To so vse avti za enega do najve? dva. Sej te cx 3 vozijo kot vidim predvsem ?enske,redko je kak model za volanom.
Z cx 30 bo po moje enako.
Jp,tudi jaz vidim cx3 predvsem kot ?enski avto oziroma drugi avto pri hi?i in predvsem kot nekaj,kar se kupuje predvsem s ?ustvi. Torej,kot nekaksen bomboncek.... Zlahka vidim enako ciljno publiko v Fiat 500,miniju,bmw1 ali pa cx3. ?eprav vem,da niso v istem razredu,ampak ja; avto za frajarit se in za kupit ga z o?mi....
Cx30 bi pa zlahka pripisal nekomu,ki mu je sicer mazda3 dovolj (torej recimo Mlada dru?ina ) ,ampak mu je cx30 preprosto bolj v?e?.... ali pa so mu sprali mo?gane,da je pa trojka res premajhna za malega otroka in 1x14dni morja na leto....
Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!
Vem,sem sedel v njej. Ampak recimo da je konkurenca t-rocu.... In pri vwju obstaja ?e manj?i t-cross
A3 limo S-line v temno sivi barvi ima sosed in se ga res ne morem nagledati...edini audi poleg prej?njega A6 avant in prej?njega A7, ki je oblikovno nekaj posebnega, ?eprav seveda po audijevsko generi?en. Cla limo je tud meni neposre?en, karavan ?e nekako, ?eprav neuporabno majhen.
Se strinjam; a7 je tudi meni v?e?; sploh tisti grob rob zgornjega dela zadnjega dela nad lu?mi mi top izpade... Ubistvu poleg q8ke edini lep/hud Audi.... Razne q2ke pa.... Bruh...
Mi pa je pri mazdi v?e?,da dizajn ni na prvo ?ogo... Je bolj Evergreen in kot tak,tudi te?je zastara.... Saj pravim,ne ven kdaj sem nazadnje prav stal in gledal avto... In to avto v (skoraj) mojem financnem dosegu
Ceprav 5vratna je pa ?e zmeraj.... Vsaj ?udna... Mogo?e s pravo barvo... Ampak jebemu,sem videl belo z ?rno masko; kakor so mi take stvari v?e?,mi je bila prav sme?na...
Res je posre?ena limuzinska varianta, verjetno eden izmed najbolj skladno oblikovanih avtov v tem razredu... edino audi a3 limo ji pride blizu (ne vem ?e se sploh ?e prodaja).
Se strinjam. A3 Limo... Hja,meni je tudi v?e?; a4ka mi je od nekdaj anti, navadna a3prav tako... Ta jim je pa lepo uspela...
Za razliko od raznih cla-jev... Pa je razred a (vsaj prej?nji) prav lu?tna zadeva...
Meni je ?e prej?nja trojka limuzina bila ,je lep?a.
Meni sta bila tam-tam s 5vratno,ampak v novi generaciji jo pa poseka na celi ?rti.
zadnjic popr sprej..zdej ze to... dej se umir..dejansko je tako da je kolo prepocasno za v promet in delamo kolesarji stalo na cestah... pa tudi ce se vozimo ob robu pravilno... sam se izogibam prometnim cestam ker me je strah da bi me kdo od zadaj zbil ker te prehiti res velik vozil na 50km.... mors met sreco da prides ziu domu, ?e na motorju se precej bolj varno pocutim....
treba je po?teno povedati...tko kot je ... sam kolesarim, motor imam, avto... in tocno vem kaj in kako zdgleda realno na cesti ..zato se mi samo smeji ko poslusam pametnjakovice ki tolcejo cez kolesarje...motoriste... kolesarji pa cez avte itd.... pol k vozis sam vse sele vidis ...
uglavnem to z znamkami je pa sploh najbolj sme?no in mimo... vazno je kako in kak?na oseba upravlja to vozilo, in ni? druzga...
Ammmmm..... In kaj sem tokrat narobe naredil ? Ja,vem , tudi med kolesarji je ogromno objestnezev , ampak Hej... Vozil sem se s hitrostjo normalnega voznika motornega vozila, tip je prigonil na polno in kljub temu,da bi lahko normalno prehitel (ja, na zadostni bo?ni razdalji in z vsaj malenkost upo?asnjeno hitrostjo), se je ?el limat na zadnje kolo in tudi po tem,ko sva se mu oba odmaknila (kar je trajalo max 4sekunde) naju je ?el rinit Dol iz ceste...
Kje to?no naj se jaz tukaj umirim?? Ali je pa? problem v temu,da pa? kolesarim? Je treba kolesa prepovedati?
Se tudi sam izogibam prometnim cestam (po katerih je sicer dovoljeno kolesariti), ravno zato,ker skrbim za lastno varnost,ampak tale cesta je bila ?isto navadna pode?elska STRANSKA cesta.
In vem kako je biti za volanom tovornjaka,kombija, avta... Pa kako je biti pe?ec,kolesar... In naj vsak najprej zase poskrbi, se strinjam. Ampak nekoga , ki naredi VSE prav , takole spravljati v nevarnost... Bedno.
Aja,vem v ?em je problem... Pa? moj post je bil in jaz sem apriori kriv.
Dostikrat je tu debata , kako agresivni so vozniki (predvsem) t.i.premijskih znamk...
Ker (ve? kot o?itno) ne delim tega mnenja,sem zadnji mesec ?e posebej z zanimanjem opazoval, vozniki katerih avtomobilov mi delajo ?talo na cesti...
Opa?anja:
Se peljem s kolesom po Masarykovi , preckam Njego?evo v smeri Jar?... Pravilo sre?anja. Nasproti Me ?aka nek tip,ki bo zavil levo. V zadnjem trenutku se usede na trobljo in se zadere : " spizdi na plo?nik"... Ga ignoriram. Avto: seat Leon.
Z avtom zavijam v Medvodah levo iz glavne ceste proti fuzbal placu. Nasproti avto zavija na svojo levo (sode? po smerokazu). Previdno (a odlo?no) speljem, se ?enska premisli , da desen zmigavec in spelje... Popustim gas, mi pomaha naj vseeno grem... Speljem in ona na polno proti meni.... A je hotela storiti nesre?o,ali pa samo nima filinga... ?e sama ne ve... Avto: seat Ibiza.
Se peljem z mtb na Orle. Nasproti avto , naenkrat zapelje vame. Direkt. Zapeljem na bankino in ona (dobesedno) pol metra mimo mene... Telefon, zapenjanje pasu med vo?njo,namerno se za(je)bavat po cesti? Nevem,vem pa da bi Me skoraj nalo?ila na haubo. Avto: dacia dokker.
To so top 3je specialci zadnjih tednov; vsak v svojo smer; agresija,neumnost in debilizem.
Ko sem takole gledal , kje so Premium avti in z njimi povezanimi agresivci... ?e najbize je bil majstr,ki je v trenutku,ko se nam je pri?gala zelena za pe?ce in kolesarje , s skripajocimi gumami zapeljal mimo nas (zavijal je desno) in nas ni spustil... Pa ?e to je bolj odraz zjebanih gum (nas pa tudi nebi mogel zadeti,pa tudi ?e bi vsi stekli v njegovo smer).
Vseh butlov v kiah sportage in cliotih ,ki se v de?ju in megli vozijo zgolj z dnevnimi lu?mi pa sploh ne bom omenjal...
No...vse lepo in prav do v?eraj... Se peljeva s prijateljem iz Panc proti Polici (vsak s svojim kolesom), jaz cca 100m za njim, oba oble?ena v ?ivobarvna obla?ila,oba sredi dneva s pri?gano zadnjo lu?jo. Hitrost 40kmh, zaslisim avto zadaj, pogledam preko ramena, tip s punim gasom proti meni , se odmaknem proti robu. Me prehiti na premajhni bo?ni razdalji...
Kolega, ga ni sli?al, in se mu kreten nalepi na rit sredi spusta pri vsaj 50kmh...
In se rine mimo njega. Kolega ga vidi,se odmakne. Kreten ga pa za?ne rinit proti bankini. Debil odneha... In ?e nekaj dere nanj.. meni pa po?i film.... NIH?E ne bo sral mojim prijateljem.... Stopim na pedala,se pozenem za njim in mu kazem naj ustavi,ce je tak junak.
Tip spizdi,jaz pa za njemu. Na polno prepelje Stop znak in skoraj pikira v kamion (oh,kaksna sre?a....) in ko ?e mislim,da ga bom dohitel (ovinkasta cesta),mi uide....
Saj zastopim,da nas spregledajo,tudi to , da drkajo po telefonu sem ?e sprejel,ampak ne me namenoma rinit na bankino,ker se ne bom zadrzeval.... Simple ass that.
Avto: c4 Grand Picasso.
No,mogoce so pa Seati po Novem Premium avtomobili.....
Sem jih kupil pri with carju in so mi drzali 2 leti, zdj se je na peti preluknjal. Ni tok zarad ?, bl se mi zdi butast stran metat ostale 3, k so se cist ok
Jaz isto razmisljam; ostali 4je so nedotaknjeni, voznikov se mi pa na peti preluknja. Na xsari imam ze 10to leto istega; neki no-name pa ?e prej je 1leto bil v lancii.
Zdaj bom delezen zgrazanja , ampak.... v prejsnjih avtih sem (ker znam biti ?krtica) dal namesto strganega voznikovega, na glavo obrnjenega sovoznikovega , ki je ravno lepo pasal in se ni premikal med voznjo...
Ne vidim razloga zakaj po nepotrebnem dati 30eur....
Kaj sem pa prej do?ivel... ho?em zavit v stransko ulico, a avti stojijo in ne morem zavit. Grem en krog okoli in ?e vedbo kolona.
Pa parkiram avto in grem pogledat, kaj se dogaja. ?e ne bi videl na lastne o?i ne bi verjel. V glavnem, ena stara bakica v corsi ni mogla necnoter ne ven iz parkiri??a(bila je nekako bo?no parkirana pol noter pol na cesti. Pa ne samo to, so rekli o?ividci, da je ?e prej enega pe?oja po celi strani podrajsala, pa avto, ki je bil parkiran pred njo... ne vem, alo je bila nabasana ali kaj. Potem je en mo?akar sko?il v njen avto in ga parkiral, da sno sploh lahko ?li ostali mimo. Kaj oz. kdo vse vozi po na?ih cestah!!
Jp, mene to sploh ne presene?a; vsak teden vidim take specialce...
Ja pa je, ?isto fizikalno je... 140KM dizel gre pa? bolje kot 140KM bencinar. Vem ker sem vozil oba motorja v Mazdi 6 II.
Pa zakaj bi rabil dizla ?opat v obrate? Mislim od kod ta fora, ki jo ?e desetletja poslu?amo? Glej, da bo bolj plasti?no povedano in to ni ekstremna ampak ?isto tipi?na situacija. Pelje? se po regionalki za nekom, ki opazuje ro?ice, pa hrib?ke, pa srnice in ko?utke levo ter desno. Lahko da je kak Italijan (da malo razjezim forumske zagovornike zahodnih sosedov ), lahko je kak Lojz s klobukom na glavi al pa priletna tetica z dioptrijo -13,75 na levem in barvno slepoto na desnem u?u in cilindri velikosti 5.0literskega V8 motorja. V glavnem, odlo?il si se, da oviro prehiti? ampak ti promet iz nasprotne smeri to ne omogo?a zlahka. Se pravi i??e? varno luknjo, da ?vigne? mimo.
?e si v dizlu se lepo spravi? v prestavo, ki ima najv?e navora in ponavadi pri 70km/h je to kar ?etrta. Motor ne rohni, ampak se vrti ravno tam nekje pri 2000 obratih, kjer je top navor. Ko se poka?e luknja samo stisne? po gasu. Turbina je ravno na pravih obratih, da turbo luknje ni in ko si mimo je hitrost okoli 100km/h, obrati pa verjetno nekje okoli 3000, kar je za dizla ?e vedno idealno.
Kaj pa ista zgodba z bencinarjem, ki ima najve?jo mo? in navor tam nekje med 5000 in 6000 obrati? ?e bo? to po?enjal pri 70km/h v ?etrti bo vse skupaj ena rev??ina. Torej mora? imeti nekje v tretji ali pa raje celo drugi prestavi pri cca 4500 obratih. Tako bo? nekaj sekund ali minut vozil v drugi, ma?ina bo tulila, da bo? lahko dejansko izkoristil tisti trenutek, brez da bi se ukvarjal oziroma zgubljal del?ke sekunde ?e s prestavljanjem) prehitel in imel na koncu pri 100km/h okoli 6500 obratov na obratomeru. Ne tudi avtomatika ti ne pomaga, ker kickdown in prestava ali dve navzdol rabi kar nekaj del?kov sekunde in v?asih jih ne pri?akuje? pa se nato marsikdo pokaka in ne prehiti.
Saj ni? ne re?em, z obema motorjema se da varno prehiteti ampak z dizlom to naredi? elegantno s slogom, z bencinarjem pa v stilu podivjanega mulca z rezgetajo?imi hormoni. Mal se hecem, da ne boste petrolheadi zdaj pokonci skakali, ampak samo sem hotel povedati, kaj ti navor omogo?a, ker pravi?, da navor ni glih pomemben.
Zelo dobro napisano in se povsem strinjam.
Je pa seveda odvisno tudi kje se vozi? in kako pogosto prehitevas.
Meni moja 1,6 110 konjska atmosferska ma?ina ,ki sem jo ?e dodatno zamoril z lpg, povsem zado??a.
Po mestu je dovolj posko?na, na AC lepo ohranja hitrost , itak me mine voziti hitreje od 150kmh zaradi narave vozila in manjka 6te prestave. ?e pa bi se vsak dan vozil npr na relaciji Ko?evje-ljubljana, bi pa mi verjetno zelo hitro doqrcilo, da moram vzeti dopust,da prehitim kamion... In ga pa? nebi ?el prehitevati..
Tudi ko sem slu?beni kombi z 190km z te?o 3400kg , zamenjal za 180konjskega z te?o 3800kg,mi je bila najprej muka, preprosto ga je treba gnati v obrate, ker s prestavljanjem spet preve? izgubi, iz nizkih vrtljajev pa nikamor ne potegne... Ampak na koncu koncev; pa? ?e tega zavedas in ne gre? prehitevati....
Najmo?nej?i avto, ki sem si ga lastil je bila lybra 2,4jtd z 130km in te?o dobrih 1300kg in ravno z njo sem najveckrat na knap prehiteval...
Jaz se na?eloma strinjam s tem, da je dalj?a garanacija odraz zaupanja v izdelek. Glede na to, da je ve?ina avtov financiranih, ima Renault skoraj vedno bonbon?ek v smislu, da je podalj?ano jamstvo 5 let /100.000 km. Med 5 in 7 let jaz osebno ne vidim ogromne razlike. Garancija se mi zdi klju?na na za?etku. ?e so kak?ne hude nepravilnosti, se te na?eloma poka?ejo kmalu in takrat jo uveljavlja?.
Pri stvareh, ki se pokvarijo po 5-7 letih, je pa najbr? v 90% primerov del avta, ki ga garancija ne krije, ker je normalno, da je obrabljiv (zarnice, bremze, itd.).
Ko potegne? pos ?rto, majo nekaj stro?kov, povezanih z garancijo, itak ?e v vi?ji ceni. ?e ti avto nagaja, ga proda?/zamenja? in pokrije? tisto izgubo jurja/dveh. Mo?nosti za to so dosti majhne, glede na to, da je na?elni odstotek zanesljivosti 90-95% (pa se pri teh, ki naj z njimi ne bi bilo vse v redu, velikokrat ni kapitalna te?ava prisotna).
?e se pa ?e avto popravlja v ?asu garancije, je pa zagotovo prednost podjetje s sede?em v EU, ker so rezervni deli na?eloma bistveno hitreje dobavljivi, kot pa iz Azije, tako da je tudi servisni ?as kraj?i.
?e semaforji ne delajo, veljajo prometni znaki, ?e ni prometnih znakov velja osnova - desno pravilo, pravilo sre?anja in nenazadnje odstop prednosti (kar je utopija pri nas), tako da malo pazi.....tudi ?e ima? prednost ne pomeni da kar gre?
Lep primer je kri?i??e na vrhu tacenskega klanca, ?e pride? iz ?rnu? pono?i ko semaforji utripajo, misli? da si na prednosti, jok se vklju?uje? na prednostno in ?e huje uni ki gredo iz tacna proti ?rnu?am ZAPU??AJO glavno, kljub temu da gredo naravnost.
Pono?i je tam pestro pa ?eprav sta 2 avta na 5 minut tam.
Jures, saj to sem napisal ; Dolenjska cesta je v tem primeru glavna , hradeckega pa je stranska... Previdnost v vsakem primeru mi je pa jasna...
Ja,poznam tisti klanec oziroma kri?i??e... ?e se ne motim je tam potek prednostne ceste iz Obvozne ceste levo proti Celov?ki ?
Lahko bi se ustavil seveda... nekako pa to ne bi bilo logicno Kje bi se pa ustavil, ce ni semaforizirano krizisce in ni nobenih talnih oznak? Ali bi kar peljal, ker ni crte?
Ravnal bi se tako kot bi se tukaj, ?e semaforji ne delajo; torej sem na prednostni cesti....
Ampak res; a naj ustavim tukaj kjer stojim jaz, ali na robniku pri semaforju za avtomobile,saj do tam "sega" kri?i??e brez bypass pasu.... Nekako tako bi moralo biti..
Seveda;zdrav nagon po pre?ivetju mi veleva,da stojim kjer pa? stojim (od koder je narejena fotka). Stran od prometa in kamikaz ki z polno hitrostjo zavijajo desno (iz Dolenjske ceste na hradeckega).
Nekako logicno je, da ustavis, preden zapeljes na cesto ...
Semafor velja do crte (ki je tu ni), oziroma do prvega otoka... ?e malo pretiravam bi se lahko potem ustavil ?e na prej?njem nesamoforiziranem kri?i??u,vkolikor bi od tam videl tole rde?o lu?. Manjka ?rta...
Glede na koli?ino kolesarjev in pe?cev bi tukaj moral biti semafor, ker v nasprotnem primeru je preto?nost za avtomobile lahko ni?na, ?e bodo upo?tevali vsa pravila CPP.
To je moje mnenje glede na videni posnetek, ko vidi? "Roglji?e" kak brez bremz preko ceste sekajo.
Se strinjam; Ampak potem bi bila preto?nost avtomobilov ni?ja, kot ?e tako veselo izsiljujejo en drugega...
Ali pa zgolj 1pas namesto dveh in ta brez semaforja....
Sem se parkrat peljal s kombijem , avtom in kolesom po novi ureditvi in je res zajeban...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cx30 bi pa zlahka pripisal nekomu,ki mu je sicer mazda3 dovolj (torej recimo Mlada dru?ina ) ,ampak mu je cx30 preprosto bolj v?e?.... ali pa so mu sprali mo?gane,da je pa trojka res premajhna za malega otroka in 1x14dni morja na leto....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani