RazširiTud take bedarije že obstajajo? 🤣
Zakaj bi bila to bedarija? Imaš ljudi, ki nikoli ne preverijo svojih zavor. Če vozijo na pooblaščenca, jim le-ti to zapišejo na check list. Če ne preverijo check lista, ti aplikacija iz istega check lista generira to poročilo v screenshtou. Potem imaš tu še notification. Taki ljudje pač obstajajo in v osnovi je fajn, da imaš takšna obvestila.... A ni bila ravno zadnjič v temi o vinjeti pa kriza ta, da obvestila NI bilo? Pa je bilo vse narobe...eh denašnja družba
RazširiRabis za zgoraj in spodan, ker meni ko sem samo štiri dal mi je pokalo. Potem sem kupil dodatne tako sta šle na vsako ploščico dve je pa bil mir.
Daj zimmerman z luknjicami in zimmerman ploscice, nebo ti žal.
Ampak zakaj oboje?
To sem spraševal že Alexa pri 60kkm ko je menjaval.
Diski imajo še ogromno fore?
Zimmermann so skladne s kataloško, trw pa ne, čeprav so enake ploščice glede na dimenzije?
https://www.autodoc.si/zimmermann/9391868
https://www.autodoc.si/trw/7620103
Razširi
Zakaj si menjal komplet? Kakšen poseben razlog
RazširiJa. Za razliko od Scanie se trudim, da stvari porabim čimbolj do konca. Če se diski prej ne zvijejo, bodo pri meni zdržali 200.000 km.
Glede znamke ploščic, pa bi tudi sam dal na prvotne diske čimbolj enake, kot so original (po nakupu Ate sem šele izvedel, da so TRW).
Ja pri meni imajo diski ogromno mesa ampak se bojim kupit samo ploščice, glede na debate tukaj da so se vam zvili?
Iz kje si naročil
Razširi@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?
Eni plehki so za vodila, eni pa za opozorila.
A to boš prvič menjal ploščice? Diske boš pustil stare?
Jaz rabim spredaj, in sicer po vaših prigodah sem se odločil da bom menjal in ploščice in diske nove hkrati.
RazširiTisti paketki takšnih in drugačnih tesnil me vedno mikajo. Ampak kaj čem s toliko tesnil, da mi potem nekje neuporabljene gnijejo?
Se mi je zgodilo, da sem v Hoferju kupil 2 x isto stvar na zalogo (če se ne motim je bila kronska žaga). Kupil in nanjo pozabil.
Kaj vse še novega najdem, ko pospravljam garažo ... 😂
Jaz to vedno kupim... "mogoče bom enkrat rabu"
Potem pa sem zadnjič v snegu na kultivatorju izgubil podložko med pluženjem, matica se je obdržala po čudežu na eni plošči spodaj. Pa iščem po delavnici neko odpadno podložko...ko sem zaključu se pa spomnem da mam cel paket teh podložk iz hofra v kleti
Janez, naslednjič ko bo v hoferju tist paketek za 10 eur kupi tisto...če bo za milimeter večja ne bo nič narobe
RazširiJaz ne vem, od kje vam take številke?
A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?
DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.
V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.
Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher.
RazširiEvo, o tem se pisal. Cene v Nemčiji se že bližajo normalnim. Tale ima celo vlečno kljuko. 😉
Ali pa tale novejša.
No, jaz imam točno tako. In tudi vlečno kljuko, ker so bili taki paketi.
Sepravi 18 tisoč, pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš, pa si na 20k
RazširiAh…. Pa se ne bo kar v stotinah EVjev naenkrat vzgala baterija? Ker se to tako pogosto dogaja ane?
To je taka neumnost, kot to, da tisti, ki vozijo na plin, ne smejo v garazno hiso… Statisticno pa kolikor vem, moznost pozara ni nic vecja pri plinskih vozilih…
Li-Ion ima potrjeno verjetnost samovžiga 1:1000000
Zdaj si preštej koliko je telefonov v SLO, in da bodo tisti stari prej ali slej v kakšni nočni omarici naredili svojo reakcijo.
Toyota ima v svojih hibridnih modelih prav Li-Ion...potem pa je tu še kak udarec ali prometna in voilaaa
Fanta če se bosta lotila pripeljem še jaz svojo
Ja, 100% povsem normalno za skyactiv-G motorje. Na začetku ti avto 10/20 sekund nabija gas, da čim prej segreje katalizator. Ob tem nabijanju pa seveda porine tudi ves kondenz iz izpušne cevi.
Razširi
Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃
Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali.
Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.
Pooblaščenci so 50:50 s temi menjavami Jaz vem da bom pri 100kkm župco zamenjal, potem se malo vozil, potem pa enkrat še filter komplet.
Napisano
Jaz sem vzel enkrat Nexenke zimske (sicer za ne-mazda dimenzijo), prišlo čez 3 dni bp, frišne, najcenejše daleč naokrog.
Gre se za to kar sem že razlagal, da je na liderju ubistvu avtomatska borza - glede na porast in dobavo ti oni prilagajajo ceno. Danes je lahko tale falken guma 144,48, jutri bo mogoče že 150, če bomo fejst klikal
Mene zanima če ima kdo pri roki kak zakonik, kako je s hitrostnimi razredi in indeksom teže. Namreč tele falken imajo 96Y, cena mi je zelo ugodna, homolomo ima 92W, jaz bi jih kar vzel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani