Kaj je pričakovano, da bo alfa tonale na prvem mestu? Ma folku se je čist že odpelal, ob poplavi plastičnih suv jajčkov so izbrali najslabšega možnega.
A vas ne moti, da triglav dobesedno gleda kje in kdaj ste na nekem placu? Pa vem, da to dela vsak app na telefonu, ampak da imajo pa pri zavarovalnici popoln nadzor nad mano bi pa morali dat zavarovanje brezplačno
Za 200 eur letno imajo vse podatke lokacijske o tebi
Točno to, ampak dejansko se cjazenje oziroma cincanje prinese neko opazno razliko pri N/A bencinarjih, kjer je res razlika a izkoriščaš vse konje, ki so na voljo šele tam nekje pri 6k obratov al pa uporabljaš polovico konjenice in probaš pršparat dva litra ali več z vožnjo do 3k obratov.
Pri dizlih je drugače in teli maksimalni konji so na voljo kmalu po 2k obratov in neko cincanje al pa taka dinamična hitra vožnja ne presežeta liter razlike v porabi. Tako, da pri dizlu res ni treba mašit motorja, ker prihranka ne bo. Mogoče trenutno na dolgi rok pa bo hitr kakšen servis več zarad tega pa bo šel ves prihranek pri porabi lepo papa.
Pa še enkrat, ne govorimo o teranju avtov ves čas do konca in pri visokih obratih, ampak pametno in odločno izkoriščanje celotnega spektra uporabnih onratov.
Pri menjavi olja imajo še najmanj za zajebat kšni vajenci. Motorja razkopat jim pa nebi dal.
Tako so sodelavcu scenica zajebal vajenci na servisu, kjer so menjali jermena itd...
Daleč od tega, da sem mislil karkoli slabšalno ali tako. Ampak hotu sem samo utemeljit da imamo nekateri tu na forumu znanje, da mašinerijo vzdržujemo sami in to na način, ki je za dolgi rok za mašino morda celo boljši, kot tisti iz pooblaščenca. In to znanje tudi delimo in se dopolnjujemo drug drugega na forumu.
Mislim,da tule nismo glih relavantne osebe da pišemo kaj je dobro za "mašino"🤔
Obstojajo strokovni članki o tem, pa še ti niso enotni, ker se motorji hitro spreminjajo in tudi materiali z elektroniko vred. Upam le,da nekaterih oslarij kdo tukaj na forumu nebo vzel za res......🥴
Lahko le dodam,da lepo ravnanje s avtom sigurno ne škodi ničemur,preverjeno iz mojih izkušenj. Zato vam polagam roko na srce , ne terajte jih preveč saj so to vaši avteki- Mazde.....😉👍
Veš Bini, vsakič ko peljem avto na Mazda servis kolebam 50:50 ali menjam olje sam, ali pustim tistim vajencem, da mi šarijo po avtu. Pa vsak avto ki sem ga vzdrževal sam, se še vedno vozi po naših cestah... tako da po moje sem precej relevantna oseba za pisat o temu, kako vzdrževat avto
Drugače pa šalo na stran, nekateri potem takole ko kupujejo avto vzamejo raje tistega z manj km, prevoženimi hladnimi, v mestu, pa s servisi glih da ne na 30 tisoč. Vsi moji avti pa so bili do sedaj pošteno servisirani in prodani, pa se še kar vozijo na naših cestah. Da je pa pač menjalnik na G192 pri 150kmh nastavljen na 3 tisoč obratov pa ni moja skrb
pred 2 minutama je TBA napisal:
Pismo kak ti je pa to ratal?
js mam 3ko pa mam povprečje tm okrog 6,7-7,2. je pa isto G120
Dokler sem živel v LJ sem imel višjo porabo ja, saj sem o tem pisal tu na forumu. Potem je pa relacija zbila to na 6,5.
Tako kot ni dobro jajcat in mečkat pri vožnji tudi ni dobro pregrevat motor z dolgo vožnjo pri visokih obratih. Dovolj je že, da se mašina nekajkrat zavrti proti svoji največji moči in to je pri Mazda bencinarjih preko 6000 obratov. Seveda je to nemogoče narest v 6. prestavi, se pa to lepo da z drugo in tretjo, ko poženeš na AC. Ampak pol ne vozit v drugi 100km/h ampak normalno v 6. prestavi.
Pa nikar preveč upoštevat predlaganih prestav, ker ne dosežeš nič pametnega razen, da se motor matra, ko hočeš pospešit. Lepo se sliši, kdaj motor zdravo pospešuje, kdaj pa "ječi" zaradi prenizkih obratov.
Je pa res, da če tako voziš bencinarja bo poraba nekoliko višja in bo težko met manj kot 6,5 litra na 100km si pa upam trdit, da motor ne bo zamorjen in ga bo veselje vozit pa tud če ma samo 120KM.
G120 mi je v CX-3 pil 6,5 pa ga nisem šparal.
Te mazdini bencinski motorji so zakon - počakaj da se segreje potem pa lahko daš glatko v obrate Najbolj je za motor škodljiva kratka, hladna vožnja. Takrat se "motor" najbolj "paca".
Pri meni recimo 50% časa motor preživi na 3000 obratih. Konstantne, AC vožnje. Pa vsakič ko ga prtisnem gre rajši
pred 3 urami je dvorjan napisal:
Si pa napisal enih vprašanj. Evo mojih par centov, da se razvije debata.
1) Ti sploh ne veš, kaj je hitro pospeševanje. =))) Do 3.000 rpm se G120 komaj malo zbudi. Hitro pospeševanje je, če ga zavrtiš vsaj do 5.000 rpm (ali čez).
2) Odvisno od vozne situacije. To meni sicer dela avtomatski menjalnik. Pri normalni vožnji že tam okoli 2300-2500 rpm, pri malce hitrejši menja pri 3000 rpm, pri odločnejšem pritisku na plin nekaj čez 4000 rpm in pri kick-down šele pri 6500 rpm.
3) Da. Zelo. Motor mora delovati v vseh pogojih. Sploh sodobni dizli in bencinarji se ne odzivajo dobro na ujčkanje in se radi "umažejo/zamašijo".
4) Odvisno za kakšne vožnje gre. Bi pa rekel, da vsako daljšo vožnjo poženeš do 6K, da se malo nadiha.
Oziroma, vključevanja na AC ali na glavno cesto s stranske so lepa priložnost, da združiš prijetno s koristnim in pošteno pospešiš ter zavrtiš motor - vsekakor nad 4000 rpm. Pa seveda vsako prehitevanje, kjer je odločnost ključnega pomena. Če pa želiš terminsko - daj enkrat na teden. Temu se reče "italijanski tuning".
4b) Jaz sem včeraj na 80 km vožnji šel ene 8x do 6500 rpm ... #italijanskituning
5) Ni. So ti pa že napisali, da to najlažje izvajaš v 2. ali 3.
6) Da, vsekakor. To dela celo avtomatik.
7) Dajanje v "ler" je slaba praksa. Prav tako je dajanje v 1. med upočasnjevanjem/zaviranjem, saj trpijo sinhroni. Je Slivka lepo napisal - iz 4. daš v 2. in to je to. Ko se ustaviš, pretakneš v 1. in potem nadaljuješ z vožnjo.
PS: A vam nič od tega niso povedali v avtošoli?!
G120 komot v tretji do blokade in si na 130, potem pa šaltaš v 5to in 6to.
Prižgala se mi je lučka za senzor za nadzor tlaka v pnevmatikah. Ker se večinoma vozim sam, sem jih napolnil spredaj 2,4 bara, zadaj 2,3 bara. Se vsedem v avto in spet piskanje in lučka za senzor. Imam Mazdo 3 in ravno včeraj sem ji nadel zimsko obutev. Včeraj brez lučke, danes pa prvič zjutraj med vožnjo in nato še dvakrat, ko sem ga prižgal...
Vseeno jaz sam priporočam čiščenje sprednjih zavor vsake toliko - meni je pri bremzanju iz visoke hitrosti na AC hotelo trest, pa je bil vzrok ravno v zabitih zavorah
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj je pričakovano, da bo alfa tonale na prvem mestu? Ma folku se je čist že odpelal, ob poplavi plastičnih suv jajčkov so izbrali najslabšega možnega.
Test: Alfa romeo tonale 1.5 hybrid DCT7 130 speciale
Povezava za deljenje
Deli na druge strani