Ne pri prej?njih avtih ne pri mazdi mi ni nikoli po?ila ?ipa. Tudi pri slu?benih avtih smo menjali ?ipo samo pri Patrolu, ker je en genij z lopato za sneg drgnil led, nikoli pa ni nobena po?ila.
Ko sem nekaj delal na strehi bajte se mi je kladivo odpeljalo ?ez rob in, glej ga zlomka, ni padlo na (zavarovano) ?ipo pa? pa na haubo .
Uglavnem, brezveze imam zavarovano.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes sem naredu veliko pi... Zgodaj zjutraj s stranske ceste uletel na cesto Menge? - Moste glasno ?kripajo? in v prepri?anju, da me bo odneslo ?ez. Neb reku ?e bi bil pijan (takrat bi bil ziher bolj koncentriran), ampak ?ist trezen z odprtimi o?mi sem prepozno dojel, da je tam ?e cesta in potem z 90km/h zbramzat pa zavit na nekaj metrih... Dobro da imam ?isto nove continentalke, kar nisem mogel dojet, da me niti ?ez sredinsko ?rto ni odneslo. Aja, cesta je bila tisti trenutek ?isto prazna, ?e bi bilo na njej kaj avtov bi se zagotovo prej "zbudil". Uglavnem, ni? nisem ponosen nase
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i.
Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
K vulkanizerju se je v prtlja?niku moje mazde danes (podrti zici) peljalo 16 gum - pol jih je bilo na feltnah. Me zanima, a se da taka koli?ina gum spravit v tanovo ?estico.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sicer dr?i predvsem to, da si nekdo ne kupi BMW-ja zato, da bi se po?asi (var?no) vozil. Da imajo sedanji novi avti ?edalje ve?ji razkorak med deklarirano in dejansko porabo imam tudi jaz tak ob?utek:
Pred 11leti je bil original mazdin prtlja?nik (izdelan pri Thuleju) za karvana cenej?i kot povsem identi?en Thulejev prtlja?nik, ampak od takrat je preteklo ?e mnogo ?asa.
Bolj fri?na moja izku?nja izpred dveh mesecev je, da je bilo pri FUX-u kot uradnem uvozniku Thule stvar dra?ja kot na mimokrste. Thulejev nosilec za kolo sem par let nazaj kupil v kolesarski ?tacuni Ekstremevital http://www.extremevital.com/ - tam so bili takrat najcenej?i. V?asih se zgodi, da se kak Spar spravi prodajat thulejeve nosilce za kolesa po ceni, ki ji druge ?tacune niso kos.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e sklepa? na osnovi fotografij v tem oglasu ... tale ki je to fotkal je malenkost pretiraval z ?irokokotnim in se je res potrudil, da zgledajo fotke grde. Pa ?e grda barva.
Za Clija veliko ljudi trdi, da je eden oblikovno najbolj v?e?nih avtov v svojem segmentu. Seveda je lahko nekomu grd, tako naprimer, kot je nekomu grda mazda pa lepa ?koda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena.
?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu
lp
Ektrolitski kondenzatorji imajo bodisi oslabljene cone (manj?i) bodisi ventile (ve?ji), tako da gredo plini ven ne da bi razgonilo ohi?je, seveda obstaja mo?nost, da to ne deluje oz. nastane v prekratkem ?asu preve? plina da bi ventil sfolgal. Mazda ima poseben kondenzator in sicer take sorte, kakr?en se v nekaterih napravah uporablja namesto litijevih baterij za vzdr?evanje memorije pod napetostjo. A ga lahko enako razgoni kot obstaja mo?nost pri elektrolitskih, ne vem.
Pri mazdah naj nebi bil problem v kondenzatorju za shranjevanje energije, pa? pa naj bi bil v DC/DC konverterju, to?neje, v njegovem filtru - tu pa so kondenzatorji za filtriranje motenj. In ?e je nekdo not dal kondlce napa?ne sorte, le ti lahko zagorijo, ampak ne ko je avto parkiran pa? pa ko zadeva deluje.
Meni bi bilo najbolj logi?no, da se DC/DC konvertor nahaja v bli?ini alternatorja/kondenzatorja/akumulatorja - zaradi visokih tokov pri nizki napetosti bi bila zguba to vodit v kabino in spet nazaj v motorni del. Moj dvom, da je tista re? pod sede?em je seveda ?isto ugibanje. :ne vem:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sploh pa, ?e vozi? relacije (?emur je ?estica pravzaprav namenjena) potem je tisti i-Elop brezveze. Bi bilo bolje za ist denar na streho ruknt son?ne celice.
To da Kitajci prodajo tolk ene zani? robe smo krivi kupci ker jo zahtevamo. Ni pomembno ?e takoj roma v smeti, pomembno je, da je poceni. In kurjenje naravnih resursov za proizvajanje sranja od izdelkov je greh za katerega se bodo na?i zanamci mo?no pokorili. Mi pa u?ivajmo do takrat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene so sicer obvetili...za preventivno korozijsko za??ito-seveda brezpla?no...in to eno leto po garanciji....res pa da je bil avto vedno in redno servisiran na poobla??enem servisu.
Redno na poobla??enem servisu v BTC-ju pa nikoli nobenega obvestila domov. Za rjo so me obvestilu ob obisku servisa, o ostalih vpoklicih pa ni?. Tako naprimer sem dal interkuler zavarit, ker nisem vedel za vpoklic.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.
Ni? ne te obve??ajo, ?eprav jim po drugi strani ni problem na tvoj naslov ve?krat letno poslat reklame. ?e pride? na redni servis o vpoklicih tudi mol?ijo ko riti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes ni?, sem pa v?eraj izgubil edini klju? od mazde, ki ga premorem. No potem je stekla iskalna akcija in na?el sem ga, kje drugje, v o?tariji. Ampak za ro?e kupit sem bil pa potem prepozen, ker je bilo ?e vse zaprto. Pa nisem bil doma preve? kregan, ker je moja ?e navajena vsega hudega.
Sem ji pa zato danes kupil
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vulkanizer Zajc na Viru pri Dom?alah obvlada te zadeve, pa ?e precej cenej?i zna bit. Je pa uspe?nost ravnanja pdvisna od po?kodbe, predvsem pa od materjala iz katerega je feltna. Moje OZ feltne se dajo lepo ravnat, po besedah mojstra pa obstajajo tudi feltne, ki zarad premalo elasti?nega materjala lahko takoj po?ijo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nem?ka kuhinja: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/01/golf_adac.aspx
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani