Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Ni to ista kot ta w462?

Aja, ne vem. 🤔 Mogoče, da je to ta model. Na mojih  gumah piše le "HANKOOK Winter i*cept evo3 W330 215/55R18 99V XL". 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 36 minutami je scania napisal:

Zdravo za naslednjo zimsko sezono bom menjal gume, do zdaj sem imel sava eskimo ho2 dimenzij 225 55 r17 letnik 2018, če koga zanima jih prodam po 40€ za komad, profila imajo 6,5mm. 

Ok zdaj pa k bistvu proucujem naslednje zinske gume, po resnem preucevanju, mnenjih, analizah itd itd se nekak najbolj spogleduje  s hankoog w462 gumo. Glede na rezultate testov in ceno je guma top. 

Ze ima kdo mogoce to gumo? Prosim komentarji, replike, pohvale, graje... Hvala

Zakaj ne raje hankook I cept evo 3.?🤔

Imava jih z Gelipterjem na cx 30. 

Enostavno najbojša zimska guma do sedaj, pa veš, da sem občutljiv na dobre gume. 😊

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Hankook Winter i cept evo3 suit your car? Find the best tyre for your car read 8 reviews for the...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Vsi ste že skoraj vse napisali in v večini ima vsak po malem ali veliko prav,dodal bom le to,da za 15km na dan je imeti dizla smrt.....:nevem:

Po moje je optimalno električno kolo za take razdalje. Ne rabiš sploh avta. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Ampak, dejasnko bi bencinski turbak v Mazdi bil še zadnji žebljiček, ki bi verjetno zapečatil dizlu obstoj. Takrat bi bila samo še poraba v igri vse ostalo pa na strani bencinarja. Ampak ker ga ni oziroma je le tam, kjer ni dizlom konkurenca je pač tako, da vdno pridejo na plano take debate.

 

Kot sem rekel, ko sem tri leta nazaj kupoval sem bil pred hudo dilemo, vzel bi bencinarja, ampak 165KM je bilo anemičnih, dizel je bil poskočen tudi pri samo 150KM, 194KM pa žal za 8k€ predrag. Sej sem jih imel, ampak se mi je neumno zdelo, da si lahko užitke v vožnji uredim tudi z bistveno cenejšim a skoraj enakim avtom.

Če si vozil oba (jaz sem jih), ni primerjave v vožnji. Dizel gre in gre, noben klanec mu ni predolg in prestrm.. .....   ....   ......    ...... 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

 

 

Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo. :nevem:

Nekateri pač razumejo razlago šele naslednji dan, da se usede. 😉Počakajmo do jutri. Mogoče pa bo. 😉

pred 7 minutami je Boss napisal:

Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta :hudicek: . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.

Vulkanizer ti ne bo nobeden predlagal, da si kupi dodatne feltne. Vsaj sam ga nisem še slišal. Pa ja si ne bi sam pliuval v krožnik. Tako ima delo nadalje  zagotovljeno. 

Če pa si mi, spretni in pametni  še sami nabavljamo gume, kjer so najcenejše in jih premontiramo sami doma, jim ostane le montaža novih gum vsakih par let. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Se strinjam, bencinarji so za babice... no ja ok tud za dedke. :hudicek:

Tukaj govorijo o teh Mazdinih  benzinarjih, kot, da so to neki hudi stroji. Ja, to so motorji s katerimi se normalno premikaš ali voziš. Niso pa presežek. Če  bi se hoteli približati Mazdinim dizlom po filingu v  vožnji, bi morali imeti obvezno turbino. 

Potem bi pa šla poraba v višave. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pa te zimske feltne skupaj z gumami še vedno lahko posebej prodaš, ko prodaš avto. In dobiš več kot pol denarja nazaj, za kolikor si jih kupil. Vidim, da nas ima večina, ki zna vsaj malo računati iin imamo avto precej časa v lasti dva para felten( zimski komet +letni). 

In kot v primeru Binija, prodaš eno Mazdo, kupiš drugo in zimske feltne pašejo tudi na to. Tako, da, četudi zamenjaš Mazdo takoj  po preteku garancije in kupiš drugo Mazdo, se zopet spača. 

Ugotovili smo skratka, da se spača v vsakemp rimeru imeti dva para feltne. 😉

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Torej Mazde dizli so za drzne, adrenalina potrebne voznike. :) 

Dam Dvorjanu kar prav. Jaz tudi vzamem 6-ko,ki je  kot vemo dizel, da uživam v vožnji, ko čutiš šus v hrbet in vlečenje motorja kot noro. 

Saj je tudi cx30 super, a ni tistega filiga, kot ti ga da turbo. Tako da ja, z našimi turbo dizli lahko komot voziš adrenalinsko in drzno.😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam :) ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

Se popolnoma strinjam. Naj se človek sam odloči in s to odločitvijo naj živi. 

Da ne bomo potem mi tukaj krivi, ki smo mu svetovali, pa bo potem kaj narobe. 

Oziroma bo razočaranje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃

Veš tisti štos. V vreči p.. k iz vlečeš ponavadi k... c. 😉

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 27 minutami je Enos napisal:

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne. 

Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla. 

Ha, ha, servis v BTC... 😄😄Tej kekci se pa res za stopijo v avte. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 10 minutami je Enos napisal:

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

 

Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro. 

1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel. 

2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša. 

Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir. 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Naj te ne prestrašijo glede dizla. 

Večinoma pišejo tej, ki tega skayactiv dizla niso imeli. Če ti je dizel všeč, kar pogumno. Le interval olja naj bo max. na 10000. Če nisi navajen voziti avta brez turbine, ti tej Mazdini atmosferskih motorji ne bodo všeč. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

GY, vsaj od assimetric 3 naprej, so sinonim za vožnjo v mokrem. Zelo težko  spusti. Ok. Če res pretiravaš, a veliko pozneje kot druge gume. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 7 minutami je Enos napisal:

Kaksna je pa priblizna poraba pri bencinarjih npr CX-5 G165 Aut? 

Uf, tega motorja pa ti sploh ne priporočam, če se voziš vsaj malo dinamično. Ta motor je res nepremičnina. Je za kakega penzionista, ki se vozi od trgovine do trgovine, da dobi par € popusta. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
Pravkar je Enos napisal:

Zelo malo jih je rabljenih, skoraj da nic, govorim o teh letnikih.

Zakaj pa dizelasa  nebi priporočal? 

Če delaš normalno veliko kilometrov, jo kar vzami. Je kot dan in noč proti benzinarki. Navora za izvoz. Edino veliko mestne vožnje ne mara. Enako kot benzinarka. 😉

Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.

Vsekakor kaka dva litra manj kot benzinarka. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Dober opis, kaj pa čez ovinke imaš dober občutek? 🤔

Se pripravljam na menjavo Bridgestonk čez dve sezone.... 😂

A na cx30? 😊 Sem pa znova ugotovil, da,m so te Bridgestonke izredno tihe in da na suhem fenomenalno držijo. Dež in mokra cesta?... No, ja... 🙄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Jaz sem bil tudi letos v šoku, ko sem na vasi, kjer je bila prej premontaža gum ranga 20€ pa roka, plačal 50€.

Ampak sem se naučil, da bom naslednjič prej vprašal.

 

Preko zavarovalnice je itak en kup vulkanizerjev po Sloveniji na voljo za ceno 29,80€ za premontažo.

A ni lažje (vsaj ceneje), da to sam storiš doma? Letos sem sam investiral 200€ v Makito (udarni vrtalnik z močjo 700Nm navora). Vse kar je je to, da dvignem avto in potem je 10 min. dela za vsako gumo. Ko je avto na tleh samo zategnem z moment ključem vse in je.

Drugo je, če bi moral centrirati gume a načeloma, če je bilo prej v redu, bo tudi 

naslednjič, ko jih premontiraš. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

To pa ve sodelavc, ki je v Višnjegorca naredil totalko zaradi takih gum.

 

Guma z toliko profila je za moje pojme za stran.

Itak. Vse ostalo je izzivanje usode. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz sem pa na moji M3 prejšnji teden menjal gume, kupil sem nove, ker mi je Nexenke po dveh sezonah čisto pobralo.

No, sedaj sem naredil še optiko. Ima kdo kakšen komentar na prej ali potem?

Upam da mi sedaj te Goodyearke zdržijo 4 leta. Berem komentarje uporabnikov tu na forumu, pa imajo Nexenke po 5-6 let, pa se jočem zraven, ker so meni zdržale samo 2 leti... Sem naredil z njimi nekje 35-40.000 km vse skupaj.

 

1680274613180.jpg
1680274613192.jpg
 

Definitivno boš naredil več kilometrov s temi GY. In to  hitro voženih. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.