Pri nas se striktno ločijo avtomobili. Mazda je stara 5let in do zdaj sem jo vozil samo jaz in moj oče, enkrat me je nekaj štihnilo in je bila doma samo mazda je moja klicala rešilca samo da ni ona peljala mazde. To pa sem jaz zelo načelen, žal 🙂 . Njen yaris pa moram vsake toliko peljat da vidim če kaj ruži, če se pa skupaj peljema v yarisu pa vozim iaz, ker drugače se po 300metrih skregama, vzrok: npr pred sabo imas rdeco luc na semaforju pa se kar gas gas ne da bi gas odvzela in pocasi baterijo polnola do semaforja pa potem normalno dalje, al pa vaganje z gasom in preklaplanje elektrika motor, ne da bi cimprej nabrala npr 50km/h pa potem nezno odvzela gas da preklopi na elektriko in na strom lepo jadras naprej.
Vglavnem zanimivo je 😂😂😂😂
Pri nas pa vsi vse. Privzeto jaz M3, žena M6, otroka M3 oziroma kaj je na razpolago. Za po vasi Clio.
Glede žene in platišč, jaz bi tako divjo Scania oženil, ne pa se od nje ločil. 😂
Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.
Kot da bi imela isto (ženo). 😂
Ne sekiraj se, s takimi platišči meni izgleda avto še bolj športen. 😃
Sicer pa sta 2 varianti, ali daš urediti vsa 4 platišča, ali pa kupiš novo platišče, če je poškodovano samo eno, je celo cenejša varianta.
MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L
ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.
Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.
Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super.
Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?
Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj.
ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.
serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto...
potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.
ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika pa tudi zvokov ni
Tukaj se mi zastavi več vprašanj.
Si 100%, da je imel avto samo 170.000km? Kateri letnik?
Je menjava olja povzročila poškodbe? Načeloma ne bi smela, glede na to, kar sem videl v videu, ampak naj bi mazanje nekoliko izboljšala???
Je to ob prižigu M3 G120 normalno? Po prvi "zagonski" fazi, ki traja cca pol minute je belega dima manj, a še vedno vztraja.. Je to pokazatelj česa slabega?
Vsekakor ni kriva izpušna cev in če je to na začetku in v tem mrzlem vremenu, je čist normalno. Zjutraj opazuj ostale avte, ki stojijo pred semaforji.
Lahko bi bila kriva turbina, ampak ta avto je nima. 😃
Če se fino belo kadi tudi pri segretem, potem v motor z veliko verjetnostjo vdira hladilna tekočina (recimo slabo tesnilo na glavi, počen blok motorja). Preventivno preverjaj nivo hladilne tekočine in temperaturo njenega ledišča (če je previsoka in zmrzne pri sedanjih nizkih jutranjih temperaturah, je itak verjetno že prepozno). Ampak ta scenarij je zelo malo verjeten, razen če je kakšen "model" čez poletje hladilno tekočino zamenjal z navadno vodo.
Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako?
Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.
Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.
V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????
Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?
@scania, na koliko prevoženih km bi ga ti menjal, če bi imel G194 AT?
A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.
Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃
Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali.
Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.
A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?
"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”
Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃
Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...
Enako. Trenutno sem zelo zadovoljen z belo M3, belo M6 in rdečim Cliotom.
Če me kaj moti, potem sta to pri Cliotu znamka in njegova "trula višnja" barva. Na dvorišču bi raje imel 3 bele mazde, torej bi Cliota zamenjal za belo Mazdo 2, če bo kakšna priložnost. Če malo pomislim, bi tudi tista bela MX-5 izpred BTC salona z rdečo streho še kar pasala zraven (in na tlakovce).
Na desni strani pride cev ven iz kondenzatorja/uparjalnika, vmes je gumijasta črna cev, ki je nataknjena nekoliko nižje nazaj na isti strani konzole in potem gre notri v konzolo in navzdol ven, kjer voda kaplja ven pod avto ... sistem (podoben pri različnih Mazdah) je prikazan v videu:
"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba. Na splošno je dobra vožnja.Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen.Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti."
Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD v 2013/2014 ...
"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "
😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉
Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).
Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri nas pa vsi vse. Privzeto jaz M3, žena M6, otroka M3 oziroma kaj je na razpolago. Za po vasi Clio.
Glede žene in platišč, jaz bi tako divjo Scania oženil, ne pa se od nje ločil. 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani