Ne vem ?e ima tole sicer DARS ?ez ampak ureditev delovi??a na kri?i??u Brn?i?eve ni normalno....?e jaz ki se redno vozim tam sem imel o?i na pecljih in iskal kje hudi?a se gre po labirintu...
Pred delovi??em sta zaprta pas za levo in levi vozni
Semafor utripa, dodatnih znakov ni, niti rumenih ?rt ki bi te vodila na nasprotno stran (gre za usmeritev prometa na nasprotno stran - kjer pa zavijajo avti proti tebi - Brn?i?evi
in ko pride? v kri?i??e gre nekdo levo nekdo naravnost, nekdo nasproti levo, medtem ko se direktno vklju?ujejo z Brn?i?eve....kjer si pa? najde? - vzame? prostor. Z desne (kamion) prihajajo vozila za preko Brn?i?eve in za desno v Ljubljano.....
Potem vidi? kje mora? nekako iti - noben ?rte nobene smeri oz modre table z belo pu??ico, nobene table za zo?anje ali dvosmerni promet
?e ve? ostaja samo stari znak ki veluje vo?njo na desno vozi??e - torej gradbi??e....?e se ga dr?i????? Kje pi?e da ne sme? mimo kamiona desno na cesto, ?e ve? - pravi da mora?....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Novi C3 je zamenjal pando in je glavni avto. Za drugega se gre - seicento (ne cinque) razpada (25 let staro)
Se vedno sta zelo v pogonu oba in kljub 70+ jima dva avta prideta prav.
Offtopic ampak rabljene pande, lancie itd so 2x drazje od japoncev !!! Pa s pol manj opreme. Pande pod 2000? ni, ne glede na letnik, lancia y enako....mazde 2, micre, swifti pa skorajda brez vrednosti. Zanimivo.
Tarca je majhen avto s prtljaznikom na strehi in skatlastim prtljaznikom. Za psa, sode, kole, mizarstvo na fu? .....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja ce prtljaznik 'obremenis' zgolj 2-3x letno res ne vem zakaj sploh razmisljas o karavanu....je pa res da z leti zaradi stilskih tekmovanj med konkurenti ravno prtljaznik karavana potegne ta kratko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene so pri Mazdi "re?ili" nepotrebnega nakupo tako, da so mi ukinili 5-vratno izvedbo. Karavan mi je pa neumen, da bi moral skoz voziti trugo zadi, rabil bi jo pa mogo?e 3x al pa 4x letno.
a ti jo vozi? zadaj?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brez vezna debata, pri vsakem lahko kaj crkne, bolj je va?no kdo dela koliko km, ?e dela? 10.000 letno brez okvar, nekdo pa 50.000 letno pa mu crkneta 2 zadevi je ta drugi lahko zaneslivej?i...............! Prav tako ?e menja? avto pogosto pa re?e? najpogostej?i forumskli stavek 'sem bil zadovoljen' pomeni eno figo ni?.
Pri vseh avtih do sedaj benz ali dizel NIKOLI nisem imel fatalne okvare, ki bi me pustila na cesti, pa? deli se segrevajo, raztegujejo, obrabljajo, razpadajo...itd, so pod vlago, vro?ino, ledom, amortizer ki je opravljal svoje delo tako kot mora, se mora menjati pri 6 mestni cifri itd... you name it. Vle?ejo se prikolice, ceste so razbeljene, avto stoji pri -10 ?ez no?...
Crknilo BO, na obeh! Samo odvisno od pogojev.....
drugo je guma....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prvi jimmny je en najozjih avtov na svetu in zaradi tega zelo zelo popularen v predelih kot je juzna italija itd. Panda pa tole pride povsod pa neunicljivo je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Reda na nasih cestah ni, to pa zato ker se kontrolira zgolj tam kjer je najmansa omejitev in se lovi.
Tam kjer je hitrost ni nobenega nadzora.
Dam primer:
Tale nas moto trip po Italiji in Balkanu 4000km sem vodil jaz, tempo je bil srednje hiter, nad omejitvijo izven naselij 100-130 ker so v glavnem cest sle po praznih vukojebinah
V nasejih 60-80
To je aktivna voznja, cel cas smo pozdravljali avtomobiliste, ki so se prijazno umikali, promet je tekel, ni bilo treba iti na silo, ce te kdo ni videl si sel v pozicijo 'ce ti vidis voznika v njegovem stranskem, potem on tebe' in res obojestransko sodelovanje spet s prijaznim pozdravom.
Policije v 9h drzavah polno a niti enkrat ustavljeni. Zakaj ker so tam da umirjajo ne da kaznujejo. Stojijo v rumenih jooicih na dolgoh ravninah pred ali vhodu v mesto da jih vidis in se umiris.
Skoraj vsi te pozdravijo ko gres mimo oz jih pozdravis ti.
Nobene nevarnosti okoli tebe ali da bi jo povsrocal sam kljub aktivni voznji. Pa bi lahko 6 motoristov na dan prispevalo 1000? gostujoci drzavi.
Samo da smo prisli v Slovenijo, v Metliki skrit policist za postajo v coni 30 oz 'gradbiscu' wtf? In v Crnomlju na prehodu.....spet skrit. Potem konse cesta odpre nic vec kontrole, in takoj vsi na rit (kljub enaki aktivni voznji) vsi cez polno mimo itd. Ugotovis da ce ne zacnes voziti kot divjak, ki je hitrejsi od ostalih divjakov da si f pizdi
Kot da je svet cisto drugacen pri nas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se strinjam... Meni je Najhuje ko par dni kolesarim po IT ali AUT in ko se vrnem v SLO vidim kaki gnoji pri nas ?ivijo.
Ni druge kot vozit se po manj prometnih cestah. Meni je ?elja iti na Krk k star?em s kolesom pa ne grem , ker ga ni denarja da kolesarim po glavni cesti do Ko?evja ali pa od Pivke do meje. Je preve? nestrpnosti.
Enako je nam motoristom, ne kot po?asnej?e vozilo ampak hitrej?e in o?je, v Italioji, Bosni, ?vici, ?Franciji te vidijo, se umaknejo k robu, celo tovornjakarji razumejo prednost fleksibilnej?ega....si del prometa, kjer tudi sam mora? spo?tovati red.
Pri nas...meni je vedno koncentracija na 100% na LJ obvoznici in podobnmo, ko pridem ?ez mejo se ?ele sprostim....tu pri nas je zakon ega, ?e jaz nisem prvi oz ?e jaz ne morem si ti kriv in tudi ti ne more? - pika!
Zato mora? pri nas se tudi s hitrostjo, po desni itd odlepiti od dolo?enih modelov...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
50.000 km delam z obojnimi gumami - letne (7 mesecev) + zimske (5 mesecev).
Avto sem kupil rabljen, kmalu bo 2 leti in takrat so bile gume zelo malo obrabljene, ?e danes imajo kar nekaj profila (razen tam, ki mi ga je pred optiko malce ve? pobralo), zato sem se odlo?il, da letos ?e zvozim.
Nekak imam v mislih, da vsaj za 2 sezoni morajo nove gume zdr?ati brez problemov.
Obstaja kak?na vmesna dobra guma, da ni ravno 70 ? in da ni 130?, pa da bi bla dost dobra? :
Potem ti je vredno razmisliti o celoletnih, kot jih ima Labi po moje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skrajni cas da zacnejo aluminijaste delati. Iz katerih koncev pa sta (zaradi soli)?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani