Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔
Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj.
Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi.
Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.
Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.
Boš odprl novo temo, ali je v tej dovolj prostora? 😄
Ta motor je res šparovček. Poraba manjša kot dizel.
Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev).
Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja.
"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂
Kako si predstavljam človeka, ki kupi nov avto za 30.000€? Človeka oziroma gospoda, ki ne gleda na porabo in avto vozi na uradne servise. Zakaj? Zato ker liter gor ali dol in 100€ več za servis pri letno 10.000 prevoženih km in izgubi vrednosti avta cca 5.000/leto ne pomeni praktično nič oziroma 5% razlike v strošku. In teh 200-300€ gospodu ne predstavlja kakšne težave, ker če bi jo, si ne bi kupoval takega avta. 😀
Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪
Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...
Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.
XY: "Od kdaj pa takole piska?"
XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"
Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂
Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂
Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂
Kako misliš, da zadaj nima rež? Celo v prtljažniku jih ima, medtem, ko jih 6-ka nima. Kje jih pobiraš??
Imam obe variante in iz prve roke lahko ugotavljam stvari. Ne pa rekla-kazala. In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉
No, meni so še na Celovški pred leti razložili, da je M6 višji nivo avta, kot CX-30. Takrat na začetku je bil CX-30 tudi relativno poceni, kakor jo je umestil proizvajalec. Potem so kupci, tako kot ti, pokazali svoje zadovoljstvo, jih precej kupovali, bili zadovoljni in je tudi cenovno poskočila. Dvomim, da so med tem dvignili kakovost oziroma, da je višja cena zaradi višje kakovosti.
Sam bi vrgel vse te naše Mazde glede kakovosti izdelave v en koš, odvisno od obdobja izdelave. Ene so večje, ene daljše, ene imajo močnejše motorje, ene bolj žive barve, ... Nobena Mazda od teh zame ni premijska, je pa OK, primerna ceni, ... toliko muzike, kolikor denarja (gledano konkurenco v teh časih).
Glede vlage in rošenja, ta ni odvisna od modela avta, ampak predvsem od razmerja notranje/ zunanje temperature, absolutne in relativne vlage v avtu in zunaj. Če se pozimi v avto usedejo štirje mokri ljudje, s plundro na nogah, zraven še mokre dežnike, bodo šipe težko neorošene.
Mene tudi močno pihanje moti. Zato pa takoj, ko je mogoče dam ventilator na eno črtico, da lahko poslušam glasbo.
Ne morem verjeti, a sedaj, ko sem zamenjal visokotonce v cx30 z visokokvalitetnimi, je zvok boljši kot v 6-ki z modificiranim bose ozvočenjem.
S tem Pioneer ozvočenjem so res zadeli v nulo z postavitvijo zvočnikov. Pa še equalizer ima, ki ga bose ozvočenje nima. Itak je tudi cx30 bolj tiha med vožnjo, tako, da neke ekstremni moči ne rabiš.
Pri 6ki bi prej prisel v Dubrovnik kot pa da ohladi s 40 na 24.
Me veseli da so v cx30 zadevo porihtali 🙂
Ne vem, meni je hlajenje pri vseh Mazdah zadnjega obdobja bilo OK. Je pa res, da sta M3 in M6 beli (ne naključno 😉), in se zato njuna površina na soncu manj segreje. Poleti imam nastavljeno na okoli 24 stopinj, če je zunaj zelo vroče. AUTO zelo redko uporabljam, ker me pihanje v glavo moti in zato forsiram pihanje v noge, ventilator pa imam nastavljen na čim tišje delovanje, tam na 2 do 4 stopnjo. Pri počasni vožnji si rad odprem okno in uživam v poletju. 🙂
A gre še komu na živce nov volan v cx30 (fake usnje), ki je tak grob, drseč?
V 6-ki je že lepo zguljen in ko je enkrat gladek, zanimivo, ne drsi več.
Tudi na otip je dosti bolj prijetno vse skupaj.
Saj je pri vseh modelih Mazd tako, se motim? Najprej grob, drseč, siv, nakar po 5-10.000 začne na najbolj uporabljenih predelih postajati črn in gladek, po občutku pocast, ker ne vpija vlage.
Ni sigurno. 🙂 Enkrat poleti, pa se mi 99% zdi, da se tako zgodilo. Saj v navodilih piše, da AVTO skrbi tudi za vklapljanje-izklaplanje kroženja zraka.
Evo, pravkar sem preskusil - AUTO na M6 je ostal AUTO tudi pri naknadni ročni spremembi kroženja zraka (zunanji/notranji). Torej se logika spremeni ob visokih zunanjih temperaturah, ko očitno AUTO ne sfolga več in se ob ročni spremembi kroženja v zunanji zrak, izklopi.
Ali kdo ve, če je to normalno, ko klimo dam na "Auto" se vklopi notranje kroženje zraka (dotok zraka od zunaj se zapre) in se zlepa ne izklopi oziroma zunanji zrak ostane zaprt.
Se z družino recimo peljemo na morje in potem naj 5 ur dihamo lastni izdihani zrak? Dobro, saj s pritiskom na tipko za kroženje zraka, lahko zrak nazaj odprem, ampak se mi ne zdi logično, da je po defaultu, zrak zaprt in to pri poletnih temperaturah.
Sem pa ravno včeraj opazil, da sedaj, ko se je zunaj ohladilo, ostane ob pritisku na "Auto" zunanji zrak odprt.
Naj mimogrede omenim, da je klimatizacija v tem avtu zelo slaba.
Pa tak premijski avto CX-30. 😆
V tolažbo. Tudi na M6 in M3 se vede podobno - na AUTO vključi kroženje, koliko časa pa ne vem, ker prej vključim zunanjega. Saj če je zunaj zelo vroč zrak je razumljivo, da računalnik na osnovi senzorjev izračuna, da bo hitreje ohladil s kroženjem notranjega hladnejšega. Me pa moti, da ti AUTO + tipka zunanji, AUTO izklopi. Nikoli se nisem poglabljal, ampak na drugih avtih se te "Mazda" logike ne spomnim. Načeloma bi moral AUTO dovoliti opcijo spremembe dovoda zraka (zunanji, kroženje).
Kot ugotavljajo pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC, je možno za le 50 evrov še danes enostavno prirediti števec kilometrov, tudi pri najnovejših modelih avtomobilov. Nemška policija domneva, da ima vsak tretji rabljeni avtomobil, prodan v Nemčiji, prirejeno število prevoženih kilometrov.
Nič, se pa potem opravičujem gospodu za napačno mnenje. Očitno sem jih dobil na hektičen dan in je čudno izpadlo.
Sem šel danes do enega bližjega in je potegnil iz gume polovico vijaka in nabil notri sealant. Tip top 10 min.
Vsak ima svoje izkušnje. Meni se je zdelo pri Vujasinoviću v redu, ker sta bila cena in storitev konkurenčna in potem nobenih težav. Fant je bil tudi profesionalen, ravno prav prijazen, odziven. Je pa res, da se pravi obraz človeka/firme/sistema pokaže v primeru težav in njihovega reševanja.
Spomladi sem bil prvič pri https://www.avto-svetek.si/ v Ljubljani in je bilo tudi vse OK, na nivoju, vse kar sem se zmenil po telefonu, je držalo. Splačalo se je poklicat 2x, ker je oseba na drugi strani najprej ponudila eno ceno, ne najbolj konkurenčno, čez nekaj ur pa druga oseba zelo konkurenčno ceno, razlika pa cca 10 € po gumi. 😆
Sicer pa mi je na daljavo naredil dober vtis https://www.vulkanizerstvo-furlan.si/. Lani oktobra sem rezerviral gume, dobil predračun (storitev montaže in centriranja pol ljubljanske cene), rezerviral termin, se premislil,... in na koncu nobenih težav, nobenega slabega občutka, ampak razumevanje.
Smo vulkanizerska delavnica z nekajdesetletno tradicijo in uspešnim ohranjanjem starih vrednot, spojenih s sodobnimi pristopi. Imamo bogate izkušnje in znanje pri opremljanju jeklenih konjičkov z novimi...
Sam sem 2x kupil in zmontiral pri njih na Vodnikovi (nasproti bolnice Petra Držaja), ene 5 let nazaj in 👍 Mladi lastnik pa je bil neverjetno operativen in potrpežljiv.
Meni se tudi ni zdela FL nič posebnega, dokler je nisem imel, oziroma sem imel M6 l. 2016. Ko pa sem enkrat imel FL, mi je naenkrat starejša delovala zastarelo ... postal sem nadut 😀.
Generalno pa so mi vse verzije od 2012 naprej lepe, celo prejšnja 2007-2012 mi je še vedno lepa.
Ko kakšno M6 srečam na cesti, se moram kar potrudit, da od zadaj ugotovim model (iščem okrogle oziroma kvadratne pokrovčke odbijača čez matico za vleko). Pa konkreten primer. Danes zjutraj greva z ženo v službo, v izhodišču pa nekaj km vsak po drugi cesti (kdo bo bolj spreten v izogibanju gužve). Po nekaj km zagledam pred sabo M6 in sem bil prepričan, da je žena. Šele, ko jo prehitim vidim, da ni naša in da je celo prejšnji model. 😀
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Limuzina je zame bolj elegantna (zadek, brez sani), ima večjo medosno razdaljo, posledično lepše plava po cesti. Zame je to pravi avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani