Ravno v nedeljo sem bil v Celju, pa se je en model z mazdo 3 vozil po avtocesti 120 ali ?e manj.In potem tak napi?e, da mu pije 6 l/100 ali ?e manj. Seveda, ?e ga pa ?e kamioni prehitevajo in vozijo pol v zavetrju kamionov.
Vsekakor realno, meni se zdi celo malo oz. je vo?nja verjetno ekonomi?na z veliko predvidevanja. Avto je navsezadnje te?ji kot mazda 6 in ima je manj aerodinami?en. Dejstvo, da je AT in AWD, tudi ne pomagata ravno k manj?i porabi.
C stebri?ek lahko preimenujejo v obok. Me veseli, da bodo izpu?ne cevi ?e vedno vidne in prave, ne tako kot recimo pri VW ali renault. Meglenk o?itno ne bo ve?, tako kot pri 6. Tudi notranjost izgleda zelo pre?i?ena, a hkrati ne preve? minimalisti?na.
Zagotovo gre za precej osnovni model, lu?i izgledajo halogenske.
Sicer pa bo zagotovo zelo lep avto. ?e 2 tedna do predstvitve v LA!
Torej 2.0 X bo blagi hibrid, 2.5 bo tudi v ponudbi. Predvidevam, da navedeno velja za USA trg, v Evropi verjetno tako kot do sedaj v 2.5 M3 ne bo, vpra?anje pa je, ali bo 1.5 sploh ?e na voljo, verjetno bo 2.0 brez X tudi ostal v ponudbi. Marsikomu bi bil 1.5 pre?ibek, 2.0 X s 190 PS premo?an in verjetno tudi predrag.
?al je to feature. Pri moji je v prvo ob?asno skoraj nemogo?e prestaviti, sploh ko je hladneje je problem bolj izrazit. Ko ne gre, dam v drugo, premaknem avto za centimeter, potem pa gre normalno v prvo. Od nakupa dalje (18k km) do danes (30k) se ni ni? spremenilo, menjava olja v menjalniku seveda ne re?i problema.
Odvisno ali se pogovarjamo o bencinarjih ali pa o dizlih. Pri slednjih res ni nekega napredka, pri nekaterih proizvajalcih (VW) kve?jemu ve? porabijo novej?i zaradi raznih EKO pritiklin.
Kje se je zgodil bistven napredek glede porabe pri menjavi generacije? Tokrat vzorec tisti z vsaj 50.000 km vpisov, pravlji?arji s porabo 4,5 l so torej izvzeti.
edit: tudi ?e bo namesto obljubljenih do 30 % poraba pri Skyactiv X manj?a samo za 10 %, kot je sedaj, bosta D in B po porabi izena?ena.
Bojda bo X celo blagi hibrid, verjetno kot opcija?
skoda (oz karkol vag) in lepo ne gre skupaj
je pa res, da mogoce zgleda lepse kot skala 55/65
99 % dr?i, edino sedaj ?e predzadnji A6 avant meni osebno super izgleda. Zelo verjetno bi ga nazadnje nabavil namesto M6, ?e ne bi bili v 99 % samo dizli ali pa premo?ni bencinarji...
Ne bo ravno kot koncept, ampak bo pa zagotovo spet izjemno lep avto. Predvsem sprednji del me zanima, morda bodo res naredili revolucijo, torej bistveno bolj kot pa pri faceliftih CX-5 in M6, navsezadnje bo ?lo za nov avto. ?e 3 tedne do salona v LA.
192 je samo AT, pri 165 ima? oba, 145 samo ro?ni. ?e ho?e? ro?ni menjalnik, pozabi na 2.5. 145 ima bistveno dalj?i final drive, porabi kak?nega pol litra manj in seveda malce slab?e gre.
Glede na izra?un ne bo omembe vredno, pri original 19 col je zunanji rob tudi 5 mm bolj ven. Pri Enkei 17 bo notranji rob celo 12 mm bolj ven oz stran od komponent vzmetenja.
Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg
Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg.
Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsekakor realno, meni se zdi celo malo oz. je vo?nja verjetno ekonomi?na z veliko predvidevanja. Avto je navsezadnje te?ji kot mazda 6 in ima je manj aerodinami?en. Dejstvo, da je AT in AWD, tudi ne pomagata ravno k manj?i porabi.
Neka spletna stran pravi takole: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/1254-CX-5.html?fueltype=2&power_e=165&gearing=2&powerunit=2
Povezava za deljenje
Deli na druge strani