To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
pred 6 urami je Bini napisal:
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
Ugotovili smo, da je pač 6-ka star model, že kar desetletje na trgu.😉
Benzinski motor 2,5 e tudi že v letih in ni nikakor več konkurenčen novemu, cx motorju 186.
Tako ga cx30 prekaša z modernim, tehnološko sodobnim motorjem v porabi,notranji opremi, s samim udobjem med vožnjo,tišjo vožnjo.
Edino prostorsko ima 6-ka nekaj več prostora in sicer v prtljažniku in na zadnjih sedežih za kolena.
Mazda je že sama ugotovila, da se 6-ka slabo prodaja in jo umaknila iz proizvodnje in prodaje. Nove6-ke ni več na vidiku.
Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.
Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original.
Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch.
Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev, veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost.
Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔
Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?
Res jee...moja cx30 x motor ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom
Preberi si katere opreme se primerja???. Jaz imam vse kar imaš ti, pa tega ne razlagam, ker se primerja GT PLUS in REVOLUTION.
pred 13 urami je sportman333 napisal:
Nastaja spor med Mazda lastniki :), to bo še zanimivo, kokice in pivo sta že pripravljena
Spora ni, imamo samo nepismene ljudi, ki so se odločili za plastično zibajočo gajbico, kEr iMa VeČ oPrEmE. Stvari so črno bele na papirju, forum pa prenese vse
Ja,pozabil si na 7mo zračno blazino,na šobe v brisalcih na normalen naslon za roko,ki je funkcionalen in še mogoče kaj....👍 Pa tudi zastarel model je,ki ni več konkurenčen......
Je pa tudi res,da ko sem jaz kupoval avto je bila večja razlika v ceni oziroma dobil sem popust,ki ga sedaj bojda ni več....😉
Pa si ti uredu? KAJ ŠE? ODPRI SEZNAM OPREME GT PLUS IN REVOLUTION IN MI POVEJ KAJ IMAŠ VEČ OD 6ke? A vi mate izmišljeno opremo da se vsak avto konfigurira po svoje in ima “še kaj”?
Dej prosim te razloži mi, po katerem kriteriju je model 6ke nekonkurenčen? Po opremi? Ali čem drugem? Si padel pod vpliva neoliberalnega kapitalizma, kjer veselo menjavaš vedno “na boljše”? In potem kupiš avto s plastičnim motorjem?
V velikostnem razredu je z 3ko in cena je podobna med njima. Oprema pri cx-30 x186 gt plus se pa ne more primerjat z 6tko revolution, malo bolj poglej! 😉
Seveda, res se ne more primerjat po nivoju opreme.... Grem kar po seznamu iz Makome:
Pri 6ki z revolution opremo dobiš:
- 19 col platišča
- avtoradio z ozvočenjem Bose in CD predvajalnikom
Mešate cx30 in 6tko,ta dva sploh ne pašeta skupaj ampak CX-30 in 3ka pa tudi cenovno sta primerljiva👍
Meni jo gotovo niso vsilili v salonu saj sem se najprej peljal s 3ko in nato z CX-30 . Meni je nekako boljša v vsemu in mi je osvojila srce ter izpraznila denarnico......😊😂🤣
Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.
Jaz sem prisegal vedno na original ampak sem probal sedaj Aerotwin in ni razlike na 6ki.
Veste, fantje, statistika je kot bikini kopalke na mladenki: saj veliko pokažejo, ampak bistvo pa zakrijejo...
Normalno, da je prodanih veliko SUVov in skoraj nič šestic. Pojdite v salon pa malo povprašajte. SUVi so do neke mere na zalogi, šestico boste pa čakali vsaj pol leta, pa nihče vam ne garantira, da bo takrat taka cena kot je zdaj. In kaj se potem prodaja? Ne to, kar bi ljudje radi ampak to, kar je trgovec mislil, da bi ljudje radi in je pravočasno naredil zalogo...
in pa tudi zaslužek je verjetno na cx-30 večji kakor na 6ki, tako kot vsi “trend suvi”
Pri podatkih (Prvic registrirana vozila v SLO) je na voljo polje "Datum prve registracije" in "Datum prve registracije v SLO". Izbrisal sem vse, ki imajo "datum prve registracije" drugacen od leta, katerega odbelujem... Novega avta tako ne mores uvozit drugace, kot preko uvoznika... tako da naj bi te stevilke predstavljale stevilo novih, registriranih v SLO ...
Ampak ti lahko kupiš pol leta star avto iz Nemčije
In o tem so debatirali v AMZS reviji - točne številke novih novih avtov res nimamo
Fantje so že dost povedali o interpretaciji teh podatkov... pa bi samo izpostavil, da ko gledaš malo reviewe na youtubu hitro vidiš, da so vse CX-60 testne, registrirane na nemške registrske tablice, čeprav so reviewi v drugih državah...
Tudi CX-5 je bila prenovljena in je ogromno povpraševanje po temu modelu...
Isto velja za slovenijo, skoraj vsaka avtohiša ima testno 3 in CX-30. 6ke npr jaz nisem nikjer dobil G194 modela lani na test.
pred 2 urama je Jest napisal:
Sem malo prefiltiral podatke dostopne na OPSI (Odprti Podatki Slovenije) in je rezultat za Mazdo za obdobje januar-november 2022 naslednji:
A so to vozila nova v slo 1 registrirana ali se gre tudi za vozila ki so uvožena npr iz DE in prvič registrirana v slo
Če si govoril z mojstroma, ki sta vedela, da voziš diesel, ne bosta govorila, da je z dieselom več stroškov in večja možnost okvare.
Selmarjev mehanik...ne bom o imenih...mi je povedal, da je bencinar zakon, diesel motorje ne kritizira, pove pa, da lastniki dieselov veselo plačujejo dražja popravila in vzdrževanje. To je moja izkušnja.
Sej to ma smisel...olje menjaš na 10k namesto na 20k; peskaš kolektorje vsakič ko se pržga lučka; menjavaš neke podložke injektorjev, ki so vredne 10 centov ampak jih moraš ker Mazda špara; pucaš egr, etc
Že to nanese najmanj enkrat več kot pri bencinarju
Potem imaš tu še pokvarjene serije kjer ti poči glava motorja ali pa utrga gred..al pa odleti kak injektor...
Potem imaš pa tu še nenehno spremljanje regeneracij pa pozornost kdaj lahko avto ugasneš in kdaj ne..
pred 11 urami je sportman333 napisal:
Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...
Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕
Moja prva Mazda, od prej torej nimam izkušenj z dizel oziroma skyactiv motorji. Živim v LJ in dostikrat mrzel avto prižgem in ga ugasnem tudi, ko pride temperatura do cca 70 °C ali manj. Zdaj je naneslo, da že nekaj mesecev delam zjutraj relacije in naredim v kosu 80 km. Sedaj z relacijami je povprečna poraba padlaa na 7.2 L. Po LJ mi , ko še mrzel motor ugasnem pokaže tudi preko 10 L na vožnjo.
Evo danes se mi zjutraj ni mudilo in sem za spremembo vozil na desnem pasu 40km, brez klime. Nato pa še nazaj brez, da sem ugasnil avto, z klimo, na levem pasu, dinamično, in sem imel po 80 km porabo 6.1 L. Včeraj ista razdalja 7.5, skoraj da brez 6. prestave😜
Moje ugotovitve za X 186 motor je, da do 140 km/h po števcu na AC gre poraba pod 7 L, tudi pod 5L, ampak preveč penzionistično. Nad 140 km/h je nad 7L. Po LJ pa 8L in več.....
Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom
Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.
Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra
Možno z gasom do daske in 200km na števcu.... 😉Mi govorimo o povprečni porabi..... 😊👍
Tempomat je nastavljen na 128 kmh kar je razvidno iz slike, naredil sem krog po LJ obvoznici od BTC do službe in nazaj, ko sem imel svojo bivšo CX-3 na servisu.
Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti.
Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil?
Tole je premalo za mazdinega dizla. Mazdini dizli so res posebni in moraš bit precej pozoren na samo vzdrževanje teh motorjev, kar bo pri mestni vožnji še toliko bolj pomembno. Ali gledaš nova vozila?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
Povezava za deljenje
Deli na druge strani