CX-4 je nekako velikosti CX-5 (8 cm dalj?a, torej zanemarljivo), ampak kar 30 cm ni?ja od CX-5. Zanimivo, da je samo 8 cm vi?ja od M6.
Vsekakor zanimiv avto, verjamem da bi se tudi v Evropi dobro prodajala. Ljudje so pa? mahnjeni na kri?ance, po novem itak SUV in dovolj, mora biti obvezno coupe SUV.
Slo trg je tako pomemben oz. se uvozniku da ukvarjati z novostmi pribli?no toliko, da objavljajo cenike in osve?ujejo spletno stran takrat, ko so novi avti ?e v salonih. Ne vem, zakaj so ceniki tako reko? vseh EU dr?av ?e na voljo, o slovenskem pa ne duha in sluha.
Zanimivo. Bi rekel, da bo cenik enak, torej 4k EUR manj kot v Avstriji. X od 23k dalje se sli?i OK. Navora ima sicer samo malenkost ve? kot G122, obmo?je navora pa je zaenkrat neznanka.
Do sedaj je bilo med G120 in G165 le 1000 EUR razlike ob enaki opremi (ker gre za identi?en motor z drugim SW). ?e bo X za 3k EUR dra?ji, bo moral nuditi bistveno ve?... tehnologije itak, zmogljivosti pa bodo morale biti bistveno bolj?e, poraba pa konkretno ni?ja, torej realnih 5 do 5,5 litrov, liter do liter in pol manj od G122.
Sicer pa res hud marketing, ?e je ?e G122 mild hibrid, je potem X??
?e si prej za dobrih 20 k dobil revolution bencinarja, ga sedaj ne bodo mogli podra?iti na 30k. Popuste bodo morali prodajati, tako kot konkurenca, ali pa ne dvigniti cen za 40 %. Druge opcije ni
Zagotovo. ?eprav so nem?ke cene bile kar podobne slovenskim, vsaj za M6, za M3 ne vem to?no. V Avstriji pa so recimo cene nove 3 primerljive z odhajajo?o generacijo.
Mazda 6 se recimo v Avstriji za?ne pri 34k, v Nem?iji in pri nas pa pri ca 26 oz. 27k. Nekako ne gre skupaj, da bi nova 3 na vseh trgih dobila "avstrijske" cene, torej od 24k naprej z osnovno opremo za 2.0 brez X.
Nekdo je zapisal, da bo cena v SLO od 18k naprej, kar bo za 1.5 realno glede na ve? opreme v primerjavi z zdaj?njo generacijo, 2.0 pa bo verjetno od 20k dalje, X pa 3k ve?. Razen ?e bodo za?eli prodajati popuste, kot recimo renault ali citroen. Osnovna cena 33 k s top opremo, kon?na cena za kupca 26k.
Ali sicer obstaja nem?ki cenik, ali so cene samo v konfiguratorju? Prilagam ponovno avstrijskega, da bo bolj pregledno:
S tem, da pi?e da ima G122 M hibrid tehnologijo? Ni ravno razumljivo, ?e ima sedanji G120 take izpuste in porabo?? Torej so ?e zdaj?nje mazda tudi mild hibridi? Vsaj tiste, ki imajo i-eloop o?itno.
Itak, vsak osnovi clio za 10k ima skoraj tako opremo, razen da nima ni? od tega, kar sem na?tel.
Saj se nih?e ne sekira glede cene, gre za izmenjavo mnenj. Za 28k pa? ne bi prodali nobene, dr?i. Relativno ?ibek atmosferski motor G122 tudi ni neka relevantna primerjava z golfom R line z 2.0 tdi.
Ne skrbi za sredstva ostalih, po mojem v tej temi ni govora o tem.
Poglej opremo 6ke FL (osnovni model). Led, navi, pravi HUD, asisten?ni sistemi, radar itd. itd. Ni ravno samoumevno za osnovno izvedenko avta srednjega razreda.
Med primerljivo 3 in 6 je ca. 5k razlike, verjetno bo tako ostalo.
Sicer ima? tudi golfa za 50k s 300 konji, a to ravno konkureca mazdi s 122 konji
Dopolnjujem. ca. 8 k EUR je razlike, sem imel v spominu, da 6 attraction pride 25k EUR, v resnici pa je 27k. 6ka ima seveda kar nekaj ve? opreme...
Jaz ne bi rekel, da ne bodo ni? prodali. Zdi se mi, da Mazda zadnja leta (sploh z zadnjo prenovo ?estice) ?e sili v premium razred, in temu primerno seveda pozicionira cene na trgu. Ker ?e iskreno pogledamo, samo notranjosti od zadnjih mazd so veliko bolj premium od konkuren?nih avtov, kot pa sem ?e povedal, zadnja ?estica in tudi trojka! pa sta res naredili ?e nadalje velik preskok v kakovosti materialov in nasploh premium ob?utku v notranjosti, kot zunanjosti avta, tako da jaz mislim, da je strategija Mazde postati mali Lexus...
Seveda pa to na koncu koncev nekaj stane... Malo denarja, malo muzike....
Nova 6 (FL) se za?ne pri ca. 25k EUR, ni to ravno neka premium cena, konkurenca (talisman, insignia, passat) so tudi nekje tam, s primerljivo opremo in motorji so dra?ji. Kar se 6 ti?e, za toliko denarja v tem razredu trenutno ni primerljivega avta (C5 se ne prodaja ve?, ta bi znal biti blizu).
?e bo 3 res tako draga, bi to bil prehud preskok, torej naj bi bila dra?ja kot primerljiv golf? Mo?no dvomim.
Je avto ?e star eno leto? ?e se ne motim, mazde skyactiv (bencin) sploh nimajo variabilnega intervala, temve? fiksnega: 20.000 km oz. 1 leto, kar pride prej.
?e ne ?eli? menjati plati??, lahko legalno vozi? samo 215. Z aftermarket la?jimi plati??i pa je druga?e, tam lahko da? gor tudi 245, ?e imajo plati??a ustrezne papirje.
Megane se pa? pelje druga?e, tako kot se za razred manj?i avto spodobi. Ne pod vsemi pogoji slab?e, ?e sam primerjam megana 3 gt line karavan in zdaj?njo M6 GJ karavan, se je megane bistveno bolje peljal po zavitih cestah, mazda je tu okornej?a, na avtocestah pa je mazda udoben potovalnik, pri meganu pa je bilo na AC ves ?as potrebno malenkost popravljati smer (avto je bil sicer nov) in je bil po dobri uri vo?nje ?e kar naporen za vo?njo.
Do letali??a v Benetkah, nekaj gradbi?? 80-100 km/h, ostalo tempomat 130, brez prometa. Povpre?je 5,9 (300 km). Range je pri 200 prevo?enih kazal ?e 700 km. Nazaj grede bo klanec navzgor, zdaj je bilo v povpre?ju navzdol. Verjetno bom pri?el na nekih 6,5.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Omg Janez Bedina. Google it!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani