Je pa zanimivo da so omenjeni modeli zelo priljubljeni med tuning predelovalci, saj so zelo poceni, hkrati pa je bil omenjeni model tudi na nekaj relijih in v WTCC kjer pa ni dosegal slabih rezultatov.
Ni zanimanja... Si naj ga pa naredijo. Če se bo pogovarjalo samo o tem, kako se zamenja žarnico v armaturki in katere gume so dobre, potem to res ni zanimivo.
Če pa se začne debata katera bejba je dobra in kdo bo letos zmagal v moto gp (za f1 se itak že ve :(), potem se pa zlahka vzdržuje neko malo bolj zanimivo atmosfero.
Odvisno s katerega zornega kota gledaš.
Danes nažalost nimaš več možnosti na nobenem modelu menjati žarnic.
Včasih smo gledali koliko ima vozila prostora za potnike in prtljago ter ostale podatke, danes pa se gleda model kjer boš najlažje menjaval žarnice in ostale malenkosti.
Jasno, pri pravih terencih lahko vse postoriš sam (sistem DIY), medtem ko pri večini cestnih vozil si nimaš kaj pomagati.
Če mene vprašaš omenjeno nima kaj iskati na teh strokovnih forumih razen če je ta oseba res med njimi.
Pred leti je Tanja Žagar peljala Nissan Micra CC in VW/Seat pa se je celo pridružila na forumih, medtem ko so ostale zgolj samo marionete oziroma okrasne lutke. Brez zamere.
Pornografske vsebine? Kako pa to vidiš oziroma veš? 🧐
Je pa tudi res, da na večini drugi avtomobilskih forumih te nobeden niti ne povoha, če imaš kako drugo znamko vozila kot je na forumu. Tako, da raznorazne provokatorje hitro utišajo. 😉
To se lepo vidi, ko lepijo slike nagih bab in ostale seksualne nebuloze katere nimajo veze z omenjenim forumom in vsebinami.
Da o tem kako se hvalijo z VW/Audi/Bmw da so imeli nevem koliko oseb, njihovi FB in ostali profili pa so prazni ali pa so na skrivaj mavrični
Mimogrede, zasledil sem da je Mavrični forum ugasnil zaradi neresnih in ker se samo hvalisajo kako so strpni, v resnici pa so homo in transfobi oziroma nevoščljivi svojim znancem
Nejc1986, res je to se dogaja na forumih ko vidijo da določena tema oživi po zelo dolgem času.
Začnejo te zmeriti kakšna jajca imaš in kje si jih nabavil namesto da bi ti pomagali.
Res pa je da je tako Citroenovih Xsar zelo malo zadnjih par let, Suzuki X90 pa jih je po zadnjem popisu le 7 v Sloveniji.
Verjetno se moraš samo lepo obnašat,če se pa ne te pa šuknejo z njega,da priletiš direkt na M.forum,na žalost.🥴
Stric je imel tako in je šla,šla in šla brez problema. Po 200k km mu je začela piti olje in ni opazil, ker ni nikoli gledal olja v motorju od servisa do servisa . Pa se pelje po AC nakar mu ugasne ter vse rdeče na armaturki! Pokliče za šlep in pove,da ne pali in,da nima olja😁 kupimo mimogrede 3l olja na pumpi in na licu mesta nalijemo 2.5 l olja🙃nakar pali od prve,to je bilo veselje....😆😆😆Ti Mazdini motorji so bili res trpežni za tiste čase,aja pila mu je pa 8 lit😁
Olja takrat sploh ni menjal je pa menjal avto za 5ko. Z njo pa samo sranje,ampak to je že druga zgodba....
Zanimivo.
Menjal za novi Renault 5 zadnje generacije oziroma serijo Campus ali ByeBye ?
Te so znani po tem pa pijejo olje, sploh 1,4
Pri Chevrolet-u pa je na splošno opaziti tudi da deluje v vseh koncernih, zadnja leta tudi v t.i. klasi mopedauto
Pri nas je nekaj Daewoo in Hyundai tovornjakov in avtobusov kateri pa moram reči da služijo kar dobro ; sem si pogledal njihovo spletno stran :
Welcome to the Official Hyundai’s Global Commercial Vehicle Websites. Find the models, specs, technology and more about the innovative Hyundai's various Truck, Bus, Van, and Special-CV lineups.
Pa ni tako redka prva octavia (novodobna... Pustimo oldtimer octavio, po kateri je nova dobila ime). Še policija jih ima... Sicer tour izvedbo (osvežena prva generacija, ki so jo prodajali vzporedno z drugo generacijo. Podobno kot clio storia ali astra classic ali pa 206+).
Ja, samo te policijske so pa res boge, da bi se jih tudi odpad usmilil če bi ga imel.
Felicia Fun se spomnim, pa mislim da je narejena v omenjeni seriji. Eno je imel en tip s kajaki in kanuji v Bovcu.
pred 2 minutama je FuManchu napisal:
Od moje stric ima še danes felicio 1.6 bencinc. Res, da samo za v gozd pa kaka motorka noter. Avto se pelje super. Požre tud velik pa tud več je kita, kot pleha gor
Ja, pleh je zelo tanek in hitro rjavi ; tipično za vzhodnjake.
To pa nisem vedel, da je sonata v povezavi s scorpio in clarus z 626ko... Se pa spomnim mislimda druge generacije sonate, ki se je imenovala (vsaj v Italiji) Sonica.
Mi smo od nekdaj vozili škode. Najprej favorit, potem 2x felicia combi in 1x prva generacija octavie combi, za prihranek pa raje pavšal na morju
Ja, mehansko so temelji na omenjenih modelih.
Sonica se je model imenoval v Italiji in Španiji.
Se spomnim tudi omenjenih Škod, ki je pa vidiš le sem in tja še.
Favorit/Forman in Felicia so prepeljali vse živo.
Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.
Jp, sicer se ne spomnim starega 5vratnega Suzuki alta, se pa malo novejšega 3vratnega iz konca 90ih...
Glavni problem teh avtov je bila itak znacka oziroma naša mahnjenost na EU izdelke... Kie clarus, prve sonate, nubire, Leganze niso bile nič kaj slabše od marsikaterega EU izdelka, so pa bile konkretno cenejše.
Aha.
Res je, hkrati pa s(m)o racionalne družine kupovale omenjena vozila in jih kasneje menjali za boljše.
Narod ima nažalost še dandanes v glavi tisto da je nemško najboljše, a gre v resnici za precenjen image.
Mimogrede, Kia Clarus temelji na Mazda 626, Hyundai Sonata pa na Ford Scorpio.
Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍
Res je.
Dacia Logan MCV je Lada Largus.
Tudi pri nas se nekaj šušlja da naj bi Renault/Dacia mreža imela tudi pridružene Alpine, Lada in ZAZ (bivši Zaporožec).
Pravkar je Alex napisal:
A volvo forum sploh obstaja oz. je sploh kdaj obstajal? 🤔
Volvo obstaja, samo dolgo čakaš na registracijo.
Nejc1986, Daewoo Tico se spomnim in jih še par vidim na Škofljici in Igu.
Ta avto je nenormalno navit in poceni, gre pa za kopijo Suzuki Alto iz 80ih let.
Sem gledal enkrat automatika in to gre res nenormalno hitro ko mu izklopiš O/D oziroma pritisneš S(port) tipko.
Pa za 800ccm!
Kar se pa Toyota foruma tiče pa večina ni za pickup-e kot je Hilux, ampak večinoma samo o predelavah Yaris-a in Coroll govorijo.
Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍
Res je.
Saj če pogledaš ko je prišla Dacia katero omenjaš k nam je bil Logan, predstavljen leta 2005, kopija Renault Thalia, katera je bila naslednica legendarnega Renault 9, večino komand pa so pobrali iz zadnjega Renault 19 katerega so izdelovali v Argentini do leta 2000.
Duster je pa zamenjal legendarno terensko znamko oziroma romunski jeep ARO.
Enako je z pickup-om, kateri pa je narejen na osnovi Duster-ja, pri nas ga žal ne bo, je pa kopija Renault Alaskan (samo v Latinski Ameriki), Nissan Navara in Mercedes-Benz X, katerega pa so predkratkim prenehali proizvajati.
Vse gre danes pač na image oziroma značko, pokopavanje ter naslednike oziroma reinkarnacije legend ; lep primer tega je Fiat 500 ter VW Beetle, Ford GT, ipd... vse večinoma brez uspeha.
pred 1 minuto je FuManchu napisal:
Potem je pa kr veliko forumov mrknilo zadnje čase škoda. Kateri pa še obstajajo potem?
Ja, veliko forum je propadlo v zadnjih par letih.
Obstajajo samo še velike znamke.
Od propadlih živi samo še Saab in to le občasno pride kdo še gor ter se javi.
Glej, Chevrolet/Daewoo in Kia/Hyundai foruma ni več, pa smo rekli da bomo tukaj kakšno rekli.
Mimogrede, saj Hyundai in Kia sta isti koncern in imata še slovaško podružnico tako kot ima Renault svoj Revoz, Chevrolet pa izdelujejo tudi v Ukrajini in Rusiji ter je globalna in ne le ameriško-korejska znamka. oziroma naslednik Daewoo ; ponekod zamenjuje tudi Lado in ostale vzhodne znamke
Pred cca. 1/4 stoletja smo imeli družinsko limiuzino Vectro l.93 16 8v motor in 75KS (fotr za volanom, jaz še ne) in je bila potrošnja okrog 7 litrov mešanega cikla.
Ja, samo vedeti je potrebno da takrat ni bilo take gneče na cestah, ampak da je promet potekal bolj sproščeno in dinamično ter ni bilo kopice nepotrebne elektronike.
pred 2 urama je Gregster napisal:
Fiatov 1.9 multijet je top motor. Jih nekaj poznam, ki ga imajo in delajo b.p, kot urca.
Ni čudno da jih je večina v Stilotih in ostalem GM koncernu naročevala ter da jih izdelujejo še danes.
Zanimivo pri korejskem Chevrolet-u je tudi to, da se je umaknil iz Balkana leta 2015 in bil v istem salonu skupaj z Oplom ;( tako je narod odštel raje malo več in kupil original
Drug razlog za neuspeh je pomoje tudi to, da niso naredili PSC kot so ga obljubili da bi imeli skupaj komplet modelno paleto Chevrolet kjer bi res lahko izbiral tako kot pri večini znamk.
Mi je znanec ravno danes pravil da je poznal enega z omenjeno limuzino (4-vratni sedan) kateri z omenjenim 1,6 16V katera naj bi mu žrla 11l/100km.
Po drugi strani to ni normalno, saj gre za staro Oplovo tehnologijo, po možnosti motor iz Kadett-a oziroma časov ko nihče ni gledal na porabo goriva. Pa povrh letnik 2004 v top stanju še žre olje.
Najboljša bencinska motorja naj bi bila po njegovem mnenju 1,8 in 2,0
No ja, rastejo deloma, ampak niso pa neki eksoti to. Oziroma željeni oldtimerji. No ja, rastejo deloma, ampak niso pa neki eksoti to. Oziroma željeni oldtimerji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha.
Drugače pa bi ti znali več povedati na omenjenem forumu :
Avtoakustika.com - Prva stran
Povezava za deljenje
Deli na druge strani