Tole so pa tipi?ne fore prepotentnih kolesarjev. Zarad takih in podobnih bedarij je potem folk na cesti nastrojen proti njim.
To?no to. Me pa zanima ?e je ta kolesar, kot avtomobilist uvideven do podobnih kolesarjev ali mu gredo na ?ivce ko delajo iste bedarije, kot jih on sam po?ne na dveh kolesih.
Nekateri res nimajo niti malo ob?utka. Se spomnim sicer prijazne gospe, ki me je peljala iz ene mojih kolesarskih vo?enj (defekt pri Turjaku) do Ljubljane....
?e se mi nebi res mudilo v slu?bo, bi zelo kmalu rekel "hvala lepa,bom ?el z vlakom naprej". 95kmh po prazni AC, cel pas naju je bil,totalno nepoznavanje osnov CPPja....
@LabiGT: te?ko je dati tako obto?bo, ko vse, kar je Tina dobila v roke je bil "ra?un" za avto, na katerem ni bilo niti ?tevilke ?asije (danes zavarovalni?ki programi delajo preko tega podatka), tudi ni vedela, kaj to?no ra?unati (?elja je bila osnovno + razli?ne kombinacije, da bi se la?je odlo?il.. ua relativno mlad avta - kjer je potem vedno vpra?anje, kaj se jemlje oz. se ?aka na popolne podatke, da se lahko natan?no ra?una, ker druga?e cene niso relevantne), ker so vse cene odvisne od to?nih podatkov. Napisala je "iz glave" podatek, koliko pribli?no lahko pride osnovno zavarovanje za tak avto, ker je stvar odvisna tudi od tega, ali bo ?el na avto kak bonus itd. Na mail, ki je imel notri vpra?anja, da bo podala to?no ponudbo, ni bilo ve? odgovora.
@Nejc1986 - ko se pri eni zavarovalnici zaklene popust, potem lahko cela Slovenija da enak popust. Sedaj je pa odvisno - ?e je drug agent prej pri?el do tega, jaz ne morem dati ve?. ?e pa jaz pridobim vi?ji popust (naprimer glede na moj sta? in dobro zapisanost pri zavarovalnici, ali pa ?e sem koristil svojega "jokerja", da sem pridobil dober popust), je potem na voljo celi Sloveniji. To, da je bila do evra ista ponudba, se mi sli?i ena izmed teh mo?nosti.
Po pravici povedano pa marsikateri stranki, ki daje ponudbe na vse zavarovalnice ne dajemo najbolj?ih cen. Nekateri od vas ste to ?e spoznali. Je pa tudi res, da marsikdaj (tudi v tej temi ste to pogruntali) ne gre direktno primerjati zavarovalnic in ni vse samo v ceni.
?e imate npr. ceno za polni kasko z !% OF pri Generali, Grawe, AS-u in Savi in da so vse enakih cen, niti pribli?no niste na istem. Naprimer, osebno, glede na to, da poznam pogoje vseh zavarovalnic, bi pri AS-u in Savi pla?al tudi do 100 EUR ve?, kot pri ostalih dveh (ve? odbitnih fran?iz, manj ?kod letno, ki se jih lahko uveljavi, ve? izgub bonusov itd.). S tem, da bi dal za Savo ?e malo ve?, kot za AS. In za Grawe ?e malo manj, kot za Generali. In tu zadaj stoji cca 12 let izku?enj iz izpla?il ?kod, kar sem jaz delal zavarovanj. In pa cca 30 let izku?enj izpla?evanja ?kod, ki jih ima moja mama, ki pa je odvetnica in izterjuje ?kode od zavarovalnic. ?e vas po?ljem k njej na pogovor, kje se zras "izpla?a" zavarovati (in tu ne govorimo o ceni, ampak o tem, kaj dobi? nazaj), bi bili ?ez no? pripravljeni dati tudi vi 100 EUR ve? za marsikateri moj predlog.
In od tu tudi izhaja to, da ne predlagam vedno najcenej?e opcije (tudi Tino, sodelavko sem tako u?il), ker najcenej?e opcije ?isto vedno prinesejo najve? problemov pri strankah. Kar vam prera?unamo bo dejansko objektivno najbolj?e za vas.. ?e pa boste ?e malo komunicirali z nama naprej, bomo pa ?e prilagodili va?im preferencam (?e vam je npr. vseeno, ?e boste uveljavljali vandalizem in boste pla?ali odbitno fran?izo in izgubili bonus, potem bomo predlagali kaj drugea..). Tudi s Tino se dostikrat pogovarjava, preden gredo ponudbe ven - je npr. Generali 953 EUR, Sava pa 1044 EUR. Pa ji jaz re?em naj ponudi raje Savo - dosti dosti bolj?a izbira glede na pogoje obeh zavarovalnic.
Tu se govori o kvalitetnem svetovanju in ne samo o ceni. Oz. govori se o tem, da vam svetujemo imeti zavarovane avte, premo?enje in sebe, kot jih mi naredimo sebi. Vam lahko poka?emo police, ko pridete do nas.
Lp,
Marko
Verjamem , da je tako. Verjetno je tudi naravnost ogromna razlika,a nekdo ?eli zgolj obvezno zavarovanje (tu je logi?no da je cena najpomembnej?i faktor), ali pa ima nov avto in zeli milijon dodatkov pri zavarovanju. Pa? vsakemu svoje...
Je pa res; po 1strani marsikdo razmetava z denarjem , hkrati pa 1x na leto gleda zgolj in samo na to, kje je 20eur ceneje...
Potem je pa jok in stok kako (npr)asistence ne?esa ne pokriva...
Tudi jst sem bil razvocaran nad markota, tudi preusmerjem pri sodelavki in isto poraz, potem sem pa poklicala summit leasing in so mi zrihtal super ponudbo.. Jst mam tudi obcutek da je konc z njim.. Vsaj kar se zavarovanja tice
Jaz sem tri leta nazaj pri njemu dobil do eura isto ponudbo , kot pri agentu pri katerem sem bil drugi? v ?ivljenju...
haha vi niste resni... kaj vas toliko boli? in od kje vam da se golf kvari ? men je preverjen petka 1.9 tdi naredu 310.000 prez okvar ko sem ga prodau, le vztrajnik in sklopka je bil menjan... na 7ki 2.0 mam pa spet ze 185.000 in je ko iz trgovine... tako mehansko kot pleh in podvozje.... samo olje menjavam in start stop gumb sem dal izklopit pri mehaniku, to je vse ... sva?ta
sem precej vec okol vozu sraufat mazdo3 kot golfa,pa sta oba bla 2005 letnik tko da ju loh primerjam... voznja pa boljsa z golfom itak, vec od avta
zdej pa dost o golfu, vsaj z moje strani k ga itak skoz simfate in omenjate po vseh temah ker vam gre u nos... pisite o superlativih mazde ki je najlijepsa na svijetu in najja?a bi reku zoki lool
over&out
Zagor... To je Forum,kjer se tudi malo pohecamo kdaj in kdaj. Pa? itak da ne bomo navijali za golfa,tako kot na vw forumu ne bodo na Mazdo...
Golf ni slab avto (saj kateri pa je v l.2019?), je pa marsikomu dolgo?asen in mu gre na ?ivce,da ogromno ljudi vidi samo vw.
In ?e ve?krat sem dal vedeti,da verjamem v to,da se vsak avto , kot vsaka druga stvar pa? kvari . ?asi ko so bili Nemci nepokvarljivi, Italijani na servisu, Francozi mehki, Japonci pa polni rje, so vsaj zame ?e mimo. Pa? kakor naletis in kakor ti je kaj vsec. Predvsem pa va?no,da ti avto slu?i in ne obratno ter da ustreza tvojim potrebam.
Samo na netu, prodati ga pa ne more?, ker jih je toliko da glava boli. Mazda je prodana preden pride do neta! Ampak to ni va?no ker ga kupim za sebe in ne za drugega lastnika. Pa Alfo bi lahko ?e omenil v oni avto dru?bi....
Vemo, kdo ponavadi kupuje golfa. To je zame najbolj precenjen avto ever. Plastika v notranjosti je, kot bi jo delali v mehanotehniki.Mislim, da ima ?e dacia bolj kvalitetno. Kvarijo se toliko, da je res veliko mehanikov cpecializiranih samo za popravila golfov.?e kupi? novega golfa, recimo sedaj bo 8. , 99% folka tega sploh ne bo opazilo. Mislili bodo, da ima? gola 5. ali 6. ali 7...
?e vidi? parkiranega zdraven nove Mazde 3 je Mazda toliko lep?a, modernej?a in ekstravagantna, da je bolje, da ga sploh ne parkira? zraven... bo sme?no.
Vsaka Mazda je ?e po veliko letih atraktivna, medtem ko je golf, ko ga odpelje? skozi vrata salona ?e zastarel, ker je na poti ?e naslednji model golfa z malo druga?nimi sprednjimi lu?mi...in druga?nim izpuhom.
Se strinjam. Golf je pa? golf... Kupujejo ga ali stari ati ker so zvesti golfu, ker sem jim dvojka ni kvarila (v konkurenci escortov in podobnih je bil to res dober avto) ali pa vw fanatiki (ki pravijo da avto mora biti ?vabo, pa ?e to zgolj audi-bmw-mb-vw).
In ?e prvo skupino ?e razumem (verjetno bodo s svojimi par tiso? km/letno tudi z novim golfom zadovoljni-?e pa ne bodo pa itk ne bodo priznali), so mi sme?ni ljudje, ki kupijo osnovnega golfa za recimo 18t eur in se tol?ejo po prsih kako top avto imajo... Jebemu raje kupim osnovnega megana ali tipa za konkretno manj denarja (in se isto peljem).
Zdaj bom malo zleht,ampak bom tudi do sebe,tako da naj mi bo opro??eno; komur je avto sredstvo od A do B in ni estet bo kupil dacio,tipa ipd .. (dvigujem roko).
Kdor se zaljubi v avto in ima okus (kakr?negakoli ze) bo kupil Mazdo,civica, novo corollo,morda kaj francoskega....
Kdor je pa zaljubljen in nima okusa in ne gleda na denar je pa pa? voznik Golfa.
Ko berem ta va?a razpredanja okoli baterij in dosegu teh elektri?nih avtov pomislim, kako zelo sem vesel, da sem se rodil v ?estdesetih, da sem ?el skozi zgodovino rock muzike v ?ivo iz prve vrste, opazoval nastajanje prvih metal bandov,rojevanje dance in pop muzike v osemdesetih, rjovenje grunge-a v devetdesetih. Nato je na ?alost sledila ve? ali manj tema v muziki in se do dan danes ni zgodilo ni? drasti?nega.
Vesel sem, da nismo imeli "pametnih"telefonov, pa ra?unalnikov, pa pametnih ur, smo se pa zato vsak dan dru?ili (v ?ivo) s prijatelji.
Vesel sem, da smo vozili "prave avte", brez veliko odve?ne elektronike in fensi pomagal, da si veliko napak odpravil lahko kar sam na cesti.
Predvsem sem pa vesel, da sem se ve?inoma lahko vozil normalno, z benzinarji ali dizli, poslu?al zvok motorjev (lep?i zvokovi ali pa malo manj) in nisem rabil vzeti dopusta dva dni prej, preden sem od?el na dalj?o vo?njo, kot bo to v bodo?nosti normalno s temi elektri?nimi kvazi avti.
Zgodba z avti se bo (po moje) ponovila kot v muziki...
Alex ,jaz te pa razumem. Tudi jaz sem vesel,da sem odra??al v za?etku 90ih, da imam milijardo lepih spominov na Super otro?tvo,ko smo se vozili s staro ?kodo brez klime,absa... In da mi je bilo v zibelko polo?eno vse kaj drugega kot gadgeti.
Saj napredek je Super (ko govorimo o varnosti pa sploh), ampak tanka je meja med (tudi) na?rtnim poneumlanjem ljudi in olajsevanju ?ivljenja. Nebi imel avta brez klime, tudi za tempomat sem vesel, pa fajn je imeti avtoceste na skoraj vsakem koraku pa 21stoletje nam prina?a marsikaj koristnega in uporabnega,ampak jebemu.... Telo gadgeti gredo za moje pojme res malo predale?.
Oziroma ne,narobe sem rekel.... Marsikdo polaga preve? pozornosti v gadgete, namesto v realno okolico...
Peezda, a Mulci sploh ?e pogledajo za prsato sosolko, al res vsi kot zombiji hodijo prileplejni na ekran?
Alex, a ni tako da so cevke za nalivanje goriva razli?no debele za bencince in naftarje (zdaj ne vem katera je debelej?a in ne gre v drugega; verjetno nafta v bencinskega)?
Tako naj bi bil oziroma je vsaj v?asih je bilo; nafte nisi mogel natankati v bencinski avto...
Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.
Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.
V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.
Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.
Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.
Jp,citroen je isti; zakaj za vraga ni c4ka nikoli bila karavan? S tem da Citroen niti nima ?elje biti Premium / vozniski avto... Pa je xsara break bila ?isto ok avto svoje ?ase.
Ok,oni so vsaj ostali pri berlingu in normalnem enoproatorcu na osnovi c4ke...
Jbg,saj je ?e tekla debata tu , da so popularni suvi spodnesli marsikatere uporabne a ne tako fancy avtomobile...
Zgleda raja to ho?e.
To je res, malce ve? izbirnosti ne bi ?kodilo. ?eprav, nam zaenkrat M6 odli?no slu?i kot dru?inski avto. Tudi kot vle?ni konj za vleko prikolice
Ja,ampak 6ka je za marsikoga financno nedosegljiva.
Do tja je ?e dolga pot, je pa res, da jo ?e sadje lahko kupi?. Vzame? osnovni model z osnovno opremo in ima? ?e?ko dacio.
Po ne-dacia ceni.
Mislim,da bolj ciljajo na to,da se bo vw podra?il (podobno kot recimo kia ali sploh Ford), ?koda pa bo ponujala TUDI bolj oskubljene verzije. Nova Scala sploh ni poceni in je tudi sicer rangirana nad nekdanjega rapida, citigo je ?el ven, pa je bil vstopni skodin model....
Fabie v karavanski izvedbi ne bo ve?, torej bo prvi karavan octavia, ki bo verjetno spet zrasla, da ne bo hodila v zelje Scali....
Verjetno ra?unajo tudi na to,da dacia tudi kmalu ne bo ve? sme?no poceni...
Jst se pa kr strinjam z Bossem. Avto kupi? predvsem s srcem, hkrati pa mora zadovoljiti dolo?ene potrebe. ?e mora? voziti kolo in ga no?e? pritrjevati, na?eloma ?eli? pet vrat. ?e ima? otroke in no?e?, da jim je slabo, potem so koristni prezra?evalniki zadaj in zadosti pregledna okna. Poleg tega ho?e?, da imajo prostor za noge, sploh z malo ve? sedalnega prostora zadaj. V M3 bi lahko vse skupaj dodali in bi bila morda 500 eur dra?ja. Ampak jaz bi za to 3x bolj resno razmi?ljal o liftbacku kot pa sedaj o trenutni razli?ici. Lahko se kupi tudi 6, ki je starej?i model, hkrati pa tudi cca 7.000 eur dra?ja.
S tem zgubijo ogromno kupcev, ki i??ejo 'optimalen' paket za sprejemljivo ceno. Med drugim, prodajne ?tevilke Mazde so v petih letih ?le navzdol, njihova cena delnice pa na eni najni?jih ravni, ?e ne najni?ji ravni od uvedbe skyactive motorjev.
Jaz se tudi strinjam z bossom,ampak sku?am razumeti politiko firme..
No,jaz recimo ne podpiram 500eur vi?je cene na ra?un ve?jih oken (vpra?anje tudi kako bi vse skupaj vizualno izpadlo) ter zra?nikov zadaj.
Pa? mazda3 ni mi?ljena kot dru?inski avto v prvi vrsti. To so jasno pokazali ?e s tem,da nikoli ni bilo karavana.
Kar se ti?e razo?aranja glede novih mazdinih bencinarjev... Saj pa a ni logi?no,da avto s turbino (sploh ?e je dizel) pa? bolje vle?e (predvsem iz nizkih vrtljajev) kot bencinar brez turbine?
Meni je to pri?akovano
Gre se bolj za to,da nekateri pa? rabijo/zelijo dizla (prikolica,poraba,filing turbine), nekateri smo pa pa? taki ,da se nam fu?ka za par dcl vi?jo porabo in pa? lagano kruzamo po cesti....
Edino fer se mi zdi,da mazdine bencinarje primerjamo z bencinarji brez turbine....
Ampak ... To je avtomobilisti?ni Forum, mi imamo radi avtomobile... Povpre?en uporabnik/uporabnica pa bo ?e zmeraj padel/padla na reklamo,lepe besede trgovca in se mu/ji (vsaj v salonu) sladko malo fu?ka pri katerih obratih je koliko navora...
Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.
1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.
2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.
3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.
4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.
Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.
Se ?isto strinjam s tabo,ampak.... Verjetno se jim jebe,ker se jim lahko...
To da mazda3 nima zra?nikov zadaj; koliko ljudi to moti?
Mazda 5 in 5vratna sestica... Ho?e? no?e?, suvi se prodajajo... Vem... Tudi jaz bi raje imel na izbiro uporabnej?e in cenej?e enoprostorce ala meriva namesto napihnjenih suvov (brez 4x4,torej je to qrac od qrca), ki ne ponujajo pol toliko uporabnosti na isti dol?ini...
Ampak tako pa? je . Povsod. Saj tudi telefona na tipke z navigacijo se ne da zlahka dobiti (preverjeno).
Mazda je firma. In firme delajo za zaslu?ek , ne za to, da bi zadovoljile tiso? razli?nih okusov.
Btw; kak?ne so ?tevilke prodaje Mazde napram recimo 5let nazaj? Globalno in pri nas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no to. Me pa zanima ?e je ta kolesar, kot avtomobilist uvideven do podobnih kolesarjev ali mu gredo na ?ivce ko delajo iste bedarije, kot jih on sam po?ne na dveh kolesih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani