Ne dolgo vergla ampak slabo vergla-težko obrača.☹️
Na netu si poglej o Ak,če hočeš več izvedet😀
Tako je... Ce dolgo vergla, je ponavadi narobe kaj drugega (dotok goriva, svecke, kaj zapacano, ...)
Sicer sem pa nekaj sporocil dal slike, kaj napise med napakami, ce je akumulator slab ... pa ponavadi i-Stop prvi neha delat... ceprav pri sedanji CX-5 mi je i-Stop normalno deloval... pri prejsnji sestici pa je recimo i-Stop nehal delovati, ko je bil akumulator slab ... So mi ga enkrat menjali v garanciji, ko sem imel probleme z i-Stop ...
Meni se je obcasno pojavilo tole obvestilo spodaj na slikah, ko sem recimo dlje cakal v avtu z ugasnjenim motorjem ... Sicer je bilo potem spet en cajt mir... Sem pa opazil, da ce je avto dlje stal, da je prvic tezje obrnil motor... Tako, da sem ga preventivno zamenjal pred zimo... Mraz baterijo se dodatno utrudi... in rabi vec moci, da obrne mrzel motor ...
Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉
Na iOS se da telefon normalno uporabljati, tudi ko je prikljucen preko Carplay ...
Pred eno uro je Bini napisal:
Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔
Vecinoma uporabljam Mazdino... samo ce me zanima, koliksna je pretocnost poti do destinacije, uporabim Google Maps ...
Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ...
AIO tweaks lahko namestis samo na starejse verzije MZD Connect... se mi zdi, da nekje do 55.xx.xxx ... Kasneje je potreben hardverski poseg v samo enoto ...
All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.
In kolikor vem (mogoce nisem na tekocem ) ... pri Android Auto ne deluje touchscreen... pri Apple CarPlay pa deluje enako kot pri MZD Connect... torej v mirovanju in pri hitrostih do cca. 20 km/h ...
Zakaj pa ne smemo komentirat tiste, ki vozijo oba tipa menjalnika? Itak imas moznost izbire… vsak ima svoje prednosti in slabosti… In ce se najde storast sofer, bo lahko naredil traparijo z enim ali drugim menjalnikom…
V Ameriki je pac vec takih, ki delajo neumnosti z avtomatskim menjalnikom, ker avte z rocnim lahko skoraj prestejes na prste ene roke … Marsikdo se sploh ne zna peljat z rocnim menjalnikom…
Me pa čudi, da (skoraj) nihče ne da platišč pobarvat v zlato barvo. Tale rdeča in zlata vsekakor gresta skupaj, pa na tisti od Gelipterja bi znalo tudi zanimivo izpasti ...
Bljak... zlate feltne ... Manjkajo potem se roza blescice na laku... blink blink?
Zmagovalec cesa? nizke porabe… Verjetno Nejc, ki na biciklu naredi vec kilometrov, kot marsikdo s svojim avtom… pa ima porabo bencina, plina ali dizla 0 🤪 …
Pri cm pa verjetno Slivka, ker ima najdaljsega… mislim avto, pa zadaj vsaj eno ali celo dve prikolici… ki pomoje niso ceske
Saj PHEV je prikljiucni hibrid… Torej, da ga lahko polnis preko polnilnice… Sicer deluje tudi kot navaden hibrid in se polni z rekuperacijo in ima celo ti. “charge mode”, kjer med voznjo ves cas polni baterijo… vendar pa to ni najbolj ekonomicno, ker je takrat poraba menda kar precej visoka…
Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?
Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.
Kakšna je kaj poraba in pospeški?
Jaz ga primerjam s sedanjo CX-5 ... in ja... je vecja... ampak pri voznji in manvriranju precej pomaga 360 kamera ... Pri sami voznji pa itak ni neke velike razlike... Edino pogled naprej da takoj vedeti, da je havba pri CX-60 precej daljsa kot pri CX-5 ...
S CX-60 sem prevozil cca. 400 km ... in za nek prvi vtis je OK... za kaj vec bi jo pa moral imeti malo dlje... Enkrat samkrat se mi je zgodilo, da sem precej obcutil, ko se je elektro motorju pridruzil bencinski agregat... in je kar cuknilo... Drugace pa vecinoma nisem niti vedel, kdaj laufa samo elektromotor in kdaj kombinirano ... Sem moral vklopit na ekranu prikaz toka energije ... AMpak to le pri mestnih hitrostih in pri enakomerni voznji na AC... cim pa ga malo pozenes, pa bencinski motor prijetno zarohni ...
In ko pravis, da te moti to, ko izklopi 2 cilindra... Mozno je, da se to bolj cuti pri slabotnesjih motorjih... Jaz tega na svoji CX-5 G194 ne zaznam... oz. ni tako cutiti, da bi bilo motece ... prikaza pa se ni na zaslonu, tako kot recimo pri novejsi trojki ali CX-30 ...
Pospeski so odlicni... je pa motor takrat kar glasen ... Povpercno porabo v teh cca. 400 km pa sem imel 5.5 l/100 km... s tem, da sem startal s polno baterijo... ki sem jo izpraznil v prvih dobrih 60 km ... potem pa je bila samo se v pomoc pri speljevanju in pospesevanju... EV nacina pa se ni dalo vec aktivirat... Tako, da sem vecino poti vozil s prazno baterijo... oz. le s toliko, kolikor je rekuperira. Stopnjo rekuperacije sem imel nastavljeno na najvisjo ... tako da ko spustis poedal za plin, se kar cuti upor in hitrost pada... torej ni "jadranja" ... yse pa kar nekaj energije rekuperira na tak nacin ... Tudi pri zaviranju s stopalko ne zavira samo s zavorami ampak obenmem tudi rekuperira energijo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je... Ce dolgo vergla, je ponavadi narobe kaj drugega (dotok goriva, svecke, kaj zapacano, ...)
Sicer sem pa nekaj sporocil dal slike, kaj napise med napakami, ce je akumulator slab ... pa ponavadi i-Stop prvi neha delat... ceprav pri sedanji CX-5 mi je i-Stop normalno deloval... pri prejsnji sestici pa je recimo i-Stop nehal delovati, ko je bil akumulator slab ... So mi ga enkrat menjali v garanciji, ko sem imel probleme z i-Stop ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani