V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev.
?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".
Zapeljal malo offroad po travniku pa hosti ko smo ?li v hosto. Skoraj tako kot Slivka le, da je bil za menoj ?e en traktor, nismo z Mazdo ni? drugega furali razen opreme.
Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja ).
Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom.
A je zadnji diferencial mogo?e dosti bolj agresiven? Sodelavec je zdajle menjal BMWja za (pazi to!) A4 2,5 TDI quattro in pravi, da ?e ga na mestu namota in obra?a se ?uti, ko zadaj dela diferencial in ho?e avto kar malo preskakovati, ga zadaj poriva naprej in zadnji konec na stran (kot bi bil za?vasan diff). Probaj to. Je pa res, da pri tebi ni konstanten 50-50 AWD tako, da mogo?e to dela le v ostrih ovinkih kot si napisal.
Ja novi Rio je res soliden avto. Je pa tudi cena konkretno narasla (in ravno zato ga naprimer sodelavec s punco ne bo kupil). Ne vem pa kje jih delajo. ?e v EU bi gotovo lahko bil cenej?i (in glede na izgled in opremo bi ?el za med). ?e v Koreji (verjetno res) je pa najbr? ?e izdelava dosti dra?ja kot prej?nja generacija, nakar mora priti ta Rio ?e do nas.
...in se bo zgodba o uspe?ni prodaji ustavila.Do sedaj je folk prvenstveno gledal ti dve znamki zaradi cen (no pri Kii je tudi dizajn lep),bo pa zaradi vi?jih cen to zgodovina.
Tu se pa ne strinjam povsem. Vedno bodo obstajali zna?karji, ki bodo iskali okviru dolo?enih znamk. Je pa tako, mogo?e je tu ista taktika kot pri Citroenu. Dvigne? ceno (presti?), proda? manj ampak z ve? dobi?ka. V?asih so prodajali AXe, zdaj pa DS3.
Pojdi peljati. Avtomatiki imajo dostikrat dalj?e prestave, zato so le 4. Mogo?e je tip dejansko naro?il tole v Slo. Ampak pomoje je ske?iral kot norc. Ima? Mazdo 3 2.3 karavan nakar (verjetno mastno) dopla?a? avtomatik in awd pogon. Saj pravim, pojdi peljati in bo? videl kako se pelje in kaj bo povedal o tem servisu menjalnika.
Ni bila nobena debata le omenjeno je bilo, da je tole verjetno kak uvoz. Mogo?e celo USA. Meni osebno je ?koda samo to, da je avtomatik, druga?e pa interesantna kombinacija. Aja pa feltne niso po mojem okusu, lep?e bi bile od kake Mazde 3 GTA ali ?esa podobnega.
jaz bi ju primerjal nekako tako kot Audi in VW. Motorji so isti, ve?ino sestavnih delov najverjetneje. I30 in Ceed sta naprimer na isti osnovi. Pa najbr? ve?ina istih Hyundajev in Kii.
Na BMWja sem pa potegnil ker ljudje vedno najdejo primerjavo z neko njim ljubo znamko. Ta ima pa to bolje itd... Ker vsaka lastovka svoje gnezdo hvali. Ve?ina gleda iz svoje perspektive v sedanjosti. Spomni se svojih pogledov na MX-3 takrat ko si jo imel in zdaj ko ima? bolj?i avto.
Predvsem zato, ker ni proizvajalca na tem svetu, ki bi za ta denar ponujal ve?, plus tega - deluje!!! (ne tako kot v kak?ni KIA-i,)
Ker nerazgledan strokovnjak to pisal? Hyundai=Kia. Isti koncern.
Sicer pa ja, BMW ima itak vse najbolj?e in je merilo za vse. Seveda sploh po mnenju folka, ki ima BMWja. Po mnenju VWja so VWji merilo za ostale znamke. In tako naprej v nedogled.
Realno tudi jaz ne rabim nujno 4x4 bi bilo pa ?ivljenje pozimi mogo?e malo la?je. Je pa res, da tudi 180hp Clia ne rabim pa ga imam in ga potem na kak?nem dirkali??u tudi tako peljem. ?e bi imel terenca bi pa po snegu in blatu rovaril zaradi lu?ta.
Od dobrih 16.000? s trenutnimi akcijami, za 20.000? je pa ?e res ogromno opreme vklju?no s panoramsko streho. Klik.
Je pa pa? vpra?anje kaj rabi?. Robustnega poceni terenca (Duster) ali malo bolj fensi SUVja (Hyundai in ix35). Je pa Qashqai na euroncap dobil najve? to?k do takrat.
No v Morav?ah imamo fajn red, parkiri?? ni, parkira? avto na plo?niku za pol minute, sko?i? ven v pekarno in ti bo napisal kazen. Ali pa zadnji? ko je med Tu?om in kulturnim domom cesta ter plo?nik (ki pelje na fuzbal igri??e in nikamor drugam) so pisali kazen. Kjer res nikogar ne moti? ampak treba je kasirati.
A pa te lahko na zasebnem zemlji??u kontrolira za cvi?ek?
?al lahko. Zato smo pri nas nehali tankati cvi?ek. Saj ve?ino zemlje imamo okoli hi?e, nekaj travnikov pa ob javni cesti in ni za raskirat. So ?e ene par jih dobili v na?ih koncih.
Sicer pa si lepo napisal, gospoda v mestih si malo narobe predstavlja kako se na kmetih cedita med in mleko. In potem je najla?je v parlamentu pametovati o kmetijstvu v Sloveniji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani