js pa ne dokler nebojo naredl avta, ki bo mel 1500km dometa v enem susu
Kateri bencinar ali dizel pa ima tak doseg z enim rezervoarjem? Pomoje doseg ni tak problem... bolj to, koliko casa traja, da nafilas baterije za tak doseg ... Ko bodo ta cas skrajsali na recimo 10 minut... bo to ze kar velik dosezek... tudi ce bo doseg samo realnih 400 do 500 km ...
Zanimiva alternativa je recimo izmenljiva baterija, kot jo ima recimo kitajski NIO ET7 ... Zal bo trajalo se nekaj casa, da se kaj takega razsiri ...
Jaz tudi se nisem imel takega problema... je pa res, da gume za prvo vgadnjo ponavadi niso med najboljsimi... so pa ponavadi vsaj povprecne ... Ne vem pa, kako je pri premijskih modelih 🤪 ... Dosedaj sem vedno imel take z zastarelimi motorji ...
Zaribala je nekaj dni po rednem servisu… en dan, preden bi morali iti na dopust… No na dopust smo vseeno sli, samo drenjali smo se v maminem Golfu … Na servisu sicer niso hotelimpriznati, da so oni kaj zajebali… so pa posredno priznali s tem, da so mi pri menjavi staro za novo starega ocenili, kot da ne bi bilo z njim nic narobe…
Ga je imel stric v Kiji. 260kkm, samo olje je pila in to je to..... 😊
Ocitno ni bil… meni je prva Sephia (1.6) po treh letih zaribala… kaksen mesec ali dva po izteku garancije … in sem potem menjal staro za novo in vzel mocnejso (1.8)… ta je pa potem delovala… Mogoce se celo se danes vozi…
To, da je drugi lastnik, lahko pomeni tudi, da je avto kupljen v avtohisi, ki ga je ze prej registrirala in je bil recimo kupljen star nekaj mesecev... Jaz recimo sem tudi drugi lastnik... ker je bila moja Mazda kupljena na tak nacin ... Glede na to, da nima oznaceno, da je slovenskega porekla, je verjetno tudi uvozena iz tujine...
Pri 120 km/h ze... saj je to hitrost, pri kateri je tudi samodejni menjalnik ze v sesti... Tudi pri bencinarju ... Velikokrat pa je potovalna hitrost nizja... pod 100 km/h ...Sploh ce ne kampiras na prehitevalnem pasu ... In takrat se tezko vkljucis na prehitevalni pas, ce ne saltas v nizjo... Saj ne recem, da ne gre... le malce dlje traja, da pridobis hitrost ... in "kamperji" postanejo zivcni, ce na prehitevalnem pocasi pridobivas hitrost ...
To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin…
Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi …
Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?
Jaz tudi se nikoli nisem imel taksnih problemov… Pac se je treba prilagoditi situaciji… Ampak to, da na AC nikoli ni treba saltat je pa bosa… razen, ce se vozis penzionersko v senci sleparjev… Res pa je, da to delas podzavestno… Pri avtomatikimpa se nikoli nisem imel potrebe, da bi rocno saltal… Menjalnik prestavlja zelo hitro… ni to robotiziran rocni menjalnik… Ampak kot ponavadi napisem… vsak naj vzame tisto, kar mu bolj ustreza… ne pa vsiljevat svojega mnenja drugim…
Obcasno vozim tudi kaksen avto z rocnim menjalnikom… in cetudi sem bil vcasih zagovornik rocnih menjalnikov… bi se sedaj ob moznosti izbire vedno raje odlocil za avtomatskega…
Tukaj je se video iz tega roadtripa po Turciji iz prejsnjega videa... le da je od nekega poljskega novinarja ... Je malo bolj jasno, kje so se potepali... in vmes je tudi se problem zs prazno gumo in obracnanjem sleparja na ozki gorski cesti ... Komentarji so zal samo v poljscini in brez podnapisov ...
Noja... tole je malo napihnjeno... Motor je prilagojen takemu delovanju... in bo zdrzal precej vec, kot bo zdrzalo ostalo ... Vemo pa da ekologija stane ... ...
Smo razlicni... Jaz imam vedno vkljucenega... ravno vceraj sem slucajno opazil, ko sem se malo sprehajal po menijih infotainmenta ... da je v petih letih motor zaradi i-Stopa bil ugasnjen slabih 24 ur ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kateri bencinar ali dizel pa ima tak doseg z enim rezervoarjem? Pomoje doseg ni tak problem... bolj to, koliko casa traja, da nafilas baterije za tak doseg ... Ko bodo ta cas skrajsali na recimo 10 minut... bo to ze kar velik dosezek... tudi ce bo doseg samo realnih 400 do 500 km ...
Zanimiva alternativa je recimo izmenljiva baterija, kot jo ima recimo kitajski NIO ET7 ... Zal bo trajalo se nekaj casa, da se kaj takega razsiri ...
https://www.nio.com/et7
Nedalec od Münchna so pred kratkim postavili prvo tako "battery swap" postajo
https://www.nio.com/blog/first-nio-power-swap-station-germany-officially-opens
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani