Na busu sem bil nazadnje leta 2016, ko sem šel po saaba. Aja pa par izletov še
Ja, k rabiš zračne linije slabih 6km z busom cca 45minut na dober dan, z avtom pa 15min za 15km po obvoznici, pol veš zakaj se na voziš z javnim prevozom. Raje si sposodim električnega, če je res nuja.
Sej ni treba, da je samo BMW al pa Audi, lahko je recimo tud Porsche z nemškimi tablicami al a tud recimo Citroenovo kapelca na štirih kolesih. Skupna točka, vsem se blazno mudi
Hmm ja, zdej si pa turbodizla našel s tono navora, kjer se pri pospeških iz nule res nekoliko pozna. Ampak pospešek od nule kej dost ne govori o dinamiki vožnje. Ker verjetno res nismo ubrisanci, da bi lovili destinke od semaforja do semaforja. Bistveno bolj pomembno je kaj se dogaja pri pospeševanju v gibanju, ko želiš prehiteti oziroma, ko se zapodiš v ovinke. Verjemi, da z Mazdo CX-5 z N/A bencinarjem kar lepo občutiš a je AWD in težji z več gibljivimi deli ter "vztrajnostjo" pogonske gredi in difirenciala zadaj.
za razliko je pri dizlu navor v veliko pomoč in dejansko pripomore, da so pospeški od nule res boljši, ker AWD prepreči, da bi se zavrtelo v prazno in gre vsa moč res samo v premikanje in ne zažiganje gum. Ampak vse ostalo je kljub temu slabše.
Aha, pa ne pri 1,6 tone težek visoko nasajen SUV in dobrih 190KM, ki jih duši še AT menjalnik z AWD. Res bo to letelo po ovinkih in užitek bo naravnost fenomenalen.
2 sta novi AWD, to pomeni skoraj 47k, preveč, ena je testna in ni awd samo tudi hočejo ceno kot da bo prodana nova. Kako je pa kaj z AWD a je dosti razlike v vožnji? Ne stanujem v hribih in ga v bistvu ne rabim, samo če bi mogoče kakega v Nemčiji našel za dobro ceno bi tud AWD vzel v kolikor se vozilo bolje vozi, samo ne vem kaj so prednosti in slabosti, a lahko kaj odpove itd.
Če kolebaš potem ne rabiš. Ker če bi vedel zakaj bi to mel potem ne bi kolebal.
slabosti:
- 99,9% narejenih kilometrov nimaš nobene prednosti
- avto je težji in bistveno več energije se izgubi na dodatnem prenosu na zadnji par koles
- poraba je občutno večja
- pospeški in dinamika vožnje slabši.
- nekoliko večja možnost okvar.
prednosti:
- več ali man zgolj takrat, ko je sneg na cesti in da še voziš v klanec.
- če avto uporabljaš mogoči tudi za lažje manj zahtevne offroad podvige.
Tako, da z FWD boš čist normalno živel čez celo leto.
Ne dvorjan ti mešaš jabolka in hruške, ker to nima nobene veze s Fordom. Mazdin 2.2 R2 in skyactivD so motorji, ki jih je Mazda sama razvila in ni noben rebadge še najmanj pa Fordov.
S Fordom je isto samo to, da sta oba dizla in cca 2.2 litra v oznaki. To je pa to.
Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.
Avtomobili v Nemčiji, ki gredo na jug imajo prevrtene kilometre vsaj v tretjini do polovici primerov. Torej, kaj pol? A rečeš, da si raje previden in preveriš, al si heroj in adrenalinski odvisnik pa greš na riziko? Ne vem, jaz sem raj pameten kot pa tak heroj.
Drugač pa nisem rekel, da ima ziher prevrtene. Rekel sem samo, da je potrebno preverit.
Takle avto ma lahko tud že blizu 300kkm. To ni nič takega, ker nekateri tud 70kkm delajo letno. Če samo delovne dni vzamem je to cca 260/dan. To naredi tisti, ki vsak dan pelje iz MB v LJ in nazaj.
V glavnem, kaj hočem povedat, da je treba oreng pogledat kolk ima tole dejansko km. Če so iz Italije se bo itak videlo, ker ni vpisov v digitalno servisno in takrat bi jaz raje roke dvignil od posla. Če pa že pol pa avto h kakšnemu stručkotiu zapeljat, pa da se pogleda ali je sesalni kolektor čist, a se avto lepo pelje, ne cuka, ima moč itd.
Tale avto je bil fail že takrat, ko je ven prišel.
Je pa tole različica fastback, ki je dokaj drugačna od osnovne verzije in letnik ni 1998 ampak bolj verjetno 1988, ko je bilo tudi zadnje leto, ko je bil avto v proizvodnji.
Če bi bilo po moje, bi taka dejanja, ki niso naključna ozirona ne nastanejo samo zaradi nepazljivosti ali zmedenosti lepo kaznoval z odvzemom vozila. Recimo za tri mesece, naslednjič pa za stalno in prodat na dražbi. Bi zelo zelo hitro marsikomu ego hitro omejil, da bi ratal čist pridkan.
Saj tudi v Italiji, kjer je omejitev na avtocestah 130, naši pacienti in še kaki vzhodnjaki skoraj edini delajo neumnosti po avtocesti. In divjajo.
Najbrž se tudi naši Janezi počutijo tam vzvišeni in egoisti, ko s svojimi mečkami in bmw-ji paradirajo po levem pasu.
Ali ne vidijo, da niso na naši avtocesti? 😉
No pol pa nam ti razloži kaj se dogaja v glavah takih kot je tale Italijan na sliki. Recimo vidi, da so se vsi razmaknili in stojijo. Očitno ti razumeš Italijane mi ostali jih pa ne in nam ni jasno kak pacient mora biti, da se takole obnaša.
Mi je pa zanimivo kak znaš opravičit vsaka taka abotna dejanja v stilu sej je en drug pa v Italiji tud drvel. 🙄
Ne vem, ampak sej ni važn a majo al ne, ampak če vidiš, da se vsi takole razporejajo, vsak z IQ-jem več kot 70 bo razumel, da se niso takole umaknili zarad njega. Sploh, kadar si v drugi državi, kjer vsi ljudje nekaj počnejo z razlogom. Če pa se nekdo počuti vzvišenega, večvrednega egoista pol pa vidimo takele prizore.
Pred časom sem se spraševal, čemu so prefarbali ločilne prekinjene črte za kolesarske pasove z grobo barvo, ki daje občutek, da se voziš po makedamu. In dejansko tole ne more biti naključje, saj je taka barva uporabljena povsod, kjer so ceste preozke.
Informacije sem dobil od osebe, ki je v skupini na MOL-u, ki se ukvarjajo s tem problemom. Zadeva nima nobene niti najmanjše varnostne vrednosti, niti ne omogoča večjo pretočnost, ampak ima zgolj in smo ekonomske učinke. Kot mi je bilo razloženo je pri ožjih cestah in nerazumevanju voznikov, kaj sploh je kolesarski pas, privedlo do tega, da so vozniki večino časa vozili z desnima kolesoma točno po tej ločilni črti, ker večina neukih telebančkov pač ne razume, da je ta pas v souporabi in ga lahko uporabljajo vsi udeleženci v prometu.
V glavnem, velika večina je zaradi preozkih cest torej vozila po tej črti in zato se je obraba barve tam povečala in dejansko bi bilo potrebno konstantno obnavljati to barvo, kar seveda stane. Tako so naredili odločitev, ki ima dvojni učinek - uporabljena je bila gostejša, debelejša barva s hrapavim učinkom, ki se kasneje obrablja in poleg tega, zaradi neprijetnega občutka se jo vozniki izogibajo. Zdej bolj butasti silijo proti sredini v nasproti vozeče, ostali pa vseeno zapopadejo, da je z desnima kolesoma potrebno vozit po samem kolesarskem pasu in ne po črti.
Ta razlaga pije vodo, saj tam, kjer so ceste širše in je med sredinkso črto in črto za kolesarski pas dovolj prostora so te črte narisane z običajno gladko barvo.
Torej, toliko o tem koliko se jim gre za varnost. Gre se samo zato, da upravičijo denar s strani EU, namenjen varnosti in tako, da so stroški najmanjši projekt pa dokončan in sredstva porabljena.
Sicer nisem fen tako velikih avtov/SUV-ov ampak tale črn trim spredi na maski zgleda dejansko zelo lepo in čisto nič kičasto. Tudi, ko je tablica gor je tole zelo v redu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V redu je... glede na profil so Asy. 6
Povezava za deljenje
Deli na druge strani