Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂
Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.
Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.
Jst mam kar ac/eko čez zimo skozi, pa tud zdej mi kar dela
Sej zato pa kupujemo avtomatske klime, da ne rabiš ugašat in je skos prižgana poleti in pozimi. Jaz zadnjih 20 let nisem klime ugašal. Ugašal sem jo nazadnje ko sem še imel KIA Clarus na prelomu tisočletja, kjer je prižgana klima in jedva 118 bencinskih konjev lepo občutno pobirala moč motorju in se je poznalo pri pospeševanju/prehitevanju,.
Pa sej je več ali manj vedno tako, da na začetku je največ porodnih težav, sploh kadar gre za nove sisteme. Presenečen sem, da jih je pri recimo Akyactiv-X tako malo.
Drugače pa me je najbolj šokiralo tista vožnja čez neravnine, ki zgleda kot, da nima armotizerjev.
Kar se pa tiče PHEV pa se vidi, da je to za Mazdo čisto novo področje in imajo še veliko za optimizirat in popravit, da bo tipitopi.
Tudi jaz, daljinca tako redko uporabim. Itak moram prijet za kljuko, ko odprem vrata pa zraven še gumb prtisnem. Samodejno zaklepanje pa je obvezno na off.
Razvajenih gremlinčkov si pozabil dodat... da ne bo pomote, tud moja tamala je take vrste in se prav trudim, da bi raje opazovala naravo med vožnjo... ampak... tko je to s to Z generacijo.
Jaz sm v bistvu podtalni pogozdovalec morosta in razseljevalec mostiščarjev. Ker v nasprotnem primeru je lov na nutrije s protiletalskim topom preveč enostaven.
Ne vem samo vedno sem pričakoval elektromotor za menjalnikom. Me res zanima kako to zgleda v EV načinu, ker če ne prilagaja pravilno prestavljanju se vožnja v EV načinu verjetno čuti, kot nehotno pospeševanje al pa zaviranje tud v primeru, ko je enakomerna hitrost.
Bo @Jest povedal kako zgleda, recimo pri prestavljanju iz 2. v 3. pa pol v 4. Takrat bi se to moralo najbolj čutit, če se. Če pa je smooth like a butter pol so pa inženirji res naredili odlično delo.
Ima zelo podoben zato je zanimivo, ker prestavlja tudi v samo EV načinu delovanja. Se pravi šalta tud zgolj na elektriko, kar nekako oddalji od uporabe elektromotorjev pri ostalih EV-jih, kjer prestav ni.
Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.
Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.
Sej sej, to je to. Pri bateriji torej, ko si pri kilometrih, ko si končno začel biti bolj ekološki od ICE in ko bi se že poznala razlika v stroških goriva moraš baterijo za 15k€ zamenjat. Cela zmaga je tole z elektrifiakcijo res.
Evo, dva neprilagojenca - eden, ki mu je vseeno pa kr v rdečo, drugi pa z nelegalnim skuterjem, po dvopasovni cesti z vsaj 40km/h. Škoda, da nimam zadnje kamere, ker je ta drugi neprilagojenec, kr neki odpiral in loputal z vrati od prvega neprilagojenca. V glavnem road rage v vsej svoji pristnosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmm, v bistvu si ne... ker eni tega nismo nikoli delali. Me pa preseneča kaj ste pa vse drugi počeli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani