Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.
Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor
@NevLado V bistvu še več, jaz sem šel dol s Triglava, ker je bil kar naenkrat dražji za 170€. Pa nič ne pomaga, da nisem imel že 10 let nobenega škodnega zahtevka, še za parkirišča, stekla, luči, točo ne. Od mene so v tem času ene 8 jurjev čistga potegnili.
Ja res, tako kot so šli stroški gor za vse so tudi zavarovalnice pohitele s svojimi maržami. Najbolj neugodna se mi je pa zdela menjava - včasih si bil namreč lepo postrežen z vsem možnim, če si menjal, danes pa nič več.
Računice koliko denarja gre je pa groza, kot si tudi sam ugotovil.
Kaj mora na platiščih pisati, da vem, da so primerne za zimske razmere (da jih sol ne razžira)? Kupil sem rabljena platišča, na njih letne gume, pozabil pa sem preveriti, če so okej za čez zimo 😶
Iz neke druge teme imam v glavi, da si kupil original. Tako da se ne sekiraj kakšne bodo čez zimo, ker original zdrži bp
Sem poslikal mojo, ko sem dal dol in po cca 30.000 prevoženih km, je v sredini profil 6,8mm, pri straneh pa še vedno dobrih 5,5mm. Tole bo za minimalno še 1x toliko km, lahko celo 75kkm. Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.
no ja, sicer so pa istih dimenzij kot original. in na njih so take gume kot jih imam že na homologacijskem kartončku.
se bom naslednje leto ko menjam letne nazaj, zapelju na AMZS in če bo treba gor nardim homologacijo samo za alu platišča. tistih 30-40€ ni grozen strošek kot če štraf dobiš al pa še kaj hujšga
zimske so pa tko na original 16'' ki so pa že na avtu.
Če ti je kolega pozabil povedat, potrebuješ pri vlogi homologacije tudi tehnično potrdilo o vgradnji s strani vulkanizerja.
Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?
Original platišča so najmanj za komplicirat Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.
pred 4 urami je TBA napisal:
Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok.
Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.
Lej ne Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem.
O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:
Tudi jaz imam Mazdo 3 SP G120 Revolution, letnik 2016. Ne najdem točne informacije o platiščih. Homologacijo imam za 205/60 R16 92VR.
Kakšen pa je ET? Kje najdem podrobne informacije o tem? In kakšna je širina platišč? Imam 5 vijakov, razdaljo pa sem izbrskal, da je najverjetneje 114,3. Drži? Ker se zavedam, da je potrebno biti pri teh zadevah sila natančen ne bi rad zgrešil pri nakupu platišč in pnevmatik...
In pa še neka oznaka DOT (Primer: DOTxx22)?
Homologacija je vedno narejena za original platišča za katera jamči Mazda. Na spletni strani pod dodatno opremo odpreš neka platišča, npr tole (ta so za letnik 2016/06 dalje):
Preberite dodatne informacije o dodatni opremi vozil Mazda in izberite prave kose, Ki bodo vaše vozilo Mazda naredili res unikatno.
Tukaj piše 6,5x16, zamik 50.
Takšna so torej original platišča, ki so homologirana.
Če boš dajal gor karkoli drugega kot v teh merah, moraš homologirat po zakonu - zato poleg platišč dobiš tudi tuv certifikat. Načeloma lahko izbereš tudi kakšna druga platišča in v tuv certifikatu preveriš, če so legitimna za tvoj avto. Notri je tabela in poglej za tvoj avto. Tako si recimo lahko izbereš drugačen ET, za 5 mm širši npr. Homologacijo pa opraviš na amzs, avto krka,... košta 35 eur. Nekateri ne grejo nikoli homologirat pa se vedno vozijo z neoriginalnimi, jaz za 35 eur ne reskiram
Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.
Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.
Malo sem se poigral in jih malo zvagal in poslikal za primerjavo,letne Bridgestonke imajo 23kg,zimske Klebrce pa 24kg,verjetna razlika zaradi več profila,letne 5mm,zimske 7mm.Vizualno so mi všeč obojne čeprav svetle bolj izstopajo in mi nekako večja zgledajo zaradi srebrne barve. Pregledal sem malo zavore (ate) in so kot nove.....😊
Na koncu pa ena fotka med CX-30 vs X CEED ,ko so ravno tako bile parkirane,so pa drugače v istem velikostnem razredu....😉
Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani