Ko sem kupoval prejšnji avto in sem jo gledal v Črni na Koroškem mi je povedal da jih je bilo v Sloveniji cca. 10, ni pa imela tako kot Zafira sistema Flex7 ampak več predalov in mizic po celi kabini. Pravi mali kombibus.
FuManchu, to drži, ampak tisti ki gleda na ceno in avto za silo, se na omenjeno ne ozira.
Daewoo/Chevrolet ima pač sprecifične, predvsem nezahtevne , kupce oziroma uporabnike.
Je pa zanimiva izbira kar nekaj modelov (Korando, Musso, ...) če želiš začeti s pravimi terenci.
In zanimivo da ima večina njih lastnikov še Lado Nivo.
Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.
Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.
Kakorkoli, nimajo več tiste prave duše.
Danes pa sem videl Daewoo Tacuma oziroma pred parimi leti sem nameraval nabaviti Chevrolet, razlika je samo v znački, ampak zanimivo da je bila na hitro videti v odličnem stanju saj ni bila nikjer rjava, hkrati pa zanimivo da je cenejša in prostornejša od Opel Zafire.
Vprašanje je kakšna je kombinacija 1,8 motorja in avtomatskega menjalnika v kolikor je polno obremenjena.
Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.
Kakorkoli, to je ista osnova.
Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.
In zanimivo da je bilo kar nekaj pri nas ; jasno folk je v začetku 90-ih let kot nor kupoval japonce, korejce in ostalo ker je bil po eni strani naveličan Zastave in ostalih domačih proizvodov, hkrati pa je takrat bila tudi prodaja dostavnikov na vrhuncu ko je narod odpiral s.p.-je
Mazd in Toyot je bilo kar nekaj dostavnikov, pa Chevrolete so kupovali v Americars-u
pred 4 urami je Berbasecks napisal:
Imidž pri Oplu? To resno?
Opel ma imidž avta za mesarje ali prevažanje drv
Ja, mi je starejši stric govoril da so jih imeli mesarji, taksisti in ostali obrtniki na vasi ; Kadett-i, Ascone, Rekord-i, Omege so delovni vozovi, medtem ko so manjši kot so Corsa, Agila in Adam bolj ženski oziroma metro avtomobilčki.
Te današnji kot so Insignia, Astra ipd.. pa niso nič drugega kot za frajerjenje v kolikor si nemoreš privoščiti Audi ali Bmw ; in kar je najbolj zanimivo imajo jih tako mularija kot upokojenci
Corvette so bile zame zadnje prave tam do leta 2005, potem pa se je žal nehalo.
Pri nas jih je kar dosti in zanimivo da nudijo več športnosti kot Ferrari, Porsche in ostali precej dražji dirkalniki.
Ta v spotu od Mirne Reynolds je pravi strup :
Kot mi je povedala je povedala je po rodu iz Ilionisa, posodil ji je ga pa bivši lastnik in pravtako glasbenik, številnim manager Matjaž Kosi.
Res je, povsem neskladni in nepraktični ter jasno tudi to je eden od vzrokov zakaj pri nas niso tako priljubljeni kot na vzhodu in v Latinski Ameriki.
Mazda in Honda znata ločiti med obliki karoserije in namembnosti, saj čeprav gre za enak model oziroma izpeljanko ; lep primer sta če se ozreš že v konec 90-ih prva generacija Mazda 626 Interurban (danes bi bila to cross oziroma SAV verzija) ter Honda CR-V (pravi terenec na osnovi Accorda).
Za razvoz pic je Yaris predrag – tam kraljujejo Renaultove Petke in podobni poceni avtomobili, od novejših se v voznem parku znajde kvečjemu Kia Picanto.
Ja, Corsa je bila Sedan v prvi generaciji in izdelovali so jih tudi v Kikindi, hkrati pa so omenjene 206ke sedan in Corsa B Caravan prodajali na Balkanu (razen Slovenije) in v Latinski Ameriki ; po zadnjih podatkih je ena v Sloveniji, na Hrvaškem pa cca. 10 komadov
Tako bi pa moral izgledati po standardih omenjeni PSC kateri pa pri nas na Balkanu žal ni zaživel :
Zanimivo da v omenjenem spotu glavno vlogo z Matizem, kateri je še manjši od legendarne Mazde 121 in večji od Toyote IQ, igra Martina Kajfež ; to je pa res ženski avtoček oziroma kot primarni družinski avto za skok v mesto
V športnem avtu mora bit športen motor. Kako bi izgledo, da bi imel Porsche navaden, 2.0 kubičnen motor z 150 konji. Nekdo bi dejal, saj je v redu, se lahko pelješ. Da, ampak tak avto kupiš, da tržeš asfalt in ne gledaš toliko na porabo. Za to so namenjeni drugi tipi avtov.
Drži.
Danes pa imaš kup navitih modelov z nizkimi kubaturimi katerih stroški vzdrževanja pa letijo v nebo, po drugi strani pa so še nepraktični.
Ne... ker avto, ki zgleda športno mora imeti vsaj ustrezen motor, čeprav tud tistih slabih 170KM pri 2.5 mašini je zadovoljivo, tole pri 2.0 pa pač premalo.
Odvisno od želja in potreb.
Meni recimo omenjeni povsem zadostuje, škoda da ni v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.
Odšel je zaradi protesta Opla pri krovni družbi GM, ker mu je bil konkurenca in imel njihovo tehniko z drugo obliko pa za 20% manj DENARJA. 😬
Očitno je bila konkurenca znotraj koncerna katera jih je šla v nos. Bolano.
Se spomnim ko je Avtotehna VIS imela skupni salon z znamkami Opel, Chevrolet, Fiat, Citroen in Peugeot, sosednji AVTONISS pa Nissan. Potem se je začelo leta 2004 močno krčiti in danes sta ostala samo še Opel in Citroen, večina bivših podjetij v omenjeni coni pa je propadlih ali pa se prostori oddajo v najem.
Je pa zanimivo da so Chevrolet servisi in njih table še ostale, pa čeprav večina njih popravlja skoraj vse kar jim pripeljaš.
Pri nas narod raje kupuje Opel ker se sliši nemško, tovarno pa smo imeli tudi v Kikindi, čeprav to zadnjih 30 let ni več ; lepa primera ; zadnjo Insignio izdelujejo na Kitajskem in v Indiji tudi pod različnimi značkami, odkar ni več Kadett-a in Omege kvaliteta precej pada. Zdaj pa jaz vas vprašam : Zakaj bi odštel več za imidž, če se lahko pod drugo značko peljam za 30% ceneje z enakim oziroma identičnim avtom in njim modelom?
Ja, samo zanimivo da se na trgu ni izkazal tako dobro kot njegov model nižje oziroma Lacetti.
Kot sem tudi slišal naj bi Chevrolet, tako USA kot korejski, umaknili iz Balkanskega trga ne zaradi zanimanja kot pravijo temveč zaradi okoljskih prilagoditev.
Spomnimo se afere kako so nekateri težko dobili vplačani denar za Daewoo nazaj, ker je prihajalo do dolgih zamud pri dobavi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam, ampak za začetek oziroma vstopnico v svet pravih terencev je to povsem dovolj.
Ko pa že omenjaš Suzuki ti lahko povem, da me je Vitara zelo razočarala saj so jo preveč pomehkužili odkar so ji odsreanili reduktor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani