@Slivka evo, dobil mail od predstavnika GoodYear -SLO. Sem kontaktiral tudi njih, da se prepričam kdo namešča nalepke. Pnevmatike so asymmetric 5. Napačno nalepko so dali v tovarni v Nemčiji. Bemti nemško natančnost itd. 🤦♂️
Nekje sem enkrat že omenil, pa ostali niso bili preveč navdušeni nad tem. Ampak JAZ OSEBNO mislim, da vsak 'narod' ima svoje lastnosti. Posameznik lahko deluje drugače, ampak 'narod' ima svoje lastnosti. Od osla pričakovat, da bo paradiral kot lipicanec - pa ne glede na to, kje se je skotil - je bedarija. In 'nemško natančnost' zdaj delajo tisti povabljenci, ki jih je Merklova tako širokogrudno sprejela odprtih rok. In ki so vse drugo prej kot Nemci...
Upam, da me ne bodo zaradi takega razmišljanja označili za rasista. V glavnem, 'nemška natančnost' ni več nemška...
... ... ... ... ... ... ... ... ... Andora me ne vidi več
Kaj pa vem? Mi smo enkrat kolovratili tam okoli in ko smo že ravno šli od Montpellierja do Barcelone, smo naredili še ovinek tam čez. Lepi kraji, prijazni ljudje, poceni hrana, poceni nafta,... Nam je bilo pa všeč in bi še kdaj šli v Andoro...
Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Pa smo spet pri strašenju pred dizelskimi Mazdami... Ja, hiba dizelskih Mazd - iz LASTNIH IZKUŠENJ - je, da je po 360.000 pregon... ... ... se pravi prevoženih kilometrih servis dražji od vrednosti avta: ker je treba menjat zobati jermen, zavorne diske in silent bloke.... Avto pa je praktično še tovarniško sestavljen (razen sprednjih zavornih diskov, nekaj končnikov in leve nihajne roke spredaj)...
Glej, vsak 'narod' ima svoje lastnosti. Posameznik lahko deluje drugače, ampak 'narod' ima svoje lastnosti. Zakaj so v Ameriko za sužnje vozili črnce, čeprav so tam imeli indijance in mehičane? Pričakovat od Madžarov japonsko natančnost, kvaliteto in predanost delu je enako kot od vosla pričakovat, da bo paradiral kot lipicanec - pa ne glede na to, kje se njegova starša pritisneta... Enako velja za nemško kvaliteto iz Slovaške...
Sicer močno dvomim, ampak poskusiti ni greh: iščem stikalo Uj06-66-122. Ima mogoče slučajno kdo kje v kleti kakšno rabljeno, pa da mu leži in prah nabira?
Ja, imaš pa take, kot sem jaz, ki sem bil 15 let in 8 mesecev skoraj vsak dan okoli zdravnikov...
Kakorkoli, BTjka ima zdaj težave z lučmi. In močno dvomim, da je to zato, ker do zdaj še nisem poservisiral klime. So mi že pred teboj razložili, da Mazdini dizli so problematični in so torej te težave z lučmi najbrž povezane z vrsto pogonskega goriva, ne s klimo...
Mogoče bo bolje, da neham spremljat ta forum. Za avto bo isto, za moje živce pa boljše, ker ne bom vedel, česa vse nisem naredil. Namreč, klima na BTjki še nikoli ni bila servisirana in je taka, kot so jo tovarniško sestavili leta 2009...
Danes sem pa pomislil, da bi v BTjko natočil nekaj deset litrov nafte. Pa da ne bo komentarjev, da za ta avto nikoli nič ne naredim, sem jo res že navsezgodaj zjutraj odpeljal na črpalko...
Ne, ne dobi elektrike. Sumim na dve stvarci: kontaktor ali pa stikalo. Ampak ne dobim nikjer kakšnega dobrega zemljevida električne inštalacije za BTjko, pa sem malo zgubljen v tistem šopu kablov tam pod volanom...
To je pa tako, ko ne poslušam. Tu na forumu vsi govorijo, da je Mazdin dizel nekaj najslabšega, kar lahko izberem. In, glej, mogoče imajo pa celo prav...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolikor vem, Mazda ne dela V6 motorjev.
Ne več.
Šestvaljnik pri Mazdi je linijski in ne V...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani