Iskal bom japonske gume. Ali falken ali toyo. Drugo leto. Za letos so še ok na vseh treh mazdah. Na eni japonski falken, na drugi toyo, na tretji pa GY...prišla z avtom.
Z Toyo, prvovgradnjo na M2 imam slabe izkušnje. 4. leto noro trde in avto je zelo zelo noslo po cesti.
Sedaj je Yokohama je čisto druga vožnja.
pred 47 minutami je NevLado napisal:
Se strinjam... ampak ravnokar sem dal 87 eur za gumo, 350 za vse skupaj. Če se vozim z njimi eno leto in jih vržem v kanto in kupim drugo leto falken za 144 eur, bom takrat zapravil 576 eur.
Obakrat bom dal še 40 eur za premontažo, torej v 2 letih bom mel 2x frišen set gum za 350 + 576 + 40 + 40 = 1006 eur
Če kupim mišelin primacy 4+ za 212 eur kos, me to pride 848 + 40 eur = 888 eur...
Nevem no, men se zdi da se splača probat
Primacy 4 S1 imam na Fordu.
Tak bom rekel. Gume so dobre na suhem. V dežju slabše. Ko je pregreto 35+ ozračje pa na avtocesti nad 170km/h občutek kot da po ledu voziš. Če je bolj hladno tega ni. Sem raziskoval in sem našel podobne komentarje pri nemcih.
Če že bi dal sam za Michelinke, potem samo PS. Al pa ni vredno tega dnarja.
Tudi mene je prešinla ideja da bi prodal M2 in kupil raketo.
Gledam avto.net, Hyundai i20 N Performance. Uuu na zalogi, pokliči za ceno.
Dans se pojavim tam. Hah. Avta ni, za to tud ni cene na netu, če bi ga meli bi ga ziher prodali. To je samo reklama. Pa j***, kaj je stran za avte prodajat al reklamirat. 🤬
Kvote seveda pune za 2023.
Še prisoli mi, da kak jaz mislim mojo M2 prodat za 5-6k€, da Peugeot gre podobno star za 3 in da moja M2 ni zlata. Pa dio mio, sploh ne veš, da je redka mašina in puna opreme, 95k km, ljubiteljsko vzdrževana, ...
No prodajalca je ustavil šef.
S katerim sva se pogovarjala normalno. Imajo 1.5 leta rabljeno Kono N Performance. Ja leti ko puščica. 280KM. Sem jo vozil. Samo 1. je SUV, nisem tak star in nočem, 2. avto je rabljen 32k€.
Tako da sva se s šefom razšla, da premislim.
Čeprav SUV za 1x ne bo, pa tud če ima 280 konjev in bomo lepo vozli M2 še par let.
Baje majo ful težave pri počasni vožnji, cukajo...
Lahko ti povem analizo, ki sem jo naredil za Focusa. 2019 so vgrajevali GM menjalnike. 8-speed, ker je bil tak v riti so ga pri Fordu predelali na 7-speed. Za zamenjavo je naredil Ford vrhunski transaxle 9-speed.
Vozil sem ga na 120KM dizl Focusu in je grozn. Skregal sem se z avtom. Pa sem vozil ZF-e v BMW-ju, Alfi QV, Hyundai v Ceed GT, i20 125KM, pa je blo vse super.
Ja za brozgo ožje, za led pa širše, ker je večja stična površina.
In ker nikoli ne moreš met optimalno ne moreš rečt, da so ožje boljše.
Če se rad voziš dobro "športno", brez zibanja ali te je poledice strah vzami širše.
Če si škrt ali pa te je brozge strah, ti je vseeno za lego pa ožje.
Sem mel na Alfi 2" manjše in 225 => 205. Groza. Sem se zaklel da nikoli več. Snega, leda in brozge ni skoraj ni več. Avto pa je tolko ma legi zgubil, da je duša bolela.
Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊
V avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla.
Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra.
Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊
Poraba je za mene za tako hitrost ok.
Focus pije malo majn, Alfa je malo več. Na hlape se žal ne da vozit 🙂
Tistega lepega dne, ko si bom upal na senčno stran Trojan.... kje morem gas stisnit in kje nehat?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Upam, da ne probaš dat to na felno 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani