Teorija o topli gara?i ki pospe?uje rjavenje dr?i v primeru, ko kot poper suh avto (kolikokrat na zimo je to?) pri nizki temperaturi pripelje? domov in ga vtakne? v gara?o ki ima recimo 9°C. Dokler se avto ne ogreje na temperaturo gara?e je na njem vlaga. Po moje je druga situacija v vremenu kakr?en je danes (Zunaj 3°C in preko 90% vlage), ko domov pripelje? avto ki mu te?e od podvozja. V tak?nem primeru se avto v gara?i kve?jemu osu?i (odvisno od ?asa v gara?i). Res pa da vi?ja temperatura pomeni hitrej?i kemi?ni proces.
Avti poleg slab?e protikorozijske za??ite rjavijo predvsem zarad zani? pleha. Zani? pleh se uporablja zaradi zni?anja stro?kov materjala. Kolikor vem pa ima prav tako zani? pleh nekaj veze s cenej?o izdelavo orodij in izdelavo odpre?kov. Sicer pa, kupi? danes por?a, pa si kupil kitajski pleh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mal mora? vedet da je to japonsko je pleh slab?i stem pa da motrji bolj zdrlivi
?e od?tejem mo?nost da ostane? na cestoi je meni isti k... al sem nevozen ker je avto pri mehankarju ali pa ?e sem nevozen, ker je pri li?arju. Je pa tako da tud kar se ti?e mazdinih ma?in, zarad enih nikakvih podlo?k pa res nebi smele ribat.
Mazda si nebi smela privo??it tak?nih kiksov z rjavenjem, razen ?e je njihova pobo?na ?elja ta, da bodo ljudje zarad tega 12let na poobla??enih servisih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tole mi zgleda dokaj ok. Sicer je hi?a 116 m2, ampak za dnevno sobo bo popolnoma ok. Me pa ?e zanima kaj je to za eno ?udo oz. kaj naj bi to sploh po?el:
To ?e kaj razumem je samo zunanja antena. Sepravi bi rabil ?e aktivni del (oja?evalec) in notranjo anteno. Je pa najbolje da vpra?a? prodajalca, kaj sploh prodajajo.
?e lahko telefonira? iz 2. nad, potem mora biti povsem zadosti signala za repetitor, kaj kupit pa mogo?e ?e mal pobrskaj po kak?nih forumih.
Ni ?ist v zvezi z GSM. Za komunikacijo med meritvami v slu?bi uporabljamo PMR postajce. Objekt je brez oken, komunikacija navzven s PMR pa je bila do predkratkim mo?na samo pri odprtih vratih. Na streho sem dal eno Yagi anteno, priklju?il koaks, na drugem koncu kabla razpletel oplet in iz njega ter "vro?ega dela" kabla naredil preprosto GP anteno in jo namestil v prostor. Zadeva deluje kot pasivni (brez oja?evalca) repetitor, sicer je signal ?e vedno v ?umu ampak da se ga uporabljat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jaz sem imel to samo na novem oz kak?no leto starem avtu, pozneje ne (ali pa nisem opazil, ker je bilo druge, taprave rje preve?). Stvar so mi sanirali na servisu, rekli so da z nekim namenskim ?istilom. Avto sem imel doma parkiran v gara?i, v slu?bi pa kilometer ali 2 ni nobene kovinarske delavnice v bli?ini. Je pa ?udno, ?e bi se stvar pojavljala zaradi delcev ki padejo na avto, potem bi imel to "atmosfersko rjo" najverjetneje na haubi ali strehi, ne pa na delih ki so najmanj izpostavljeni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.
+pragovi+okoli zadnjih lu?i.
Menjavo podlo?k injektorjev je potrebno izvesti skupaj s ?i??enjem cedila v karterju. Kolikor vem, potem po zamenjavi podlo?k injektorjev cedilo ni ve? v tak?ni nevarnosti zato ga naj nebi bilo potrebno o?istit pri vsaki menjavi olja.
Ena od napak je tudi skurjen motor?ek za nastavitev vi?ine snopa ?arometov iz kabine - velja za ?aromete z navadnimi ?arnicami.
?e nebi bilo tiste kur?eve rje, je to kar vzdr?jiv avtomobil. Moj ima 270Kkm in nisem imel kak?nih ve?jih posegov razen 2 injektorja sem zamenjal in pa sklopko z dvomasnim vztrajnikom pri 250Kkm je bilo potrebno zamenjat, kar pa se lahko ?e smatra kot normalna obraba.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
---pravijo da je diesel dobro vzgat in pustit par minut preden startas ali je to res??
To res pi?e v user manualu, se pa ne spomnim to?no loliko ?asa naj bi laufal na mestu. Jaz tega nisem delal razen toliko, da sem ?el zapret gara?na vrata. Priporo?ljivo je laufanje na mestu preden ugasne? motor v primeru, da si tik pred tem avto teral - turbina se mora shladit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni se verige z avtomatskim zategovalcem dobro obnesejo, ko jih enkrat nataknem, jih ni treba ve? popravljat. Priporo?am.
Okol hitrost natikanja pa, nazdanje sem jih natikal na gozdni cesti proti ?i?nici na Kam. sedlo. Podlaga - steklen led tako da kak?en sneg ni oviral natikanja. In prvo verigo sem nataknil v pol minute drugo pa v ene 15 minutah - enostavno ni hotela it gor. Nazadne sem moral avto spustit vzvratno za 20 cm.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene bo o?itno udarilo dodatnih skoraj 30?, ampak BMK.
Saj res, saj to ?e 30% ni.
Najprej tak vik in krik okol tega, da bi dvignili DDV za procent, potem pa tro?arine gor pri kurilcu za ve? kot 26%, tro?arina za gorivo ve? kot 6%, pa ?e druge tro?arine... In na koncu nam bodo na tih na?in spulli precej dnarja. Samo zato, da eni lahko denar po?iljajo ?ez mejo v dav?ne oaze.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj ne bo samo vinjeta problem?ek. Vlada misli konkretno podra?it registracije vozil in s tem v prihodnjem letu prislu?it 18miljon?kov kar je cel kup enga dnarja. Oz. toliko dnarja, kot ga povpre?no v dobrega 2,5 dneva iz Slo. ste?e v dav?ne oaze. Bravo!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V tastaro ?estko sta ?la not ob polovi?no podrti klopi (v avtu je bil ?e na? mal?ek v otro?kem sede?u na tretjinskem delu klopi) dva bicilka, en taogromen kufer, otro?ka posteljica, otro?ki vozi?ek pa je ?e je ostalo prostora, ne da bi karkoli razen seveda biciklov ?trlelo vi?je od spodnjega roba ?ipe.
Pri CX5 me je presenetilo ravno to, da je opevana kot avto z v segmentu najve?jim prtlja?nikom, ampak ko sem stvar primerjal s Hodinim CRV-jem je mazda po prostornini relativno skromna. Da se sede?i zlo?ijo v povsem ravno dno, tako kot pri ?estki, tudi ni ?isto res. Za bicikel z odmontiranim sprednjim kolesom je vpra?anje, ?e bi se iz?lo po dol?ini.
Kako gre tvoj bicikel v CX7 (ki ne blesti po velikem prtlja?niku) je najbolje probat ker so tudi bicikli razli?ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Preprosta razlaga. Nabrglan se ob 5ih zjutraj prikotali? v apartma in pri vsej svoji alkoholno prefinjeno koordinirani motoriki pomede? z mize poleg vsega ostalega tudi dve uri
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Teorija o topli gara?i ki pospe?uje rjavenje dr?i v primeru, ko kot poper suh avto (kolikokrat na zimo je to?) pri nizki temperaturi pripelje? domov in ga vtakne? v gara?o ki ima recimo 9°C. Dokler se avto ne ogreje na temperaturo gara?e je na njem vlaga. Po moje je druga situacija v vremenu kakr?en je danes (Zunaj 3°C in preko 90% vlage), ko domov pripelje? avto ki mu te?e od podvozja. V tak?nem primeru se avto v gara?i kve?jemu osu?i (odvisno od ?asa v gara?i). Res pa da vi?ja temperatura pomeni hitrej?i kemi?ni proces.
Avti poleg slab?e protikorozijske za??ite rjavijo predvsem zarad zani? pleha. Zani? pleh se uporablja zaradi zni?anja stro?kov materjala. Kolikor vem pa ima prav tako zani? pleh nekaj veze s cenej?o izdelavo orodij in izdelavo odpre?kov. Sicer pa, kupi? danes por?a, pa si kupil kitajski pleh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani