Samo cestna taksa za vozilo do vključno 4 litre delovne prostornine je, takole, čez palec, 450€. Potem pa še tehnični pregled in postopek podaljšanja, pa je registracija, takole, čez palec, 500€.
Tako reč se kasko zavaruje. Koliko bi to prišlo, se mi niti ne sanja, prav malo pa gotovo ne glede na vrednost.
Rabiš zimske gume? Ni problema! Takole, čez palec, 350€. Po kosu, rabiš pa štiri...
In na koncu še vedno nimaš avta. Takega, s katerim bi se vsak dan peljal v službo in nazaj ter po opravkih v mesto, brez da bi te brigalo vreme (dež, sonce, sneg, bombe, toča,...) in brez da bi se sekiral, kdo ga bo na parkirišču podrsal...
Mislim, da bi te hitro minilo...
In upam, da nisem komu pokvaril veselja, ker je mislil it v nabavo, pa sem ga zdaj spravil v dvom...
Žarnica na mestu, Hansaplasti tudi, za svetnike še ne vem, če so se že vrnili od tam, kamor sem jih poslal, za Japonce mi je pa vseeno, če ostanejo tam, kamor sem jih poslal...
Upam, da bo zdaj mir s temi žarnicami, imam tudi drugo delo.
Ja, pa verige sem pripravil, gredo zjutraj v avto.
Še nič, bom pa danes, najbrž kar namesto malice v službi.
So me svarili, da so dizelaši naporni za lastnike in da jih izčrpavajo, pa nisem verjel. Zdaj pa imam, ko nimam. Ravno sem zamenjal žarnice na BTjki in evo, danes na poti v službo krepa žarnica na petki... Vsaj to je ena milost, da pri petki vsaj z roko lahk... No, lahko ravno ne, da se pa priti zraven pa potipati, kaj naj bi potegnil ven in kam naj bi potem porinil noter. Že zdaj pa vem, da bom preklel Japonce za vsaj deset generacij nazaj in da bodo vsi svetniki tam, kjer jim ni mesto.
Bi rekel policaju da boš peljal na pooblaščen servis, da sam ne znaš, lahko pa jo on menja. Pol se pa naj jebe
Sent from my iPhone using Tapatalk
No, saj, če smo čisto iskreni: na Mazdi BT-50 je žarnico v desnem žarometu čisto enostavno zamenjat - če prej odstraniš akumulator, mogoče še posodo za Vitrex. Težava je samo, ker na cesti nimaš vsega potrebnega orodja: 10 mm ključ za odvit kleme in 13 mm ključ za odvit "podkev", ki drži akumulator na mestu, s 13 mm ključem lahko odviješ tudi posodo za vitrex, rabiš pa ene klešče za sprostit objemko in en tanek izvijač za sprostit konektor. Ko to narediš, je menjava žarnice zgolj formalnost...
V glavnem, zdaj dela vse, zamenjani obe sprednji žarnici. Pa ne z Osran iz Kitajske ampak sem se izprsil in montiral Bosch iz Kitajske...
Mah, levo žarnico zamenjam z enim zaprtim očesom. Je lepo dostopna, prideš z obema rokama lepo zraven. Ja, bom zamenjal tudi levo, ma kar doma v garaži. Desna pa... Ko moram pa desno žarnico zamenjat so pa vsi svetniki tam, kjer jim ni mesto. Ma golazen poševnooka, pa kaj so mislili, da so to tako napackedrali? Ma ku##i ušivi, pi### jim ########, če se oni radi j##### ni treba, da j##### še mene....
Mah, brez veze vse skupaj, samo v slabo voljo me spravlja...
Sicer ne vem, a je krivo to, da sem jo opral ali je krivo to, da je Mazdin dizelaš pod pokrovom motorja, a danes sem stal ob cesti z odprtim pokrovom motorja in preklinjal Mazdo in njene konstruktorje! Na poti ma ustavi policijska kontrola, zraven je bila tudi finančna policija. Pregledajo avto in tovor, vzamejo vzorec nafte, pregledajo vse dokumente in homologacijo, stehtajo,... Pride policaj k meni in reče, da me samo opominja, naj naslednjič malo bolj pazim na obremenitev, ker namesto dovoljenih 6030 kg največje dovoljene skupne teže skupine vozil imam 6040 kg. Pa da bo prometno zadržal, ker vozilo ni tehnično brezhibno. Ko opazi, da mi ni nič jasno, mi razloži, da mi ne sveti sprednja desna luč. In da to samo po sebi ni kaznivo, da pa me ne spusti naprej, dokler napake ne odpravim. In takrat so se začeli porkoti. Zamenjat desno žarnico pri BTjki je delo za ginekologe, ki so vajeni delat v majhnih luknjah... Ma prekleti poševnookci, bi jim za kazen dal, da morajo eno leto na servisih menjat žarnice, pa da vidimo potem naslednji verzijo BTjk, kakšne bodo, pe+++ za++++++ pi+++ jim m++++++ jeb+ jih da jih je++ u pi+++ us++++ golazen vzhodnjaška, samo za pref++++ so, pe+++ ,...
moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno
Zdaj si mi pa zaprl usta!
Do zdaj sem jamral, ker mi je BTjka na avtocesti s pripeto 1300 kg težko počitniško prikolico pila okoli 11 litrov. Pa ni aerodinamike ne pri BTjki ne pri kamp-prikolici. Zdaj si mi ti s to porabo zaprl usta...
Enake težave imam jaz z Michelinkam. Rešujem edino s krepko večjim tlakom. Predviden polnilni tlak je 2,1 bar, polnim jih na 2,9 bar. Gume so enostavno postale preširoke. Pa če imajo kaj od preseka, je še ena milost. Če so pa slučajno kakšne s presekom 45 je pa samo še za po avtocesti...
Glavni problem ni to ampak kontrola pri izdelavi.... Tudi Mercedes je na Kitajskem izdelan pa še marsikaj drugega iz zahodnega sveta.... 🤔
😟
Ne trapaj. Lahko, da ti z veliko muke in napora uspe ljudi, ki delajo za pest riža na dan, pripraviti k natančnemu delu, a je vstopna surovina tudi "kitajska". Saj imajo Kitajci tudi kvalitetno robo, a ta ni več tako poceni, da bi se splačalo... In če bi Kitajci res znali narediti, bi Ferarrije delali na Kitajskem. Pa jih ne, v celoti jih naredijo v severni Italiji. V Mercedesih se vozijo navadni predsedniki uprav, viceguvernerji bank in podobni. Ferarri je pa samo za velike fante...
Sm kmet an s hribu dama an vs prou občudujem. Kako lahko dobite avto za cel dan na preizkušnjo. Jaz nisem mogel avta niti v salonu videti, kaj šele, da bi vsaj v salonu lahko sedel vanj. Da bi pa dobil BTjko za cel dan na test - ma niti v sanjah! No, mogoče je zdaj drugače, a pred trinajstimi leti ni bilo možno avta videti v živo, dokler ti ga niso pripeljali in pripravili za prodajo. Izbirali se je zgolj in samo po katalogu...
Od kar je naša Mazda 5 na cesti pa vse do danes je prevozila 341.884 kilometrov.
Pokurila je pa 21.112,26 litrov nafte.
To, da mi lastniki sodobnih bencinskih SUVov ne bodo verjeli ne prvega (koliko kilometrov smo prevozili z Mazdinim dizelašem) ne drugo (koliko nafte smo pokurili), me sploh ne skrbi. Skrbi me edino, da kakšna Greta zve za tole količino skurjene nafte in da slučajno začne računati koliko toploGretnih plinov smo izpustili v ozračje...
Pri vsem tem pa bi rad dodal še tole: kar smo do zdaj skurili nafte v tem avtu, jo natočim v rezervoar letala Airbus A318-100 in rezervoar še ne bo poln. Se pravi, kar smo mi pokurili do zdaj eno letalo pokuri na enem poletu, se pravi na razdalji okoli 5.145 km... In zdaj bom jaz svet rešil, če dizelaša zamenjam za štromarja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem, če bi ga dolgo imel...
Samo cestna taksa za vozilo do vključno 4 litre delovne prostornine je, takole, čez palec, 450€. Potem pa še tehnični pregled in postopek podaljšanja, pa je registracija, takole, čez palec, 500€.
Tako reč se kasko zavaruje. Koliko bi to prišlo, se mi niti ne sanja, prav malo pa gotovo ne glede na vrednost.
Rabiš zimske gume? Ni problema! Takole, čez palec, 350€. Po kosu, rabiš pa štiri...
In na koncu še vedno nimaš avta. Takega, s katerim bi se vsak dan peljal v službo in nazaj ter po opravkih v mesto, brez da bi te brigalo vreme (dež, sonce, sneg, bombe, toča,...) in brez da bi se sekiral, kdo ga bo na parkirišču podrsal...
Mislim, da bi te hitro minilo...
In upam, da nisem komu pokvaril veselja, ker je mislil it v nabavo, pa sem ga zdaj spravil v dvom...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani