Zdej je treba prvo finance napraskat, da vidmo, ?e mamo dost... Potem pa po?akam ?e na kolega (mal bolj pozna mehaniko kot jest ), tko da, ?e ti bo kul, bi se zmenila enkrat nasledn tedn (?imhitrej)
to bova re?ila prek privatnih sporo?il ali po telefonu
da ne bom nove teme odpiru....?e en sranje sm naredu...sm mal olja doto?u in morm re?t da morm en lijak nabavt, ker sem mal lukno sfalu in ga je mal mem steklo in seveda sm se pelu olje se pa smradu, ker se je ?gal, ?eprav sem ga s krpo brisu sam mal ga je pa mem steklo.....ko sem pa havbo odprl se je pa ?e mal kadil ampak fulll mal, a zna bit kej narobe al pa? naj po?akam, da se tist olje po?ge in bo nehal smrdet??
probaj ?im ve? obrisat, ostalo pa se bo dol po?galo, samo bo pa? en ?as smrdelo
Kaj pa glede voznih lastnosti? To bi znal ti ve? povedat
@dando: to se vse na netu najde
@D.J. :
heh to sta dva razli?na avtomobila... vozne lastnosti xedosa ma? itak pribli?no opisane, mxa je pa ni?ja, kompaktnej?a, tr?a, skozi ovinke na meji ?e malo spodna?a zadek... in pa te?ka tudi jo je pa lep?e bolj dinami?no vozit, kot xedosa, s xedosom samo zaplava?
mel eno leto, avto se zelo lepo vozi, edino malo je podhranjen (pozna se ob vklopljeni klimi), ker ma skoraj 1200kg
poraba je od 8.5 navzgor pri me?ani vo?nji, pri relacijah pa zelo lahko pod 8 (sem pa sli?al da so nekateri dosegali porabo tudi po 11l/100km)
izredno dobra zvo?na izolacija, glasen je nad 4500 vrtljaji, deli ki se menjajo zaradi normalne obrabe, so ?isto v povpre?nem cenovnem razredu, kit za menjavo zobatega jermena in napenjalcev je okrog 35 jurjev, dolo?eni deli se dobijo ?al SAMO original, tisti pa so malo bolj dragi, ker gre za mazdino "X" serijo vozil. v evropi je bilo prodanih okrog 72.000 xedosov 6, avto je precej redek, pokvarilo se ni ni?, kljub temu da sem nareidl skoraj 18.000 km, in nisem preve? ?paral
podvozje je kompromis med mehkim in ?vrstim ( ni za hitrostne rekorde na mobikrogu )
paziti je treba, ker nekateri prekomerno ?rejo olje (meni ga je porabil 2 deci na servisni interval 10.000km)
kriti?ne to?ke so: razdelilec v?iga, ro?na zavora in vse kar je z njo povezano ( ?e ni bila uporabljana, se zadnji zavorni bati radi stisnejo), zaradi te?e vozila pa ob?asno tudi podvozje in amortizerji vendar "ponavadi" nad 200.000 km
malo ?ibkej?e so sprednje lu?i (podobno kot pri calibri)
Predlagam, da gre? avto pogledat ( na obeh oglasih gre za en in isti avto, vendar je oglas iz oglasnika od na?ega uporabnika mimixtz)
probaj ga kontaktirat preko privatnih sporo?il, ?e ?e kaj zahaja na na? forum, namre? njegov je avto bil.
cena je v okviru trenutnih cen, mogo?e malo previsoka, odvisno od ohranjenosti avta
porab lahko pri?akuje? od 8 pa do 11-12 litrov
cene rezervnih delov so ?isto take kot za ve?ino drugih japonskih vozil, mogo?e so kateri deli malo dra?ji, ker gre pri tem vozilu za mazdino "X" serijo vozil
cene za odbija?e, alternator, razdelilec v?iga, ipd... pa NO?E? vedeti ker bo? raje vse rabljeno probal najti
druga?e pa tako pribli?no
sklopka LUK okrog 50 jurjev komplet
tesnila pokrova ventilov okrog 10 jurjev eno, rabi? pa dve)
komplet zobati jermen, obra?alni koluti in napenjalec okrog 40 jurjev
posebej pregledat je treba motorni prostor, prostor za sve?ke ( ?e je olje not, bo? moral menjat tesnila pokrova ventilov)
pazljiv biti pri podvozju, stabilizatorske pal?ke so drage
je pa avto v takih letih, da je treba marsikatero stvar zamenjat, ?e ni bil redno in sproti servisiran...
druga?e pa, ko ga enkrat ma?, V6 odtehta skoraj vse
za kaj ve?, pa ?e vpra?aj, saj nas na forumu ima kar ene 5 tak?en avto...
to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli....
optimist, samo z dovodm hladnega zraka in ?portni zra?nim filtrom ni ?e noben dosegel pridobitve 6-8 KM, oz. ni nikjer potrjeno na valjih...
kar se pa naoljevanja ?portnega filtra ti?e, MORA biti naoljen, seveda s posebnim za to narejenim oljem, ker to ustavlja in filtrira prah in razli?ne delce.
?e pa pride tale olj?ek v sesalni kolektor, pa ni blema, saj nima kaj biti... tudi oljni hlapi iz motorja se po sesalnih poteh vrtijo proti zgorevalnim komoram.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ni problema !
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani