Vsem lepa hvala za komentarje in vaše izkušnje. Sem dobil par zelo koristnih informacij.
Šel bom na ogled te Mazde 3, z zgodovino vozila: Avtolog. Mi je zelo všeč - prav po mojem okusu.
Morda kak vaš pomislek? Vidim, da sta avto imela v lasti dva 70+ letnika, kar bi po "nenapisanem pravilu" naj bil dober znak, ni pa nujno.
Tehnični pregled je bil samo eden - 2020, avto pa je letnik 2016. Kaj to pomeni v realnosti? Zakaj pri nekaterih tehnični pregledi niso redno zabeleženi?
null
2022 tehnični je tudi že moral bit, ampak avtolog ob zacetku naslednjega leta vnese notri podatke za nazaj.
Kaj pa B? Ali ni Carsifi samo za Android, ni pa za iOS?
Pri A točki sem tudi sam razmišljal kaj in kako. Če kupiš na aliju, moraš potem sam updejtat info. Če kupiš na pooblaščencu, se rešiš te traparije.
Glede B preberi še v eni drugi temi, ki jo imamo. Ampak zakaj bi želel imeti brezžično povezavo, če ti to pije baterijo in je boljše, da si na kablu in se telefon še malenkost polni?
So mi rekli na servisu,da po njihovih podatkih na CX-30 do 100kkm ni imel še nihče nobenih problemov,če ni tako napišite lastniki CX-30tk kakšne vse probleme imate razen tega,da premalo "pije".....😉😂
Počakej še pol leta, ko boste imeli srečanje ob menjavi motorčkov poklopljivih ogledal
Pozdravljen na forumu! Tako stare se ti ne splača uvažat iz Nemčije, ker kot si že ugotovil zna bit na koncu več stroškov kot koristi.
Predlagam G120 motor - dovolj moči, dovolj tih, dovolj glasen. Poraba pri dinamični vožnji okoli 6,5.
Ko boš kupoval se glede motorja ne rabiš sekirat - preveri samo, da je bilo olje menjano v roku 20kkm. Glede ostalega - volani znajo bit kar hitro spraskani, ker imajo slabe materiale - povprašaj o tem, ali je bil volan menjan. Isto velja za stranska ogledala - zelo rad crkne motorček za zapiranje. Ponavadi menjano v garanciji, potem pa boljše, da to izklopiš, ker bo po 3 letih spet šla zadeva rakom žvižgat.
Zanimivo, a ne? Zadnja vožnja Kp-Udine in nazaj, tempomat na 140-150, povpr. poraba 6,3/100.Pa če ni to zastonj.. 😊
Ne ni, ker če se ti voziš z povprečjem 6,5 in jaz z povprečjem 8,5, bova v 1 letu pri 30kkm pridelala za 850 eur razlike (po trenutni ceni goriva). Jaz sem dal 10 tisoč manj za avto kot ti, tako da imam 11 let fore, da te ujamem.
Jaz pa mislim da pri CX-30 ni problem v gumi, ampak v SUV-u Alex in Bini sta imela prej oba nizek avto, SUV se pa pač vozi drugače zaradi višjega težišča je tudi bolj obremenjen v zavojih, sploh pa v mokrem.
Huh? Ženin avto, notranja stran gume, 7 let stare..
7 let
To je to kar vam skos govorim, pa se delate norca iz mene.. Včasih so to naredili za ziher, zdaj pa ti prodajajo zgodbo, da je gume treba menjat na 4 leta in je guma pač narejena za 4 leta
Drugače ne bi imeli plastičnih pokrovov karterja na najbolj premijskih vozilih X186 benzinar.
Prijateljski nasvet: če je avto prišel z navadno žarnico (kar pri meni je), kupi identično navadno po specifikaciji. Inženerji niso predvideli večje ali manjše porabnike. Takole med ljudmi večkrat slišim, da nekvalitetne led žarnice crkujejo kot po maslu.
Drugače pa v navodilih za uporabo piše, kakšno žarnico rabiš.
Tako kot so povedali zgoraj, motorja G1210 in G165 sta enaka. Razlika bo, ampak tvoj avto ne bo nikoli tako hiter kot G165. G165 konfiguracija ima namreč drugačno prestavno razmerje v menjalniku - ko menjaš, ti obrati ne padejo tako nizko, kar se bo poznalo pri pospeševanju do podna, če bi oba avta postavil enega ob drugega.
Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.
Ja, premalo je bil podatek, da jaz na AC vedno dam ročno v 6to, ker me moti, da mi skos menja 5-6 pri pospeševanju. Če moram pospešit na šus, nabijem v 4to. In tu ti dam prav, da bi bila pri dizlu 5ta že dovolj.
Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍
Da.... Ravnokar sem danes zjutraj peljal klasično relacijo AC NM-LJ, skos v 6ti tempomat 150. Edino pred priključkom Bič je bilo delo na cesti in sem s kickdownom pospešil nazaj na 150......
Kdor ne verjame, lahko zagotovim video material če ima 45 minut časa viška v tem življenju...
Mah sej bi kej komentirou pa sem se pol spomnu, da je naš slivka enkrat razlagal, kako se je vozil z CX-3 bencinarko in kot da je to nekaj najbolj groznega na svetu. Pa sem moral 3krat prebrat, če je to isti avto, kot kar sem ga jaz vozil
Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2022 tehnični je tudi že moral bit, ampak avtolog ob zacetku naslednjega leta vnese notri podatke za nazaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani