Enako ja. Na AC gre tudi meni to včasih na živce, ampak ni pa to neki ful moteče. Včasih gre lepo mimo, včasih pa ne, ponavadi res če je levi ovinek, in sem na prehitevalnem na voznem pa res kak tovornjak ali kaj podobnega. Bremzanje sicer ni tako silovito, da bi ogrožal druge, je pa nepotrebno..vsaj za nas. Za računalnik pa najbrž je, ker očitno ni siguren 🙂
To da pa včasih kje zapiska pa ni panike. Sem se pa že spraševal, ali dejansko samo piska, ali bi tudi zabremzal, to pa še nisem probal, pa sem bil parkrat že kar blizu avta, ki je zavijal dol s ceste
Ma ne sekiraj se. Samo hočem povedat, da je ponavadi izplen take debate zelo mizeren. Pač, faktorjev je veliko ki vplivajo na to, in to je zelo težko merit. Edino realno bi bilo, da bi si zamenjal avto in ohranil slog vožnje enak, ..To bi bilo že dost dobro reciimo.
Pa kaj vam ni jasno. Mazda nima porabe v prvem planu, ni to vw. Zato je diskutirat o tem brez veze. Itak na porabo vpliva million stvari.. Še najbolje je vzeti povprečje iz spritmonitorja.
Na sliki zgleda precej grdo.Sem pa videl objavo na FB od Petra (Medicop) , ki je hvalil njihovo gradnjo teh vozil - varnost in to. Ampak, a ni tako da oni dobijo avto, potem pa predelajo samo notranjost, ne pa varnostno školjko? Čeprav ja, ubije te lahko ravno tako oprema v avto, kot v avtodomu. In to da noben ni bil resneje poškodovan, je zelo dobro sicer.
Dejansko se da. Ključ sem imel v jakni, jakno sem dal v prtljažnik. Avta nisem odklenil, odprl sem le prtljažnik.
Nato prtljažnik zaprem in ker se zaradi robe ni čisto dobro zaprl, so vrata prtljažnika ostala na pol zaprta.. Ravno toliko da je bil mehanski del na polovico zaklenjen mislim da... In to je to.
Če bi se vrata zaprla do konca, bi avto začel piskat in se ne zaklene. Ker se pa niso, oz so se samo na polovico, je pa potem tako ostalo..
Ja, če je avto redno vzdrževan ne bi smelo biti problema, tudi ob krajših relacijah. Ni pa to idealno in tudi poraba bo temu primerna, sploh ker AT rabi da se segreje na vsaj 20 stopinj preden zaklene wandler, kar pomeni da so takrat so obrati precej višji kar tudi vpliva na porabo... Sicer pa upoštevaj preventivne ukrepe, olje menjaj na 15k,oz ti bo avto že sam izračunal kdaj bo čas za menjavo.. Težava ni toliko DPF, bolj je težava da se zapaca EGR, sesalni del,.. Zaradi kombinacije preveč ležerne vožnje in kratkih razdalj..
Pri novih ne vem kako bo, predvidevam pa da bo podobno kot pri r2 motorju..
Iz Nemčije uvožen avto lahko pri nas popravljaš v sklopu garancije. Pogoj je enak, torej da ima opravljene servise. Ne moreš pa doplačati za podaljšano garancijo..
Sem videl zadnjič v reklami od Mazde, mislim da je za dizlatuna 989, cena pa malo čez 50 eur. Sem mislil daj e to cena, da ti priklpi avto na mašino kateri ti potem čisti injektorje, ne pa za eno konzervo brozge
Po kmečki logiki bi rekel, da je narejeno tako, da se zapiranje v tem primeru prekine. Torej z drugimi besedami, če ne slišiš mehanizma oz motorja da deluje (v prazno), potem nimaš kaj skrbeti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enako ja. Na AC gre tudi meni to včasih na živce, ampak ni pa to neki ful moteče. Včasih gre lepo mimo, včasih pa ne, ponavadi res če je levi ovinek, in sem na prehitevalnem na voznem pa res kak tovornjak ali kaj podobnega. Bremzanje sicer ni tako silovito, da bi ogrožal druge, je pa nepotrebno..vsaj za nas. Za računalnik pa najbrž je, ker očitno ni siguren 🙂
To da pa včasih kje zapiska pa ni panike. Sem se pa že spraševal, ali dejansko samo piska, ali bi tudi zabremzal, to pa še nisem probal, pa sem bil parkrat že kar blizu avta, ki je zavijal dol s ceste
Povezava za deljenje
Deli na druge strani