Michelin, Dunlop, Bridgestone, Goodyear - če se rad hitro pelješ. Če pa si bolj počasne sorte, bo vsaka druga guma tudi v redu, le po dežju bolj pazi ...
Ja, za rabljeno vozilo to ne bo nobena težava, za nove pa zna biti kak trik (oziroma večji davčni primez), da zaščitijo lokalne trgovce - vsaj tako je bilo.
No, lepo, da ste tako navdušeni nad Nexen gumami. Sam jih še nisem imel, bolj zaupam renomiranim znamkam, kar se tega tiče. Samo Savi sem dal 2x priložnost, pa me je 2x razočarala.
Tako da zadnja leta samo še Michelin, Dunlop ali Bridgestone gume vozim. Pa še Goodyear bi dal v svoj ožji izbor, vse ostalo se mi zdi druga, tretja itd. liga. Tudi Pirelli me nič ne mika.
Bo pa zanimivo opazovati, kako se bodo te Nexen gume obnašale, ko se bodo obrabile in postarale. Vas je že dovolj za en referenčni vzorec. 😃 Npr. za Dunlop vem, da drži fantastično cel čas, Michelinke in Bridgestone pa s starostjo vendarle postanejo bolj trde ...
Pa saj če imaš kratke vožnje po 5 km poraba ni (oziroma ne bi smela biti) v prvem planu?
Tako ali tako ne delaš 30.000 ali več km letno ... Zakaj torej ne bi kupil vozila, ki ti je všeč?
Se pa strinjam, da bi bila Toyota Corolla Cross Hybrid za tvoje pogoje boljša izbira, a glede na trenutne Toyotine cenike mislim, da jo bodo oglaševali že od 29.990€ dalje ... To pa je razlika "ohoho" litrčkov goriva.
To je zaradi slovenceljnov, ki so hodili s traktorji s plastičnimi cisternami za vodo in flaškoni za vino, po gorivo. 😊
Italijani niso nikolintega delali. 😉
Ja, itak da Italijani niso tega delali, ker bi morali prijaviti izvoz/uvoz derivatov na meji. Sicer bi se tudi na oni strani meje zagotovo hitro našli podobni "pacienti".
Pri CX-30 sploh ni več dizla, pa še tisti, ki je bil, je bil 1.8D, ki je tudi bolj žalost od motorja.
G150 z avtomatskim menjalnikom je taka posrečena kombinacija za ne prav zahtevne - poudarek predvsem na udobju v vožnji. Ni pa to športen avto.
Prav tako ni za pričakovati, da bo za vsako malenkost avtomatik prestavljal navzdol - pravzaprav prestavi "za dve dol" samo ob "kickdownu" ali pa res zelo blizu do konca pohojenemu pedalu za plin. Če bi ugibal, bi rekel, da 99 % voženj dela menjalnika sploh ne boš opazil. In to je zgolj dobro. Njegova vzdržljivost pa je med daleč najboljšimi na trgu, nekajkrat višja od raznih DSG, DCT in kar je še drugih dvosklopčnih pogruntavščin.
Mogoče te kak forumaš s tako kombinacijo zapelje ali pa da za en krog.
Tole sem tud jaz že zjutraj gledal. Avtomatski menjalnik lepo zdrži al so ble že kakšne težave pri kom?
Tile avtomatiki so "bulletproof".
Edino neumen ali neuk voznik ga lahko uniči, sicer pa to dela in dela. V bistvu se v taki kombinaciji niti ne pretegne, nekoliko več dela ima šele pri navorsko močnejših dizlih.
V kolikor pa je normalen režim vožnje je pa nekje v povprečju poraba dizlce s 150KM nekje v rangu 5,80l/100km, 194KM bencinarke pa nekje okoli 8,24l/100km (obe letnik 2018 ali novejše). Tako pravijo statistike pri spritmonitor.de
Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.
Da imaš z 2,2 dizlom 5,8l/100km realne porabe se moraš ves čas zelo lepo voziti in izogibati mestni vožnji. Je dober in zmogljiv motor, pretirano varčen pa vendarle ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Živjo, mož.
Pa saj sem odgovoril že dve uri nazaj ... 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani