Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗
Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.
Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.
To bi bila varianta kot orodje v obiju. Ko je konec garancije ga prineseš nazaj in dobiš novega z novo garancijo. 😊
Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.
Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.
Sedaj gledamo fuzbal. 😊 O teh temah smo par let nazaj že debatirali. Ni cajta zopet vsega ponavljat.😉
Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔
He, He, mešaš hruške in jabolka 😉
Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor.
Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣
Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...
Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋
In do "srečanja" seveda lahko pišeš kar hočeš.
Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.
Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊
@Alex...odvisno kaj je zate ula la...meni je 2-3€ več za 100km uživanja v vožnji,kjer ga res zelo "pokam" zelo nizka cena.
Prosim vzdržuj se posploševanja,ker to tvoje komentarje postavlja v subjektivno luč...ne moreš trditi,da je avto oz. motor požrešen,le za to,če je pri meni takšna poraba.
Je sin mojo mazdo peljal res "živalsko" in je porabila nekaj čez 13L...a jaz kot športni voznik je najbrž nikoli ne bom tako vozil (ker me zraven sedeča žena takoj "zadavi"🙄😂🤣)...
Ali pa...daj mi "v roke" tvojo CX-30,in lahko ti obljubim,da se boš zeloooo dolgo trudil spet popraviti povprečno-skupno porabo oz. ti dokažem,da pije orng več kot 10L
Če ne razumeš nemščine-od 55:46 naprej grafi in razpredelnice analize..
Pri suhem vremenu,10°C 1h44min vožnje,povprečna hitrost 43,75km/h,
Tip je imel porabo na:
vzponu-12,8L
po hribu-6,1L
padec-0,6L
izvenmestna relacija-5,1L
avtocesta-6,4L
mestna (večinoma 30-cona)-7L
Skupna-6,4L/100km
Še malo. In me boš prepričal, da poje manj kot moja 6-ka. 😊
Pri moji dizelci je pozimi poraba 7,5.😊
Pa bi bilo zanimivo, kako bi izgledala ta tvoja "hitra" vožnja v vrhniški klanec. 😊
Boss lahko potrdi, da smo lahko z našimi dizli med najhitrejšimi..kar pa nikakor ne velja za benzinarje. 😉
Za marsikoga zelo zanimivo....ima pa že "izklop valjev".
2,5L bencinarja se očitno da voziti zelo varčno...kdo bo pa bral moje rezultate naj pa seveda upošteva,da jaz nisem tak tip voznika,torej za "šparavčke" nisem reprezentativen....zmeraj vozim najmanj po omejitvah ali vsaj malenkost več...pod omejitvijo le če moram (da se sprednjemu ne zaletim v "rit"😂🤣)...redko zvezno pospešujem-pri npr. vključevanju na avtocesto preklopim v Sport-modus in do daske....torej,pri meni ne boš doživel "cincanja"....izjema je seveda približevanje oviri,rdeči ipd.,kar je pa seveda logično-ne bom tiščal,če vem,da bom po tem moral za to bolj zavirati.
Po mojem mnenju...če bi se namensko potrudil izpeljati čim varčnejšo vožnjo,bi ga JAZ komot lahko spravil na 8L ali manj...a mi -užitek ne pusti😁.
L.P.
Zanimivo. Če sem prav razumel, z varčno vožnjo imate z tem motorjem okoli 8 l/100 ali kak deci manj, z normalno vožnjo po omejitvah ali malo bolj divjo vožnjo pa ula la.
Sem pa včeraj prvič preizkusil nove hankook zimske gume v snegu in brozgi. Res, najboljše gume do sedaj. In to resno pišem. Še posebno so dobre na mokri cesti. Tako, da bodo zamenjale drugo lzimo zelo povprečne, če ne že celo zelo slabe wredstein na 6-ki.
V bistvu je ta umetna inteligenca svetovala približno tako, kot mi tu na forumu. Edino tega ni omenila, da naj se izogibajo kupci požrešnega benzinske ga 2,5 motorja, če nočejo, da, se jim stanjša denarnica zaradi prepogostih obiskov benzinski črpalk. 😊
Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.
O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike
Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje
Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.
Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.
Tukaj na forumu je govora in primerjava točno o mazdi 6 2,5 in o cx 5 2,5 vse avtomatski menjalnik. Hotel sem samo, da vidijo to, kar stalno govorim. Da je moderen x motor superioren nad 2,5 na vseh področjih pri vseh meritvah. Da ne govorimo o porabi. Se pravi, da imaš 2,5 litrski motor z dvema do tremi litri višjo porabo pri enakih hitrostih, kot pri x 186 motorju. 😉
Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?
Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉
pred 13 urami je Alex napisal:
A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre.
Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.
Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.
In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...
Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.
A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani