav. Fant je bil tudi profesionalen, ravno prav prijazen, odziven. Je pa res, da se pravi obraz človeka/firme/sistema pokaže v primeru težav in njihovega reševanja. 

 

Spomladi sem bil prvič pri  https://www.avto-svetek.si/ v Ljubljani in je bilo tudi vse OK, na nivoju, vse kar sem se zmenil po telefonu, je držalo. Splačalo se je poklicat 2x, ker je oseba na drugi strani najprej ponudila eno ceno, ne najbolj konkurenčno, čez nekaj ur pa druga oseba zelo konkurenčno ceno, razlika pa cca 10 € po gumi. 😆

 

Sicer pa mi je na daljavo naredil dober vtis  https://www.vulkanizerstvo-furlan.si/. Lani oktobra sem rezerviral gume, dobil predračun (storitev montaže in centriranja pol ljubljanske cene), rezerviral termin, se premislil,... in na koncu nobenih težav, nobenega slabega občutka, ampak razumevanje. 

Screenshot 2022-09-17 08.55.49.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Šiška - 

WWW.GUME-PNEVMATIKE.COM

Smo vulkanizerska delavnica z nekajdesetletno tradicijo in uspešnim ohranjanjem starih vrednot, spojenih s sodobnimi pristopi. Imamo bogate izkušnje in znanje pri opremljanju jeklenih konjičkov z novimi...

 

Sam sem 2x kupil in zmontiral pri njih na Vodnikovi (nasproti bolnice Petra Držaja), ene 5 let nazaj in 👍 Mladi lastnik pa je bil neverjetno operativen in potrpežljiv.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano
pred 9 minutami je Deeyan napisal:

Kaj pa vem... 🤔

Meni se tudi ni zdela FL nič posebnega, dokler je nisem imel, oziroma sem imel M6 l. 2016. Ko pa sem enkrat imel FL, mi je naenkrat starejša delovala zastarelo ... postal sem nadut 😀.

 

Generalno pa so mi vse verzije od 2012 naprej lepe, celo prejšnja 2007-2012 mi je še vedno lepa.

 

Ko kakšno M6 srečam na cesti, se moram kar potrudit, da od zadaj ugotovim model (iščem okrogle oziroma kvadratne pokrovčke odbijača čez matico za vleko). Pa konkreten primer. Danes zjutraj greva z ženo v službo, v izhodišču pa nekaj km vsak po drugi cesti (kdo bo bolj spreten v izogibanju gužve).  Po nekaj km zagledam pred sabo M6 in sem bil prepričan, da je žena. Šele, ko jo prehitim vidim, da ni naša in da je celo prejšnji model.  😀

 

Skratka, vse Mazde so dobre, le da so brezhibne. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Rx8
Napisano
pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Sem vozil tole in tamočno; velika razlika.

Na te avte se ne spoznam, a na izgled deluje izredno dobro za 18 let star avto. Ampak v živo je potem lahko drugače.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je hermelin napisal:

Mene vbistvu moti, da zadaj izgleda dated. Avto je enak kot pred 12 leti, kar gre malo v nos sklepam, ce nekdo da 30k.

Jaz bi rekel, kar cel avto, ampak meni je že vsa ta leta všeč. Nekaj so oblikovno poflikali s FL, kanta pa ostaja kanta. 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.