Kaksen problem je pa bil pri prvi seriji s sedezom ? Ce sem cist iskren tudi nevem kaj naj bi bilo narobe pri drugi generaciji. Baje da neka vodila ki naj bi kao pokala ?
Prilagam video, mogoce je kdo ze zasledil..ce se kdo sprasuje ter isce park senzorje oziroma vzvratno kamero je tu en komplet. Nisem se se uspel pozanimat kako in kaj, sem tudi sam pravkar zasledil.
Doticni model na linku sploh ne pase v drugo generacijo. Drgac pa tako kot ti je jures reku in ce bi izbiral med vzratno kamero ali parksenzorji bi rajsi izbral park senzorje. Sej je fensi ce imas kamerco in vse, ampak ponoci se ne vidi kaj prevec, leca se v slabemu vremu rosi itd. ... Konec koncev mazda 6 ni neka ladja pri kateri bi bila vzvratna kamera potrebna.
Prvic vidim tole izvedbo. Kaj je to 2.0, 1.8 motor ??? 140 konjska GTA izvedba ?? Kolikor vem sta bila samo dva tipa 2.0 motorjev-147 in pa 155 konjska. In pri bencinarjih je bilo mozno dobiti GTA in GT izvedbo samo z 2.5 motorjem. Ali se motim in gre tukaj za napako pri vnosu podatkov in gre tole za dizla .
EDIT: Jup tole gre za dizla sem sele sedaj opazil da ima 6k obratov na stevcu Samo da se pa Selmar ki je uradni prodajalec mazd takole zaserje je pa tudi malo mimo.
Ce imas zavarovano potem itq original pa tudi ce vsako leto menjas . Jest sm mislil, da nimas pa zato sprasujes . Je pa res to kar je jures reku, da original mazdina stekla hitro pocijo. So aftermarket bolj trpezna, ampak zaradi senzorjev in pravilnega delovanja le teh raje izberi original.
Priklopi se na 12V oz. z drugimi besedami gre za univerzalno zadevo in jo lahko zmontiras v vsak avto.
To da preko wifija oz. pri drugih modelih preko BT dostopas do posnetkov je zelo super zadeva. Kar mene malo bolj skrbi je kvaliteta videa sama in kako snema ponoci. Ker po domace receno "koliko para toliko muzike" . Mene zanima se kako je z montazo samo, ker najmanj opazna bi bila ce se zmontira pod vzvratnim ogledalom, vendar je ravno tam svetlobni senzor in bi vrjetno bilo potrebno kamero zmontirati na skrajno desno ali levo stran (poleg airbag zavesic). Ali se motim in bi svetlobni senzor nemoteno deloval?
Cak zakaj bos sploh svojega prodal ce bos potem istega kupil ? Jest sem svojega recimo prodal za 3.000e pa je 2003 letnik in ima 300k km. Prodal sem ga tako expresno da ga niti na avto.net nisem uspel dati. Je pa res da je na plin in pa postiman v nulo (dobesedno). Se pa strinjam da je 4 jurje prevec.
Mal me mika nabavit drug avto. Gledam facelift GG 6ke. V o?i mi je padla ta dizelca 143. Mi je pa mal sumljivo,da ima spredaj lu?i,ki niso od facelift-a. ?eprav prodajalec pravi,da nikoli ni bil karamboliran. Je mo?no,da so imele nekatere tudi take krom lu?i in ne ?rnih? Mi je dal VIN ?tevilko in jutri preverim zgodovino na Mazdinem servisu. pravi,da ima servisno knjigo in izpiske iz dig. servisne. Bomo vidli,kaj mi povejo. ?e bo vse ?timalo,jo grem mogo?e pogledat,da vidimo kako zgleda v ?ivo...
Alex je ze res da imas lahko z vsakim avtom probleme pa je to lahko bencinar ali pa dizel, ampak je procent tveganja pri bencinarju definitivno manjsi. Kot sem ze prej omenil ima dizel ostale komponente katere bencinar nima in se le te zelo pogosto kvarijo ( turbina, zamasene sobe, bakrene podloske, veriga, dpf itd.) in ze samo iz tega vidika je vzdrazevanje drazje. Nisem se zasledil, da bi bencinar imel problem s ketno (govorim za mazdo), kar pa ne pomeni da to ni mogoce je pa prej izjema kot pravilo, medtem ko sem za dizle ze marsikje prebral da so imeli probleme s ketno. No spet smo pri seenem dragem posegu, da o menjavi sklopke sploh ne zgubljam besed. Prosim ne me narobe razumet nisem nek zaprisezen "bencin lover", ampak preprosto ne vidim plusa v dizlu tako stroskovno kot po kvaliteti. Poleg vsega nastetega ima dizel tudi par jurckov visjo ceno od bencinarja. Jest se popolnoma strinjam, da ce imas ti neko delovno vozilo in zaradi tega potrebujes velik navor (Slivka) je logicno, da bos vzel dizla, ampak za nas ostale normalne smrtnike kateri se peljemo na siht in nazaj ter na morje se mi pa zdi malo mocnejsi bencinar in pac na plin zmagovalna kombinacija. Je pa res da tako kot te dizel lahko zajebava te lahko tudi bencinar, samo naceloma z bencinarjem ni nekih dram. Tist potrosn material, katerega si pa prej nasteval pa nima nobene veze s tipom motorja, ampak gre za mazdine hibe (karoserija, bremze itd.). Nvem jest recimo k primerjam pri bratu k ima bmw e39 m optic 193 konjov pa je na plin in to k prtisnes na gas avto lepo vlece in se za moje pojme dizel skrije. Avto sicer pije 10l (1999letnik), ampak je ze 10let na plin tako da je neka realna poraba 5.3l/100km in imas nizko porabo in navora cez glavo ter povrh vsega se ornk zvok ne pa ko da nek traktor peljem.
Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel . Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.
Kupis mocnega bencinarja (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes
Kaj vse od garniture pa se potrebujes pa nevem. Najbolje da samo kataloske skopiras in jih nalimas v iskalnik na ebayu, autodoc, google....Napenjalec imas isto
To ze razumem kako poteka vse skupaj, ampak so takoj dodatni stroski in delo po nepotrebnem. Sploh pa nevem zakaj bi se za to odlocil, meni osebno ne zgleda lepo in bi mi bilo bolj vsec ce bi pustil originalno. Kako je pa z vibracijam in kitom. Nic ne popoka ?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaksen problem je pa bil pri prvi seriji s sedezom ? Ce sem cist iskren tudi nevem kaj naj bi bilo narobe pri drugi generaciji. Baje da neka vodila ki naj bi kao pokala ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani