130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..
Ne do konca, do kjer gre stopalka. Ker če prtisneš do konca ti downshifta kokr gre.
Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis.
Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat.
Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.
Ja, res je. Pri i-stop je potrebno pri menjavi opravit inicializacijo, da pravilno deluje. Plus, na akumulator dobiš 3 leta garancije. Tak da se za 50 dodatnih evrov ne splača zafrkavati z menjavo v lastni režiji, sploh ker mi je originalni zdržal tako dolgo.
Evo, 100% se strinjam s tabo in o tem sem tukaj že pisal.
Res sem doživu že svašta v tem lajfu... ampak pridem iz trgovine, štartam avto in vidim tale flek..
Zdej mogoče je to ratalo že ponoči pa zjutraj nisem bil pozoren, ker še ni bilo sonca, ampak imam sliko od predvčeraj pri 88888km in ni tega fleka. In to je iz notranje strani lol?
A si kej trobil, ker jaz sem ugotovil, da več kot trobim manj kolnem in obratno?
Drugače pa ja... to je kr praksa, mal strmince naredijo pa jebi se. Nekje jim še kanali za 5cm ven gledajo pa se pejt. Stožci na šoli varne vožnje na Vranskem so pičkin dim za odslalomirat mim proti takim kanalom.
Ej nevem, me je pa nekdo gor uslišal in je včeraj bila opozorilna tabla z utripajočo lučjo točno tam na prehodu.
Oz potem sem ugotovil da je ta luč bila že zadnjič, ampak krepko pred "naskokom".
Sej veš, da ne zamerim, mi je pa včasih vseeno mal zoprno, da se pol pogovarjamo o stvareh, ki s situacijo nimajo nobene veze. Pa včasih težko razberem a res tko razmišljate nekateri al je zajebancija - sploh tista od Slivke glede pravice, da gre nekdo alkoholiziran za volan je bla vrh ledene gore. To je vse nekako v stili "kill the messenger" namesto, da bi razkrivali debilna dejanja, ki lahko povzročijo nesrečo, samo zato ker ima nekdo prevelik ego in ga boli za druge udeležence. Vem da je tega veliko ampak jaz še vedno trdim, da sem z ogledom raznoraznih deshcam videov mnoge stvari začel dojemat drugače in raje se učim iz napak drugih kot pa da to probavam na svoji koži.
Zato nalimam kak tak video, če pa je to preveč moteče za koga pa seveda je treba samo rečt pa neham. Tud men za editing vzame nekja časa pa ga bom tako prihranil za kaj drugega. 😉
Kdo je pa stručnjak za nutrijaški ples pa kardiširanje v Zokilandu?
Ej s čim editaš posnetke drugače
Drugače pa ena včerajšnja, neoznačen zaključek gradbenih del, idealno za polomt fedre
Mislim,da ni tako veliko reklamacij v tujini,ker imajo 3 letno garancijo in toliko motorčki v večini zdržijo,potem pa lepo služijo z menjavo le tega.....☹️🥴
Po čem tako misliš?
Moja 6ka je imela samo 1 garancijsko popravilo v celi svoji zgodovini v Nemčiji. Ugani, kaj so menjali
Ma ja to s špegli je res sramota. Jaz imam izklopljeno, vklopim samo po potrebi ali po nesreči. Sem pa potem novega takoj prešprical z nekim silicon al kakšnim že sprejem, v bistvu sem naredil na obeh, zaenkrat še delata. Notri pride svinjarija, prah, droben pesek, in potem to ruži dokler ne crkne vse skupaj....
Ja, ampak težava je, da ti ga bo nekdo butnil tako kot meni - pa ti potem tut odpru več ne bo
Res sramota ja.
Ampak @Liuch ima zdaj latest and greatest pa bomo vidl.
Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉
Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki superiornosti nad x186 motorjem... 😉
Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.
O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike
Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne do konca, do kjer gre stopalka. Ker če prtisneš do konca ti downshifta kokr gre.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani