Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 40 minutami je Jest napisal:


A si olje prinesel s seboj ? 😅🤣😂

 

To ne, sem pa dobil dozo AdBlueja pred servisom za đabe. Ne resno, en cucek se mi je poscal direkt na feltno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Kaj pa tole danes

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/prometna-nesreca-zaprla-primorsko-avtocesto.html

 

Uradno počena guma. Neuradno se je pa ravno takrat tam na odstavnem pasu kjer je kamion prebil ograjo nahajalo DARS-ovo vozilo za košnjo trave. Če vozilo ni bilo označeno in povrhu so izvajali košnjo ob času, ko je AC zelo obremenjena bi lahko del krivde nosil DARS, drugi pa kamionar, ki recimo ni bil dovolj pozoren in zbran.

 

Ker ni bilo smrtnih žrtev se tole ne bo kaj dosti raziskovalo in domnevno počena guma bo pokrila DARS-ovo neodgovornost in šoferjevo nepazljivost in bo kriva tehnika. Ljudem pa vržejo kost v obliki voznikov, ki so po nekem ukazu obračali in vozili organizirano nazaj do razcepa razdrto. In to naj bi bil največji možni prekršek za odvzem vozniške in zaplembo avtomobilov - ljudje, ki to komentirajo so na čisto podivjana drhal, ki kliče k linču.

 

Kot pravim, info ni preverjen (dobil od domnevnega očividca, na parkirišču Žusterna) je pa dejansko možen, ker te dni DARS-ovci pospešeno kosijo travo in navadno ob jutranjih konicah in takrat, ko je polno prometa. Fino fajn dokler se kaj ne zgodi.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Če mu je štroma zmanjkalo, se ni dobro pripravil za na pot, druge razlage ne vidim tle.

 

Se je, ampak zastojev ne moreš predvidet. Pa laufa klima v zastoju urco ali dve pa vse živo in poka premal dometa do polnilnice. To se dogaja po tekočem traku, ker na takih poteh grem jaz na tankštelo, ko mam še vsaj 200km dosega, teli EV-ji imajo pa max 200km dometa, če ne polniš do konca oziroma do priporočljivih 80%.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ufff ufff, a tole mu je električar zagorel? Upam, da se ne bo razvedelo, ker bo silno slaba reklama za elektromobilnost, če takemu stručkotu zagori EV.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Požar je uničil objekt, ne pa podjetja, sporoča eden od najbolj prodornih inženirjev v Sloveniji Andrej Pečjak. Uspeli so rešiti tudi avto, ki je...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Seveda ne obstaja "one car fits all". Ampak še ne dolgo nazaj (rečmo 15 let) si pri enem proizvajalcu dobil dobesedno model za vsakogar.

 

Če omejimo samo na Mazdo:

 

Mazda 2 - mestni malček

Mazda 3 - nižji srednji razred in to HB in limo

Mazda 6 - srednji razred v HB, limo in karavan  izvedbi

Mazda 5 - za večje družine in več prostora.

Mazda MX-5 - za uživače brez strehe

Mazda BT-50 - za potrebe prevoza, terenske zmogljivost, pickup

Mazda CX-7 - za terenske in SUV potrebe

Mazda RX-8 - športnik po duši

 

in če z rumeno označim vse kar ni več na voljo ostane bore malo a za vse to manjkajoče so nam dodali kaj:

 

Mazda CX-3 - mali SUV

Mazda CX-30 - malo večji SUV/crossover

Mazda CX-5 - še malo večju SUV

Mazda CX-60 - že kar velik SUV

Mazda CX-80 - velik SUV

Mazda MX-30 - električni SUV

 

 

Ne vem no, po moje še v severnokorejski armadi niso tako uniformirani.

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je Jest napisal:

Saj sem ze napisal, da idealnega avta, ki bi ustrezal vsem zeljam ni... in je treba znati sklepat kompromise :D ... 

 

Seveda je oziroma je bil... Še ne dolgo nazaj, zdaj pa je kar je. Nekoč kupec kralj, ko je izbiral, danes molzna krava.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

A debati se po novem reče trolanje... zanimivo.

 

Upam, da vedno kupiš najboljše gume na tržišču in jih menjaš vsako sezono, saj veš lahko se zgodi, da te bodo rešile. Bremze imaš najboljše, servise delaš na polovičen interval, tovor v prtljažniku je vedno pripet, nikoli ne pelješ preko omejitve, ne delaš prekrškov itd itd.

 

Nič te ne zafrkavam, ampak tolk je vedno enih možnih faktorjev, da verjetno v tej zgodbi je avtomatski brisalec še najmanj pomemben za varnost. @Slivka je mogoče bil res mal grob ampak kot sem razumel je bilo bolj mišljeno, da kdor ne zna tudi ročno vklopit določenih zadev je pač nesposoben za vožnjo. Če na izpitu ne prižgeš brisalcev v dežju namreč avtomatsko padeš in ti s tem povedo, da si nesposoben za vožnjo.

 

Pa da ne bo zgledalo kot, da sem se karkoli spravil nate, bom se še sam posul s pepelom. Imam avtomatsko prižiganje luči, ki deluje v 99,9% primerih bolj odlično od odličnega. Ampak pri dovolj svetlobe pa kljub temu, da je cesta mokra in gume pršijo vodo vsepovsod, se avtomatsko ne prižgejo glavne luči in ostaja samo na dnevnih spredaj. Nekaj časa nazaj peljem proti Vrhniki in šele po 10km take vožnje porajtam, da mi lučka za prižgane luči ne gori. Se pravi sem bil na dnevnih ves ta čas. Sem zdaj bolj pozoren na to, ampak koliko ljudem pa se niti ne sanja, da avtomatika ni vsemogočna in to je verjetno glavni problem avtomatizacije vsega mogočega - sej je fino, a po drugi strani pa ratujemo vozniško otopeli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

Jao bože kaj jst berem v tej temi. Bom dal en primer.

 

Voziš se po ovinkasti regionalni cesti, pada zmeren dež, ti držiš volan v levo in tovornjak, ki se pripelje nasproti tebe, vrže cel kup vode na tvojo spredno šajbo.

 

Situaciji:

- voziš avto brez avtomatskih brisalcev: ker pada zmeren dež, imaš verjetno v prvi stopnji ki je intervalna, besno preklapljaš na brisalce a si sredi ovinka kjer moraš zavijat pa še merkat, da ti avto ne zdrsi

- voziš avto z avtomatskimi brisalci: lepo nadaljuješ pot v ovinek mirne duše, ker ti brisalci takoj preklopijo na največjo hitrost in odlijejo tisto odvečno vodo

 

Pa mislim da je tak priemr še najbolj uporaben zate. In isto velja tudi za vse ostale asistenčne sisteme. V tistih 10% pridejo še kako prav.

 

Ampak, roko na srce, kolikokrat pa se ti je to že zgodilo. Meni v vsej moji vozniški karieri še nikoli. Edino, mi je parkrat na AC iz druge strani fliknilo brozgo čez v šajbo. Ampak to je takrat pričakovano.

 

Da ne bo narobe razumljeno, nisem proti avtomatskim brisalcem, ker so načeloma čist ok in se jih da uporabljat na oba načina auto in ročno. Čeprav z Rain-X om na šipi brisalce vsaj na AC-ju ne uporabljam, ampak le pri nižjih hitrostih, kjer voda ne zdrsi dol.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Kar je napisal @Slivka drži in trdit, da ni res je  v bistvu zatiskanje oči pred realnostjo v katero gre avto industrija.

 

da ponazorim:

- leta 2003 sem imel toliko izbire, da sem z muko na koncu seznam skrčil na 5 modelov od katerih sem dejansko izbral najdražjega in to je bila Mazda 6 prve generacije.

- leta 2008 sem enostavno izbral spet Mazdo 6, saj je bila prva tolk dobra, da ni bilo kaj dosti za razmišljat pa točno tako obliko iin pogon je imela kot mi je najbolj všeč. 

- leta 2019. Kriza pri izbire... vse povsod sami SUV-i. Dobit nekaj ustreznega je na koncu ostalo le pri precej dragima Arteonu in Stingerju, ali pa Proceed v okviru budgeta oziroma eventuelno celo i30N sportback ali pa družinska ladja Superb. Na koncu sem dobil ponudbo, ki je nisem mogel zavrniti in vzel Mazdo 6, ki ni glih bila tisto kar sem si želel. Kar nekaj kompromisov od karavanskega zadka do 7 let stare oblike sem moral pogoltnit.

- če bi kupoval danes, je ta izbira še skromnejša. Pri Mazdi nimam kej več iskat in verjetno bi šel na KIA ali Hyundai, kjer se še da nekako dobiti kaj neSUVovskega ali pa mogoče kaj od VAG-a in to je več ali manj to.

 

Kaj hočem povedat? 20 let nazaj je kupec izbiral avto, danes pa avto izbira kupca. In če ti kaj ni všeč.... pač.... tough luck oziroma bodi srečen, da ti sploh še kaj prodajo.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hehe, lep dokaz, da prodajo električnih gor drži samo subvencioniranje. Dejasnko ljudje ne občutijo drugih prednosti oziroma bolje rečeno je minusov več kot plusov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Fumanču Brajdić - hmmm ne zveni zelo izmišljeno.:hudicek:

pred 23 minutami je Bini napisal:

Slej ko prej bomo na Kitajcih sploh, če bojo 20%-30% cenejši od drugih... :nevem:

 

Kolk mal je treba, da se človek proda ... 20-30% 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 51 minutami je Jest napisal:

No saj... Ni slo samo za "facelift" z enako obliko ... ampak osvezen, prenovljen model ... 

 

Mazda pravi, da je to nov model... prenovljeno je mišljen samo FL. Tukaj je vse drugo, tudi pleh je drugače ukrojen, je pa res, da je bolj evolucija kot revolucija. Pač premium wannabe - tko kot recimo Audi. Tam tudi ni revolucije ampak zgolj evolucija z vsakim novim modelom. Saj veš kupci premium vozil nočejo bit avantgarda ampak bolj tradicija. Mazda je nekoč bila tufi oblikovno napredno drzna, danes je pa bolj konzervativne sorte.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Najprej poglej koliko ima kateri do 100 in boš ugotovil, da je samo občutek tak, ker v CX-30 manj rohni in bolj enakomerno pospešuje.... 😊

1.2-308 pa od začetka butne potem mu pa zmanjka.... 😉

Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.

 

Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 urami je MazdaBoy napisal:

Se ena dilema, debata več komu verjeti…kar slišimo v gostilni ali kar slišimo od lastnikov e-avtov 😊

 

SIOL.NET

Glasne "gostilniške debate" so nastrojene proti uporabnosti električnih avtomobilov, njihovi...

 

 

Ampak vse kar se pogovarjajo v gostilniških debatah novinar sam na koncu potrdi. Celo Andrej Pečjak, elektromobilni guru v Sloveniji pokaže na pomanjkljivosti, ki so za zadaj še znosne, ko je električnih še vedno zgolj za vzorec. V tem trenutku mi ne zmoreme 10% električnega voznega parka pa če vsi ekoteroristi na zobe postavijo.

 

Ta test do Zadra je pa tako manipulativen točno kot tisti dizelgate, ki ga omenjajo. Test so delali v aprilu in to med tednom, ko je prometa silno malo in polnilnice nezasedene. Si ga upajo narest konec junija, julija ali avgusta. Ljudi ne zanima pot v Zadar al pa dalmacijo v aplrilu ampak med poletnim dopusti.

 

Največ je pa ugank pri polnjenju. Pri ICE veš, da polniš 5minut max. in je vsaj za 700km vožnje. Pri elektriki bo pa marsikaj odvisno od napolnjenosti baterije, do tega da če hočeš maks izkoristit DC polnjenje več kot za 200km ne boš filal, ker bo potem hitrost polnjenja drastično padla. Aja pa 10min za 100km je le pri polnjenju z vsaj 120kW. Za 10 polnilnih mest polnjenja istočasno rabi tak park več kot en megavat napajanja. Če nima tolk spusti moč napajanja.

 

V glavnem, el. avto je fajn za daily diverja po opravkih, služba, skokci sem in tja za vse ostlo je pa vsaj trenutno prevelik pain in the ass, da bi bila večina pripravljena se jebat še s tem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
dne 19. 5. 2023 ob 12:08 je Jest napisal:

 

Nov model je bil samo enkrat ... 2012 je bila prva generacija, potem pa je 2017 bil osvezen model... Po tem je bilo pa samo nekaj faceliftov ... edino zadnji facelift (proti koncu leta 2021) je prinesel malo drugacen dizajn sprednjih luci ... 

 

2017 je druga generacija in ne osvežen model. Tudi oznaka je druga KE za prvo in KF za drugo generacijo. In dejansko se vidi, da sta vozili res drugačni, za razliko od Mazde 6, ki je spreminjala le masko in odbijače, vse ostalo je bilo pa na ven enako.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je godlike napisal:

Ne, ni stal pred avtom. Si pa je serviser roke razkužil, preden se je not vsedel.

 

Razkuževal sem, ko sem bil primoran.

Včasih so stali zravn razkužila in je komanda padla. Pa si pač špricnil, da si lahko dalje šel.

 

Pa ti robčki dezinfekcijski so bli fajn, ko si čevape za malco pojedel, da si si mastno dol obrisal.

 

Tole se res čudno prebere ampak važn, da so zahtevali, da se ejakulira povsod naokoli. 😜

 

pred 31 minutami je Bini napisal:

@Boss ne daj se.... 😊😉

 

Tole ratuje zanimivo... bomo po parih letih slišali še kako neobičajno zgodbo, ki je bila v sramoti takrat zamolčana, danes je pa dobila status anekdote. 😆

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Mogoče pa volanu škodijo tudi hlapi izdihanega alkohola? 🙂 Ker @Boss-ovemu volanu nič ne škodi se sprašujem, ali morda uživa destilirano vodo😄

 

To je tud ena od možnosti. Če bi bili vsi taki porabniki alkota kot jaz bi že vsa alko industrija že zdavnej crknila. Ne vem če letno popijem sešteto 10 pirov pa mogoče vse skupaj deci al pa dva kaj močnejšega in to je to.

pred 3 urami je Bini napisal:

Zdaj pa samo še reci,da se tudi umival nisi....😁😉

Hja z razkužilom pa res ne. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je godlike napisal:

A bejž.

Ko je varnostnik stal poleg in ti pokazal na razkužirlo, si 100% tudi ti klecnil. 😉

A pred tvojim avtom je stal varnostnik, da si se razkužil in še z vlažnimi rokami sedel v avto. Kaj vse ne bom še prebral. Lepa 🤣

 

Drugač pa ne... nič kej dosti nisem nikjer klecnil pa sem kljub temu preživel. Zanimivo a ne. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.