Avtomatski napenjalci ?e niso garancija da se veriga hitreje natakne. Meni se je enkrat zgodilo, da sem na levem kolesu stvar nataknil v pol minute, na desnem sem se pa potem ?ist brez kak?nega konkretnega razloga zaje.. ene 15 minut in brez (tveganega) spusta vozila nazaj za 20cm sploh ni ?la gor. So pa avtomatski napenjalci zelo dobrodo?li da se ni treba ve?krat ustavljat in napenjat verig - so bolj zihera?ki ker ohlapne verige so nevarnost da se kam v podvozje zataknejo. Mimogrede, v navodilu za mojo ?estico priporo?ajo verige na 15colkah za 16 in 17 colske pa odsvetujejo.
?e so verige v prtlja?niku samo za mili?nikom kazat ali pa mogo?e za vsak slu?aj da jih natakne? na ene 5 let, potem so dobre tud najcenej?e. Za redno uporabo, pa ?e to da jih bo natikala ?ena, bi bilo fino imeti take, ki se jih ?imla?je natakne. Dostikrat je te?ava kako avto spravit v enem kosu po klancu navzdol, in cene bolj?ih verig so ?e vedno ni?je kot je cena blatnika in odbija?a.
Ko bom bil velik, in bom bil kupil nov avto, bom bil kupil tudi verige ki same sko?ijo na gume, pa ?e plo??ice za lomljenje ledu imajo:
Z davki pride cca 18,5 jurja. A se da uvozit novo vozilo ali je treba kak?no registracijo za en dan pa ne vem, skoraj verjetno bi dal ?e kak?en evro. Potem je pa ?e vseen ?e da? 21,2 jurja pri nas za nov model.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Lahko prosim to?no pove? kaj je bilo narobe? Na mene so zaenkrat naredili dober vtis.
Glej, bilo je pred 12 leti, lahko da se je kaj spremenilo. Vsekakor pa jaz ne prestopim ve? praga ?tacune, kjer so me posku?al na tako primitiven na?in nategnt. Mi ni treba, ker je dosti drugih ?tacun .
Takrat se je na avto ?akal pol leta, in prodajalci seveda niso dajali niti samega stotina popusta. Hodil sem od prodajalca do prodajalca in spra?eval po kak?nih drugih ugodnostih ?e kupim pri njih. Pri kr?i?niku so mi ponudili biserno barvo zastonj ?e kupim pri njih. Prav zabi?ali pa so mi, da o tem ne smem z nikomur govorit, ker da oni tega nebi smeli narediti . Pa nisem upo?teval njihovih navodil o konspiraciji in sem v naslednji ?tacuni vseeno zinil, da kr?i?nik mi da pa biserno barvo zastonj. In so se mi mal smejali z obrazlo?itvijo, da kovinske so za dopla?at, biserna barva je pa itak zastonj.
Potem sem kupil v BTC-ju kjer so dal zraven zimske gume.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?
Nih?e. Trenutno edini uporaben (veliko)serijski el. avto je Tesla. Vsi ostali so bleferji ki no?ejo dati v avte ustrezne baterije. Ampak to ne pomeni da nimajo tehnologije.
Tesla je napram Pe?jakovi Mazdi 600kg te?ji pa ima Mazda vseeno za 75% ve?ji doseg. ?e bi hotel imeti Tesla enak doseg, potem bi bil verjetno za 800 - 900 kg te?ji od Mazde. To pa marsikaj pove tudi o tehnologiji.
To pa sploh ne bo dr?alo. Ti motorji so ?e zgodovina. Primerni za mestne bicikle.....
Kar verjemi.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo. Kar pa o?itno ni bila ovira, da nebi pri podeljevanju nagrad za motorje leta v konkurenci el. vozil Tesla zmagal s svojim ?e zastarelim trofaznim asinhroncem.
Bom kupil ko zamenjajo motor.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po 9ih dneh agonije ponovno na?el klju?e od svoje mazde. Bili zalo?eni doma v omari . Ta?as so mi pti?i konkretno posrali avto, ker je parkiran na dvori??u pod ?e?njo in ga nisem mogel umaknit.
Ker imam samo1 komplet klju?ev, a ima kdo idejo kolk ko?ta izdelava duplikata + daljinec. Mazda6 letnik 2002.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
s tem se strinjam. Mislim pa, da ?e kupi? avto v fabr?ki garanciji in pred nakupom na poobla??encu preveri? ali je garancija veljavna nima? kaj falit edino ce je bil zaleten.
?e je bil zaleten v zadnji blatnik, pri Mazdi jih itak menjajo v sklopu garancije za karosrijo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kar se ti?e predelave Smartov, Pe?jak je sodeloval pri predelavi Smartov v eni od zahodnih dr?av, pa ne me vpra?at v kateri ker je teta roza poskrbela, da sem pozabil. Predelalo se je ve?je ?tevilo Smartov na koncu ?ivljenjske dobe in v lasti dr?avnih ustanov in jim je bilo na tak na?in "vdahnjeno" novo ?ivljenje .
Tudi doma predelani Smarti se niso kupili novi za predelavo ampak so bili stari avti. Enako je njegova RX 7 imela motor za na odpad.
Pe?jak sam pravi, da njegova predelava ni ultimativna re?itev, pa? pa samo prikaz zmogljivosti pogonskega sklopa.
Gretje el. avta z Webastom je ?e nekaj ?asa zastarela re?itev. Nadomestili so ga el. grelci, najnovej?a tehnologija pa so toplotne ?rpalke.
Draga energija iz jedrskih elektraren niti ni tako draga. Samo Kitajce je treba pogledat kjer vsak dan odpro kak?no novo "poceni" termoelektrarno. Premoga uvrh glave, jim pa zdaj zraka primanjkuje za dihat. In bodo poceni elektrarne ratale mal dra?je ker ma folk ?e resne zdravstvene te?ave, pa ?e cel svet bo pla?eval posledice tak?nega razvoja.
Pri nas popolna uvedba elektri?nih avtov nebi potegnila za seboj samo potrebo po JE, pa? pa tud po prenovi ve?jega dela, ?e ne celo ve?ine distribucijskega omre?ja do kon?nih uporabnikov. Ne vem kaj bi po?eli Italjani, ki imajo omre?je ?e bistveno slab?e.
El. avti bodo zagotovo postali dejstvo v tistih evropskih mestih, kjer se bodo dolo?eni predeli zapirali za vozila na bencin in nafto zaradi ekolo?kih vidikov.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
verjeli ali ne, el. motorje se po?asi umikajo. proizvajalci avtomobilov so ugotovil, da ne samo da ni ekonomske ra?unice, ampak je ogromen problem z odpadnimi baterijami, polnjenjem, vzdr?evanjem, garancijo in podobno. V celoti gledano bo to ostalo samo ?e za specifi?ne izdelke oz trg.
?tudija je tudi pokazala, da ?e ljudstvo preide na elektri?na vozila, da bo za napajanje vozil radija 500km potrebna po ena ali 2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje in izraba zemeljske energije kot danes. Evropski plan za tiste neverjetno majhne emisije kot pogoj za prodajo avtov do leta 2020 je povsem neuresni?ljiv za elektri?ne avte saj baterije onesna?ujejo 5x bolj.
Ostalo bo za trge ki so zasi?eni s smogom ala Kitajska in hibride - te trge ?e tako ali tako naslavljajo od za?etka
Kakorkoli pogleda?, na 3 do 5 let od vsakega avta pade stran en akumulator ki ga je treba (ekolo?ko) predelat, tako da tu bi bila razlika samo v velikosti akumulatorja. Polek tega od motorja na notranje izgorevanje najmanj enkrat na leto pade stran ena brozga iz karterja + filter za olje. Najve?ji odpadek pa so produkti izgorevanja, tako pri elektri?nem, kot pri motorju na fosilna goriva. Vendar pa je teh produktov pri elektri?nem za kilovat na osi ?e vedno manj.
?e bi ?li vsi avti na elektriko, potem bi bila za Slovenijo potrebna ?e druga polovica JE Kr?ko (saj veste da jo imamo samo pol). Jedrske elektrarne so na kratek in srednji rok ekolo?ko mnogo sprejemljivej?e, kot recimo TE?6, ?ez 1000 let pa tako ali tako ?love?tva ne bo ve?.
Zgornje trditve niso pold raziskave, pa? pa je moj pogled in mal ra?unanja tako "?ez palec". Rezultati resnih ?tudij so itak odvisni od naro?nikov.
?ist komot bi bil neko? pri hi?i en avto "za na ?iht" elektri?en, je pa potem ta neko? tudi odvisen od tega, kako bo dr?ava elektriko v avtih obremenila s tro?arinami in cestnino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ta po?asi res traja ?e kak?nih 10 let in ?e vsaj dvakrat toliko jih bo potrebno, preden se bo dejansko jemalo elektriko kot glavno pogonsko sredstvo. Vsaj v na?i dr?avi ni druzga za pri?akvt kot to
?e se spomnite, Carry Phone je neko? ko?tal celo premo?enje, potem so v relativno kratkem ?asu mobilniki postali ?isto poceni in dostopni vakomur (le razvoj dimenzij mobilnikov je zadnje ?ase precej retro )
Enako bo z elektri?nimi avti - ko bodo zadosti poceni, ga bo imel skoraj vsak.
Kdo si je ?e pred 10 leti predstavljal, da se bomo vsi (brez plinovodnega priklju?ka) greli na les ali toplotne ?rpalke.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazdici privo??il en prevoz na avtovleki od Arje vasi do Gamacentra.
Po?ila cev na interkulerju in zabilo je eno loputo. Ne razmem, sem nekajkrat starej?i od moje mazde pa pri meni o kak?ni utrujenosti materjala ne duha ne sluha.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
obstajajo tudi tretji, ki jim je muka hodit po ?tacunah, ?e pa ?e morajo pa ?elijo, da se vsaj tiste pol ure notri po?utijo kot dobrodo?la stranka v nekem dokaj urejenem in prijaznem okolju ne pa da ima? skos ob?utek, da si prepo?asen - sploh na blagajni, kjer une reve ?opajo kot nore, sam pa te brzine zlaganja nazaj v vozi?ek enostavno ne zmore?.
Boss, ?e nisi sposoben tako hitro zlagat stvari v vozi?ek kot jih je blagajni?arka sposobna preskenirat enostavno pomeni, da si ?e star. In razumem, da je stvar frustrirajo?a, ?e to opazijo ljudje v vrsti za teboj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kar se pa ti?e teh "neodvisnih" testov izdelkov pa imam svoje mnenje;ni? ni tako neodvisno, da ni vsaj malo pristransko oz.
"predpisano".
Pa kje v tej debati, je govora o "neodvisnih" testih. Govora je o tem, da smo nekateri pri?li do spoznanja, da se da dobit bolj?o kvaliteto, oz isto ceneje, kot pa jo je mo? kupit v me?kator?parih. Pa ?e kupovanje je manj stresno, ker ga lahko opravi? hitreje (kar je slabost za tiste, ki jim je kupovanje v u?itek)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e nekomu Hofer izgleda kot skladi??e, meni izgleda me?kator kot zabavi??ni park za zapravljanje prostega ?asa. Odkar so pri me?katorju uvedli neke kupone in si lahko na blagajni ?akal 20 in ve? minut pri tem, da so bili pred tabo v vrsti samo 3 (trije) kupci, se trudim, da me ta sosed ne vidi ve?.
Slabost Hoferja v primerjavi z me?katorjem/?parom je omejena ponudba. Prednost je ni?ja cena pri enaki kvaliteti, oz. bol?a kvaliteta. Sicer nekateri trdijo da hitrost ubija, ampak v Hoferu je ?lovek lahko vsaj ?e enkrat hitrej?i kot v me?katorju.
?e to, ko so me enkrat pri me?katorju nategnli za konkretno vsoto denarja in sem ra?un reklamiral takoj, ko mi ga je blagajni?arka dala v roke, sem moral na vra?ilo denarja ?akat ve? kot pol ure, ker je moralo na kup prit kar 5 raznih uslu?bencev (o?itno nepismenih ker tudi "oprostite" ni znal nobeden izustit).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Redni servis na 300 000 km.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani