Korona je poskrbela, da je avto letos kar precej sameval.
Ker je prikazal opozorilo za "Scheduled maintenance", sem se odločil, da vseeno naredim mali servis, čeprav je v letu dni naredil le 10.000 km. Menjalo se je olje, filtri in še "flush" olja v avtomatskem menjalniku (4 litri).
In šibamo dalje, včeraj je števec obrnil 210.000 km. 😃
Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)
Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.
No, jaz imam pa danes negativno izku?njo z mazda?em, ki misli, da je nekaj ve?.
V glavnem ?akamo na izvozu LJ-Be?igrad, da bomo pre?kali Dunajsko cesto, nakar se nam pri?ge zelena lu?, nakar po Dunajski iz smeri ?rnu? proti centru "prileti in nabremza" Mazda 6 (mkI, torej letnik 2003-2007 nekako), tablice LJ 27-43 ali nekaj podobnega in seveda zapre oba vozna pasova za naravnost. V ?asu jutranje konice pa to pomeni, da se ustvarja zastoj ?ez celoten izvoz in ?e na obvoznici.
Tudi zaradi enega, oprostite izrazu, kretena, ki misli, da je nekaj pridobil, ?e je zapeljal v rde?o in se bo do centra ?e vedno cijazil in ne bo niti sekunde prej, ker ga bo vmes ustavilo ?e 6 semaforjev.
?e se je kdo prepoznal v tem zapisu, naj se zamisli nad svojimi prometnimi podvigi.
Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ?
Glede na to, da ima? o?itno na voljo dovolj denarja, potem avtomatik. Udobje v vo?nji bo neprimerno vi?je - ?e vsaka obvoznica zavije v mesto, hehe. =)
Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.
V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.
O?itno je tale Skyactiv-X kljub vsemu na koncu - za volanom torej - ob?utiti kot bencinar. Torej ga mora? pritiskati, da se premakne, odre?e se pa z ustrezno ?ejo - seveda nekoliko manj?o od Skyactiv-G motorjev. ?koda. Vsekakor pa nikoli ne upravi?i tako visokega dopla?ila (3 tiso?ake) glede na G120.
Bi bil ?e ?as, da tudi Mazda razmisli in (spet) ustvari kak turbobencinar ...
Sedanka je lepsa od hatchbacka. Bolj skladna. Nova M3 ima cisto predolg gobec, cisto po nepotrebnem (kot bi bil kak V8 stroj pod havbo), ne pa tale G122 zalost.
Moja je tudi iz Italije in ima prazen DSK, ima pa zraven od leasinga servisno knjizico - "old school". Pa nalepko od zadnjega servisa na robu vrat (kot je obicaj v ITA). Bolje to, kot absolutno nic.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Korona je poskrbela, da je avto letos kar precej sameval.
Ker je prikazal opozorilo za "Scheduled maintenance", sem se odločil, da vseeno naredim mali servis, čeprav je v letu dni naredil le 10.000 km. Menjalo se je olje, filtri in še "flush" olja v avtomatskem menjalniku (4 litri).
In šibamo dalje, včeraj je števec obrnil 210.000 km. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani