?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda.
Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi.
Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli?
Mora? ga vrtet, po 3.500 obratov je bolj ubogo. Ko je ogret, seveda to ne bi smel biti problem, vsaj meni ni. Redline a day keeps the mechanic away.
Ko je motor mrzel, sicer seveda tudi dizla menda ne ti??i?.
?al mazda ?e nima modernega (DI) T bencinca, vsaj v Evropi ne. 2.5T 250 PS bi se avtu sicer lepo podal (USA, Japonska, v Avstraliji celo kot karavan).
Z novo M3 bo 2.0 bencinar dobil kompresor, bojda okoli 190 PS in precej ve? navora, ?e nekaj mesecev, pa bo avto tudi pri nas na cestah. Motor bo gotovo pri?el tudi v 6, ampak vpra?anje ali v to generacijo.
Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade.
Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo.
17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne:
Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah.
Zanimivo kako se cene xenon ?arnic padle padle, 10 let nazaj je bilo govora o 200-300 EUR/?arnica, danes pa za 50 EUR ali manj dobi? original osram ?arnico z ra?unom, npr. Amazon (vklju?no z dvoletno garancijo, pa ?e K lahko izbira?, ?e se ?eli? LED look - torej night breaker unlimited): https://www.amazon.de/dp/B01NA9H6PN/ref=twister_B01N4C4A6F?_encoding=UTF8&psc=1
En ?as se jih je sicer bojda ugodno dobilo na bolhi... siva ekonomija verjetno.
Verjetno je bolj pomembno, koliko ur so svetile. Moj avto je star 5 let, a ima ?ele 30k kilometrov, pa svetijo izjemno dobro. Sicer pa nekaj 10 EUR reskira? in preizkusi?. Najkasneje tedaj ve? da so zani?, ko za?nejo svetiti vijoli?no.
?e dobro, da imamo izbiro, zagovorniki dizlov so pa? netrudljivi, tudi ?e jim predlo?i? dokaze.
192/194 bi bila idealna motorizacija, ?e bi bil na voljo ro?ni menjalnik (v USA/Kanadi je tako). Kot se spodobi vo?ena 2.0, po mo?nosti optimirana na 175 PS, ni zaznavno po?asnej?a od 2.5. Izku?nje iz prve roke.
@Alex: resno, da bi ?el gledat vsak vnos posebej za 550 avtov?
?e ?rta? nereprezentativne, torej prvih 10 z najmanj?o in zadnjih 10 z najve?jo porabo, verjetno ?ele na drugi decimalki za vejico zazna?, da se je ?tevilla spremenila.
Kakorkoli, over and out glede te teme, vsaj ve kaj ima in koliko mu avto porabi.
Nimam konkretni izku?enj, 3 leta nazaj sem bil zelo blizu nakupa cx-7, a naenkrat nisem ve? delal 50k letno, ampak samo ?e 10k in se je s tem zadeva uredila, saj ni bilo ve? potrebe po dizlu.
Glej, da ima preverjeno servisno zgodovino, ?immanj kilometrov, ?e jih ti namerava? delati 50k letno in po mo?nosti 1. lastnik. Ob nakupu sito dol, preverit verigo, menjat vse vitalne teko?ine ter seveda avto preverit glede nekaramboliranosti.
Naj ti ne bo ?al ob nakupu dati nekaj tiso?akov ve?. Bolje to, kot pa kasneje imeti stres z v najslab?em primeru iskanju novega (obnovljenega?) motorja itd.
V SLO bo? te?ko dobil to, kar sem zgoraj opisal. V tujini pa imajo res lepe in v super stanju svojo ceno.
Taka nova 6 je po ceniku (ki je btw online ?e vedno za staro 6 pred FL) 33k minus popust, pa si recimo na 30k. Vmes je pri?el FL, tako da good luck s ceno 30k za dobro leto star avto.
Poraba je lahko 7,5, manj ?e te?ko, razen ?e si ovira na cesti.
Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:
Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:
19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg 16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg 17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg
Stanje pri 26.000 kilometrih. Ko je bila letos ?e zima in sol na cesti, jih je imel avto 20.000. Avto je 04.2013, kupljen letos od prvega lastnika (s 17.900 kilometri), ki se je pozimi definitivno (?eprav malo) vozil, zelo verjetno pa je avto imel v topli gara?i (napaka).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda.
Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi.
Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani