Res in vzhodnjaki postajajo bolj zanesljivi od ostalih, kar pa ni čudno saj so to preverjeni modeli in licenčne kopije teh katere jih proizvajajo več let.
Zanimivo da v Sloveniji ni več ponudbe kar se tega tiče, sploh pa ni ruskih modelov z izjemo Nive
vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi sm ga sel iskat pa so ze klical eni in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol
Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.
Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.
Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.
Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.
Mi smo imeli favorit (navadno) in potem 2 felicii combi zapored (1x FL). Ker je bila felicia combi edini karavan poleg desetke karavan v tem cenovnem razredu (kia pride wagon je bila že manjša) je itak gledal tudi Lado in ja... Šlamparija.
AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::
A predhodnice Yarisa se spomnite?
Imel jo je naš sosed v bloku na Litostrojski in avto je pravi mestni dirkalnik...Zadnja leta jih je zelo malo na ulicah, dve videvam v Ljubljani in eno v Logatcu.
Znanec razmišlja da bi nabavil omenjeno v Velenju, saj jo je pred leti uporabljal ko je dostavljal pizze v HaloPizza, samo da je bila tista bele barve
Elantre pri nas ni več naprodaj, i30 4x4 pa obstaja oziroma se prodaja samo na določenih trgih
V kolikor ti pa ni do Golfa ali si ga nemoreš privoščiti imaš tudi pri Hyundai-ju rešitev, saj zelo spominja nanj oziroma gre za GTi verzijo, tu pa je označena z N :
Vsaka značka oziroma logo ima svoj pomen katerega pa moraš sam ugotoviti, ampak če nisi ljubitelj oziroma bolje entuziast ti to ne bo uspelo.
Škoda je ker je Hyundai forum propadel oziroma ga v Sloveniji nimamo razen med nami ljubitelji offroad-a oziroma pravih terencev je nekaj Galloper-ašev in na ulicah vidiš Coupe-je v stilu StreetRace.
V času osamosvojitve (1991) je Hyundai tako kot večina azijskih znamk doživel tržni boom v naši Dolini Šentflorjanski, potem pa ugasnil in danes ga kupi tisti ki ga je imel že prej.
Kot povezovalno oziroma multinacionalno logistično podjetjeHyundaiHeavy Industries, ki je znano kot globalno podjetje št. 1 na področju ladjedelništva,HyundaiCorporation strankam ponuja optimalne ladjedelniške storitve in pomorsko opremo
ter tudi ostalo opremo katero uporabljamo skozi dan oziroma v vsakdanjem življenju :
gospodinjski aparati, računalniška, pohištvena oprema, RTV, ..., da o glasbeni opremi ne govorim.
Sem bil na koncertu Tanje Žagar in lahko povem da ni slabo ozvočenje in akustika nasploh!
Po domače povedano pod črto :Hyundaiima oziroma proizvaja vse, ne le avtomobilov!
Naročeno blago potuje iz Južne Koreje v ladijskih kontejnerjih v Luko Koper ter se pretovori na železniški vagon in nadaljuje pot v Ljubljano ter ostali del Balkana oziroma bivše Jugoslavije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bravo.
Samo pri nas jih nažalost, razen par Moskvičev po Ljubljani (takrat še ni bila Zokiland) žal ne boš videl.
Tisti ki so jih imeli pa so jih vglavnem prodali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani