Skoči na vsebino
(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Ma kaj pa vem. Velika drvarnica je to. Raje bi kakega jimniya vzel potem ali samuraja. 

Se strinjam, ampak za začetek oziroma vstopnico v svet pravih terencev je to povsem dovolj.

Ko pa že omenjaš Suzuki ti lahko povem, da me je Vitara zelo razočarala saj so jo preveč pomehkužili odkar so ji odsreanili reduktor.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

To je avto za nekoga, ki mu ne pomeni nič če je avto grd. Vsakemu svoje. Meni če ni všeč ga ne bom kupil pa če ima ne vem kaj.

 

Musso pa Korando imata pa mehaniko od mercedesa se mi zdi. Uglavnem so to avti, ki jih je rja požrla. 

Drži, rjavijo ko gobe po dežju.

Ampak za vstop v svet offroad-a ali če imaš oddaljen vikend v hribih ali gorsko kmetijo je čisto uredu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Tacuma obstaja pri nas s 7imi sedeži? 

Ja, nekaj jih je bilo.

Ko sem kupoval prejšnji avto in sem jo gledal v Črni na Koroškem mi je povedal da jih je bilo v Sloveniji cca. 10, ni pa imela tako kot Zafira sistema Flex7 ampak več predalov in mizic po celi kabini. Pravi mali kombibus.

 

FuManchu, to drži, ampak tisti ki gleda na ceno in avto za silo, se na omenjeno ne ozira.

Daewoo/Chevrolet ima pač sprecifične, predvsem nezahtevne , kupce oziroma uporabnike.

 

Je pa zanimiva izbira kar nekaj modelov (Korando, Musso, ...) če želiš začeti s pravimi terenci.

In zanimivo da ima večina njih lastnikov še Lado Nivo.

Popravljeno od DonFelipe
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Prodal je Daewoo, potem pa kupil enako Chevrolet

Aha.

In ni razlike razen v znački, kajne?

Zanimivo da so se pri nas kupovale bolj 5, s 7 sedeži jih je zelo malo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

 

Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.

 

Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.

Kakorkoli, nimajo več tiste prave duše. 

 

Danes pa sem videl Daewoo Tacuma oziroma pred parimi leti sem nameraval nabaviti Chevrolet, razlika je samo v znački, ampak zanimivo da je bila na hitro videti v odličnem stanju saj ni bila nikjer rjava, hkrati pa zanimivo da je cenejša in prostornejša od Opel Zafire.

Vprašanje je kakšna je kombinacija 1,8 motorja in avtomatskega menjalnika v kolikor je polno obremenjena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.

Kakorkoli, to je ista osnova.

Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 20 urami je Boss napisal:

To je en tak Mazda Bongo....

Ja. 

In zanimivo da je bilo kar nekaj pri nas ; jasno folk je v začetku 90-ih let kot nor kupoval japonce, korejce in ostalo ker je bil po eni strani naveličan Zastave in ostalih domačih proizvodov, hkrati pa je takrat bila tudi prodaja dostavnikov na vrhuncu ko je narod odpiral s.p.-je

Mazd in Toyot je bilo kar nekaj dostavnikov, pa Chevrolete so kupovali v Americars-u

 

pred 4 urami je Berbasecks napisal:

 

Imidž pri Oplu? To resno?

Opel ma imidž avta za mesarje ali prevažanje drv :D

Ja, mi je starejši stric govoril da so jih imeli mesarji, taksisti in ostali obrtniki na vasi ; Kadett-i, Ascone, Rekord-i, Omege so delovni vozovi, medtem ko so manjši kot so Corsa, Agila in Adam bolj ženski oziroma metro avtomobilčki.

Te današnji kot so Insignia, Astra ipd.. pa niso nič drugega kot za frajerjenje v kolikor si nemoreš privoščiti Audi ali Bmw ; in kar je najbolj zanimivo imajo jih tako mularija kot upokojenci ;)

 

Corvette so bile zame zadnje prave tam do leta 2005, potem pa se je žal nehalo.

Pri nas jih je kar dosti in zanimivo da nudijo več športnosti kot Ferrari, Porsche in ostali precej dražji dirkalniki.

Ta v spotu od Mirne Reynolds je pravi strup : 

Kot mi je povedala je povedala je po rodu iz Ilionisa, posodil ji je ga pa bivši lastnik in pravtako glasbenik, številnim manager Matjaž Kosi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Res je.

Ampak te mini sedani so očitno delani bolj za relacije kot so mesto-podeželje ter za kakšno fasungo in manjšo družino.

 

Fluence je pogost v Skopju kjer ga imajo taksisti, enega Focusa prve serije videvam pri nas policijskega, Astre in CLA pa kupujejo vglavnem starejši.

 

Se kdo spomne te Mazde  ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Res je, povsem neskladni in nepraktični ter jasno tudi to je eden od vzrokov zakaj pri nas niso tako priljubljeni kot na vzhodu in v Latinski Ameriki.

Mazda in Honda znata ločiti med obliki karoserije in namembnosti, saj čeprav gre za enak model oziroma izpeljanko ; lep primer sta če se ozreš že v konec 90-ih prva generacija Mazda 626 Interurban (danes bi bila to cross oziroma SAV verzija) ter Honda CR-V (pravi terenec na osnovi Accorda).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Res je, Yaris je zakon, sploh v prvi generaciji.

Doma imamo I in II in verjeli ali ne, večna novodobnika, kar se tiče malčka in njihove praktičnosti.

Sedan oziroma limuzinska verzija se pri nas ni prodajala razen na ameriškem in azijskem trgu.

Dostavnikov je tudi pri nas malo, vem za dve piceriji v Celju in Ljubljani ki ju imata. Imaš pa test omenjenega modela 

img_0049_fbimage.jpg
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Za razvoz pic je Yaris predrag – tam kraljujejo Renaultove Petke in podobni poceni avtomobili, od novejših se v voznem parku znajde kvečjemu Kia Picanto.

 

 

Ja, Corsa je bila Sedan v prvi generaciji in izdelovali so jih tudi v Kikindi, hkrati pa so omenjene 206ke sedan in Corsa B Caravan prodajali na Balkanu (razen Slovenije) in v Latinski Ameriki ; po zadnjih podatkih je ena v Sloveniji, na Hrvaškem pa cca. 10 komadov

 

Tako bi pa moral izgledati po standardih omenjeni PSC kateri pa pri nas na Balkanu žal ni zaživel : 

1280px-Chevy_(14467564735).jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 14 urami je J.J. napisal:

Stari, sam tole pa sisa tko kt ga je stari fotr ej!

Kako to misliš?

 

pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Ah, daewoo Matiz. Kolk smo pa mi prezurali v tem avtu... 

 

Podobna škatlica je bil tudi hyundai Atos in njegova bolj nobel varianta "Atos prime", ki se je pri nas imenoval "Atos urban". 

To so bili časi.

Pa taksisti so jih imeli v Mariboru in Celju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Zanimivo da v omenjenem spotu glavno vlogo z Matizem, kateri je še manjši od legendarne Mazde 121 in večji od Toyote IQ, igra Martina Kajfež ; to je pa res ženski avtoček oziroma kot primarni družinski avto za skok v mesto

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ta je pa uredu kombinacija, kajne?

Ko stišneš SPORT tipko kar podivja, kajne?

Sem probal MX-5 letnik 2000 z avtomatiko in storil omenjeno in se pozna ko preklopiš iz Overdrive programa.

Zanimivo da pa MX-6 ni bil nekaj popularen in doživel uspeha kot ga je recimo MX-3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

V športnem avtu mora bit športen motor. Kako bi izgledo, da bi imel Porsche navaden, 2.0 kubičnen motor z 150 konji. Nekdo bi dejal, saj je v redu, se lahko pelješ. Da, ampak tak avto kupiš, da tržeš asfalt in ne gledaš toliko na porabo. Za to so namenjeni drugi tipi avtov. 

Drži.

Danes pa imaš kup navitih modelov z nizkimi kubaturimi katerih stroški vzdrževanja pa letijo v nebo, po drugi strani pa so še nepraktični.

Drugače pa ta bi bila super 

640x480.jpg
WWW.AUTOSCOUT24.HR

Pronađite Mazda € 5.900,- – na AutoScout24: europski lider auto oglasa.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pravkar je Boss napisal:

Ne... ker avto, ki zgleda športno mora imeti vsaj ustrezen motor, čeprav tud tistih slabih 170KM pri 2.5 mašini je zadovoljivo, tole pri 2.0 pa pač premalo.

Odvisno od želja in potreb.

Meni recimo omenjeni povsem zadostuje, škoda da ni v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Odšel je zaradi protesta Opla pri krovni družbi GM, ker mu je bil konkurenca in imel njihovo tehniko z drugo obliko pa za 20% manj DENARJA. 😬

Očitno je bila konkurenca znotraj koncerna katera jih je šla v nos. Bolano.

Se spomnim ko je Avtotehna VIS imela skupni salon z znamkami Opel, Chevrolet, Fiat, Citroen in Peugeot, sosednji AVTONISS pa Nissan. Potem se je začelo leta 2004 močno krčiti in danes sta ostala samo še Opel in Citroen, večina bivših podjetij v omenjeni coni pa je propadlih ali pa se prostori oddajo v najem.

Je pa zanimivo da so Chevrolet servisi in njih table še ostale, pa čeprav večina njih popravlja skoraj vse kar jim pripeljaš.

Pri nas narod raje kupuje Opel ker se sliši nemško, tovarno pa smo imeli tudi v Kikindi, čeprav to zadnjih 30 let ni več ; lepa primera ; zadnjo Insignio izdelujejo na Kitajskem in v Indiji tudi pod različnimi značkami, odkar ni več Kadett-a in Omege kvaliteta precej pada. Zdaj pa jaz vas vprašam : Zakaj bi odštel več za imidž, če se lahko pod drugo značko peljam za 30% ceneje z enakim oziroma identičnim avtom in njim modelom?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Ja, samo zanimivo da se na trgu ni izkazal tako dobro kot njegov model nižje oziroma Lacetti.

 

Kot sem tudi slišal naj bi Chevrolet, tako USA kot korejski, umaknili iz Balkanskega trga ne zaradi zanimanja kot pravijo temveč zaradi okoljskih prilagoditev.

Spomnimo se afere kako so nekateri težko dobili vplačani denar za Daewoo nazaj, ker je prihajalo do dolgih zamud pri dobavi.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.