Hudo. Tako dragi senzorji so torej senzorji za zaznavo mrtvega kota. Na USA forumih semnsicer pred ?asom zasledil neke podobne ?tevilke... Manj kot polni kasko torej ne pride v po?tev, tudi ko bodo na?i avti ?e relativno stari. ?e kdaj recimo po lastni neumnosti razbije? zadnji odbija? in hkrati oba senzorja na parkiri??u, bi bil ra?un z novimi originalnimi deli (kopij senzorjev se itak ne dobi) verjetno blizu 3.000 eur...
?asi BMW E30 so ?e mimo, ni ve? potrebe po ?aklju cementa v prtlja?niku.
?e pa bo nova 6 res RWD (mo?no dvomim, saj ?e BMW in MB od nedavnega zaradi zmanj?evanja stro?kov delajo manj?e avte s sprednjim pogonom), bi to bil verjetno popoln avto za racionalne kupce, ki znajo ceniti prednosti zadnjega pogona. Sebe ?e ?tejem med njih. Trenutno je treba za primerljivo opremljen BMW 5 dati 20k ve?, ?e govorimo o novih avtih, rabljenega BMW po 2004 pa zaradi splo?nega upada kakovosti ne bi nikoli kupil.... zato sem se konec koncev tudi odlo?il za mazdo 6, saj je med FWD avti te velikosti ?e najbolj zabavna za vozit.
Dr?i. ?e bi bila t.i. 5-vratna kombilimuzina, bi bila tudi meni zelo interesantna za naslednji avto. HB je premajhen, limuzina pa ?al neuporabna za moje potrebe. ?e tako ob?asno pri karavanu rabim stre?ni kov?ek, ne bi ga pa imel rad stalno na strehi... oz. bi bilo tudi to premalo, ko je kdaj treba transportirati kak?no zadevo ve?jih in ?torastih dimenzij.
?akam na novo M6 2020, do tedaj pa bo obstoje?a OK.
Ti povsem verjamem, morda sem preve? po doma?e zapisal. Final drive je seveda relevanten, max. obrati pa tudi. ?e bi se dizel vrtel tako kot bencinar, bi bilo vsaj v prvih dveh prestavah glede na motorizacijo precej izena?eno, sedaj izgleda nekako tako:
Pri 5000 obratih 2. prestava (skoraj max. obrati za dizla) so hitrosti od?itane po ?tevcu okvirno take:
dizel 175: 80 km/h
dizel 150: 95 km/h (tole me je presenetilo, nisem vedel, da je final drive toliko dalj?i, kot pri 175)
bencin 165: 75 km/h in ca. 95 km/h pri 6600 obratih (rev. limiter)
bencin 145: 85 km/h in ca. 110 km/h pri 6600 obratih (rev. limiter)
"Sistem naj bi bil uporaben v vseh razmerah z izjemno zelo hladnih v?igov in pri polni obremenitvi vozila, kjer pa bo motor deloval po enakem principu kot klasi?en motor z notranjim zgorevanjem. Motor naj bi tako v 'var?nem na?inu' deloval 80 odstotkov ?asa, njegova u?inkovitost naj bi se v mestni vo?nji izbolj?ala za 30 odstotkov, v primerjavi s podobnimi motorji, ki so bili na trgu pred desetimi leti, pa naj bi novinec privar?eval kar med 35 in 40 odstotki ve? goriva."
Torej primerjajo tudi z atmosferci brez direktnega vbrizga? Od teh so ?e sedanji DI bencinarji ca. 20 % var?nej?i, verjetno bo skyactiv x pod ?rto od sedanje skyactiv G generacije var?nej?i za 10-15 %. Napredek sicer zagotovo bo, a res vpra?anje kako bo z zanesljivostjo na dolgi rok. Pri dizlih pa nadaljnji razvoj verjetno res ni smiseln. Spomnim se ?lanka, kjer je VW omenjal, da bi v nadaljnji razvoj ?istej?ih in ?e var?nej?ih dizlov morali vlo?iti toliko denarja, da se jim z izjemo avtov v srednjem razredu in vi?je ne izpla?a ve?. Posledi?no manj?i novi VAG-i dizlov nimajo ve? oz. jih ne bodo ve? imeli.
Ne, v bistvu bi bencinar z dizlskim prestavnim razmerjem ?el slab?e ker ima dizel dalj?a razmerja.
Na sliki ima? dizlska prestavna razmerja od M6 GH 2.0CD, s tem da sem dal redline na bencinarjeve 6500rpm, s tem prestavnim razmerjem bi se lahko peljal 386kmh.
Ja ne re?em za prisilno polnjenega bencinarja (turbo ali kompresor), vem da gre bolje od TDI-ja, govora je o NA bencinarju. Ker kolikor sem zasledil v EU ne bo kompresor SkyactiveX.
CD 175 6ka gre z 2. prestavo 80 km/h, G165 skoraj 100, G145 (in tudi G120) pa dobrih 110 km/h, tako da sta po ob?itki vsaj 1. in 2. pri dizlu "kraj?i", seveda pa so max. rpm pri dizli za ca. 1500? rpm ni?ji, zato ob?utek vara.
Skyactiv X bo bojda na voljo samo s kompresorjem, ker je ravno to poanta, kako jim bo uspelo spraviti potrebno ve?jo koli?ino zraka v zgorevano komoro... nekaj takega, link prilepim kasneje.
Tempomat na 140 je OK, to je realnih 135 pri ve?ini avtov. Hitreje od ve?ine. Ob?asno ?i??enje ventilov pri 200 km/h v 4. prestavi znatno ne pove?a porabe, tudi ?e, se verjetno ni vredno sekirati za tisti eur ali 5 na poln rezervoar.
?e ga gre? sam gor iskat, te bo pri?lo manj, razen ?e leti? z letalom nekam dale? na sever in spi? nekaj dni v 5* hotelu.
Seveda pa je odvisno ali gre za avto, ki ga lahko sam kupi? ali pa ne (avkcija, na kateri sodelujejo samo podjetja, tam gre za ve?je odkupe in so cene na avto ugodnej?e).
?e se lahko vklu?im,mene bolj skrbi,?e je ta novi X motor dovolj preizku?en ali je samo neznanka,ker potem bo pa problem,kot postaja sedaj z dizli.Pa mimogrede vpra?am,kako je kaj z 120G motorji ?ez 100 000km. Ima kdo kak problem? Ali je potrebo bit na kaj pozoren? Lp in zoom zoom.
Na mobile.de se ob?asno najde kak?na G 2.0 trojka ali ?estka z 200.000 do 300.000 kilometri. Motorji nimajo nobenih serijskih napak, tudi iskanje po forumih ne obrodi sadov v tej smeri. Zame pomemben argument, da sem se dolo?il za bencinarja.
Modul za coming/leaving home lights je bil ?e do pred kratkim na spletni strani pod dodatno opremo, sedaj ga na hitro ne najdem ve?. Je pa recimo tole opcija za 2013 in 2014:
Modul je za to za funkcijo 13, 14. Od 2015 naprej pa so imele to serijsko. Tudi sam nimam, a glede nato, da imam xenon, mogo?e bolje tako... ?koda ?arnic oz. ?tarterja. Pro LED in halogen je vseeno.
Tole spodaj je ?olski primer, zakaj ni dobro uporabljati preve? piano plastike. Pri svoji 6 jo imam za odtenek okrog prestavne ro?ice, pa me moti, kaj ?ele teh 100 g prahu!
Za?nem jaz: ni ravno neka revolucija oblike, po svoje itak ni bilo potrebe po ?em takem. V?e?en avto, verjamem pa da bo v ?ivo lep?i, kot na slikah, je pri 6 FL enako. Ve?ina linij seveda delueje znanih iz 6 in CX-5 FL.
Verjetno se bo zdelo hecno, ampak sam sem navdu?en nad ?rno sprednjo letvijo v odbija?u (ki je bila do sedaj vedno kromasta), verjetno bo to odvisno od paketa opreme. Tud prednji odbija? je razli?en glede na karoserijsko izvedenko. ?koda, da niso kombinirali s ?rnimi, namesto krom letvami na okvirjih vrat. Zanimivo, da ima sedan (ni torej 5-vraten, ali pa vsaj ne izgleda tako) krom na zgornjem robu stekel, HB pa na spodnjem.
Ni mi v?e?: prezra?evalna re?a pred sovoznikom. WTF, tako nekakor kot pri aktualnem passatu.
1.5 in 2.0 G motorja torej ostajata, tako kakor tudi 1.8 D. Zanimiva pa je opcija AWD, vsekakor relativno redko v tem razredu. Vpra?anje sicer ?e tudi za EU, glede na to, da 2.5 motorja ne bo na voljo, morda bo AWD D.
Danes sem nekaj ?asa vozil za limuzino, res neverjetno lepo so uspeli popravki. Zadnje lu?i so vse led, vklju?no s smerniki, osvetlitvijo tablice. Novi zaklju?ki izpuha so bistveno elegantnej?i, prav tako povsem lakiran odbija? in krom letev med lu?mi. ?koda, da je karavan zadaj ostal skoraj enak.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hudo. Tako dragi senzorji so torej senzorji za zaznavo mrtvega kota. Na USA forumih semnsicer pred ?asom zasledil neke podobne ?tevilke... Manj kot polni kasko torej ne pride v po?tev, tudi ko bodo na?i avti ?e relativno stari. ?e kdaj recimo po lastni neumnosti razbije? zadnji odbija? in hkrati oba senzorja na parkiri??u, bi bil ra?un z novimi originalnimi deli (kopij senzorjev se itak ne dobi) verjetno blizu 3.000 eur...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani