V dimenziji 224/45/19 izbiram med Bridgestone Blizzak in Firestone Winterhawk 4. Se splača dat več za Bridgestone ali je Firestone prav tako spodobna guma, ki bi morala zadostiti povprečnemu soferju?
Jaz imam v tej dimenziji Bridgestone Blizzak in jih lahko samo pohvalim. Nisem imel nobenih problemov prejšnjo zimo, pa sem se vozil po snegu vseh sort in celo ledu. Koliko pa je razlike v ceni?
Če se vam zdi cena primerna in je avto vreden nakupa, ali naj še malo počakam in iščem naprej?
Jah, če si res nezahteven, potem je to to - verjetno lahko še spustiš ceno, saj se zdaj bolj malo avtov proda.
Za dve leti star avto, ki je bil nov 14 jurjev, je definitivno predraga. Jurja je izgubil kupec, ko ga je iz salona odpeljal, kje sta torej še dve leti?
Sam bi tak avto preskočil, saj ne prenesem vozil "brez opreme", pa tudi veliko raje bi iskal vsaj G120 (torej 2.0 motor) različico.
Jaz pa ne razumem tega strahu pred tem, da vas Mazda servis ne bi sprejel na garancijsko popravilo? Saj jim je v interesu, da kaj zamenjajo in to zaračunajo proizvajalcu, pa čeprav sami dobijo le s strani uvoznika odrejeno plačilo za po delovnem normativu porabljen čas. Torej, pod črto, za garancijska popravila in vpoklice dobijo plačano - zakaj bi se torej tega branili?!
To govorimo o realni na roke izračunani porabi ali o tisti iz BCja ?
O na roke izračunani porabi. Neko dolgoročno izračunano povprečje je okoli 6,6l/100 km. Avto se vozi pretežno relacijsko (50-60 km v posamezno smer, 80% AC).
Start-stop skoraj vedno izključim, ker mi gre na živce, nima kaj mašine ugašat, edino na tehničnem naj vidijo, da dela.
BC je kar točen - če ni mestne vožnje, je skoraj v piko, z mestno vožnjo pa meritev odstopa do 0,3l/100km.
Zdaj, ko so na gorenjski AC večji delovni posegi in omejitve, sem imel zadnji tank porabo 5,84l/100 km (ročno merjeno; drugi najboljši rezultat, samo na izi na morje in nazaj je bilo manj).
23 minutes ago, Bini said:
Ko pogledam tvoje obrate in hitrost imam jaz isto pri svoji bencinarki pa imam manjšo trenutno porabo,razen če si peljal ful v breg?
Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.
To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.
Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...
Včasih je zelo velika razlika tudi med uradnimi servisi - tisti na podeželju oziroma vsaj nekaj deset kilometrov izven prestolnice znajo biti znatno cenejši. Potem si pa vsak izračuna, ali to odtehta čas in pot.
Sicer pa se tudi jaz komaj zadržim, ko mi na uradnem Mazda servisu reče, da bo redni servis z oljem in menjavo filtrov olja, zraka ter kabinskim filtrom cca. 250 evrov. Pa imajo s tem maksimalno pol ure dela, material pa jih ne stane 50 evrov.
Po drugi strani sem bil pa naravnost šokiran, ko sem pred novim letom na Citroen pooblaščenem servisu za vozilo, ki je celo dražje od Mazda 6, plačal malenkost več kot stotaka - in to vključno z njihovim oljem (0W30, pa še več ga rabi kot Mazda) in filtri.
Tako da - razlike pri servisih so. Ampak, če jim nihče ne reče "kaj se pa greste s temi cenami", se ne bo nič spremenilo.
Po drugi strani pa razumem tudi komentarje v smislu: hej, če imaš 20 jurjev za avto, boš imel tudi 250 evrčkov za servis. Ampak potem naslednji servisi, ko se menjajo še kakšne zavorne ploščice ali pa diski, spet zdivjajo na 500, 600 evrov.
In potem si raje rečem - klinc jih gleda - raje pri lokalnem mehaniku servis vsake 10 do 15 tisoč km za stotaka, kot pa pri 20 na uradnem za 250-300. Bo avto bolj vesel, denarnica pa tudi.
Matematika/enačba je sledeča (npr. za 60.000 km): 4x 100€ je manj od 3x 250€
Pa ne vem, če bo odsotnost dizla največja težava. Če bo šlo skladno z dogajanjem na trgu, bo normalno opremljena šestica (in potem še CX-50) stala okoli 40 jurjev, kar pa je težko dosegljivo za povprečnega Slovenca.
Big Brake Kit – 324×30 + Brembo – front axle Mazda 6 GJ/GL 2012+ – red Clio 3 RS calipers The K-SYSTEM.pro front axle Big Brake Kit for a Mazda 6 GJ/GL 2012+! It provides massive improvement in braking efficiency and...
Od vseh v skupini sem imel najdaljse zavorne poti ...
To pa zato, ker imajo skoraj vse Mazde poddimenzionirane zavore ... Res ne razumem, zakaj se na tem delu varcuje. To je moja edina vecja zamera tem avtom.
Pa saj 10k je normalen interval za servis delat? Na koliko ga pa drugače delaš? 30k?
Prej je bil delan vedno na 20.000 km.
Pa če ima avto v glavnem relacije 50 km v eno smer, je 20k km interval povsem neproblematičen. Če bi imel krajše vožnje, bi pa dejansko menjal na 10k km, za "nekaj vmes", kar dela drugi dizel v gospodinjstvu (PSA 2.0 HDI), pa sem skrajšal interval na 15k km in se tudi bliža 180.000 prevoženih km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Jaz imam v tej dimenziji Bridgestone Blizzak in jih lahko samo pohvalim. Nisem imel nobenih problemov prejšnjo zimo, pa sem se vozil po snegu vseh sort in celo ledu. Koliko pa je razlike v ceni?
Popravljeno od dvorjanPovezava za deljenje
Deli na druge strani