Bi ga blo treba vidt v zivo, al je res coshworth al je samo ghia. En ma mobile res zrihtan se prodaja za 6,5k, tko da tale, če je, bi ga mogu dobit mal cenej, da gw zrihtas pa da mogoče kakega jurčka gir zaslužiš ko ga prodas
Jasno, pogledati bi moral detajle.
Ampak potrebno je vedeti da to ni avto za vsakega, sploh kar se tiče velikosti in razumevanje športnosti
Brat je imel Lacetti-ja. Sicer naj bi bila mašina od opla (bencinar), sam avto ni šel nikamor, poraba ogromna, pa to vem, da mu je šel nek senzor na gredi in da je koštal celo premoženje. Prodati ga ni mogel, tako da ga je dal v račun, ko je drug avto uzel
Sodelovc je imel cruza dizla in tudi ni bilo stvari, k mu neb crknila. On je imel pa res smolo s tistim avtom. Sej zgledal je še nekak, sam vse ostalo...
Jaz bi se tega ognil. Čeprov po drugi strani, lahko pa delam krivico omenjenemu avtu
To sem slišal že od večine znamk, pa tudi roko na srce pravih karavanov je čedalje manj in večina ponuja zgolj njihove Cross verzije, kot npr. Hyundai i30, Fiat Tipo, ipd... Kot prvo nimaš z njim nikjer peljati, razen kakšen makadamček, posledično pa so dražji rezervni deli sploh kar se tiče podvozja.
kakšne so kaj vaše izkušnje z omenjeno korejsko znamko oziroma bivšim Daewoo-jem, katerih vidim v zadnjih dneh na naših cestah kar veliko, pa tudi po oglasih so cene kar navite.
Pred leti preden je omenjena znamka odšla iz naše Doline Šentflorjanske in Balkana je bilo rečeno da naj bi imeli prodajno-servisno mrežo tako kot je bil včasih Americars ter da naj bi bili skupaj z original ameriškim Chevrolet-om in ostalimi znamkami, katere so pa žal po večini propadle (Pontiac, Mercury, Saturn, ...) ali šle v kitajske roke (Buick, Oldsmobile, ...).
Pri golfu mi je smešno, kako majhen prtljažnik ima. Pa saj to je skoraj premalo za spravit malo bolj veliko špežo vanj. Je pa tako. Ponavadi tisti, ki kupujejo golfe kupijo tudi naslednjo generacijo golfa, pa četudi jim ni več všeč. In vsakokrat je pet jurjev dražji. In grši...
Res je, vedno je dražji in slabši, ampak narod ki ga je imel prej se bo tudi zakreditiral in kupil najnovejšo generacijo oziroma jih menjuje sproti kot oblačila dneva.
Pri japoncih pa imaš veliko avto za precej manj denarja.
Sem se enkrat peljal kot mulc v prvi generaciji Renault Laguna Break na zadnjem sedežu obrnjenem v kontra smeri vožnje in lahko potrdim da je to res zasilna zadeva ; bila takrat za večje družine in obvezno je bilo potrebno narediti krajši postanek.
Pa tudi potniki so mi že v Opel Zafira jamrali kako so utesnjeni v tretji vrsti in je bilo potrebno ustaviti že na poti iz Ljubljane v Logatcu.
Bolje večji enoprostorec tipa Mazda MPV, a kaj ko takih pravih žal ne delajo več.
Kar se pa Golfa tiče pa lahko povem, da gre tu samo za imidž in pač tradicijo katera nima veze z uporabnostjo in ostalim kar sodi zraven.
V t.i. Golfovem razredu imaš ogromno izbire in res nevem kaj vidijo na FAW znački ter ostali precenjeni nemški sveti trojici kjer moraš vse kar je pri večini samoumevno doplačati.
Najbolje da mi dajo golo školjko in seznam doplačil na katerem bodo osnovni vitalni in upravljalni deli
Pri večini vsaj vem kaj dobim v paketu.
Drugače pa sem večino življenja imel 4-vratne sedane, kateri pa so pri nas zadnja leta žal že zelo redki, saj novih praktično ni več za dobiti z parimi izjemami (Toyota Corolla, ...)
Si imel 5 ali 7 sedežno?
Jaz sem imel namreč možnosti ugodno dobiti predhodnika. MPV z vso možno opremo, 7-sedeži in avtomatskim menjalnikom, letnik 1997, ampak sem potem dobil boljšo ponudbo in odstopil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa še slikana z mobitelom brez olepšav...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani