Tudi jaz sem se peljal danes(včeraj) v hribe po rahlo zasneženi ☃️ cesti in občutek pri vožnji je bil kot bi vozil po tirnicah.... 😉👍 Zaenkrat bp.
Gume so pa Kleber. 👌
Avto pa cx-30 PREMIUM
Menim, da je pri tem, da gredo kot po tirnicah po snegu, velika zasluga naših avtov - premium cx 30, in ne toliko samih gum. Izgleda, da so prav narejene za sneg. 😊
Ko sem vprašal moje doma, s katerim avtom gremo letos na smučanje, so vsi brez premisleka takoj izstrelili-cx30. 😊
Je pa res, da če greš recimo v apartma in moraš nesti s seboj več stvari (za kuhanje in podobno) pride bolj v poštev 6-ka z večjim prtljažnikom. V našem primeru tega ne rabimo.
Opazil sem še eno dobro stran izredne izoliranosti kabine cx30.
Pri vožnji s 130km/ po avtocesti z thuletom na strehi, je veliko manj hrupa v kabini kot pri 6-ki. Vožnja je veliko bolj prijetna.
Ugibam, da so taki občutki zelo subjektivni. Težko je dajat sodbo na osnovi razlik občutkov med novimi gumami in 2 leti starimi gumami, 1/2 leta starega avta in 6 let starega drugačnega avta, ceste s 3 ali 6 cm snega, suhega snega ali mokrega snega, na zmrznjeni podlagi ali odmrznjeni podlagi, na ravni cesti ali na ovinkasti cesti, nagnjeni, itd, itd. ... N različnih dejavnikov.
Sodba je na osnovi občutka pri obeh gumah, ko so nove.. Namreč, vredestein že kot nova je bila za en drek pri bočnem oprijemu.Ali drugače npovedano, pri zavijanju nimaš najbojšega občutka, ker imaš filing, da bo šel avto ravno. 🙄
Ja, saj drži tudi vredestein v redu v snegu pri vožnji naravnost. Razlike so v detajlih. Da v vožnji po mokrem ne govorimo. Tukaj hankook zmaga tudi pred vsemi zimskimi gumami, ki sem jih imel dosedaj.
pred 1 minuto je jacques33 napisal:
Jaz se z novimi Continentalkami 870P 225 55 r17 povsem suvereno vozim, tako da mi ni žal, da me je stalo malo več.
Počasi pa se oziram tudi za novimi letnimi 225 45 r19, upam da mi uspe najti nek optimum
Jaz bom za 6-ko vzel good year F1 assimetric 6. Zamenjale bodo F1 assimetroc 5,ki jih imam sedaj gor.
Včeraj sem dobro preizkusil zimske gume Hankook v snegu. Pred vrhom ceste (par km do cilja) je bilo namreč par cm svežega snega, ki ga še niso splužili. Bili smo zelo zgodnji namreč. Avto je šel kot po tirnicah (zasluge gum in odličnega avta, seveda) in nikoli ni niti za trenutek kaj zavrtelo v prazno ali pa naredilo kaj, kar bi nakazovali na to, da je sneg na cesti. Proti Vredestein, ki jih imam na 6-ki so vsaj za razred ali dva boljše. Tako, da bodo šle naslednjič tudi na 6-ko.
Fascinacija s touch screeni me preseneča iz dneva v dan. Zakaj je potrebno vtaknit povsod to tehnologijo? A mi lahko pustite prosim mehanske knofe? Ok, zastopim glavni zaslon, ampak klima, ventilacija...zakaj? Govorim seveda o pežojih.
Pa premajhen volan in gledanje števcev preko volana. Super pogruntavščina. 😉
Se strinjam, v tem primeru je imel @Alex prav. 👍 Se je izkazalo da od stotih poskusov še Alex kdaj zadane. 😃
Vlada je dvignila trošarino, to pomeni, da bo z njo še bolj polnila proračun in iz njega lažje financirala zdravnike, učitelje, sodnike, občine (ceste za naše Mazde) ... skratka, malo več bomo prispevali preko goriv in malo manj preko ostalih dajatev.
Kako pa kaj kaže tvojim izračunom in formulam za vreme ta petek? 🤔 Me res zanima, ker grem smučati.
Se strinjam, v tem primeru je imel @Alex prav. 👍 Se je izkazalo da od stotih poskusov še Alex kdaj zadane. 😃
Vlada je dvignila trošarino, to pomeni, da bo z njo še bolj polnila proračun in iz njega lažje financirala zdravnike, učitelje, sodnike, občine (ceste za naše Mazde) ... skratka, malo več bomo prispevali preko goriv in malo manj preko ostalih dajatev.
Alex ima skoraj vedno prav. 😉 In še tistih 1,5% ko ima delno prav se pozneje izkaže, da je imel tudi takrat prav. 😊
Meni se dopade zelo, ker je drugačen. Med njih spada še Mazda in Volvo za moje pojme.
Nemci so zdolgočaseni za umret.
Problem pri pugijih je elektronika in šalabajzersko sestavljeni avti. Imel sem dva, z njimi en kup problemov in stroškov. Jaz osebno sem s francoskimi avti zaključil. 😉
Ko prebiram razne neumnosti levakov, ja. Sicer pa mnogo manj kot vozniki kabrioletov. Tej so baje naporni kot hudič. Baje, da z platneno streho nadomeščajo manjko nečesa..😉
Upam, da na njihovem mazda forumu vedo, da je slovenski OMV dejansko madžarski 😀
Prej ni bil. Itak.jim je težko spremeniti mnenje. 😊 Sem pa ravno danes bral, da naj bi tudi pri njih vlada regulirala ceno goriv in naj bi se vrtela okoli 1,5€ za liter. Bomo videli, če bo res. 🤔
Se pravi so Italijani pol neumni, da hodijo v Slovenijo tankat Petrolovo župco? Sam verjetno to niso Italijani z rdečimi Mazdami? Ker baje, da kljub temu, da je gorivo dražje ga porabijo tolk manj, da je pol v bistvu cenejše, al neki tazga. Ma nej to razloži kakšen, k je iz hribov doma pa mu je zdrava kmečka logika blizu.🤪
Italijani hodijo k nam, ker je zadnje čase res velika razlika v ceni. Ko je bila ta manjša so raje tankali pri njih. In še kot zanimivost, tankajo skoraj izključno na omv črpalkah. Ker zaupajo bolj "avstrijcem".
Tudi na njihovem mazda forumu vedno omenjaho le omv,ko omenjajo tankanje pri nas. 😉
pred 7 urami je Janez007 napisal:
Mislim, da bi bilo bolj statistično zanesljivo, če bi pisal "lastnice rdečih Mazd" 🤣
CX-30 2.5L and turbocharged (zastarel motor)
Vidiš, zraven in v cx30 so vedno lepe punce. Če je le-ta še rdeče barve je to zagarantirano. 😉
To je laž - v Italiji imajo najboljši in najcenejši bencin, ki je najbolj primeren za premijske Mazde rdeče barve ... pika. 😋
Nikoli niso lastniki rdečih mazd trdili, da imajo Italijani najcenejšie gorivo. To je navadno levaško zavajanje. 😉
Trdili so pa, da je esso supreme plus najboljši dizel, s katerim lastniki rdečih mazd naredijo več kilometrov,kot z kako Petrol župco, v kateri je največ bio dizla. Veliko več, kot v drugih evropskih gorivih. 😊
Po testni vožnji z Mazdo CX-30 si ne morem kaj, da ne bi primerjal tega SUVa s prvim koritom na kolesih, ki sem ga premogel: Fiat Panda iz leta 1995.
Obakrat sem za sovoznico. Sicer tokrat skoraj tri desetletja starejšo, a pustimo podrobnosti. Cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
1.) Test naslonjala
Če sem pri Pandi podrl naslonjala nazaj, je nastala ena zasilna zakonska postelja. In dovolj trpežna, da je zdržala marsikaj. Če podrem naslonjala v CX-30, se počutim, kot bi ležal v trugi... Pa pri Pandi se je dalo naslonjala podret bistveno hitreje. Ja, včasih kar zaželjena lastnost...
2.) Test kolen
CX-30 je tukaj žal pogorel na testu. Panda je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri CX-30 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez sredinsko konzolo velikosti letalonosilke. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka.
3.) Test desnega ovinka
Žal, CX-30 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s Pando peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri CX-30 se sovoznica ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?
4.) Test pogovarjanja
CX-30 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
5.) Test hitrosti
Panda je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti CX-30, da to doživiš?
6.) Test pospeševanja
Sklopka, prva, gas, sklopka, druga, gas, sklopka, tretja, gas, sklopka, četrta, gas,... v Pandi si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In CX-30? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Ampak kdo si pa to želi?
7.) Test udobnosti
Končno test, kjer je CX-30 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V Pandi mi je ponavadi bruhala.
Toliko zaenkrat. Glej, razumem, da obstajajo moški, ki jim je tak avto všeč. Razumem, da obstajajo moški, ki raje natepavajo moške kot ženske. Razumem, da obstajajo moški, ki se onesvestijo, ko njihova žena rojeva. Razumem, da obstajajo moški, ki obožujejo električne avte. Ampak jaz nisem tak. Vsak po svoje in gremo dalje.
Podobno izkušnjo sem imel s peugeotom 306 GTI. Ko sem zapeljal hitro v desni ovinek, je sedanjo ženo (takrat že dekle) prisesalo name. In vedno v istem ovinku. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Menim, da je pri tem, da gredo kot po tirnicah po snegu, velika zasluga naših avtov - premium cx 30, in ne toliko samih gum. Izgleda, da so prav narejene za sneg. 😊
Ko sem vprašal moje doma, s katerim avtom gremo letos na smučanje, so vsi brez premisleka takoj izstrelili-cx30. 😊
Je pa res, da če greš recimo v apartma in moraš nesti s seboj več stvari (za kuhanje in podobno) pride bolj v poštev 6-ka z večjim prtljažnikom. V našem primeru tega ne rabimo.
Opazil sem še eno dobro stran izredne izoliranosti kabine cx30.
Pri vožnji s 130km/ po avtocesti z thuletom na strehi, je veliko manj hrupa v kabini kot pri 6-ki. Vožnja je veliko bolj prijetna.
😊
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani