Pozdravljeni. Razmišljam o nakupu novega vozila iz Nemčije, ker pri nas ni primerne ponudbe. Bolj berem te davke manj mi je jasno. Poklical sem tudi uvoznike pa vsak govori po svoje kako je z nakupom. Zgodbi so v bistvu tri:
- prva je da kupiš kot fizična oseba in plačaš nemški DDV in to je to. Sam ta zgodba ne pije vode, ker moraš davke plačati pri nas...
- druga je da kot fizična oseba plačaš nemško neto ceno in potem tukaj pri nas plačaš 22% DDV. Tukaj naj bi bil problem, ker nekateri nemški prodajalci nočejo izvoziti vozila brez davka, ker skrbijo za nemški proračun in ti računajo bruto ceno, razliko v davku pa dobiš povrnjeno ko dokažeš da si plačal davek v Sloveniji
- tretja je, da avto kot pravna oseba kupi uvoznik in ti vse plačaš njemu
A ima kdo izkušnje z uvozom novega vozila in kako dejansko se naj bi to izvedlo.
Pod prvo točko nikakor nebo šlo.....😞
Pod drugo točko je drugi del 100% pravilno.👍
Lahko je tudi pod tretjo točko samo ,da ti bo uvoznik verjetno kaj pokasiral.....
Samo majhen medklic. Tista Mazda ziher ni imela samo 3.010 km, ker se takih vozil ne splača uvažati, ker se tretirajo kot nova in plača naš DDV in DMV. Za naše aparatčike kot rabljen avto šteje šele vozilo, ki ima vsaj 6.000 prevoženih km in je v tujini registrirano vsaj 6 mesecev. Tako da so se verjetno zatipkali za eno številko, katero pa, bogsigavedi ...
O super. Tega pa nisem vedel. Pri prejšnih šesticah tega še ni bilo🤷♂️.
To vidim vrjetno servisne intervale ne?
Če je bilo pa kaj drugega na uradnem servisu pa ne? (Odpoklici, poškodbe,...)
Že to je dovolj,da vidiš,če so servisi redno opravljeni,ostalo je pa tako porihtano,če je bilo kaj narobe....👍
Jaz osebno še avta s toliko kilometri v življenju nisem prodajal ne pa,da bi kupoval,dobro premisli in imej v rezervi še kak evro za stroške in zimske gume.....
Vse okoli teh mahinacij s kilometrino razumem, samo to pa ne, da ni dovolj interesa tovarn, da bi to preprečile.... 🤔Ker s tem se podaljšuje uporaba starih avtov in zmanjšuje prodaja novih....
Ali se je ze komu zgodilo, da med voznjo avto samodejno nekoliko zabremza, kljub temu da normalno drzis nogo na gasu? To se veckrat dogaja v 3 ali 4 prestavi na dizl avtu.
Tako, kleber so boljše za sneg, slabše v vodi, vredestein pa ravno kontra, zato sem se jaz raje odločil za njih, ker je večinoma dež kjerkoli se peljem, 2x sem šel letos v hudem zametu po ac ko je snežilo
Jaz imam Vredestein Wintrac Pro, drži kot pri norcih, je pa sedaj po 25kkm že kar znucana, tako da bom imel jih samo še za naslednjo zimo. Če gledaš amzs test so tudi tam izpostavili veliko obrabo, sploh pri meni kjer imam visoke hitrosti na AC - ampak cena je dobra
Te moje Kleberce, ki so na 4, mestu so "cenovno" daleč pod prvimi tremi a dosti višje po kvaliteti od nekaterih zvenečih znamk.....
Se bom mal pohecal, avte imate za 30k€+ in sedaj štejete everčke kaj se bolj splača in kaj je ceneje ali pa dražje Vsak naredi po svoje a vendarle iz take konstruktivne debate marsikdo uvidi kaj bi mu bilo boljše,ugodneje ali celo( v mojem primeru) LEPŠE.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj bo pa nekaj časa mir.... 👌😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani