Hvala za predlog, ampak Mazde pa zdaj res nikakor not ne pridejo, predvsem zaradi cene..., ?e motorno podhranjene M3 ne bi mogel vzel
Fiata, pa ?e nisem gledal, zdaj sem ?e po?rl ponos in gledam francoze , do Fiata moram ?e malo pasti - sem vozil Bravo pred 20+ leti in mi je razen prostornosti ostala v spominu kot precej nestabilna zadeva na cesti, pa ?e takrat sem bil v svojih dvajsetih kar je bila z dana?njega vidika kar nevarna kombinacija.
Hehe, ?e nisem testiral Octavie, ampak lahko malo strnem par vtisov:
- vozil Golfa karavana 1.6TDI, Ok vo?nja, ni? presunljivega, po?utje v avtu "profesionalno" in "elegantno", ampak dale? od sedanje Mazde, kar nekaj opreme v testnem vozilu. Prodajalec profesionalen, ampak "samozavest serijsko", se vidi da verjetno prodajo najve? avtov v Sloveniji... 2,0 TDI karavana bi dobil z najbolj minimalno mo?no opremo, s tem, da ti dajo zelo neugoden ob?utek, da si jih s to ceno ravnokar oropal in bodo morali jutri zapret ?tacuno.
- vozil Astro karavan 1.6D, mogo?e malenkost slab?a vo?nja kot golf (?e ve?je nagibanje avta v bolj ostrih ovinkih), ampak motor pa na ravnem vseeno malenkost bolj potegne ( predvidam pa da se ne more primerjati z VW 2.TDI). Testni ma res ogromno opreme, in ?eprav mogo?e ni tako elegantna izvedba notranjosti, ima ve? potrebnih in nepotrebnih gadgetov in asist. sistemov, pa velik prtlja?nik, da se ?lovek po?uti zelo Ok tudi v tem, Tega testnega bi lahko tudi kupil in je cena ?e kar OK (pod limitom). Prodajalci najbolj ustre?ljivi in pozorni.
- vozil Seat Leon ST 2.0 TDI, ?e najbolj vozni?ki avto od vseh, vo?nja, ob?utek na volanu in v sede?u ?e najbolj podoben M6, ampak cena pa s tem motorjem ne pride v budget. Pri tem avtu sem celo za?el razmi?ljati, da bi, zaradi motorja in voznega ob?utka, ?rtvoval prtlja?nik in vzel HB, ki je nekaj cenj?i, ampak ?e vedno ne pridem skozi. Oba prodajalca sta mi bila OK, sta se potrudila, en je sicer non stop s popusti ceno bolj gor kot dol ti?al in namesto, da bi iskal re?itev, kako priti pod 20k? (ni tako dosti manjkalo), je "masiral" mene zaradi alternativne opreme in motorjev. Problem Leona je, da 2L dizli imajo samo en nivo (najvi?je) opreme - o?itno gre ven iz proizvodnje.
Po teh vo?njah sem se odlo?il, da 115-120km dizla ne bom jemal, in da grem raj?i na mo?nej?e zadeve. ?akam pa ?e na vo?njo s P308, Octavio in Hyundai i30,
Sicer sode? po mojih res minimalnih zahtevah glede motorja in opreme, mi Octavie ne bodo ponudili znotraj budgeta.
Prodajalec v Peugeotu me je sicer prepri?eval, da 130km P308 zaradi manj?e te?e vle?e isto kot mo?nej?i VW in ostali konkurenti, ampak ko mi je za?el razlagati, da tudi njihovi turbo bencinarji, omogo?ajo enako odzivno vo?njo v vseh obmo?jih tako kot dizli,in to pri isti nazivni mo?i, sem ratal malo skepti?en. Bom po?akal in testiral.
Megana si probal? Predvidevam, da Leon odpade z 1,6?
Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat
Jp,saj po 8ih letih , ko smo prvi? zamenjali tudi diske , sem jim rekel da lahko tester ka?e da je vse ok,ampak ?e ?e delamo veliki servis,pa naj bo ?e teko?ina nova...
3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je preveriti, da ni pokrovcek od posodice poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).
Meni v navodilih pi?e menjava na 2leti.
Ko je bil avto star 2leti so mi na poobla??enem servisu rekli , da ne vidijo razloga za menjavo le-te.
No,potem sem ob vsakem servisu rekel da naj jo preverijo in zamenjajo ?e je potrebno.
Vsa ta leta je bilo ok (2razlicna servisa) ,potem pa smo jo preventivno zamenjali ob velikem servisu po 8ih letih in cca 110t km..
Tako da se mi zdi da je z menjavo brez predhodne meritve tako-tako...
Sicer ne vem, kje vidi? dokaz, da bi bila guma za v smeti, ?e je stara 6 ali 7 let. Druga?e pa Michellin je znan, da imajo odli?no zgornjo plast, da so na testih vedno dobro uvr??eni, poleg tega imajo pa ?e nisko obrabo, da ?e tam pike dobivajo. Ampak za nizko obrabo mora biti pa guma trda in to je tista plast pod njo, ki jo v testu sploh ne sprobajo. In taka guma je lahko ?e po dveh ali celo eni sezoni zani?.
Bi pa res rad videl en tak mega test gum, ki bi jih testirali nove in nato enakomerno uporabljali recimo 5 let pa vsaak oleto naredili teste. Po moje bi bilo to tako presene?enje za vse in bi bili zmagovalci verjetno ?isto drugi kot tisti na za?etku testa. In dejansko bi to bil edini merodajni test, da bi lahko nekomu priporo?ili katere od pnevmatik. Razumeti je treba, da imamo "Nove" gume prakti?no samo v trenutku nakupa, potem jo pa vsak prevo?en kilometer "postara" in tako se veliko ve?ino ?asa vozimo z manj, srednje ali bolj starimi gumami.
Se strinjam to s testi in predvsem z dejstvom , da je guma,ki ima majhno obrabo neverjetneje slab?a v mokrem (sploh ko ni ve? nova) in je pa? primerna za nekoga, ki dela veliko km in guma pri njemu niti ne do?aka neke starosti.
Nikjer pa nisem napisal da vidim dokaz da so njegove gume fuc, bi pa Me zaradi mojih izku?enj zelo presenetilo, ?e bi bile ?e take,da bi jih jaz imel na svoejmt avtu..m
Ah, zdaj pa pretiravate na polno no... to so resnice za gume izpred 15-20 let in marsikdo jih tudi v medijih ?e danes ponavlja. Zimska guma je lahko fu? ?e po enem letu, ?e se je pametnjakovi? vozil z njo po razbeljenem asfaltu, lahko pa zdr?i ?e kar nekaj sezon in to ni ?tevilo 4, ampak je odvisno res od na?ina uporabe te gume. Tako, da za tole gumo je lahko situacija, da je ?e vedno v redu, lahko je pa ?ist zani?, samo pravila pa? ni, razen da da? gor in na mokri cesti sproba?. ?e res obupno drsi je za v kanto, ?e pa ne je pa pa? za uporabljat.
Za primer kako je vse skupaj zavajujo?e je pa naslednja situacija: danes v de?ju vozim BMW i3 s tistimi sme?nimi ogromnimi kolesi in zimskimi leto dni starimi tabularji na njih. Avto je milo re?eno pogojno vozen, saj sem moral izklopiti sport program in se vseeno zanest na tcs in esp, ker ?e ne bi verjtno tole karjolo razbil. Avtu je ob rahlem pritisku na pedalo takoj zavrtelo kolesa v prazno in ESP je tako grob, da misli?, da bo pol avta odpadlo. ?e se zadeva dokaj dobro pelje v suhem je v mokrem res polomjada. Marsikdo bi rekel, da je nujno potrebno zamenjat gume pa ?eprav so prakti?no drugo sezono na avtu.
Ok,ampak to je ?e en dokaz ve?,da je guma sedmo sezono za v smeti.
Ja,opcija jih je dati gor in sprobati. V najslab?em primeru bo vrgel stran par 10eur za premontazo.
Jaz vem,da so bile Michelin katastrofa ?etrto leto. In Sava eskimo enako...
Pa sta bili ?e tretje leto vsaj znosni,torej ne moremo govoriti o neki res slabi gumi,ampak pa? leta naredijo svoje....
Razen ?e ima namen prodati avto spomladi in ga minimalno voziti ?ez zimo....
Umirite ?ivce,zavedati se morate da je danes zunaj generacija ki jim je bilo vse postlano in nimajo nikakr?ne morale do drugih in ne pri?akujte da se vam bo kdo opravi?il od teh,?e mu pa poka?e? zvit prst pa vas bo to?il! Lahko da se bo na?el kdo tu notri,ampak mi je zelo ?al,tako to danes je. Jaz pa ?e vedno po starem,odgovorno,pazljivo,?e pa vseeno gre kaj narobe se pa opravi?im samo da ni komu kaj.
Ja, ubistvu 100% res...
Mah... kaj ?mo... vsi si tekom zivljenja naberemo nekaj masla na glavi.
Sem popizdil ko Me je tip skoraj zbil na zebri? Da. Res je , ni bilo lepo od mene, ampak da je to glavni problem v taki situaciji,je pa ?e manj ok.
Ne to ni glavni problem glavni problem je da si tolkel po avtu in se s tem ?e potem pohvalil, tvoj citat
Mu s polno mo?jo uzgem po ?ipi v stilu " glej malo"...
Kak?ni idioti vozijo med nami.
Glede na to da si tud ti stopil pred avto ker si bil zaspan in zatopljen v pogovor , a si zato ti tudi idiot???
Druga?e pa vidim da na vsak na?in opravi?uje? svoj prav...kot vedno v vsaki debati
konec diskusije ne?
Saj ve? , da se bom branil,zatorej;
Ne , to da sem v raztresenosti stopil pred avto in priznal krivdo ,me ne naredi idiota. Ne mene, ne nikogar drugega.
?e 1x; vsi naredimo napake. Jaz,ti, vsi...
Ampak malokdo jo prizna. Tako da tisto,da opravi?ujem vsa svoja dejanja NI RES. Ko kaj zajebem, se opravi?im. Ne glede na to, a me "o?kodovanec" nadere ali ne. Torej, ce bi npr.voznik bele Mazde znorel, bi se mu kljub temu opravi?il .
Ker sem ?e zmeraj jaz kriv. Ok?
Pa? ne prebavljam,da nekdo nekaj zajebe in ME S TEM NEPOSREDNO SPRAVI V NEVARNOST in se potem dela kot da ni? ni bilo. Daj imej jajca in samokriti?nost pa dvigni roko in reci "oprosti". A je to tako te?ko?
?e ima? avto , mora? pri?akovati , da bo? slej ko prej nekaj zasral in je nekako meni pri?akovano,da bo? to krivdo priznal, torej je fajn ?e v ?tartu imeti v mislih to, da bo? kdaj pa kdaj rekel "oprosti".
Ne pa se delati neumnega in voziti naprej kot da ni bilo ni? (ali pa ?e huje, krivdo valiti na drugega. Saj to je povsod v ?ivljenju tako, ne samo v prometu.
Lepo se je nau?iti pomesti pred lastnim pragom. Te?ko,ampak lepo.
In na splo?no; ?e je nekdo fer do mene, sem jaz fer do njega. ?e Me pusti na miru, ga pustim na miru.
Ko mi nekdo naredi uslugo... Mu jo vsaj posku?am vrniti dvojno. In sem mu hvale?en in ne pozabim...
Ampak ne me jebat v glavo,ne Me imeti za norca, ne imej mojih uslug in dobre volje za samoumevno in predvsem; ne diraj mi meni ljubih ljudi in stvari...
Res; narediva si uslugo in glede na to, da nima noben od naju ni? od tega pogovora , preprosto zakljiciva to debato. Jaz ne bom spremenil tvojega mi?ljenja,ti ne mojega, niti to ni najin namen in to je to. Jaz sem bil zraven ( ti pa ne) in jaz vem kako sem in zakaj sem tako odreagiral.
?e pa sem te Kakorkoli o?kodoval in / ali prizadel pa Povej,pa se ti opravicim.
Ko je meni enkrat en kolesar boksnil spegel po njegovi krivdi sem za njim vozu cca. Kilometer in dobesedno pred policijo sva se skoraj stepla, ker mu nisem dovolu da gre cez zebro s kolesom jst sem pa bil z avtom, sem mu obljubil da ga bom povozu tudi ce gre cez zebro pa ceprav sva pred policiji. Tako da malo merkaj. Ocitno nisi se naletel na tapravga.. Ali pa si glihkar v temi razkurnik
Torej je namenoma boksnil nekdo, ki je hkrati kr?il CPP? To je budalo.
O kretenu (ne morem druga?e napisati) ki je namenoma stiskal naju s kolegom na bankino , pa nebi ve? ker je ?koda besed.
saj ?e bi ta (kreten) bil taka oseba kot ti bi ustavil in ti jih lepo nalo?il , kar se ti bo slej ali prej zgodilo, od kje pa ti pravica da ti tol?e? po tujih avtih ?e bo? svojega ali vstop v svojega branil???
Res se mi ne da prerekati... A sem ?elel vstopiti v tuj avto? Ne.
Sem naredil vse , da nekdo ni vstopil v moj avto? Da. In ?e bi isto naredil.
Sem bil pripravljen vpra?ati voznika kaj mu ni bilo jasno , ko je namenoma rinil s ceste mene in kolega? Odgovor je isti kot na prej?nje vpra?anje.
Sem se opravi?il tipu, na pumpi? Da. In vedno se.
Sem popizdil ko Me je tip skoraj zbil na zebri? Da. Res je , ni bilo lepo od mene, ampak da je to glavni problem v taki situaciji,je pa ?e manj ok.
Nisem tu zato,da se komu prikupim, niso to zmenkarije. Dogodek (tako kot vse prej?nje in nadaljnje)sem opisal predvsem z namenom , da se vidi in opozori na to,kaksni vozniki so med nami in da je (v tem konkretnem primeru ) se pa? dobro videlo,kako je potrebno 3x pogledati okoli sebe . Tudi na zebri.
Verjetno se strinjas,da je neka nadaljnja diskusija sila nepotrebna , ne?
Ravnokar me skoraj zbila bela mazda3 na lpg pumpi na Verov?kovi.
?e je kdo od tu; hvala , da je vsaj on gledal na cesto, ?e sem ?e jaz ves zaspan in zatopljen v pogovor s starej?im gospodom stopil naravnost predenj...
Mea culpa, mea culpa?.
?e bi recimo voznik te mazde bil tako netoleranten in konflikten kot ti bi kratko malo ustavil , te nasprejal z solzilcem in te zraven ?e fajn nalomil......to je namre? to kako ti reagira?.
Najprej si imel problem kot voznik avta, potem kot kolesar ( tu si imel sre?o da voznik za katerim si se zagnal ni ustavil in te nalomil ) in zdaj ?e kot pe?ec no in zdaj se vpra?aj s kom je kaj narobe ali so vsi ostali bedaki ali pa samo ?.
Nekaj je biti bedak , nekaj pa je biti ?lovek in narediti ?love?ko napako za katero se potem OPRAVICIS (kot sem se jaz na pumpi) , ne pa da ignoriras in se obna?as kot da ni bilo ni? (kot v?eraj voznik Forda). O kretenu (ne morem druga?e napisati) ki je namenoma stiskal naju s kolegom na bankino , pa nebi ve? ker je ?koda besed.
In ?alostno da misli? da nasprejam in nalomim ?loveka,ki Me izsili.
Definitivno se pa bom branil,ko nekdo ?eli vstopiti v moj avto na silo
Kdaj vi stare gume zamenjate z novimi, ko se obrabijo ali ko so kao stare?
Avto moje najdra?je ima trenutno zimske gume conti TS 850 - skoraj 6mm profila, so pa vo?ene ?e 6 sezon. A bi bilo to ?e za zamenjat glede na leta ali glede na profil vozit ?e eno zimo. Tako "na otip" ne delujejo pretrde.
Jaz bi zamenjal. Michelin zimske so ?le dol po 4ti sezoni, s tem da je malo manjkalo, da bi jih vrgel dol ?e sredi sezone.
Sava letne pa so mi Super slu?ile ?e zadnjo , ?etrto sezono,pa sem jih vseeno zamenjal ; malo zaradi starosti,malo zaradi 4mm profila...
Nikoli ne ve? kako se bodo obna?ale na cesti ; filing na otip pa verjetno ni najbolj relevanten...
Zal ne bo pohvala temvec graja...za servis v BTC-ju...slisal nekaj dobrega, kupil avto tam, a se tja ne nameravam vec vracati....
1. noben servis ni stal kot pise v tabeli ko ti prodajalci mahajo z njo ob prodaji vozila
2. po liniji najmanjsega odpora zamenjajo vse kar jim pade pod prste brez da bi te kdo kaj vprasal (denimo zavorno so menjali na 40k km, avto se ni imel dve leti, ok morda je nekje zapisano da je priporocljivo, ampak to se pomeri in ce je treba se menja, vsaj tako naj bi nek drug mazda servis pocel, na svojem starem avtu sem jo menjal pri 200k brez problema zdrzala....ok, ni nek strosek...)
3. vedno pregovarnjanje kdaj bo avto gotov, zaradi narave dela avto potrebujem, nikoli ne priganjam, lahko me narocijo tudi cez 14 dni ampak potem zapelji avto v delavnico ne pa da se pogovarjamo ali bo avto sploh gotov isti dan
4. vedno dolivanje nekih tekocin, ki JIH NE DOLIJEJO (zadnji servis so menda nalili 2,5l vitrexa, samo ne vem kam, ker sem jim avto pripeljal da je imel do konca nalito tekocino)
5. cena olja je enkrat taka drugic drugacna, odvisno kako siten si morda....
6. pri 65k km so menjali ploscice brez da bi me kdo kaj povprasal, poklical, niti nisem videl materiala...bode pa v oci sledece, pri 20k so bile debele 8,3mm, pri 40k 7,3mm pri 60k so bile za zamenjat???Torej glede na nacin bi pricakoval, da so bile debele nekje okoli 6 mm, je to zrelo za menjavo pri 60% "mesa"??? Meni se ne zdi, bolj nateg
7. neko direktno fehtarjenje za oceno 10 v anketah?
8. po vsakem servisu izkljuceni parkirni senzorji, lastniki veste kako je, opozorilne v armaturni ni, ce nisi pozoren da tam levo od volana ne sveti lucka niti ne ves da ne gorijo. In hec po prvem servisu suvereno parkiram in nic, nic na sreco se pravocasno ustavim sicer bi razbil avto, skodo pa placal kdo? Servis? In zgodba je vsak servis ista ampak sedaj vsaj vem...
Za ovce lupit so super, jaz tja vec ne peljem avta....
Pohvalno,da zna? argumentirano politizirati. Upam,da si enako napisal/povedal tudi tam.
hmmmm nazadnje ko je nekdo tebi po avtu butal si ga z poper sprejem.....a ti pa to lahko po?ne?????
V celotnem dogodku te zmoti ta del... ok...
Verjetno bi ga moral pobozno pozdraviti in vprasati, ce mu smem ocistiti avto. Oziroma ne, jaz sem kriv, ker sem zopet ?el v potencialno konfliktno situacijo in mer rinem v tezave; kaj za vraga sem moral iti tam cez, ce pa sem videl, da so avtomobili tam...
Ko bo Nejc neko? tako star in brez refleksov za volanom z o?mi kot ogabna krasta?a, v avtu s seboj ne bo vozil sprej s solzilcem, ker z njim nebi ve? zadel tar?e. Bo imel raje kar kak?no kilsko bombo solzilca.
Mogoce res. Ampak tudi, ko bo Nejc tako star, mu nqjbrz ta starost in z njo povezan upad kognitivnih sposobnosti, ne bo dajala pravice neposredno ogrozati pesca na prehodu za pesce...
Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.
S kombijem in naknadno vgrajeno stopnico ni sans , da ne nasedes... Edina re?itev je , da grem z desnim kolesnim parom po plo?niku.... In ne da popraska; dejansko nasedem... Itak; dolga medosna razdalja in prednja kolesa so ?e zdavnaj Dol iz grbine,ko zadnja ?e niso za?ela plezati gor...
Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)
Pri Fordu so sme?ni s cenami... ?e bi bil AWD pa da bi bil recimo to vsaj nek povi?an SUV in ne zgolj na?minkan kompaktnez bi ?e nekako razumel,takole je pa tole 10jurjev preve?....
Grem pe? ?ez zebro v BTC-ju. Se ustavim pred pri?etkom zebre. Z leve mi ustavi neka Toyota... Stopim kak?en meter naprej in opazujem promet iz desne (sem ?e prej videl da od dale? po?asi prihaja prastar focus)... Taisti focus je zdaj nekje 15m stran in se pelje Max 25kmh...
I??em o?esni kontakt; ga ne najdem. Upokojenec. Se ustavim na sredini pasu (torej na ?etrtini cesti??a), upokojenec ne vidi...
Na1x Me zagleda (nekje 5m stran) in izbulji o?i kot najbolj ogabna krasta?a...
In na polno po bremzi... Prastare gume+moker gladek asfalt...
Se je odsankal mimo mene...
Mu s polno mo?jo uzgem po ?ipi v stilu " glej malo"...
Tipu vmes crkne avto...
Se odsanka 15m naprej... ?ez 15sekund spet v?ge avto in mu crkne pri speljevanju...
Kak?ni idioti vozijo med nami..
?e nebi gledal tako kot sem, bi Me gladko spravil v bolnico....
No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ...
Se strinjam, velika ve?ina jih je takih, da noben normalen ne bo ?el namenoma ?ez njih z max dovoljeno hitrostjo (vsaj ne s svojim avtom ).
Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ...
Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.
Resda je xsara precej visoka in s kratkim previsom , ampak vseeno, vozim tudi ostale avte...
Mislimda ob normalni vo?nji se da priti lepo ?ez vsako grbino, razen ?e res nima? nekega zni?anega avta in/ali preve? natovorjenega.
Zdrajsan asfalt je pa zato, ker se ljudje pripeljejo (pre)hitro in potem na polno na zavoro; avto po?epne in zabrenzan (in ze zato ni?ji) prileti na vrh le?e?ega policaja in potem ?e nazaj na izhod iz grbine.
Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?
Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.
Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako
Tocno to! Suv ni in no?e biti terenec in SUVu in terencem se dela krivica s temi primerjavami. Pa? tako kot si rekel;napihnjen kompaktni razred z (ne vedno) mo?nostjo AWD.
Nisem rekel, da skodi. Hocem povedati da zaradi tega imas tpms kjer ti racunalnik javi kdaj nekaj ne stima. Pa ok tudi stekam da se nemoremo vedno zanesti na to elektroniko pa recmo da preveris sem ter tja, ampak enkrat na teden se mi zdi zelo huda. Fotr je povozil zebelj in je guma pocasi spuscala. Spustila je tocno 0.3 bar pa se je lucka ze prizgala. Ko sem imel se prvo generacijo sem preveril tlak pred menjavo (letne, zimske) pa enkrat vmes pa nisem rabil nic napolniti.
Jp,"problem" pa je ?e nima? lu?ke... Takrat je pa? ?e toliko pomembnej?a redna kontrola.
Jaz grem preveriti po menjavi gum in potem ?e 1x mese?no. In pa redna kontrola (sigurno 1x na 2tedna) na oko; ?e je kje kak?en tujek,bule, razpoke...
Jest pnevmatike preverim oz. napolnim samo takrat, ko jih zamenjam (zimske-letne). Pa do sedaj nisem imel nikoli nobenih problemov in nisem rabil nic dofilati. Drgac imam pa itq TPMS ventilcke, k po hitrem postopku sprozi lucko. Ce bi se pa ze tako bal pa preprosto ze na uc vidis, ce je kaksna guma pretirano izpraznjena. Lahko tudi z nogo malo prtisnes na vsako gumo. Da bi pa vsak teden preverjal tlak...sto posto
No,jaz sem kak?en teden nazaj na land cruiserju gledal prednjo levo gumo in bil nekje 50? prepri?an , da nekaj ni ok z njo.... Itak,balonarca, malo avto visi,malo neravna tla in zlahka spregledas.
No,spustila je ?e za 1bar.... ?ebelj.
Tako da ni ravno bv redno kontrolirati tlak.
Nekdo 1x na dan, nekdo 1x na leto, ampak Mislim da Alex nikomur ne ?kodi s tem,da to on pa? po?ne vsak teden.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz ?al povsod najdem zgolj teste , kjer so ugotavljali vpliv profila na vozne lastnosti, ne pa tudi starosti.
Tak test je v zadnji ?tevilki avtobilda , ki sem ga tudi objavil takrat...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani