Si imel 5 ali 7 sedežno?
Jaz sem imel namreč možnosti ugodno dobiti predhodnika. MPV z vso možno opremo, 7-sedeži in avtomatskim menjalnikom, letnik 1997, ampak sem potem dobil boljšo ponudbo in odstopil.
Če ste 4je, ti bo kmalu žal, če boš trojko vzel. Jaz bi šestico. Če ti je všeč, vzemi šestico karavana. Meni ni všeč karavan, pa sem limuzino bencinarja vzel.
Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo.
Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja.
Zanimivo, da sem imel samo pri nafti od OMV veter v hrbet...in to vedno...
Pa še to...poleti vozil iz luke koper...kadar sem šel popoldan iz Kopra je avto jamral po stari cesti v Črni kal...zvečer oziroma ponoči je pa z isto težo pel in šel hitreje...
Papir prenese vse, kar se izračunov tiče, bi te pa takrat z veseljem povabil za sopotnika, da bi videl razliko...
No...tankal diesela, poraba 8 litrov, bencinar 08 letnik pa poraba 10 litrov. Pa sr ne sekiram, so pač zimske razmere. Pri dieselu je webasto veliko delal, pri bencinarju pa kratke razfalje...4 km... pa na mestu je delal motor...ker je avto zunaj, pa mraz....
Boss...ne seri no. Veliko ti dam prav, ampak bučke pa ne trosi, no.
Poznaš cesto čez Avstrijo od Karavank do Salzburga? V klanec proti Tauerntunelu? Tam ti ne piha v rahel vetrič v hrbet. Tudi če bi, se pri 40 ton skupne teže ne pozna. Pa če se v klanec namesto 84 na uro pelješ 89 je tudi razlika. Pa tudi samo takrat, ko sem OMV nafto tankal, ni pihalo...
Vidim, da si trd kot diamant in ne upoštevaš drugih ne glede na politično usmerjenost...
Kako je sedaj se ne poglabljam. Bila pa je razlika v gorivu. Pri porabi 5 litrov se 10% ne pozna veliko. Pri pirabi 35 litrov se pa pozna ohoho...pa 100 000 km na leto... Izračunaj si...
Testirano pa pri isti teži, isti relaciji (700km v eno smer) isti tovor, isti avto isti voznik, ista ura, približna temperatura. 4 vožnje s petrol nafto, 4 vožnje z OMV nafto. Poleg nižje porabe je proti tauern tunelu mimo eisentrata v avstriji šel tovornjak 5km/h hitreje v klanec.
Bilo je obdobje, tam leta 05 ali 06, ko je nafta prihajala iz Avstrije. Ti iz prve roke povem. Sem bil voznik tovrnjaka takrat. Nafta bila ohoho kvalitetnejša. Spomni se zaustavitev mestmega prometa v MB zaradi slabe petrolove nafte...
V glavnem, bilo je obdobje kvalitetne nafte na OMV.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ponižuj Kitajcev 🤣
Naredijo kopijo boljšo od originala...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani