To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin…
Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi …
Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?
Jaz tudi se nikoli nisem imel taksnih problemov… Pac se je treba prilagoditi situaciji… Ampak to, da na AC nikoli ni treba saltat je pa bosa… razen, ce se vozis penzionersko v senci sleparjev… Res pa je, da to delas podzavestno… Pri avtomatikimpa se nikoli nisem imel potrebe, da bi rocno saltal… Menjalnik prestavlja zelo hitro… ni to robotiziran rocni menjalnik… Ampak kot ponavadi napisem… vsak naj vzame tisto, kar mu bolj ustreza… ne pa vsiljevat svojega mnenja drugim…
Obcasno vozim tudi kaksen avto z rocnim menjalnikom… in cetudi sem bil vcasih zagovornik rocnih menjalnikov… bi se sedaj ob moznosti izbire vedno raje odlocil za avtomatskega…
Tukaj je se video iz tega roadtripa po Turciji iz prejsnjega videa... le da je od nekega poljskega novinarja ... Je malo bolj jasno, kje so se potepali... in vmes je tudi se problem zs prazno gumo in obracnanjem sleparja na ozki gorski cesti ... Komentarji so zal samo v poljscini in brez podnapisov ...
Noja... tole je malo napihnjeno... Motor je prilagojen takemu delovanju... in bo zdrzal precej vec, kot bo zdrzalo ostalo ... Vemo pa da ekologija stane ... ...
Smo razlicni... Jaz imam vedno vkljucenega... ravno vceraj sem slucajno opazil, ko sem se malo sprehajal po menijih infotainmenta ... da je v petih letih motor zaradi i-Stopa bil ugasnjen slabih 24 ur ...
Ne dolgo vergla ampak slabo vergla-težko obrača.☹️
Na netu si poglej o Ak,če hočeš več izvedet😀
Tako je... Ce dolgo vergla, je ponavadi narobe kaj drugega (dotok goriva, svecke, kaj zapacano, ...)
Sicer sem pa nekaj sporocil dal slike, kaj napise med napakami, ce je akumulator slab ... pa ponavadi i-Stop prvi neha delat... ceprav pri sedanji CX-5 mi je i-Stop normalno deloval... pri prejsnji sestici pa je recimo i-Stop nehal delovati, ko je bil akumulator slab ... So mi ga enkrat menjali v garanciji, ko sem imel probleme z i-Stop ...
Meni se je obcasno pojavilo tole obvestilo spodaj na slikah, ko sem recimo dlje cakal v avtu z ugasnjenim motorjem ... Sicer je bilo potem spet en cajt mir... Sem pa opazil, da ce je avto dlje stal, da je prvic tezje obrnil motor... Tako, da sem ga preventivno zamenjal pred zimo... Mraz baterijo se dodatno utrudi... in rabi vec moci, da obrne mrzel motor ...
Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉
Na iOS se da telefon normalno uporabljati, tudi ko je prikljucen preko Carplay ...
Pred eno uro je Bini napisal:
Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔
Vecinoma uporabljam Mazdino... samo ce me zanima, koliksna je pretocnost poti do destinacije, uporabim Google Maps ...
Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ...
AIO tweaks lahko namestis samo na starejse verzije MZD Connect... se mi zdi, da nekje do 55.xx.xxx ... Kasneje je potreben hardverski poseg v samo enoto ...
All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.
In kolikor vem (mogoce nisem na tekocem ) ... pri Android Auto ne deluje touchscreen... pri Apple CarPlay pa deluje enako kot pri MZD Connect... torej v mirovanju in pri hitrostih do cca. 20 km/h ...
Zakaj pa ne smemo komentirat tiste, ki vozijo oba tipa menjalnika? Itak imas moznost izbire… vsak ima svoje prednosti in slabosti… In ce se najde storast sofer, bo lahko naredil traparijo z enim ali drugim menjalnikom…
V Ameriki je pac vec takih, ki delajo neumnosti z avtomatskim menjalnikom, ker avte z rocnim lahko skoraj prestejes na prste ene roke … Marsikdo se sploh ne zna peljat z rocnim menjalnikom…
Me pa čudi, da (skoraj) nihče ne da platišč pobarvat v zlato barvo. Tale rdeča in zlata vsekakor gresta skupaj, pa na tisti od Gelipterja bi znalo tudi zanimivo izpasti ...
Bljak... zlate feltne ... Manjkajo potem se roza blescice na laku... blink blink?
Zmagovalec cesa? nizke porabe… Verjetno Nejc, ki na biciklu naredi vec kilometrov, kot marsikdo s svojim avtom… pa ima porabo bencina, plina ali dizla 0 🤪 …
Pri cm pa verjetno Slivka, ker ima najdaljsega… mislim avto, pa zadaj vsaj eno ali celo dve prikolici… ki pomoje niso ceske
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin…
Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi …
Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani