Skoči na vsebino
Slovenski avto leta 2023
Napisano
pred 11 minutami je TiEn napisal:

Pričakovano.

Kaj je pričakovano, da bo alfa tonale na prvem mestu? Ma folku se je čist že odpelal, ob poplavi plastičnih suv jajčkov so izbrali najslabšega možnega.

 

WWW.AMZS.SI

Kje je športno srce? So morali za preživetje pri Alfi očitno res žrtvovati svojo dušo?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

A vas ne moti, da triglav dobesedno gleda kje in kdaj ste na nekem placu? Pa vem, da to dela vsak app na telefonu, ampak da imajo pa pri zavarovalnici popoln nadzor nad mano bi pa morali dat zavarovanje brezplačno

Za 200 eur letno imajo vse podatke lokacijske o tebi :D

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ne razumem kaj mi hočeš povedat. Govorim o načinu vožnje in kako ta vpliva na porabo za določen tip motorja. Torej kaj se splača počenjat in kaj ne.

Ja, imaš prav; jaz pa sem hotel povedat da na koncu pa tako ali tako nima veze iz cenovnega vidika 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Točno to, ampak dejansko se cjazenje oziroma cincanje prinese neko opazno razliko pri N/A bencinarjih, kjer je res razlika a izkoriščaš vse konje, ki so na voljo šele tam nekje pri 6k obratov al pa uporabljaš polovico konjenice in probaš pršparat dva litra ali več z vožnjo do 3k obratov.

 

Pri dizlih je drugače in teli maksimalni konji so na voljo kmalu po 2k obratov in neko cincanje al pa taka dinamična hitra vožnja ne presežeta liter razlike v porabi. Tako, da pri dizlu res ni treba mašit motorja, ker prihranka ne bo. Mogoče trenutno na dolgi rok pa bo hitr kakšen servis več zarad tega pa bo šel ves prihranek pri porabi lepo papa.

 

Pa še enkrat, ne govorimo o teranju avtov ves čas do konca in pri visokih obratih, ampak pametno in odločno izkoriščanje celotnega spektra uporabnih onratov.

 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Pri menjavi olja imajo še najmanj za zajebat kšni vajenci. Motorja razkopat jim pa nebi dal. 

Tako so sodelavcu scenica zajebal vajenci na servisu, kjer so menjali jermena itd...

Daleč od tega, da sem mislil karkoli slabšalno ali tako. Ampak hotu sem samo utemeljit da imamo nekateri tu na forumu znanje, da mašinerijo vzdržujemo sami in to na način, ki je za dolgi rok za mašino morda celo boljši, kot tisti iz pooblaščenca. In to znanje tudi delimo in se dopolnjujemo drug drugega na forumu.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

Mislim,da tule nismo glih relavantne osebe da pišemo kaj je dobro za "mašino"🤔

Obstojajo strokovni članki o tem, pa še ti niso enotni, ker se motorji hitro spreminjajo in tudi materiali z elektroniko vred. Upam le,da nekaterih oslarij kdo tukaj na forumu nebo vzel za res......🥴

Lahko le dodam,da lepo ravnanje s avtom sigurno ne škodi ničemur,preverjeno iz mojih izkušenj. Zato vam polagam roko na srce , ne terajte jih preveč saj so to vaši avteki- Mazde.....😉👍

 

 

Veš Bini, vsakič ko peljem avto na Mazda servis kolebam 50:50 ali menjam olje sam, ali pustim tistim vajencem, da mi šarijo po avtu. Pa vsak avto ki sem ga vzdrževal sam, se še vedno vozi po naših cestah... tako da po moje sem precej relevantna oseba za pisat o temu, kako vzdrževat avto :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 27. 11. 2022 ob 19:14 je dvorjan napisal:

Ni bilo ravno danes, sem pa:

- natankal do čepa

- zadnjo vožnjo z letnimi gumami izkoristil za pošteno razmigavanje obratomera in test Vmax

- premontiral zimske gume na "jeklenkah"

 

Ob zadnji točki sem opazil še, da je v eni gumi vijak, tako da je bila ob pomoči soseda opravljena še vulkanizerska storitev.

Koliko pa gre tvoja do vmax

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Lepo ga šparaš,a je tvoj.....😁😉

Drugače pa šalo na stran, nekateri potem takole ko kupujejo avto vzamejo raje tistega z manj km, prevoženimi hladnimi, v mestu, pa s servisi glih da ne na 30 tisoč. Vsi moji avti pa so bili do sedaj pošteno servisirani in prodani, pa se še kar vozijo na naših cestah. Da je pa pač menjalnik na G192 pri 150kmh nastavljen na 3 tisoč obratov pa ni moja skrb :)

pred 2 minutama je TBA napisal:

Pismo kak ti je pa to ratal?

 

js mam 3ko pa mam povprečje tm okrog 6,7-7,2. je pa isto G120 :P 

Dokler sem živel v LJ sem imel višjo porabo ja, saj sem o tem pisal tu na forumu. Potem je pa relacija zbila to na 6,5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

Tako kot ni dobro jajcat in mečkat pri vožnji tudi ni dobro pregrevat motor z dolgo vožnjo pri visokih obratih. Dovolj je že, da se mašina nekajkrat zavrti proti svoji največji moči in to je pri Mazda bencinarjih preko 6000 obratov. Seveda je to nemogoče narest v 6. prestavi, se pa to lepo da z drugo in tretjo, ko poženeš na AC. Ampak pol ne vozit v drugi 100km/h ampak normalno v 6. prestavi.

 

Pa nikar preveč upoštevat predlaganih prestav, ker ne dosežeš nič pametnega razen, da se motor matra, ko hočeš pospešit. Lepo se sliši, kdaj motor zdravo pospešuje, kdaj pa "ječi" zaradi prenizkih obratov.

 

Je pa res, da če tako voziš bencinarja bo poraba nekoliko višja in bo težko met manj kot 6,5 litra na 100km si pa upam trdit, da motor ne bo zamorjen in ga bo veselje vozit pa tud če ma samo 120KM.

 

G120 mi je v CX-3 pil 6,5 pa ga nisem šparal.

 

Te mazdini bencinski motorji so zakon - počakaj da se segreje potem pa lahko daš glatko v obrate :) Najbolj je za motor škodljiva kratka, hladna vožnja. Takrat se "motor" najbolj "paca".

 

Pri meni recimo 50% časa motor preživi na 3000 obratih. Konstantne, AC vožnje. Pa vsakič ko ga prtisnem gre rajši :vesel:

pred 3 urami je dvorjan napisal:

 Si pa napisal enih vprašanj. Evo mojih par centov, da se razvije debata.

 

1) Ti sploh ne veš, kaj je hitro pospeševanje. =))) Do 3.000 rpm se G120 komaj malo zbudi. Hitro pospeševanje je, če ga zavrtiš vsaj do 5.000 rpm (ali čez).

 

2) Odvisno od vozne situacije. To meni sicer dela avtomatski menjalnik. Pri normalni vožnji že tam okoli 2300-2500 rpm, pri malce hitrejši menja pri 3000 rpm, pri odločnejšem pritisku na plin nekaj čez 4000 rpm in pri kick-down šele pri 6500 rpm.

 

3) Da. Zelo. Motor mora delovati v vseh pogojih. Sploh sodobni dizli in bencinarji se ne odzivajo dobro na ujčkanje in se radi "umažejo/zamašijo".

 

4) Odvisno za kakšne vožnje gre. Bi pa rekel, da vsako daljšo vožnjo poženeš do 6K, da se malo nadiha.

Oziroma, vključevanja na AC ali na glavno cesto s stranske so lepa priložnost, da združiš prijetno s koristnim in pošteno pospešiš ter zavrtiš motor - vsekakor nad 4000 rpm. Pa seveda vsako prehitevanje, kjer je odločnost ključnega pomena. Če pa želiš terminsko - daj enkrat na teden. Temu se reče "italijanski tuning".

4b) Jaz sem včeraj na 80 km vožnji šel ene 8x do 6500 rpm ... #italijanskituning

 

5) Ni. So ti pa že napisali, da to najlažje izvajaš v 2. ali 3.

 

6) Da, vsekakor. To dela celo avtomatik.

 

7) Dajanje v "ler" je slaba praksa. Prav tako je dajanje v 1. med upočasnjevanjem/zaviranjem, saj trpijo sinhroni. Je Slivka lepo napisal - iz 4. daš v 2. in to je to. Ko se ustaviš, pretakneš v 1. in potem nadaljuješ z vožnjo.

 

PS: A vam nič od tega niso povedali v avtošoli?!

 

 

G120 komot v tretji do blokade in si na 130, potem pa šaltaš v 5to in 6to.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 minutami je Haxballer napisal:

Prižgala se mi je lučka za senzor za nadzor tlaka v pnevmatikah. Ker se večinoma vozim sam, sem jih napolnil spredaj 2,4 bara, zadaj 2,3 bara. Se vsedem v avto in spet piskanje in lučka za senzor. Imam Mazdo 3 in ravno včeraj sem ji nadel zimsko obutev. Včeraj brez lučke, danes pa prvič zjutraj med vožnjo in nato še dvakrat, ko sem ga prižgal...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 10 minutami je Thazz napisal:

Če ti crkne motorček pri zaprtih ogledalih, se jih da na roko odpret ali se je treba s zaprtimi vozit dokler se ne zamenja motorčka?

Lahko ga zapreš in odpreš na roko ampak meni ko so butnili eno ogledalo ni niti več pri meru stal ampak je bil bolj tak mlahav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Brez veze so:

-line assist,

- avtomatski menjalnik, 

 -android mazda connect,

- touch screen, 

- strešno okno... 

Mogoče me en dan med vožnjo infarkt, pa me bo kombinacija tega in avtomatskega zaviranja rešila pred totalko....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.